*
včera
Z PLOCHY | Daniel Holzer po zápase v Mladé Boleslavi
14.05.2024
TISKOVKA | Pavel Juroška po zápase v Mladé Boleslavi
14.05.2024
TISKOVKA | Jan Baránek po zápase v Mladé Boleslavi
13.05.2024
Rozhovory | Mladá Boleslav - Slovácko
12.05.2024
Z PLOCHY | Milan Heča po zápase v Plzni
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 979 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
07.05.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě podruhé
23.04.2024
Fanoušci v zápase proti Plzni
10.04.2024
Fanoušci v zápas proti Slavii
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám

Ostrava vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

26.05.2024 od 16:00

Městský stadion Vítkovice

Přihlášeno
5
fanoušků

Za Slovácko Abrahám moc nekopal, v Rakousku ho chválí i televize

13.12.2010, pondělí, 19:09
Abraham_velky.jpg

Fotbalista Tomáš Abrahám si první půlrok v rakouské lize po letním odchodu ze Slovácka chválí. Po remíze 3:3 na hřišti Rapidu Vídeň však musel záložník Innsbrucku trávník rychle opustit před desítkami domácích fandů. Ti vtrhli na hřiště a chtěli napadnout příznivce hostí.

I přes tento drobný incident si Abrahám nemůže přesun do srdce Tyrolska vynachválit. Zatímco loni ve Slovácku odehrál v základní sestavě jen polovinu zápasů, za nováčka nejvyšší rakouské soutěže nechyběl ani minutu.

"Šéfové mi naznačili, že by se tým měl stavět kolem mě. Zároveň je zajímal i poslední rok ve Slovácku, který byl jako na houpačce. Byli zvědaví, co předvedu. Ale po třech čtyřech zápasech jsem viděl ze strany vedení, trenéra i hráčů, že je to dobré," vzpomíná 31letý rodák z Hrotovic u Třebíče.

Tým pětinásobných rakouských šampionů, který se poslední roky dostával z finančních potíží, v úvodu sezony zářil, v prvních devíti kolech získal 20 bodů. Útok na evropské poháry se však nekoná, vystřízlivěním pro patnáct tisíc tyrolských fanoušků bylo pouhých šest bodů z dalších deseti utkání.

"Začátek nám vyšel nad očekávání, pak přišla krize," uvažuje Tomáš Abrahám. "I v nevyvedených zápasech jsem ale podle hodnocení novin a televize, na která se v Rakousku hodně dá, patřil mezi nejlepší. Zato od některých kluků nebyl profesionální výkon."

Jméno Heslo
text
  • RNA - 22.12.2010, středa, 12:39
    (0)

    šovki: nn, nedělám, pořád pátrám po tom člověku, který to má vyfocené, ona to psala na tabulu a někdo to vyfotil, ale bylo to už v prváku a toho člověka za Boha nemožu najít!

  • Šovkovskij - 22.12.2010, středa, 12:36
    (0)

    RNA: No to si snad děláš srandu?!:-))

  • RNA - 22.12.2010, středa, 12:34
    (0)

    stolmor: to ani já ne, furt mě něco překvapuje a učitelka na výšce! nám kdysi vysvětlovala odvozování koncovek ve shodě přísudku s podmětem na příkladu auta vozily, tvrdé y, protože auta je mužský neživostný :D

  • stolmor - 22.12.2010, středa, 12:24
    (0)

    škoda, že nejde čeština převést do matematických vzorců, poté bych ji možná rozuměl, ale po téhle debatě sem se jen utvrdil, že se ju asi nikdy nenaučím

  • RNA - 22.12.2010, středa, 12:08
    (0)

    já taky nenapsal, že je to obrazem jejich inteligence!! to bych nikdy nenapsal, protože to tak neni, gramatika nemá s IQ nic společného a člověk, který neumí psát, může mít IQ mnohem větší než lingvistická bedna. Já si jenom udělám obrázek o tom, že jako úředník, který je placen za úřední korespondenci, mně pak napíše takový úlet a neověří si, co píše

  • Moravian - 22.12.2010, středa, 08:28
    (0)

    RNA: Z Tebe musí mít Pražský lingvistický kroužek upřímnou radost. Díky Tobě má jejich dlouholetá činnost skutečný smysl. ALe jako pedagog ve svém postoji nemáš mnoho na výběr. Já jsem stoupenec racionálnějšího kriticismu. Fakt, že řada lidí (včetně mě) nezná kompletní gramatiku češtiny pro mne není obrazem jejich inteligence. Osobně mi postačí pokud se dodržují základní pravidla a do očí mne většinou bije jen evidentní neznalost v i / y nebo mě / mně.

  • RNA - 21.12.2010, úterý, 15:54
    (0)

    elucky: jn :D Fulham: pro mě je ta čeština důležitá a když mně z úřadu dojde dopis se zněním, žádáme Vás, aby jste, tak si hned udělám obrázek o tom dotyčném či dotyčné. Jinak s tím ú/ů je to dost podobně, jak to píšeš. Je to přirozený vývoj jazyka a je to fakt hodně složité, byly tam různé palatalizace,depalatalizace, zánik jerů atd atd atd, až z toho vyšlo to, co je teď :-) a s tím ů je to tak, jak píšeš

  • Mr. Fulham - 21.12.2010, úterý, 15:05
    (0)

    RNA: To je caviků kvůli nějalké češtině :-) Hlavně že si rozumíme. Správně je to tak, jak to někdo v minulosti určil. A kolikrát mám pocit, že to co je správně je vlastně blbě. A logicky by to mělo být jinak :-) Furt by mě třeba zajímalo, jak je to vlastně s tím ú a ů. Proč prostě nemůže být jen jedno dlouhé ú. Dáváme snad někde jinde kroužek? Slyšl jsem na to zajímavý názor, že se jedná vlastně o O, kterým se prodlužuje U Ů místo toho, aby se dalo před U... SOUD - SŮD, DOUFAT - DŮFAT. Zní to logicky, ale kde je pravda ví jen ten, kdo určil, že Slovácko sa sÚdí je s čárkou...

  • eLucky - 21.12.2010, úterý, 14:57
    (0)

    to RNA: Abrc by mel zcela jiste radost, kdyby vedel, kam se komentare pod nim zvrhly...

  • RNA - 21.12.2010, úterý, 14:52
    (0)

    NZNamy: ano, ano kdybychom. Mě třeba hodně zaráží, jak 99% lidí píše tvary "by jsi", "aby jsi" a podobné nesmysly, místo správných tvarů "bys", "abys". To samé tvary "jsi si" a "jsi se" místo správého "sis" a "ses". Dokonce jsem se tímto zabýval i ve své diplomové práci :-)

  • NZNamy - 21.12.2010, úterý, 13:58
    (0)

    vidíte - taky mám překlep... :-(

  • NZNamy - 21.12.2010, úterý, 13:55
    (0)

    pěkná debata! :-) O češtině si i já vždy rád podebatuju a jsem rád, že jste nakonec pochopili, jak je to správně - i když to trvalo, než se to podařilo vysvětlit všem... :-)) A musel to udělat Survival, který je beztak matematikem, protože vám to vysvětlil pomocí čiré logiky a češtiny mu navíc činí potíže (viz věta: "kdyby jsme to nechtěli řešit, tak to neřešíme" - správně je samozřejmě "kdybychom..."

  • Šovkovskij - 16.12.2010, čtvrtek, 19:22
    (0)

    RNA: Děkuji za zajímavý postřeh a zcela racionální názor k této problematice, nicméně dovolím si polemizovat o situaci trvající od roku 2008, kdy se dle Tvého názoru rapidně zhoršuje ekonomická situace v Bolívii a kopíruje tak celosvětovou recesi. Dle Národního ekonomického ústavu v La Paz např. v roce 2009 Bolívie zaznamenala jeden z nejvyšších ukazatelů hospodářského růstu v rámci zemí Latinské Ameriky – HDP vzrostl o 3,36 % (v roce 2008 – 6,15 %). Byl to sice nejhorší výsledek od roku 2003, nicméně v době světové finanční krize jeden z nejlepších v regionu. Hlavní podíl na ekonomickém růstu měl sektor stavebnictví (růst o 10,8 %), na druhém místě byl těžební sektor (růst o 9,9 %) a dále energetika (růst 6,1 %), doprava (růst 5,6 %), průmysl (4,8 %), obchod 4,9 %) a zemědělství (3,7 %), naopak pokles o 13,8 % zaznamenal ropný průmysl. Inflace v roce 2009 dosáhla 0,3 %, nezaměstnanost 6,8 % a mezinárodní rezervy stouply na 8,5 mld. USD. V roce 2009 byl zaznamenán přebytek platební bilance ve výši pouze 0,1 % HDP. V současné době se vláda prezidenta E. Moralese snaží o naplňování tzv. Národního rozvojového plánu, rozděleného do 4 částí a jehož plnění by mělo trvat 6 let. Plán se zaměřuje na snížení a vymýcení chudoby (Bolívia Digna), rozvoj země (Bolívia Productiva), sociální vztahy mezi zaměstnanci a výrobci (Bolívia Democrática) a posilování národní identity a suverenity (Bolívia Soberana). Dále klade důraz na realizaci nového ekonomického modelu zacíleného do dvou oblastí: strategického sektoru petrochemie a hornictví jako velkého zdroje národních příjmů a také do ostatních sektorů, vytvářejících nová pracovní místa. Hlavním cílem je posílit diverzifikaci hospodářství Bolívie a také roli státu, což s sebou nese tlak na navyšování státního rozpočtu. Na mikroekonomické úrovni se nedaří řešit existující problémy. Hlavní exportní sektory nevytvářejí dostatek pracovních příležitostí, i když se předpokládá, že zdrojem nových pracovních míst se stane rozvoj těžebního průmyslu tzv. malého rozsahu. K tomu se přidává nejistota kvůli možnosti redukce tradičních trhů jako např. Andského společenství a Mercosuru, z důvodu preferencí členských zemí upřednostnit uzavírání bilaterálních obchodních dohod. V roce 2010 se zlepšila ekonomická situace, zejména díky zlepšené mezinárodní situaci a růstu poptávky po nerostných surovinách. Růst HDP dosáhnul kolem 4,8 %.

  • RNA - 16.12.2010, čtvrtek, 14:58
    (0)

    myslím, že z těchto regionů má potenciál jenom Santa Cruz, ale jedině v případě, že přestoupí z Manchesteru City do FC Sucre

  • FrS - 16.12.2010, čtvrtek, 14:17
    (0)

    RNA: A jaký máš názor na separatistické tendence prosperujících regionů v Bolívii(Santa Cruz,Beni,Pando a Tarija),které jsou bohaté na nerostné suroviny ,a bez nichž by se ekonomika(již tak jednoho z nejchudších států)asi úplně zhroutila?

  • RNA - 16.12.2010, čtvrtek, 12:59
    (0)

    selským rozumem se to dá zdůvodnit zcela jasně, Survival to už vystihl. K tématu ekonomické situace v Bolívii jen tolik, že se od poloviny roku 2008 rapidně zhoršuje a kopíruje tak celosvětovou recesi, jakkoli se ještě v pololetí zdálo, že dopady globálních problémů na bolívijskou ekonomiku budou jen mírné. Pokles ekonomických aktivit ale začal být patrný již ve druhém čtvrtletí a naplno se projevil ve čtvrtletí třetím, kdy se prakticky zastavil růst HDP (meziročně +0,4 % za kvartál, stálé ceny). Dle poslední dostupné komplexní analýzy vládního ekonomického institutu Konjunkturinstitutet (KI) vycházející z dat známých k 10.12. pokračoval pokles HDP i v posledním kvartálu roku 2008 a celkový růst HDP za rok 2008 tak patrně dosáhne pouhých 0,8 %. Další pokles se předpokládá i v tomto roce s tím, že k obratu k velmi mírnému růstu by mohlo dojít až ve druhém pololetí 2009, a tak celoročním výsledkem patrně bude pokles o 0,9 %. Průvodním jevem poklesu reálné ekonomiky je navzdory slabé domácí měně pokles exportu (v listopadu meziročně o 2,5 %) doprovázený poklesem importu (-0,2 %). Také u těchto ukazatelů se předpokládá pokračování poklesu v roce 2009 s nadějí na obrat k růstu až v roce 2010. Podobně jako zahraniční obchod klesly loni domácí spotřeba a investice, a to s podobným výhledem pro roky 2009 a 2010. Růst zaznamenají s jistotou pouze vládní výdaje.

  • Survival - 15.12.2010, středa, 20:12
    (0)

    FrS: vůbec se neomlouvej, kdyby jsme to nechtěli řešit, tak to neřešíme ... a studiem češtiny jsem se nezabýval, jsem "jen" student Hradišťské průmyslovky :)

  • Šovkovskij - 15.12.2010, středa, 20:07
    (0)

    Navíc je okurková sezona a každé téma přijde vhod. Jak hodnotíte ekonomickou situaci v Bolívii?

  • Šovkovskij - 15.12.2010, středa, 20:06
    (0)

    Survival: Už jsem z toho pěkně domotaný, ale vysvětlil jsi to dobře a pochopil jsem to, za což Ti děkuji:-) Frs: Rozhodně není třeba se omlouvat, mně tato debata velmi zaujala a jsem rád, že jsem si rozšířil obzory.

  • FrS - 15.12.2010, středa, 20:00
    (0)

    Přiznávám, napsal jsem to špatně.

  • kecipep - 15.12.2010, středa, 19:49
    (0)

    frs: Takže jsi to napsal špatně. Survival to vysvětlil dobře, ale pochybuju, že k tomu potřeboval studium češtiny :)

  • FrS - 15.12.2010, středa, 19:27
    (0)

    Survival:Dokonalé a přesné vysvětlení.Ty ses někdy zabýval studiem češtiny?

  • Survival - 15.12.2010, středa, 19:22
    (0)

    Šovki: "nezbývá než nesouhlasit" - když to řeknu blbě, tak mně nezbývá nic jiného než NEsouhlasit, takže nebudu souhlasit a NEsouhlasím ... "nezbývá než souhlasit" - nezbývá nic jiného než souhlasit, takže souhlasím :-))

  • FrS - 15.12.2010, středa, 19:16
    (0)

    Omlouvám se všem čtenářům tohoto článku a s ním souvisejících komentářů za to,že jsem tady rozpoutal debatu lingvistického charakteru,která jsem vůbec nepatří.Příště už si budu lépe rozmýšlet,co napiši.A mimochodem to vysvětlení od RNA by mě také zajímalo.

  • Šovkovskij - 15.12.2010, středa, 18:33
    (0)

    RNA: Jako studovaný češtinář, jistě máš nějaké zdůvodnění...? Mně by to opravdu zajímalo.

  • Šovkovskij - 15.12.2010, středa, 18:32
    (0)

    RNA: Myslím, a dle ohlasů zde nejsem zdaleka sám, že "nelze než nesouhlasit" znamená, že dotyčný s tím souhlasí.

  • RNA - 15.12.2010, středa, 14:50
    (0)

    elucky: v geografickém asi jo, v lingvistickém určitě ne :-)

  • eLucky - 15.12.2010, středa, 08:18
    (0)

    to RNA: Jako studovany geoinformatik rikam, ze je to uplne jedno - v geografickém prostoru beztak vsechno souvisi se vsim...

  • RNA - 14.12.2010, úterý, 22:43
    (0)

    konečně téma pro mě a ne ten blbý fotbal :) jakožto studovaný češtinář říkám, že "nelze než nesouhlasit" znamená, že dotyčný s tím nesouhlasí

  • pema - 14.12.2010, úterý, 20:38
    (0)

    Zdravím fanoušky Slovácka a především zde na fóru - diskutéry o fotbalu, jeden z přehmatů p. Krejčího a spol. byl ..odejítí Abrca", - byl zájem zvýšit zájem o koupi Jirky Perůtky, což nevyšlo.. ale je to za náma... Co říkáte vyjádření Komise rozhodčích k případu neuznání branky Plzně - stupidita 1. stupně - delegát Venca Gric to popsal velmi dobře a snížil známku pomezního - výrok Komise rozhodčích je velmi směšný neboť - pravidla hovoří jasně ... o tom zda útočící hráč brání ve hře brankáři - slovně, pohybem,postojem, apod.- rozhoduje výhradně hlavní rozhodčí - jinak mezi arbitry platí zásada - ,,o situaci ve vápně rozhodujíi výhradně já, pokud Tě nepožádám,o spolupráci" - vyjma jasného ofsidu či míče za bankovou čárou, jasný aut či roh.. Díky za příspěvky..

  • Šovkovskij - 14.12.2010, úterý, 19:18
    (0)

    Ecthelion: Máš pravdu, zdálo se mi, že je tam něco navíc:-) Tady jde krásně vidět, jak je ta naše čeština krásně košelatá. Jedno slovíčko a věta dá úplně jiný smysl:-) Ale pěkně jsme se v tom zamotali:-)

  • Ecthelion - 14.12.2010, úterý, 18:46
    (0)

    Goor: To je jinými slovy napsáno "nelze nesouhlasit" = "nelze než souhlasit" :D Dost bylo češtiny, tady je to o fotbale :D

  • Ecthelion - 14.12.2010, úterý, 18:45
    (0)

    Šovky: On FrS trošku pomotal: "Nelze než nesouhlasit" znamená nelze nic jiného než nesouhlasit - tzn.nesouhlasím. FrS chtěl jistě napsat pouze větu "Nelze nesouhlasit" - zde se jedná o tu negaci - osoba souhlasí. Každopádně jsem pochopil, o co FrS v prvním post šlo. Toť vše z jazyka českého. ;)

  • Moravian - 14.12.2010, úterý, 18:10
    (0)

    Frs: V tom případě se Ti omlouvám. Zmátlo mě slovíčko než, bez něhož by Tvá věta působila znatelněji. Ale při rozboru mi dochází, že jsi se mnou de-facto za jedno.

  • Šovkovskij - 14.12.2010, úterý, 17:01
    (0)

    Se všemi níže uvedenými komentáři nelze než nesouhlasit. Goor: V tomto případě je význam opět stejný. Čeština je krásná a má mnoho podob.

  • eLucky - 14.12.2010, úterý, 13:04
    (0)

    aaaaa... pan si tu hraje se Slovicky:D

  • Goor - 14.12.2010, úterý, 12:59
    (0)

    Frs: A co pak znamená s tím nelze než souhlasit?

  • FrS - 14.12.2010, úterý, 12:49
    (0)

    Tím nelze než nesouhlasit jsem myslel,že se všemi níže uvedenými komentáři souhlasím.To je takzvaná negace,nelze než nesouhlasit tedy znamená,že s tím lze pouze souhlasit.

  • Moravian - 14.12.2010, úterý, 08:11
    (0)

    FrS: Na to máš samozřejmě právo. Ale nemyslím, že by náš tým převyšoval fotbalisty Insbrucku a fakt, že je tam Tomáš výraznou oporou o něčem svědčí.

  • FrS - 13.12.2010, pondělí, 21:10
    (0)

    Se všemi níže uvedenými komentáři nelze než nesouhlasit.

  • karagavrylydys - 13.12.2010, pondělí, 20:29
    (0)

    Odchod tohoto Hráče jsem dodnes nepochopil ...

  • Moravian - 13.12.2010, pondělí, 20:22
    (0)

    Vždycky jsem tvrdil, že Tomáš měl zůstat. Měl jsem vizi, že by s Víťou mohli tvořit hru. I když jsem přesvědčen, že naše vedení pracuje vcelku koncepčně, argumenty k Tomášovu odchodu jsem nepřijal a nepříjmám. 31 let není tak moc (viz Švanci) a Abrc zdaleka není jen pravý obránce, jak se snažilo upozornit na konkurenci tohoto postu. Tyrolské působiště je pro Abraháma satisfakcí a pro nás vizitka neracionálního zbavení se kvalitního hráče a to ještě zadarmo.

  • Survival - 13.12.2010, pondělí, 19:28
    (0)

    neskutečná škoda, že odešel... ať se daří Abrc!

  • Pan Puk - 13.12.2010, pondělí, 19:25
    (0)

    Diky Abrci za ten rok co jsi tu hral. Ukazal jsi, ze i mezi fotbalisty jsou gentlemani a borci s charakterem. Skoda ze tech jako ty nebeha na nasich pazitech vic, to by ten cesky fotbal vypadal jinak. Hodne stesti a at se ti pod Alpami dari.

pristi
 Další články:
20.12.2010, pondělí, 10:00 - Peter Sládek se na Slovensku rozstřílel
19.12.2010, neděle, 13:39 - Švancara litoval, že přípravu přeruší Vánoce
16.12.2010, čtvrtek, 09:46 - Fotbalisté u nás nemají kázeň jako hokejisté z NHL, říká trenér Soukup
16.12.2010, čtvrtek, 09:23 - Slovácko má o Trappa stále zájem, jeho příchod by však mohl být složitý
13.12.2010, pondělí, 14:29 - Reinberk zúročuje svůj talent
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace