*
DNES
Ženy | Miroslav Zbořil a Markéta Klímová před utkáním se Spartou
včera
Rozhovory | Slovácko - Slavia
17.03.2024
Milan Heča a jeho hodnocení utkání v Teplicích
17.03.2024
Z PLOCHY | Jan Kalabiška po zápase v Teplicích
16.03.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Teplicích
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 978 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku
06.11.2023
Fanoušci v zápase proti Hradcu

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

13.04.2024 od 15:00

Městský stadion MB

Přihlášeno
18
fanoušků

BLOG. Tohle se (ne)povedlo. Příbram hraje o život, na výkon sudího dohlédne příbramský Liba

27.03.2014, čtvrtek, 17:40
pruser_velky.jpg

Komise rozhodčích „vypustila“ nominace na víkendová utkání.

Hodně zajímavý fotbal se může hrát v sobotu odpoledne v Příbrami. Tam nejen osoba sudího, ale především delegáta nasvědčuje tomu, že by se na trávníku mohla odehrát operace „Záchrana Jardy“ (rozuměj záchrana Jardy Starky, tedy záchrana Příbrami v lize).

K Litavce přijede Slovácko, které v letošním sezoně nemá sestupové starosti. Ideální obětní beránek, kterého případná „menší vražda“ zase tolik bolet nebude. To třeba před lety, když v Příbrami setnul sudí Paták zachraňující se Zlín, to byla jiná káva. Tehdejší kouč hostů Hoftych by mohl vyprávět...

Pro domácí půjde v sobotu o klíčový zápas. Pokud by Příbram prohrála, zařadí se mezi žhavé kandidáty sestupu. A to majitel klubu Jaroslav Starka jistě dopustit nechce.

Zápas bude pískat Jan Jílek, jihočeský sudí, který má se Starkou dlouhá léta výborné vztahy. Příbram píská v posledních letech pravidelně, rozhodně častěji než drtivá většina ostatních rozhodčích z listiny.

Co ovšem na nominaci „nejvíce křičí“, je jméno delegáta utkání, který má na výkon sudích dohlížet. Tím totiž komise rozhodčích a delegátů určila Miroslava Libu. Ano, toho Libu, který si před lety chodil k Horníkovi pro desetníky a téhož Libu, který má aktuálně na Strahově na starosti výchovu mladých rozhodčích za peníze UEFA.

Liba má ze Starkou nadstandardní vztahy nejméně 20 let, v Příbrami žije, podniká. Působí jako šéf Středočeského krajského fotbalové svazu. Na Valné hromadě fotbalové asociace tvořili takřka nerozlučnou dvojku.

Otázka dne za 500 dolarů zní jednoduše: Opravdu neměla komise Dagmar Damkové pro existenční zápas Příbrami jiného delegáta než právě Libu, s Příbramí spojeného pupeční sňůrou?

Být na místě fanoušků Slovácka, asi bych zvážil, zda tentokrát na utkání vyrazit. Nebude lepší zůstat doma a najít si v televizním programu nějaký solidní krvák? Ostatně, uvidí v podstatě totéž ...

P.S. Obdobné to může být také v sobotním ranním duelu II. ligy na Bohemians. Tam přijíždí  zachraňující se Zlín. Zápas bude pískat jeden z nejtrestanějších sudích posledních let Petr Mikel, který v pískání po*ere, na co sáhne. Mikel pochází  z Březůvek, které jsou od Zlína vzdálené zhruba tři kilometry. Co myslíte? Jak asi bude pískat?

Zdroj: Fotbalnaplno.cz

Jméno Heslo
text
  • huhu - 02.04.2014, středa, 19:23
    (0)

    Valheru: v aktuální stavu ne, Slovácko taky aktuálně na poháry nemyslí. Příští rok má být rozsáhlá rekonstrukce, to už by ten stadion byl dostačující

  • Valheru - 02.04.2014, středa, 18:34
    (0)

    jusephe: ano? a že ty týmy většinou ani nemůžou ty poháry hrát doma (jako že v UH by se v aktuálním stavu stadionu taky hrát nemohlo), to je taky v pohodě, co? :-)

  • jusephe - 02.04.2014, středa, 18:16
    (0)

    Nikdy v životě jsem neslyšel o žádném klubu, který by naschvál prohrával, aby nemusel hrát poháry... proč by ty chudé týmy ze San Marina nebo Andorry ty poháry hráli, kdyby to bylo tak nevýhodné? Jen odměna za účast ve druhém předkole Evropské ligy (do kterého jde 3. tým naší ligy) je 130 000 euro, čili 3 500 000 Kč. To v pohodě pokryje náklady na výlet klidně i do Kazachstánu. Takže pozitiva z účasti určitě převažují.

  • WojtaFcs - 02.04.2014, středa, 18:08
    (0)

    Souhlasím se Šovkim, má pravdu :-)

  • Valheru - 02.04.2014, středa, 13:30
    (0)

    Koukám, že zase všichni vidí přijmovou stránku a na tu výdajovou nehledí... jak typické :-)

  • Šovkovskij - 02.04.2014, středa, 12:58
    (0)

    KEIKEN: Vem si ale, proč Plzeň prodělala. Určitě to nebylo tím, že hrála EL: http://www.eurofotbal.cz/clanky/plzen-byla-za-minulou-sezonu-ve-ztrate-15-milionu-korun-251882/ Jinak až na KEIKENA souhlasím s příspěvky, které byly napsány po mém včerejším příspěvku:-)

  • eLucky - 02.04.2014, středa, 10:50
    (0)

    Ale to jsou jenom prachy od UEFY a tv za zapasy... eště sa dá kalkulovat se zvýšeným příjmem od sponzorů v případě účasti v pohárech. Nicméně stejně jako vstupné toto není fixní položka a nic není jisté... taky to nemusí přinést nic navíc...

  • eLucky - 02.04.2014, středa, 10:48
    (0)

    KEIKIN to špatně podává, ale svým způsobem má pravdu... za podmínky, že by se klubu v evropě zadařilo jak Liberci nebo Plzni letos, tak na tom samozřejmě nemožeš ztratit, maximálně prodáš ty nejlepší v týmu, ale za tučnou kompenzaci. Nicméně kolika českým klubům se toto zadaří? Vemte si na české poměry relativně silný Jablonec, relativně pravidelně nakukuje do pohárů, ale většinou velmi rychle letí, letos se dostal možná nejdál, věřím tomu, že letos byl finančně i v plusu, měl nory a Španěly, takže mohl něco vydělat a ani to nebylo tak daleko. Ale třeba Liberec hrál předloni s Karagandů v předkole Ligy Mistrů, horko těžko nakonec přes ně postoupil no a kdyby vypadl, tak by se ukázalo to o čem mluví Keikin... extrémní vzdálenost ven, takže poměrně extrémní cestování a náklady, navíc neatraktivní soupeř, takže těžko možeš čekat, že se zahojíš na domácím vstupném a už vůbec, že za takový zápas vysolí velké peníze TV. A toto je přeně ten případ, kdy se finančně účst v Evropě nemusí vyplatit. Nicméně už to, že se klub ukáže v Evropě může tento mínus dlouhodobě vyrovnat. Stejně tak to, že hráči dostanou možnost soutěžní konfrontace s jiným herním stylem... to vše může pomoci hráčům a klubu. Možná si eště někteří vzpomenou na již zaniklý Intertoto Cup, který dojel mimojiné právě na to, že se ekonomicky klubům absolutně nevyplácel. Co se týká peněz od UEFY, tak pokud se nedostaneš do hlavní fáze Evropských pohárů, tak si čistě poměrem náklady/prémie zhruba na 0. V + nebo - to otáčí především atraktivita soupeře. Pokud už se dostaneš do hlavní fáze, tak to je potom jiná...

  • Greif - 02.04.2014, středa, 10:22
    (0)

    Mrkni na Slovensko s čím hrajou uefu .. Senica hraje jen s hostujícíma hráčema typu Opiela,Brabec,Zeman,Bolek,Valenta,Smetana .. a nemají s tím problém .. o ostudě se vůbec nedá mluvit .. a vůbec o něčem co by klub ztratil ..

  • KEIKIN - 02.04.2014, středa, 09:30
    (0)

    Ok, nechci vám brát vaše sny na poháry.Fuck UEFA. Plzeň se dostala do do další fáze UEFY a za celou sezonu doplatí 15 mega. UEFA možná něco klubům platí, ale klub ve finále zaplatí víc. Greif: právě proto, že jsem nadstandardní sezonu neměli, tak skoro nikdo o naše hráče nemá zájem. Šovki: Ostudou by to neskončilo jen pokud by Slovácko mělo koule a ambice. To znamená: udržet tým, který si vybojoval účast v pohárech + posílení. To znamená nasypat do klubu x mega a přitom odolat nabídkám na prodej hráčů. Při vší úctě k panu Zemkovi, nevím jestli by v nejbližší době šel do takového riskantního podniku. Ale jinak Spartičku v nedělu uděláme, o tom žádná. :-)

  • riedlss - 02.04.2014, středa, 09:17
    (0)

    smazal bych ten posraný článek ať je klid, melete hovna....

  • Buchlovjak - 02.04.2014, středa, 00:40
    (0)

    Keikine doporuč mi prosím to samé co bereš ty sám :-D. Rád se taky trošku vykecám :-)

  • Ykarus - 01.04.2014, úterý, 21:53
    (0)

    Primárně je důležité za kolik hráče prodáme a né jestli se mu v novém působišti bude dařit. Samozřejmě jsou tam ještě procenta z dalšího prodeje, ale to už je takový bonus navíc. A filozofovat že poháry jsou pro nás jen na škodu je už silné kafé.

  • Greif - 01.04.2014, úterý, 14:01
    (0)

    Exodu hráčů můžeš mi vypsat volku jediného hráče který odešel a by v jiném klubu úspěšnější ?

  • Šovkovskij - 01.04.2014, úterý, 12:58
    (0)

    KEIKEN: Tak s tím nemohu souhlasit. Už samotná účast v pohárové Evropě je pro klub výhodná. Zvedne se zájem sponzorů, fanoušků, peníze za televizní práva, medializace klubu v médiích. Navíc UEFA klubům platí. A nemyslím si, že by to pro Slovácko muselo dopadnout ostudou. Stačí se podívat na výsledky Plzně, nebo Liberce, určitě bych naši ligu nepodceňoval. A dle mého jsou v EL daleko horší týmy, než Slovácko, ale přesto ji hrají, i když vyhoří, protože ví, že se jim to bude jen rentovat. A že by někteří hráči odešli? Vždyť to je úplně běžné, Slovácko by za odchody takových hráčů jen vydělalo. Však kolik hráčů už prodala Plzeň, nebo Liberec? A jistě na tom nejen z finančního hlediska nejsou škodní.

  • KEIKIN - 01.04.2014, úterý, 12:27
    (0)

    huhu: Jak píše eLucky, klubu stačí když sa zachrání, jiné ambice při tomto rozpočtu ani mít nemůžeme. Pohár UEFA není pro kluby moc výhodný, spíš na to kluby doplácejí, tedy pokud nehrají s mančaftem s kvalitní ligy, kde jsou drahá práva na TV přenosy. JAk jsem psal, jedna nadstandardní sezona a naši mladí hráči by šli jinam. A co pak ? Chceš hrát UEFU mančaftem, který by se teprve sehrával ?

  • huhu - 01.04.2014, úterý, 11:16
    (0)

    KEIKIN: takže to chápu tak, že se slovácko pohárům vyhýbá záměrně? :D, to je snad sranda. Co kolik by stálo? Já naopak myslím, že uefa platí právě účastníkům pohárů, ne oni jim. A ostuda? Nechápu proč. To spíše Peltovci by nedovolili, aby se moravský klub pohyboval nahoře. Vzpomeňme jak dopadl Synot, nebo nedávno Olmik :)

  • eLucky - 01.04.2014, úterý, 11:03
    (0)

    Díky bohu za Zemka, bez něho bysme byli ztěží ve druhé lize;) Spíš bych to poupravil tak, že Zemek chce, aby se klub o sebe sám postaral, sám si vydělal na lepší hráče, případně si je sám vychoval, když na to nemá. Zemek je zárukou stability klubu v tom směru, že nemusíme prodávat hráče za každou cenu. Za Valentů do klubu šli sice miliony a ambice byly obrovské, jenže jako to dopadlo všeci víme;) Radši sa držme při zemi než pak živořit roky jako si to teď "užívá" Baník po letech hojnosti.

  • KEIKIN - 01.04.2014, úterý, 10:55
    (0)

    Proboha na poháry zapomeňte. To nikdo v klubu nechce (viz přístup k poháru čmfs). Víte kolik by to stálo a jaká by to byla ostuda ? KAždá úspěšná sezona by pro nás znamenala exodus hráčů do Jablonců, Boleslaví a jiných velkoklubů. :-( Bohužel jsem s tím už smířil, Zemek nemá ambice posunout to u nás výš.

  • Buchlovjak - 31.03.2014, pondělí, 21:27
    (0)

    Artigasi taky mám pocit, že jsem někde slyšel to Ykarusovo tvrzení že balon je kulatý :-D. Asi na tom něco bude proto ten výsledek :-)

  • fcs - 31.03.2014, pondělí, 21:20
    (0)

    A jinak tabulka pořád nevypadá špatně,jediné co jsme stratili tak ty vaše vysněné poháry,kdyby jsme náhodou prohráli se spartou tak klidně mužeme zustat pořad na 7 místě jediný jablonec nás muže předběhnou a dukla taky zaváhala:)

  • Babu - 31.03.2014, pondělí, 19:21
    (0)

    tak hlavně když jsme šli do útoku, tak Příbram zalezla a bránila v 11, což je přesně styl, který nám vůbec nesedí a přes to se obvykle neumíme dostat...navíc poslepovaná obrana, vykartovaní hráči.. ale tak kdo chce mluvit o prodání, najde si něco v každém zápase :-)

  • fcs - 31.03.2014, pondělí, 15:10
    (0)

    Jste fakt magoři... Povedli se nám dva zápasy a myslíte si že budeme mít mistrovskou formu? Nechápu proč by to mělo byt prodané a proč by nás nemohla Příbram porazit.....

  • riedlss - 31.03.2014, pondělí, 11:55
    (0)

    no myslím, že tento článek lidi dost pobláznil, ale neříkám, že byste nekecali i bez článku, to je jaksi vyloučeno :D

  • Greif - 31.03.2014, pondělí, 08:26
    (0)

    Co teprve Čech co pouští .. :D

  • Šovkovskij - 30.03.2014, neděle, 22:37
    (0)

    Včera se to bohužel nepovedlo, to viděl každý. Ale obviňovat hráče, že to bylo prodané, je silná káva. Obzvláště je mi líto Milana Heči, jak tu nětekří spekulují... Celé jaro chytá parádně, pak dostane dva smolné góly a hned je tu jedovatých slin...:-( I ti nejlepší brankáři, jako Casillas, Buffon, nebo Šovkovskij, dělají chyby:-)

  • Valheru - 30.03.2014, neděle, 21:56
    (0)

    Artigas: je dobře, že tě nikdo nepřesvědčí, že to bylo prodané, jak píšeš dole...jsem ale překvapen, že zrovna ty si myslíš, že vše bylo v pořádku ;-)

  • pablol - 30.03.2014, neděle, 20:31
    (0)

    Samé sračky.Kukám kolik je tu opět pisálků po jedné prohře

  • Hory - 30.03.2014, neděle, 20:12
    (0)

    Spíš je to o tom,že po vítězství nad Brnem optimizmus spousty lidí nebral konce a ti, kteří tu rozjeli tu myšlenku o pohárovém a neprohrávajícím Slovácku, si ani ve snu nedokázali připustit,že by snad mohl být v cestě za úspěchy problém jménem Příbram.

  • riedlss - 30.03.2014, neděle, 19:53
    (0)

    tady to jede :D božínku

  • kecipep - 30.03.2014, neděle, 17:37
    (0)

    Demence některých jedinců nezná hranic :-) Evidetně takhle běžně fungují ve svém životě..

  • Ykarus - 30.03.2014, neděle, 17:36
    (0)

    Miliardová Chelsea može prohrát v Crastal palace, to je v pořádku, ale jakmile prohraje Slovácko v Příbrami je to prodané :D Proboha vzbud' te se, balon je kulatý!

  • eLucky - 30.03.2014, neděle, 17:21
    (0)

    Ani přes zlepšení výkonů týmu se zde nic nezměnilo:D První prohra a už to jede na plné kule:D

  • Artigas - 30.03.2014, neděle, 13:01
    (0)

    2Greif-jestli chceš vidět idiota, podívej se do zrcadla. A v ově to bude 1:1,to si kuř...

  • Greif - 30.03.2014, neděle, 11:05
    (0)

    Artigasu ty si fakt idiot ..takže včera to Milan prodal .. a Rambovy se nechtělo běhat pač měl vydělané a Rada se nechal obehrát jak malej .. Díky za tvé vysvětlení a chorobné vize .. Jak to vidíš na baníku ?

  • Flusatko - 30.03.2014, neděle, 10:16
    (0)

    Jaros: Usetři nám všem starosti a zastřel se sám. Nechápu co se tedy řeší. Nemáme záchranářské starosti po x letech, tak snad v klídku ne? I kdybychom to prodali, což si nemyslím, tak co jako? Pokud si takto klub přišel k penězům tak snad budou na Spartu čisté sedačky ne? A jestli jsou ohrožené moravské nebo české kluby je mi úplně jedno. Jsem rád že tam není Slovácko a jestli bude hrát ligu Baník, Brno nebo Příbram a Vlašim není moje starost.

  • rim - 30.03.2014, neděle, 10:08
    (0)

    nějak bylo, nějak bude....hold každý není Standa Levý. Příští rok hrát ligu budeme a to je asi rozhodující. Dámo a pánové, nač se rozčilovat. Dle mě je rozhodnuto 3 sezóny předem :-) . I s výsledky! :-))))

  • Artigas - 30.03.2014, neděle, 09:49
    (0)

    2Babu: Na fotbal, jenže to bylo o něčem úplně jiném, chytračko. Nasypat (ikdyž po 11 letech) Brnu pětku byl úctyhodný výkon, pač poslední výhru jsem zažil ještě na Širůchu a tos chodila do školky. Ale když Brno tuhletu falešnou duklu porazí a FCS tam není schopné uhrát ani plichtu, co si o tom myslet? Příbram si nechala dát dva fíky, aby to tak neřvalo, ale tři pro ni sakra důležité body má. Dole zůstávají týmy z Moravy a Slezska a tady ti šmejdi (dobře si pamatuju ty hrdinské řeči o postupu do kaprligy a pak nám jakýsi bubák v rozhodujím mači foukl branku a do kaprligy šla Příbram) zase zůstanou, místo toho, aby si kopali s Vltavínem a pod. "týmy". Nikdo mě nepřesvědčí, že to bylo prodané, protože není možné hrát s mistrem ligy téměř vítězně, o Brnu nemluvě a potom s takovýma dřevákama dostat trojku. Už chybělo, aby jeden fík dal Volešák...

  • Lajtra - 30.03.2014, neděle, 09:09
    (0)

    Tady je zase nasráno :)

  • Jaros - 30.03.2014, neděle, 04:06
    (0)

    Tady se od úterka mluví o tom,že se zápas prohraje. Po vypuštěném výkonu se zápas prohraje a zdejší kkti to obhajují stylem, "že se nedalo očekávat udržení formy". Běžte doprdele! Vypuštěný zápas, kdoví kdo všechno si vsadil. Jestli se toto neprošetří, tak už nevím. Zastřelte mě, jestli v tom nejedou všichni od Habance až po maséry

  • egi - 29.03.2014, sobota, 23:00
    (0)

    Babu a jak asi hrál Zlín? Vyhrál 1:0.Dost zajímavé,že ve čtvrtek už věděli jak to v sobotu dopadne.

  • Babu - 29.03.2014, sobota, 22:47
    (0)

    Jak dostanem branku, tak sme skoro dycky hotovi.. A je jedno, jestli proti nam stojí Plzen nebo příbram. Dneska zaslouzena prohra, po gólu sme zacali blbnout a pak uz to nemělo moc dobre parametry.Bohuzel ty dve branky z boku jdou na vrub Milanovi..Rada se mne libil hodne, sebere balón a nezbavuje se ho, ale premysli a je videt, ze s balónem umí. Holt se dneska nepovedlo, ale nevadi, aspon nemame nosy navrch :-) v Příbrami je dycky zabava :-) kecy o prodanem zapase uz myslim od artigase neprekvapi..kdes byl minulý týden, chytraku??

  • fcs - 29.03.2014, sobota, 22:07
    (0)

    první dotek s míčem byl vě většině případech špatný a potom se zbrzdila každá akce,Rada si mě dlouhodobě líbí v tom,že všechno řeší fotbalově ale dnes tam bylo bohužel moc špatných přihrávek,ale na druhou stranu umí dobře vyvest balon,nic bych z toho nedělal,pokud se nemylim tak by jsme měli být příští tyden v plné síle a nevidím nejmenší důvod proč nepotrápit spartu

  • Pedro - 29.03.2014, sobota, 21:56
    (0)

    Ano, prohrát se může, ale sakra proč takové šílené rozdíly v přístupu, v zodpovědnosti, v nasazení, proč přichází po dobvrých výsledcích takové uspokojení??? Je to o podivném psychice! To by se profíkům stávat nemělo...zase spoléhali že to půjde snad samo proti celkům , které se snaží ještě o záchranu?

  • Pedro - 29.03.2014, sobota, 21:50
    (0)

    Proti nebezpečné Plzni hrálam obrana neskutečně pozorně a zodpovědně...a dnes? Strašné výkyvy...

  • fana - 29.03.2014, sobota, 20:55
    (0)

    Artigas naprostý souhlas kolik asi dostali?

  • champyon - 29.03.2014, sobota, 19:26
    (0)

    Že se prohrálo, nevadí. Byly tam 2 změny v obraně a 1 v záloze. Ale zrovna nechat všecky body Příbrami, která mi v lize nevoní, to mě sere. A nejvíc mě sere, že dostanem 4 žluté za pičoviny. Kdyby aspoň za fauly, ale jedna byla za zdržování (Heča) a 3 za řeči (Reinberk, Došek, Kuncl).

  • huhu - 29.03.2014, sobota, 19:12
    (0)

    budmě rádi aspon za to, že Slovácko nemá problém se střílením golů, to byl problém slovácka několik let. Hold prostě ta nově poskládaná obrana to dnes nezvládla. Teď na Spartu zase od nuly a bojovat!

  • Survival - 29.03.2014, sobota, 18:55
    (0)

    první gól nedůslednost Reinberka, druhý nedůraznost Rady a Diviše, třetí nevím... škoda :/

  • fcs - 29.03.2014, sobota, 18:31
    (0)

    přesně jak jsem psal,povede se pár zápasu a vy si myslíte že tak bez chybně budem hrát pořád ? Prostě jsme hrali dnes špatně,prohrali jsme a ted musíme doma rozdrtit spartu a na rozhodčího se vymlouvat nemužem zas tolik moc věci proti nám neodpískal,ale určitě bych vyzdvihl Valentu který hral hodně dobře jako cele jaro i když někteří semnou nebudou souhlasit....

  • Greif - 29.03.2014, sobota, 18:15
    (0)

    no prechvalena obrana .. spis neni nahrada za vykartovane jinak to nechapu ..

  • ostuda slovácka - 29.03.2014, sobota, 18:03
    (0)

    a poďme zas zpatky na zem, po Brně se tady psali komentáře poďme na poháry ale je vidět že na ještě nemáme! teď se dobře připravit na Sraltu!

  • Pedro - 29.03.2014, sobota, 18:02
    (0)

    a z plánovaných dovezených bodů je kulové.tak zpět do práce,zadarmo niá neni

  • Pedro - 29.03.2014, sobota, 18:00
    (0)

    Takže zpátky na zem,po hodech bývá půst! Přechválená obrana se nechala povodit Řezníčkem a z

  • Matesss - 29.03.2014, sobota, 17:59
    (0)

    artigas... Tak sme prohrali s takovyma lamama no a co! Po rade skvelych zapasu, kdy sme hrali supr, se to dnes proste nepovedlo. Ale to ty asi nepochopis..

  • Greif - 29.03.2014, sobota, 17:58
    (0)

    to neni dement primo kripl .. sic obrana dnes tragicka .. aby nas prestrilela pribram tak to je hotovo .. su zvedav kdo zas tam spal ci Rada nebo Rambo ci Mezla

  • fcs - 29.03.2014, sobota, 17:54
    (0)

    artigas to ty si dement...:))

  • Artigas - 29.03.2014, sobota, 17:34
    (0)

    komu tykáš, debžo? se na to podívej, s takovýma lamama-kolik si nechali poslat kapříkůa, aby ten příbramský hnůj udrželi v kaprlize,šmejdi?!

  • Matesss - 29.03.2014, sobota, 17:31
    (0)

    ty bez doprdele zebraku!

  • Artigas - 29.03.2014, sobota, 17:27
    (0)

    Běžte do prdele, žebráci prodejní, že vás haňba neliská, s takovýma kopytama...

  • Artigas - 29.03.2014, sobota, 17:24
    (0)

    A je to tady, dementi prodejní, že se nestydíte s takovou chamradí prohrát...

  • Artigas - 29.03.2014, sobota, 17:20
    (0)

    Jasně a je to zas "ošéfované" starkastánem; proti Plzni a Brnu super výkon a tady s takovýma zmrdama se budem tahat o branku...

  • Jaros - 29.03.2014, sobota, 13:39
    (0)

    Aha, ale máš recht, tady si ten můj koment stejně nepřečte, to jsem nedomyslel :)

  • Jaros - 29.03.2014, sobota, 13:38
    (0)

    stolmor: to jsem myslel obecně, vím, že to není nikdo odsud. Hodně mně vytáčí, když je u článku zdroj: ČTK apod

  • fcs - 29.03.2014, sobota, 12:31
    (0)

    Nevíte jestli je Truska pořád zraněný? Už bych ho moc rád viděl na hřišti :))

  • stolmor - 29.03.2014, sobota, 06:49
    (0)

    jarosu, nevím proč nadáváš na autora tady,když je pod článkem jasně napsáno zdroj: fotbalnaplno.cz a je to tam od začátku. Taže je to článek nezávislého člověka ne nikoho odsud.

  • Jaros - 28.03.2014, pátek, 23:06
    (0)

    Autor článku nemá odvahu se podepsat nebo proč není uveden? S některými věcmi by se dalo souhlasit, ty vztahy mezi Starkou, Jílkem a Libou tam asi budou, ale tvrzení, že Jílek píská pravidelně Příbram je nesmysl. Od roku 2005 pískal 12 zápasů Příbrami s bilancí 3 výhry, 3 remízy a 6 porážek. Jmenovitě v letech 2005, 4x 2006, 2007, 2008, 2x 2009, 2011, 2012 a 2013. Takže nesmysl na entou, hlavněže se může brečet už před zápasem. Jinak tedy o čistotě české společnosti a fotbalu nemám sebemenší iluze, že se špína neděje. Ale pokud už kydat hnůj, tak si vemte aspoň vidle a ne krumpáč

  • Babu - 28.03.2014, pátek, 22:05
    (0)

    podle mě vyhrajem a není co řešit :-)

  • Šovkovskij - 28.03.2014, pátek, 15:03
    (0)

    To je neuvěřitelné, co se v této džungli děje. To už člověk neví, jestli se má smát, nebo plakat. Hold, Jarda to má zase podchycené. Přesto vyhrajeme :-)

  • riedlss - 28.03.2014, pátek, 11:35
    (0)

    Jojo, nachvíli to bude zase jako v anglii, kde se v přenose nevracejí ke sporným situacím, asi víme proč, máme se ještě hodně co učit..hold zkurvené média, všechno obrátit, všechno zabírat a rozebírat ať je týden o čem spekulovat ;)))

  • tomrs - 28.03.2014, pátek, 10:43
    (0)

    Greif: ja si myslim, ze pujde, holomajznu Budejovice - Pribram minou sezonu jsem videl na vlastni oci, jak to tam sudi Drabek kurvil:D Pri te vymyslene penalte jiz kamera zabirala stred hriste. Podobne to bude asi i zitra :)

  • eLucky - 28.03.2014, pátek, 07:29
    (0)

    Tak jako k tomu, abych věděl, že to tak přesně bude v Příbrami vypadat nepotřebuju ani článek tady, to je úplně jasné přeca:D To je asi jak zápas s Jabloncem, tam je taky dycky pravidlem, že rozhodčí mává ofsajd aj když nemáme míč, pro jistotu:D

  • riedlss - 28.03.2014, pátek, 07:21
    (0)

    ty spekulace taky nemám rád, ale co na to, když to visí jako hlavní článek...několikrát jsme tady řešili jak demotivujem lidi k tomu, aby nejezdili na výjezdy, protože bude třeba špatné počasí, omyl, tohle je demotivující !!! Už jenom slyšet to, že pro výhru Starka udělá všechno je strašně okaté a trapné :D on je prostě boss :D

  • Greif - 28.03.2014, pátek, 06:52
    (0)

    Vsadím se o 200kč že nepojede přenos ;)

  • celtic - 27.03.2014, čtvrtek, 22:53
    (0)

    rozhodčí když chce tak dokáže neuvěřitelné věci,,,zapískat penaltu při jakémukoliv nafilmovanému pádu...zapískat ofsajd který nebyl..mám pokračovat...a že dostane následně pokutu nebo zákaz pískat další utkání,,,nevadí dostane tolik zaplaceno aby se mu to vyplatilo když bude pískat tak jak mu za to královsky zaplatí...rozhodčí dokáže udělat zápas když chce...

  • kecipep - 27.03.2014, čtvrtek, 21:36
    (0)

    Nemám rád tyto spekulace předem. Máme na to, abychom si to ukopali na hřišti a neschovávejme se ještě PŘED VÝKOPEM za rozhodčí. Myslím si o Starkovi a spol. svoje, ale počkejme si až po zápase.

  • riedlss - 27.03.2014, čtvrtek, 21:19
    (0)

    o to by to měla být větší motivace vyhrát nebo bod. A tímto tak všechny Starkouše podělat

  • Survival - 27.03.2014, čtvrtek, 19:44
    (0)

    Trochu mě to rozladilo, ale pokud budeme hrát jako doteď, rozhodčí nic nezmůžou :-)

pristi
 Další články:
08.04.2014, úterý, 05:20 - Výjezd jara ..? Pojeď na Baník !
04.04.2014, pátek, 12:28 - Největší haluz, říká slovácký Valenta o své životní trefě
04.04.2014, pátek, 07:57 - Plichta. Tak tipují odborníci zápas Slovácka proti Spartě
31.03.2014, pondělí, 08:46 - Příbram dostala gól skoro z půlky, ale na „fotbáleček“ Slovácka stačila
25.03.2014, úterý, 12:15 - Jedem, na Příbram!
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace