*
včera
Poslední rozhovor Michala Kadlece
včera
TISKOVKA | Patrik Blahút po Slavii
včera
TISKOVKA | Jan Baránek po Slavii
17.05.2024
Rozhovory | Slovácko - Slavia
15.05.2024
Z PLOCHY | Daniel Holzer po zápase v Mladé Boleslavi
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 980 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
07.05.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě podruhé
23.04.2024
Fanoušci v zápase proti Plzni
10.04.2024
Fanoušci v zápas proti Slavii
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám

Ostrava vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

26.05.2024 od 16:00

Městský stadion Vítkovice

Přihlášeno
33
fanoušků

Evropa volá! Fotbalisty Slovácka pošle do pohárů výhra nad Bohemians

14.05.2021, pátek, 18:41
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Zbývá poslední fuška, jediný krok a jsou tam. Fotbalisté Slovácka jsou velmi blízko vytouženému cíli, po nejlepší sezoně v klubové historii buší na brány Evropy. Vstupenku do pohárů jim dodá výhra nad rozjetými pražskými Bohemians 1905, kteří ve FORTUNA:LIZE bodovali jedenáctkrát za sebou.

Slavit se na Městském stadionu Miroslava Valenty v Uherském Hradišti může už v sobotu večer, byť do hlediště smí jen deset procent kapacity, majitelé permanentních vstupenek ze sektorů C1, C2, C3, C5, C6 a C7.

„Chceme zvládnout hned první krok,“ prohlásil po výhře v Karviné zkušený záložník Milan Petržela. Stejně to vidí i zbytek mimořádně úspěšné party.

Moravané se nemusí ohlížet na ostatní soupeře. Pokud chtějí mít klid už po víkendu, stačí sejmout klokany a mohou bouchat šampaňské. V kronice Slovácka budou jejich jména zapsána tučným písmem. Jiná varianta už v této fázi sezony snad ani neexistuje.

„Už dříve se nám osvědčilo, že jsme se vždy soustředili na nejbližší zápas. Nyní nás čekají pražští Bohemians, kteří jedenáct zápasů v řadě neprohráli. Chceme soupeři přerušit sérii a porazit je,“ burcuje trenér Slovácka Martin Svědík.

„Uděláme všechno proto, aby aby ta jejich šňůra skončila a my už můžeme pomýšlet na poháry,“ přidává jeden z asistentů a zároveň vedoucí mužstva Jan Palinek.

Jméno Heslo
text
  • barnabas.666 - 20.05.2021, čtvrtek, 16:42
    (0)

    EKL bude hrát i Vitoria Guimaraes, začínat bude taky ve druhém předkole jako nasazená.

  • Nike - FCS - 20.05.2021, čtvrtek, 13:09
    (0)

    Proč by Sadílek neměl hodnotu kolem 20mega a Havlas třeba kolem 15mega, když Heloš šel za 20 a sám Trávník má hodnotu dle TM okolo 20-25 milionu.... Já vyjádřil můj názor, že to klub dělá jinak a že vy s mým názorem nemusíte souhlasit, tak v klidu žijeme v demokracii, zatím :-) Když nejsou prachy, sponzor v nedohlednu tak kde chcete brát peníze na vaše vysněné posily, když naši odchovanci odchází zadarmo....

  • CeZeRo - 20.05.2021, čtvrtek, 12:58
    (0)

    Aspoň by tu Rigi měl parťáka z Holandska :-)

  • karagavrylydys - 20.05.2021, čtvrtek, 12:41
    (0)

    Já mám obavu, aby tady na hostování opravdu neskončil van Buren (jak kdosi psal), když Slavia koupila Schranze.

  • Bayern Munchen - 20.05.2021, čtvrtek, 12:39
    (0)

    Finančně bude asi i dostupný...

  • Bayern Munchen - 20.05.2021, čtvrtek, 12:38
    (0)

    Ten Chramosta mi přišel reálnější... Dobrý technický a rychlostní hráč... a umí přímáky, nezapomenu jak to zatočil Nemravovi do brány v předposledním zápase s Jabloncem... myslel jsem že on nahradí Klimenta...

  • MartinRyska - 20.05.2021, čtvrtek, 12:36
    (0)

    A on by ho tady snad někdo chtěl? Simulanta, který v téhle sezoně odehrál 70 minut?

  • Bonito33 - 20.05.2021, čtvrtek, 12:23
    (0)

    Jinak tu někdo vzpomínal Chramostu - ten má asi nakročeno do Zlína.

  • RobertFCS - 20.05.2021, čtvrtek, 12:15
    (0)

    Ještě jedna věc k tomu brankářskému postu, nevím kde to TK27 ale s tím trmalem měl pravdu, opravdu se chtěl vrátit, akorát Vitoria si řekla o poloviční částku za který byl trmal prodán, což je šílené za pouhé hostování.

  • karagavrylydys - 20.05.2021, čtvrtek, 12:14
    (0)

    Já bych si počkal na informace na oficiálním webu. :-)

  • a jé - 20.05.2021, čtvrtek, 12:13
    (0)

    Na jednu věc všichni zapominate a to že holky jdou do ligy Mistrů tak i tam se bude asi navyšovat proto ten rozpočet musel nahoruv

  • hešpy - 20.05.2021, čtvrtek, 12:11
    (0)

    Na Transfermarktu je uvedené, že jej přivedli za 700 tisíc, což je k 19. 12. 2020 také jeho tržní hodnota. Teď to bude tak milion a víc.

  • huhu - 20.05.2021, čtvrtek, 12:11
    (0)

    RobertFCS: podle tranfermarkt ho za 700k eur koupili, je tam transfer fee. Samozřejmě tranfermarkt není přesný a vypovídající, ale určitě ho nekoupili za pár šupů.

  • chalupář - 20.05.2021, čtvrtek, 12:10
    (0)

    Podle mých informací ze zákulisí klubu se spekuluje, že po neděli možná přijde pondělí

  • RobertFCS - 20.05.2021, čtvrtek, 12:09
    (0)

    Ale oni ho nekoupili za 700k eur, jen mu ta cena vyskočila na tuhle částku , až poté co se rozjel v Bělorusku. Buďte vůbec radi že má vedení klubu o takového hráče zájem a konečně neobraci každou korunu. Jo a to s tím Stejskalem na hostování bych se taky přikláněl, podle všeho v tom má prsty zase Vraťa

  • hešpy - 20.05.2021, čtvrtek, 12:02
    (0)

    Proč by ho klub po pouhém půl roce, kdy jej koupil za 700 000 euro prodával? Zvlášť, když je to jejich nejlepší střelec a jde jim o ligu mistrů.

  • huhu - 20.05.2021, čtvrtek, 11:59
    (0)

    *získat informace

  • huhu - 20.05.2021, čtvrtek, 11:58
    (0)

    RobertFCS: tak doufám že se konečně objevil někdo, kdo si informace netahá s klobouku a hledá náhodné hráče na tranfermarktu. Dabo vypadá výborně, navíc je mladý, góly dává. Myslím že info o něm dokáže získat i samotný Svědík, který trénoval v Bělorusku a jistě tam má nějaké kontakty. Tak snad to vyjde :)

  • RobertFCS - 20.05.2021, čtvrtek, 11:55
    (0)

    BM: Za celou sezónu se víc zviditelni v české lize nemyslíš?😉

  • RobertFCS - 20.05.2021, čtvrtek, 11:54
    (0)

    Hešpy to sice ano, ale furt z havlika a sadilka by mohlo dohromady kapnout tak 30 mega. A zemek o par milionu navýšil rozpočet, samé dobre zprávy Celtic: ano vynikající hráč i mimo vápno

  • Bayern Munchen - 20.05.2021, čtvrtek, 11:53
    (0)

    Robert: Já myslel, že ten Soligorsk, bude hrát předkola Ligy mistrů :-))) tak nevím, kde se víc zviditelní...

  • celtic - 20.05.2021, čtvrtek, 11:52
    (0)

    pokud by to vyšlo bylo by to fajn,,,Dabo je z Gambie...posílám na něj highligt,,,,na rozdíl od Cicilie je rychlostně vybavený z velmi dobrou orientací v šestnástce a je i technicky vybavený,,,jako mohla by to byt dobrá náhrada za Klimenta https://www.youtube.com/watch?v=l1MO2YGAtJ0

  • hešpy - 20.05.2021, čtvrtek, 11:51
    (0)

    Roberte, nemysli si, že přijdou zdarma. V tomto případě dostanou tučný podpisový bonus, nic není zdarma.

  • RobertFCS - 20.05.2021, čtvrtek, 11:50
    (0)

    A jako vy jste tady tak všichni naivní že si myslite že Sadilek a Havlík neodejdou? Ty peníze budou použité na posily a když trávník dojde zdarma na hostování a par hráčů dojde klasicky zdarma, berou to proste jako investici do poháru, které se muže zdvojnásobit. Protože jeho kvalita je neskutecna, ale škoda slov k některým jedincům tadx

  • Bayern Munchen - 20.05.2021, čtvrtek, 11:47
    (0)

    Robert: Já tvou informaci nerozporuji, budu rád když dojde někdo :-) aspoň pak třeba Svědík nebude chtít odejít... Ale ptal jsem se tě co znamená, že máš velké informace... Jestli to je pouze ta informace s tím Dembo Darboe :-) nebo ještě něco jiného... Jen jedna věc mě trochu zaráží, mladý 22 letý ogara, nejlepší střelec běloruské ligy (kvalita ligy nevím jaká je) a tržní hodnota podle transfermarketu 700 tisíc euro, smlouva do roku 2023. Asi máme tedy dost peněz na posily :-))) jenom dobře...

  • hešpy - 20.05.2021, čtvrtek, 11:45
    (0)

    Ještě k tomu, když před půl rokem přestoupil do nového klubu. To je hodně velká utopie.

  • hešpy - 20.05.2021, čtvrtek, 11:44
    (0)

    Dabo má hodnotu cca 18 milionu korun, nevěřím, že by sem šel na přestup. Tak možná hostování.

  • spiky - 20.05.2021, čtvrtek, 11:39
    (0)

    Tak ten Dabo hlavně hrával v Makedonii ještě půl roku zpět. Tak je dost možné, že to jsou Šumiho kontakty.

  • RobertFCS - 20.05.2021, čtvrtek, 11:38
    (0)

    BM: určitě víc pravdivé než ty tvoje 😉

  • RobertFCS - 20.05.2021, čtvrtek, 11:37
    (0)

    Jenže nejsem žádný TK27 který tady dává lživé informace. A to neomluvim o BM s kterým by si mohli podat ruku. Jen mi přijde vtipné že když vyjde nějaký článek o přestupu k nám, tak ho tady lidi daji 100x a když člověk napíše pravdivé info, tak nic a jen hejty..

  • Bayern Munchen - 20.05.2021, čtvrtek, 11:37
    (0)

    RobertFCS: co se skrývá pod pojmem velké informace :-)))

  • hešpy - 20.05.2021, čtvrtek, 11:35
    (0)

    Roberte, já samozřejmě nerozporuju, že je to pravda, jen se tady za posledních x dnů vyrojilo několik takových zaručených informací. Tak Reinberk má před sebou tak 2-3 roky, pak bude na rychlostní úrovni Divíška, což na beka nestačí, jestli cítí někde pár zlotých, tak ať jde no.

  • spiky - 20.05.2021, čtvrtek, 11:33
    (0)

    hešpy: Kam by jako Rambo chtěl jít? Maximálně taky nějaké Polsko, maďarsko někam do středu ligy. Navíc ti kluci nemají, buďme soudní. Nechtějí odejít všichni náhodou? Zatím to tak vypadá :D :D :D

  • RobertFCS - 20.05.2021, čtvrtek, 11:32
    (0)

    Hešpy: narozdíl od ostatních moje info je opravdu věrohodné a můžu říct, že mám opravdu velké informace. Nikdy jsem tady nepsal žádné srajdy, normálně jsem diskutoval, člověk chce říct nějaké jméno které je možná na cestě a hnedka se jede proti mně.

  • hešpy - 20.05.2021, čtvrtek, 11:27
    (0)

    Borci, jak to děláte, že máte všichni nějaké info z klubu? To je tam nějaká krysa, která vynáší vše, co se šustne a nebo je někdo tak znuděný, že si vymýšlí naprosté pohádky.

  • RobertFCS - 20.05.2021, čtvrtek, 11:24
    (1)

    Podle mých informaci zevnitř klubu by měl přijít jako náhrada za Klimenta hráč tmavé pleti Dembo Darboe neboli Dabo (nejlepší střelec běloruské ligy).

  • Bayern Munchen - 20.05.2021, čtvrtek, 11:03
    (0)

    Nike: radši běž sehnat sponzory, ať tady mají hráči platy jak ve Spartě nebo v Polsku či Maďarsku, a pak se s tebou vsadím, že ti hráči nebudou mít tak velkou tendenci odcházet...

  • Bayern Munchen - 20.05.2021, čtvrtek, 11:00
    (0)

    Nike-FCS: ta představa, že za ty tři hráče vyinkasuješ 40-50 mega, je dost mimo... Hellebrand nebyl náš odchovanec... A ty jako budeš sedět 8 let v jedné firmě a když dostaneš lepší nabídku tak neodejdeš, ta firma si tě vypiplala, dala ti příležitost, platila tě a získal jsi větší praxi v daném oboru, ty jsi pro ni odvedl kus práce, ale přesto neodejdeš za lepším, tak to tě obdivuji... moc lidí kteří nedají příležitost lepším možnostem neznám, možná v 50 letech bych tak přemýšlel, ale ne v 25...

  • paya - 20.05.2021, čtvrtek, 10:57
    (0)

    Nike: strašně bavíš :-D :-D :-D zapni si CSM a hraj si :-D tohle vypustit, to chce hodně mokré sny :-D "Jako za Zajíce,Sadílka,Havlíka by měl klub minimálně 40-50 mega" myslím, že kdyby klub dostal nabídku přes 10 milionů, tak už tady nejsou :-D

  • Nike - FCS - 20.05.2021, čtvrtek, 10:53
    (0)

    Tady nikdo neříká že když podepíše smlouvu na další 2 roky, tak že za rok nemůže odejít ale je hloupost prostě čekat rok a pak odejde zadarmo....Jako za Zajíce,Sadílka,Havlíka by měl klub minimálně 40-50 mega.... to už je slušná suma, a tím že všichni odejdou zadarmo, naši odchovanci z kterých máme mít peníze jako v případě Heloše či Trmala tak ty prachy potom na další posily a chod klubu chybí, když nejsme schopni sehnat silnější sponzory.....a že hráč nechce podepsat? To je sice možné, ale vždy by z toho měli profitovat obě strany, takhle je to nefér vůči klubu, jo sice tady odvedl kus práce ale my mu za tu práci platili, vypiplali jsme ho a ve výsledku z toho máme hovno.... náš menší klub by měl fungovat na principu vychovej, popř. kup za malou částku a prodej za větší, když je ten chlap prostě už nad uroveň Slovácka.... a ne vychovej a odejdi zadarmo, však my máme hodně peněz :-)

  • paya - 20.05.2021, čtvrtek, 10:49
    (0)

    ono je to vše o nabídce. Ano, hráči podepisují opakovaně smlouvy i s příslibem, že v případě nabídky jej klub pustí. Což určitě i loni slyšeli Sadílek s Havlíkem. Havlík je ve Slovácku spokojený, nikam se nežene, má tady své zázemí, rodinu a není typem vycházet z tohoto komfortu. Sadílek je naopak cílevědomý a bude se chtít posunout. Naopak bych řekl, že vedení SLovácka si tímto poměrně ubližuje, ale to je obchod. Nabídky na ty hráče chodí, ale jsou pro vedení směšné a tím si trochu podřezávají větev. Naše vedení prostě nechce pouštět hráče základu za pár milionů, proto jejich služby využívá až do konce smluv a hráči tak končí tímto způsobem. Ano, pro nás fanoušky je to červený hadr na oči a nepochopitelné, ale kdo by loni v létě prodal Hofmanna za nějaké 3 miliony? Raději ho mít rok v základní sestavě a pak jej pustit zadarmo. Kluci tady hrají 5-8 let, což je na fotbalového hráče v těchto letech až až, proto se nemůžete divit, že ti kluci pak odchází zdarma v produktivním věku za lepším živobytím. Včera se tady objevil článek se srovnáním platů a byl jsem mile překvapen, kolik ve Slovácku hráči berou a rozhodně patříme do horní poloviny někam kolem 6.-8. místa. K tomu jen poznámka, že tady někdo zmiňoval Pernicu, který by byl ve SLovácku nejlépe placeným. Hráči Slavie, Plzně a Sparty jsou totálně jinde a vzhledem k platům v Jablonci se celkem strachuji o návrat Travníka. Před námi je ještě výrazněji Ostrava, ale pak už jsme zhruba v kontaktu s Boleslaví, Libercem atd...

  • Bayern Munchen - 20.05.2021, čtvrtek, 10:49
    (0)

    huhu: přesně napsané...

  • huhu - 20.05.2021, čtvrtek, 10:45
    (0)

    kara: nic nevypovídající statistiky. Havlík je mozek hry, pozičně vždy vynikající, odebírání míčů velmi dobré, a především dokáže skvěle určovat tempo hry, velmi chytrý hráč. Svědík z něj udělal spíš def. hráče, i když on měl předpoklady být spíš ofenzivní záložník.

  • celtic - 20.05.2021, čtvrtek, 10:03
    (0)

    Havlik sice moc golu nedava .ale kdyz da,tak je to vetsinou z primaku a aspiruje to na gol mesice...jinak hak uz to tady psal mozek zalohy..spolu se Sadou tvurci hry..jeho gol proti Bohemce netreba komentovat a k tomu fantasticky centr na Navratila ktery stal pred prazdnou branou a zazdil tutovku ktera kdyz se zazdi tak clovek jen krouti hlavou

  • Bayern Munchen - 20.05.2021, čtvrtek, 09:54
    (0)

    kara: to není jenom o této statistice, vem si jeho univerzálnost, kolik hráčů by zvládlo z fleku jít ze středního záložníka na kraj obrany, Daníček nebo Sadílek, nevím...

  • ToMAL - 20.05.2021, čtvrtek, 09:52
    (0)

    Havlík má náběh na to být takový náš Matt Le Tissier :) Hráč s obrovským potenciálem, kterému ale dost možná vyhovuje být velkou rybou v malém rybníčku, takže se nikam nežene. Ostatně, o tom, že to má v hlavě nastavené trochu jinak než ostatní hráči, vypovídá i vzpomínka na to, jak dal kdysi k šoku svého agenta košem Italům, a místo toho odešel sem na Slovácko.

  • karagavrylydys - 20.05.2021, čtvrtek, 09:45
    (0)

    BM: Havlík je ve Slovácku jistě nadstandardní hrač. Ale jen tak na okraj: 29 zápasů, 2 góly, 5 asistencí.

  • Bayern Munchen - 20.05.2021, čtvrtek, 09:38
    (0)

    TondaFCS: rozumíš vůbec fotbalu, Havlík je nejkreativnější hráč Slovácka, nadstandardní, mozek hry a je mu jedno na které pozici hraje... jak on hraje na krajním bekovi to je neuvěřitelné, buďme rádi, že to tady má rád a nechce jít moc pryč, už dávno by jinak byl pryč pro Slovácko je to nadprůměrný hráč... kdo z našich hráčů byl v repre, kromě Petrželi a Kadlece, ani Sadílek se do repre nedostal a už vůbec ne třeba Daníček...

  • hešpy - 20.05.2021, čtvrtek, 09:33
    (0)

    Jestli odejde ještě Reinberk, tak bude bek číslo 1 Divíšek a to teda potěš.

  • hešpy - 20.05.2021, čtvrtek, 09:33
    (0)

    https://slovacky.denik.cz/fotbal-prvni-liga/reinberk-resi-budoucnost-slovacko-nebo-zahranici-rika-pravy-bek-20210519.html

  • Bonito33 - 20.05.2021, čtvrtek, 09:27
    (0)

    Tondo, ty jsi vážně trouba (bez urážky). Veřejně jako Plavšič třeba? Nabídku na prodloužení jistě dostali nebo dostanou...zase tak amatérské vedení jistě nemáme, aby se nic nedělo. To, že se to neventiluje ven neznamená, že se nic neděje. Jinak super sezóna a udivuje mě, že vedení veřejně mluví o zájmu o Michala Trávníka. Nechám se překvapit na další jména, snad se můžeme na něco těšit.

  • hešpy - 20.05.2021, čtvrtek, 09:25
    (0)

    Havlík je tady spokojený a nikam se nehrne. Myslím, že zájemců bylo dost, ale jemu se zkrátka nechce.

  • TondaFCS - 20.05.2021, čtvrtek, 09:13
    (0)

    Druha vec, tohle proste neni football manager,kde ti chodi na hrace nabidky. Vedeni by ho treba prodat chtelo, ale kdyz ho nikdo nechce za nejake rozumne penize, tak co maji delat? At reknou hraci sami verejne, jestli chteji nebo nechteji prodlouzit, jednoduche

  • TondaFCS - 20.05.2021, čtvrtek, 09:11
    (-2)

    Varianta c.3 byvala v nasem fotbale docela bezna,nastesti uz vedeni pochopilo, ze tim neprospeje nikomu. Je potreba si uvedomit, ze ten hrac chce jit proste treba jinam, zkusit neco jineho a jinde. Ze se nedokazal Havlik za x let prodat pouzkazue na to, ze to nebude takovy terno hrac, ktereho by nekdo vykupoval. Coz samozrejme vime, dva zapasy zahraje dobre a pak tri prumerne. Je to zcela prumerny ligovy hrac, za kterym brecet nebudu

  • CeZeRo - 20.05.2021, čtvrtek, 08:55
    (0)

    karagavrylydys: to já samozřejmě vím. Já reagoval na to, že vedení není schopné podepsat..

  • karagavrylydys - 20.05.2021, čtvrtek, 08:30
    (0)

    CeZeRo: V podstatě jsou 3 možnosti, pokud hráč nechce smlouvu prodloužit. 1. prodat ho hned a aspoň něco vydělat 2. nechat ho dohrát do konce smlouvy a odejít zdarma. 3. rok ho nechat vydusit na tribuně.

  • Bayern Munchen - 20.05.2021, čtvrtek, 08:18
    (0)

    Taky toto plakání nemusím...Osobně si myslím, že když bude chtít hráč podepsat, tak tady zase hrají prim peníze... A srdce na ruku Havlík i Sadílek, tady nehrají rok, ale Havlík už je v klubu 8 let a Sadílek 6 let... To není vůbec málo, a pokud je klub není schopen zaplatit, tak prostě půjdou za lepším... A proto si myslím, že je tam i ta dohoda, že letos odejdou a budou zpeněženi, jinak ti za rok smlouvu nepodepíšou a odejdou zadarmo... Ale jak píši, kdyby tady měli peníze jak např. ve Spartě tak by třeba ani neodešli...

  • Hory - 20.05.2021, čtvrtek, 07:44
    (0)

    Tady ty nářky nad tím, jak vedení není schopno podepsat hráče, ať nám neodcházejí zadarmo, to je taky něco. Co má jako vedení donutit každého hráče který sem přichází aby podepsal doživotně, nebo alespoň do 40.ti let věku? Pokud by to bylo tak jednoduché, tak jistě ti hráči podepsaní jsou. Vždyť Sadílek i Havlík loni prodloužili smlouvy. A pokud nebudou chtít, tak je nikdo nedonutí, tak to je. Ale pořád vynit vedení, to už mi fakt přijde ujeté.

  • CeZeRo - 20.05.2021, čtvrtek, 07:40
    (0)

    Nike - FCS a pokud hráči podepsat nechtějí, tak co má vedení dělat?

  • Nike - FCS - 20.05.2021, čtvrtek, 07:32
    (0)

    Už teď je téměř jisté, že klub opustí zadarmo opory Stanislav Hofmann a Jan Kliment, kterým končí smlouva. Nejistá je situace kolem Lukáše Sadílka a Marka Havlíka, kterým vyprší kontrakt až za rok. Slovácko tak stojí před rozhodnutím, zda je teď prodat ještě s nějakým výdělkem či za rok nechat odejít zadarmo. Ty věty mi trhají srdce, proč zase nejsme schopni podepsat naše největší talenty, a největší stálice ze základu....to radši at jdou teď a něco z toho máme, jestli je nejsou schopni zase podepsat a odešli by naši 2 odchovanci zadarmo, k čemu ten fotbal potom děláme... když naši odchovanci, které vypipláme do profi fotbalu odejdou zadarmo (viz. už třeba Zajíc)

  • Bobby - 20.05.2021, čtvrtek, 00:29
    (0)

    Ten Trávníkův návrat už je nějak potvrzený? Podle nadpisu na Ruiku to zní, jakoby už byli všichni domluvení https://www.ruik.cz/konec-nocni-mury-travnik-miri-ze-sparty-domu-muze-si-zahrat-pohary/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=564720&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=fzBizfQ4lsG-202105192124&dop_id=11782241

  • Rado - 19.05.2021, středa, 23:04
    (0)

    Vzhledem k tomu, že Standa Hoffmann odchází a náhrada z klubu není, měl by se management rozhlédnout po kvalitním a zkušeném stoperovi. Dostupný by teoreticky mohl být Luděk Pernica

  • TondaFCS - 19.05.2021, středa, 21:43
    (-2)

    Travnik snad ne, ve sparte se z nej stal akorat sberac zlutych karet. Hrac liny na krok a jeste pomaly, v jablonci mel strop, diky ne

  • nbk - 19.05.2021, středa, 21:26
    (3)

    A klidně mě sežerte ale uvítal bych tu i Ondru Zahustela na přestup

  • nbk - 19.05.2021, středa, 21:22
    (0)

    Po sezóně bude volný i Uroš Radakovič ale ten asi platově je úplně jinde.. což je škoda :/

  • kecipep - 19.05.2021, středa, 21:18
    (1)

    Bajza mě teď vcelku přesvědčil, že ten post není tak nutné doplňovat.

  • drzý vandrák - 19.05.2021, středa, 21:10
    (0)

    Kdyby to bylo reálné ,tak do branky jednoznačně Nguyen.Ale to jsou jen plky.

  • Nike - FCS - 19.05.2021, středa, 20:48
    (1)

    Ve zbrojovce by byl každý golman cedník i Kolář :-D Musíš mít i trošku pevnější obranu... Dle mě je Berkovec starší a zkušenější brankář, a pokud by dopadl tak určitě na přestup.... Stejskal by došel podle mě jen na hostovačku, rok nechytal a taky není bůh ví co, nic extra byl v Boleslavi....

  • Rado - 19.05.2021, středa, 20:35
    (0)

    Berkovec měl ve Zbrojovce značné výkyvy. Toho určitě ne.

  • Nike - FCS - 19.05.2021, středa, 20:06
    (1)

    Nejsme absolutně zastáncem hostovaček bez opcí, ikdyž v situaci kdy budeme hrát na 3 frontách, si to možná vyžaduje.... Lischka i Hanousek by byli dobré posily, ve Spartě hrají pod tlakem, u nás by hráli určitě nadprůměr....Místo Stejskala bych bral do brány zkušeného Berkovce z Brna na přestup...

  • barnabas.666 - 19.05.2021, středa, 15:12
    (1)

    Hanousek v posledních zápasech Sparty nevypadal nejhůř, aspoň teda směrem dopředu. Rychlý, balón mu nezavazel. Z těch tří zmiňovaných má v poslední době odehráno nejvíc.

  • Bayern Munchen - 19.05.2021, středa, 14:23
    (1)

    To moc reálné není... Jejich platy i pouze na hostování jsou tak veliké, že bychom je nezaplatili i kdyby se na nich částečně podílela Sparta či Slávie... Jediné čemu trochu věřím, že by mohl dojít ten Trávník...

  • chalupář - 19.05.2021, středa, 14:12
    (0)

    Doufám že pan Ryska bude horší věštec než TK27, mět Hanouska v našem bílém dresu, kua toho by nebral ani Javorovec B

  • chalupář - 19.05.2021, středa, 14:09
    (0)

    Kua kohokoliv enom né Hanouska a Lischku :D:D:D:D Boha jak já tu rudů sebranku nenávídím...

  • karagavrylydys - 19.05.2021, středa, 14:00
    (0)

    MartinRyska: Z těch 5 hráčů dává smysl Trávník a Stejskal.

  • MartinRyska - 19.05.2021, středa, 13:56
    (0)

    Dle zákulisních informací má mít do Slovácka namířeno trio hráčů ze Sparty - Hanousek, Lischka, (hostování) Trávník (přestup). Ze Slavie Stejskal a van Buren na hostování.

  • a jé - 19.05.2021, středa, 12:16
    (0)

    Dík

  • WojtaFcs - 19.05.2021, středa, 12:00
    (0)

    to ajé: Rozhovor s Levým: Ve Slovácku, kde působil hned dvakrát, dohromady strávil tři roky života. Ke klubu má pořád vztah, byť s některými lidmi už si nemá co říct. Někdejší trenér a sportovní ředitel Stanislav Levý se úspěchu ani slávy v Uherském Hradišti nedočkal. Zášť však necítí, postup do předkola Konferenční ligy moravskému klubu přeje. I když vnímá, že se klub po jeho odchodu v říjnu 2018 vydal jinou cestou. „Umístění ani herní projev pro mě není překvapením. Víc mě zaráží radikální změna kurzu, odklonění od koncepce, které Slovácko celou dobu razilo,“ říká bývalý reprezentant. Co má na mysli? Především koncepční práci s perspektivními mladíky a zabudovávání odchovanců či hráčů z regionu do prvního mužstva. „Po mém odchodu klub angažoval finančně nadstandardní hráče, jako jsou Kadlec, Petržela nebo Kliment. I díky nim má Slovácko jedno z nejstarších mužstev v lize, byť samozřejmě Honza Kliment není ještě tak starý,“ říká. A právě zkušenosti nejen zmiňovaných borců, ale i Kalabišky, Reinberka, Hofmanna či Daníčka, podle třiašedesátiletého odborníka nakonec vrátily regionální klub po dlouhých osmnácti letech do evropských pohárů. „Souhlasím, že právě převrácení priorit, které klub dřív měl, přineslo zasloužený úspěch,“ pronesl. Také Levý oceňuje a vyzdvihuje práci hlavního trenéra Martina Svědíka. „Kterého jsem mimochodem klubu doporučil já,“ podotýká s úsměvem. Nezapomíná však ani na hráče. „Mají kvalitu. Za sebou spoustu odehraných zápasů v lize, nasbírané zkušenosti v zahraničí,“ upozorňuje. Mistr ligy s pražskými Bohemians z roku 1983 a semifinalista Poháru UEFA si myslí, že by celek z Uherského Hradiště se současným kádrem nemusel mít problémy ani v Evropě. „Samozřejmě vždycky záleží především na vylosování. Pokud bude mít štěstí na soupeře, může dojít dál. I když probojovat se třeba do základní skupiny bude nesmírně složité,“ míní. Důležitým faktorem také budou letní změny v mančaftu. Pokud dojde k výprodeji, bude těžké dlouholeté opory nahradit. Na odchodu je Hofmann s Klimentem, výbornou sezonu za sebou mají i další fotbalisté Slovácka. „Sadílek asi bude chtít jít někam, aby se vyrovnal bráchovi. Ale takový Marek Havlík je hodně spjatý s klubem, podle mě zůstane. Pokud vám ale vypadne stoper, důležitý záložník a gólový útočník, vždycky je těžké to nehradit,“ říká. Podle Levého celek z Uherského Hradiště v následujících letech čeká kompletní přebudování a omlazení týmu. „V mužstvu je hodně třicátníků, které nebude jednoduché hned nahradit, což jsme viděli v minulosti, kdy se hrálo jenom s mladými kluky a ty sezony vždycky byly hodně složité,“ pamatuje si dobře. „V tomto ohledu čeká trenéry i celý klub hodně práce,“ myslí si. „Samozřejmě nikoho neodepisuji. Životnost hráčů je v současnosti delší než tomu bylo dřív. V žádném klubu se to ale nesmí podcenit. Uvidíme, jak to půjde ve Slovácku dál,“ rád si počká na další sezony. I když pražský rodák strávil v Uherském Hradišti dohromady skoro tři roky, v kontaktu s nikým z klubu není. „Samozřejmě si můžu kdykoliv zavolat s Milanem Petrželou, kterého jsem trénoval v Plzni nebo s jinými kluky, ale s nikým z realizačního týmu nebo z vedení si nepíšu ani nevolám,“ přiznává. Konec ve Slovácku ani po dvou a půl letech úplně nevstřebal. „Mě hlavně mrzí, jakým způsobem k tomu našemu rozchodu došlo. Nechci nikoho hanět, je to na delší povídání, ale když to shrnu, tak mě vadí, když mi někdo lže do očí, což se mi stalo. I proto po žádném kontaktu s nikým z vedení klubu netoužím,“ přiznává. Bývalý kouč Slovácka, Plzně nebo Zlína, který spoustu let prožil v zahraničí, nyní pracuje pro jednu zahraniční fotbalovou firmu. Na starosti má skautink, vyhledávání hráčů, což v současné době pandemie koronaviru není vůbec jednoduché. „Odpadlo mi cestování po zahraničí,“ vysvětluje. Levého zaměstnavatel totiž vlastní hned několik klubů po Evropě. „Některé působí v nejlepších soutěžích, zbytek je v průměrných evropských ligách. Pro ně vyhledávám hráče. Ale máme i v Africe různé akademie,“ líčí. Nyní se ale na třetí největší kontinent nedostane, takže mladé hráče sleduje hlavně na videu. „Ale věřím, že až se situace ještě zlepší a nařízení trošku rozvolní, spolupráce se ještě zintenzivní,“ přeje si. Kvůli pandemii navíc přišel o možnost trénovat v zahraničí. „Už po odchodu ze Slovácka jsem měl určité nabídky. Abych na to kývl, muselo by mi to dávat smysl. Později mě oslovily další dva kluby, které se ale nakonec rozhodly, že nepůjdou do žádného rizika a raději sáhly po domácích trenérem, což je ale logické. Na nedostatek práce si však stěžovat nemůžu,“ zakončuje povídání.

  • Bayern Munchen - 19.05.2021, středa, 11:51
    (0)

    Hory: a co jako, majitel je z Hodonína... Ty si myslíš, že Komárek by dal nějakou kačku do Slovácka, musím se smát :-)))

  • Hory - 19.05.2021, středa, 11:35
    (0)

    Společnost Sazka minulý týden inkasovala z podílu v Italské loterijní společnosti podíl 1,5miliardy...a to je jen Italská část. Kde je Česká republika, Řecká loterijní společnost,atd... víme odkud majitel je.

  • Hory - 19.05.2021, středa, 11:32
    (0)

    kecipep - já ho sobně neznám, jen odsud z fóra. Tak pokud je to tedy on, tak už nemusí ani vracet tolikrát tu opakovanou permanentku, ten se po rozhodnutí soudu asi dlouho nepodívá na stadion.

  • Bayern Munchen - 19.05.2021, středa, 11:32
    (0)

    drzý vandrák: mé téma ohledně sponzorů jsem již uzavřel, jen jsem tady psal svůj názor a jé... A vzpomněl jsem si na tohle, že to tady někdo říkal... Jinak mě to už nezajímá, tady prostě sponzory sehnat nejde, protože je někde problém ve Slovácku... Ale myslel jsem si a to říkám upřímně, že s úspěchem to bude jednodušší, bohužel není a to jenom potvrzuje to, že tady i kdyby Slovácko získalo titul tak si žádné sponzory nezíská, nedej bože majitele, ještě že tu pan Zemek je, nevím co bude se Slováckem až tu jednou nebude...

  • Bayern Munchen - 19.05.2021, středa, 11:26
    (0)

    huhu: Tak teď bych se být Zemkem okamžitě začal soudit se státem o ušlé stamiliony, pokud vše proběhlo jak mělo, tak teď mu stát dluží...

  • drzý vandrák - 19.05.2021, středa, 11:25
    (0)

    To BM: Co se týče tvého neustálého tématu sponzorů.K firmám ,které fungují na dálnici: Nevím v jakém je to stádiu, něco proběhlo.Asi dobře víš (jako u všeho), že obě firmy Eurovia a Strabag jsou v pronájmu na šest let v prostorách p. Zemka než dokončí tento úsek.Jak to ale dopadne vědí jen zasvěcení.

  • kecipep - 19.05.2021, středa, 11:25
    (0)

    Hory: Z videa je jasně poznat, ten nejdrobnější a nejaktivnější chuligán :-)

  • kecipep - 19.05.2021, středa, 11:24
    (0)

    Driske: Chystá spoustu žalob

  • Hory - 19.05.2021, středa, 11:24
    (0)

    Šovki byl opravdu mezi těma útočníkama?

  • Driske - 19.05.2021, středa, 11:18
    (0)

    Jak se má šovki?

  • a jé - 19.05.2021, středa, 11:16
    (0)

    Nemáte někdo rozhovor s Levým z deníku

  • huhu - 19.05.2021, středa, 11:13
    (0)

    a jé: https://www.idobryden.cz/podnikani/prulomovy-dukaz-sama-policie-potvrdila-ze-zemkovy-solarni-elektrarny-fungovaly-vcas-53309.html

  • a jé - 19.05.2021, středa, 11:11
    (0)

    Myslím že jsem četl že policie řekla že elektrárny fungovali už před koncem roku tudíž se p. Zemek ničeho nedopustil

  • huhu - 19.05.2021, středa, 11:07
    (0)

    BM: otázka je, do jaké míry mohou být sponzoři ovlivnění problémy Zemka, který se vyhýbá soudu, a nevypadá to tam vůbec dobře. Třeba jenom nechtějí spojovat svoje peníze a jméno se Slováckem z tohoto důvodu. Do toho nevidíme

  • a jé - 19.05.2021, středa, 10:49
    (0)

    Já to tak nechtěl říct že jinde to jde ale někde je chyba navíc ti sponzoři nemusí být z regionu ale chtělo by to tady na Moravě vybudovat silný klub ať tady ukazem že nejsme žádná "Asie"

  • Bayern Munchen - 19.05.2021, středa, 10:47
    (0)

    a jé: ale můj odhad, proč nejde získat sponzory, je amatérismus v klubu v této oblasti... ale to už tady bylo několikrát řečeno... vem si jen to že uherskobrodská zbrojovka podporovala hokej ve Zlíně, takže peníze do sportu byli ochotni dát a Slovácko, které je blíž regionálně než Zlín tohoto sponzora nedokázalo získat i na takový úspěch jako jsou poháry, kdy by tato značka mohla být vidět i v Evropě formou prezentace klubu v poháru, zatím co zlínský hokej zase až tak prezentující mimo ČR není... A takových by mohlo být víc... Nedávno si pamatuji, jak tady jeden fanoušek už nevím, kdo to byl, tady vypisoval jak nese super zprávu z hradu ohledně sponzoringu, kdy co jsem pochopil to měla být nějaká firma co bude stavět dálnici Babice - Staré město a zase skutek utek a to to byla zpráva z hradu :-)))) Takže opravdu je někde problém asi uvnitř klubu, že to nejde nikdy dotáhnout do konce a jak se někdy říká ryba smrdí od hlavy...

  • Bayern Munchen - 19.05.2021, středa, 10:10
    (0)

    a jé: kdybych to věděl, tak ti to povím... jinde to jde, ale tady to nejde...

  • karagavrylydys - 19.05.2021, středa, 09:59
    (0)

    Platy v lize. https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2020-21/396390/platy-v-ceske-lize-tym-po-tymu-kolik-berou-hvezdy-drzaci-a-juniori.html?kapitola=703733

  • a jé - 19.05.2021, středa, 09:55
    (0)

    BM přesně kde je teda zakopaný pes že tady ti sponzoři nejsou

  • Bayern Munchen - 19.05.2021, středa, 09:39
    (0)

    kara: sežeň silného sponzora, a pak je sem můžeš přivést třeba všechny... je to o penězích a ty bohužel nemáme...

  • huhu - 19.05.2021, středa, 09:33
    (0)

    kara: ani jednoho, možná by sem šel tak Hořava, ale ten už to má za sebou. Ostatní půjdou někam do Polska, nebo nějaká Bolka atd. My na takové hráče prostě nemáme prachy.

  • vlkodlak - 19.05.2021, středa, 09:22
    (0)

    ze zminovaných sem asi nepůjde nikdo tak liberec jablonec boleslav

  • karagavrylydys - 19.05.2021, středa, 09:05
    (0)

    "Viktoria Plzeň chystá v létě odchody několika hráčů. Mluví se o těchto jménech: Tomáš Hořava, Zdeněk Ondrášek, Jakub Brabec, David Limberský, Lukáš Kalvach, Pavel Bucha a Ondřej Mihálik." Koho vezmeme?

  • paya - 19.05.2021, středa, 08:41
    (0)

    takže ano, pokud by měl jít např. Sadílek do Feyenordu, St. Lutych apod... tak může být dohoda s kupujícím, že půjde až po předkolech, což ale nemá moc opodstatnění ani pro jeden z klubů. Pak je tu risk, že se může domluvit s agentem o přestupu až po vypadnutí z EKL, ale pořád jde o risk v rámci zranění či formy a to nikdo z těch našich kluků nechce, protože odsud odejdou z hlavního důvodu a tím jsou posun v kariéře a především polepšení si po finanční stránce.

  • paya - 19.05.2021, středa, 08:30
    (0)

    KubaM: a pak jsou tady ještě evropské soutěže, kdy hráč může být napsán na soupisce pouze na začátku předkol a pak až před skupinou, pokud se nepletu. Problém by byl asi i se smlouvou respektive přestupem, takhle jsou ti hráči volní ("zdarma"), takže dohoda může být dobře myšlená, ale reálné je to max u hráčů pod smlouvou, kteří půjdou do týmu mimo evropské soutěže.

  • huhu - 19.05.2021, středa, 07:41
    (1)

    drzývandrák: už to tady čteme po několikáté, pořád tu sdílíte ty samé články a ty samé informace

  • Hory - 19.05.2021, středa, 07:40
    (0)

    Myslím si, že Trávník je jistý. A v čem vždy Slovácko vynikalo (a to se hrálo dole),že přivedlo nějaké zajímavé jméno + někoho dalšího. Věřím, že tato strategie zafunguje i letos. Vždyť rozpočet je mírně navýšený (už to je +) a Šumiho delší pobyt ve své domovině v letošním roce třeba taky přinese ovoce o kterém momentálně nemáme ještě ani tušení.

  • drzý vandrák - 19.05.2021, středa, 07:33
    (0)

    Slovácko netají, že chce z Letné přivést Trávníka. Zmizet však mohou Kliment, Hofmann, Havlík i Sadílek Slovácko netají, že chce z Letné přivést Trávníka. Zmizet však mohou Kliment, Hofmann, Havlík i Sadílek Slovácko, které bylo naposledy v Evropě v rámci Intertoto Cupu v roce 2002, se letos může těšit na účast v předkole nově vzniklé Evropské konferenční ligy a v Uherském Hradišti tak jde čekat decentní posílení... "Je logické, že kádr bude širší. Možnosti budou větší, budeme zajímavější, ale věci musí mít smysl. Nebudeme bláznit," upozornil na stránkách idnes.cz ředitel Petr Pojezný. Aktuální roční rozpočet Slovácka je 100 milionů korun, s tím, že samotné áčko, jemuž velí kouč Martin Svědík, z toho spolkne zhruba tři pětiny. "Postupem do evropských pohárů se rozpočet nijak zásadně nezmění," přidal idnes.cz citovaný Pojezný. Pokud jde o honoráře UEFA, za postup do druhého předkola si týmy vyslouží 260 tisíc eur. Čtvrtý tým Fortuna:ligy však považuje za atraktivní až postup do skupiny, což by přineslo pokladnici více než 70 milionů korun. "Za předkolo si moc hráčů nekoupíme," doplnil funkcionář týmu, jehož dres oblékají Petržela, Sadílek či Kadlec. Schranz do Slavie? Pelta není švorc, chystá příchody několika kvalitních hráčů a sní o základní skupině EKL Stále by u toho měl být i žádaný Martin Svědík, jenž má na nynější adrese smlouvu do 30. června 2023 a klauzule je několikamilionová. Manažer Veliče Šumulikosti uvedl, že je pro klub prioritou číslo 1. "Jsem přesvědčen, že chce zůstat tady a udělat klub ještě větší, než byl doteď." Pokud jde o hráčský kádr, stoper Stanislav Hofmann i útočník Jan Kliment chtějí jít do zahraničí a pokud tak učiní, Slovácko za ně vzhledem ke končícím smlouvám nedostane nic. Jiná situace je u Marka Havlíka s Lukášem Sadílkem, kteří jsou pod kontrakty a odstupné by tak nemuselo být zanedbatelné. "Musí přijít adekvátní nabídka. Nevěřím, že odejdou oba, možná jeden. Na stole nic není," citoval web idnes.cz slova Šumulikoskiho, jenž si dokáže představit, že by mohli Petržela i Kadlec hrát až do čtyřiceti. Tým má zájem o návrat sparťanského středopolaře Michala Trávníka, jenž toho na Letné po příchodu z Jablonce příliš neodehrál. Jako odchovanec by možná mohl mít zájem také sám bývalý mládežnický reprezentant. "O Michala stojíme. Můžeme si pomoct oboustranně. Je ještě mladý, může u nás odehrát rok a půl a pak se ještě prodat," zakončil na idnes.cz funkcionář, který na trhu pátrá po obránci i rychlém křídelníkovi ve středním či mladším věku, aby šlo o hráče s perspektivou.

  • KubaM - 18.05.2021, úterý, 23:34
    (0)

    zdrh: díky, to mě nenapadlo. Nicméně i tak, takto zodpovědnou praxi myslím dodržuje jen minimum klubů, běžně se přeci v Evropě přestupy realizují v průběhu celého přestupového období, nemluvě o jeho posledních dnech. Zkrátka nechce se mi věřit, že by se s našimi hráči nedalo "lidsky" domluvit.

  • celtic - 18.05.2021, úterý, 22:23
    (0)

    ještě není ani konec sezony,ale už se tu množí různé spekulace,,ohledně Svědíka a odchodů a příchodů hráčů...asi nejvíc se dá zjistit z tohoto článku...https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/slovacko-evropska-konferencni-liga-uefa-zmena.A210518_608452_fotbal_ten ----kde se dozvíme,že Slovácko za účast ve 2 předkole dostane od UEFA ccaa 7 milionů,což by hravě pokrylo náklady,třeba do Azerbajdžánu,takže ve ztrátě nezkončíme,ale účast v základní skupině by znamenala příjem 75 miliónů...taky se tam dozvíme,že je zájem o Trávníka a rozšíření kádru,pokud je tomu tak ,tak je to paráda.,..a závěrem je,že Slovácko jako posilu hledá obránce a rychlostní hráče na kraj a to je zatím vše,co se ví.......tak trochu mě děsí,že tam není zmínka že hledají aj brankaře a hrotového útočníka...protože po odchodu Klimenta,potřebujeme podobný typ hráče,,,a co se týče brankařů,tak by to chtělo kvalitního golmana,aby jsme hráli důstojnou roli v pohárech potažmo v lize....

  • zdrh - 18.05.2021, úterý, 22:04
    (0)

    KubaM: Protože třeba ten zahraniční klub chce mít toho hráče na přípravu, aby si hráč v klubu zvykl, poznal spoluhráče apod. Takový Dortmund třeba to má pravidelně tak, že neprodává hráče po odjezdu na herní soustředění.

  • drzý vandrák - 18.05.2021, úterý, 21:38
    (0)

    Tak to uzavřeme.Kdo chce hrát za Slovácko nebo ho trénovat včetně evropských pohárů, tak ať hraje.Kdo nechce ať jde.

  • fana - 18.05.2021, úterý, 18:16
    (0)

    kecipep-Myslíš že by si pomohl? My budem hrát evropu, Baník střed tabulky. Já vím peníze by v Ostravě dostal větší, ale i tak. Když se nám třeba podaří v evropě skvělý výsledek, tak baník a nikdo u nás v lize nemusí být pro Martina meta. Má na to třeba jednou trénovat repre. MARTIN JE BOREC!

  • KubaM - 18.05.2021, úterý, 18:13
    (0)

    Jinak si aktuální výsledek také užívám a jsem za něj obrovsky vděčný!!! :-) Jen spekulace ohledně možného odchodu hlavního strůjce úspěchu mě pravda děsí...

  • KubaM - 18.05.2021, úterý, 18:12
    (0)

    Já jen pořád nechápu, proč naši hráči nemohou začít odcházet až po absolvování předkol, podle výsledku? Naprosto chápu, že chtějí do zahraničí, proč ale ihned? Nepomůže i jim tato sebeprezentace v mezinárodních zápasech? Přišlo by mi to win-win, na obě strany, navíc pro ně jasný důkaz kvality - zahraniční kluby budou chtít vidět, zda obstojí také mimo ČR.

  • Nike - FCS - 18.05.2021, úterý, 17:48
    (0)

    Saňák do Sigmy k Jílkovi, ofic.

  • kecipep - 18.05.2021, úterý, 16:04
    (0)

    Fana: ono odcházet od Šafarčíka či jak se jmenoval a přicházet k Brabcovi, Jankulovi a Galáskovi je jako nebe a dudy. Stejně jako kdyby byl někdo od nás vyhnán za Řezníka a vracel se teď

  • fana - 18.05.2021, úterý, 15:59
    (0)

    Nevěřím, že by Martin šel zpátky do Baníku, potom jak se k němu zachovali. Na to má rozumu dost, aby tam nešel.

  • Nike - FCS - 18.05.2021, úterý, 15:24
    (1)

    to fanshonza: Máš recht, Slovácko jako malý klub dosáhl obrovského úspěchu ale místo toho aby jsme se radovali tak zase jen spekulujem co s námi bude, že odejde ten a ten apod... CHápu je potřeba myslet na budoucnost, ale přijde mi že neřešíme takový úspěch jako je skončit na pohárovém místě ale řešíme jen spekulace kdo odejde a že zas bude vše nahovno... uživejme poslední 2 zápasy nezapomenutelné sezony, která už nemusí nikdy přijít a až po sezoně řešme budoucnost....že odejdou klíčový hráči, s tím jsme počítat museli... chtějí se zase posunout o kus dál, tady jejich kariéra nekončí a pokud mají slušnou nabídku tak prostě půjdou, to je fotbalový život.... jen mě mrzí že někteří prchnou zdarma ale to už jsme tady řešili :( Nicméně, co mě sere nejvíce je, že klub neshání (shání ale jakože neshání) sponzory a nějaké finance na chod klubu do budoucna, do pohárové sezony.... Možná to řeší, ale přijde mi to takové nemastné-neslané.... buď a nebo, chtělo by to více propracovat tuhle stránku u Slovácka... město nám dává hovno, za odchody klíčových hráčů (Kliment,Hofi) zase utřeme nos, takže někde musíme vzít peníze na nové hráče.....ale pojdme si ještě užít poslední 2 týdny této jedinečné sezony, spekulace nechme na potom. FCS!

  • a jé - 18.05.2021, úterý, 15:22
    (0)

    FandHonza přesně bohužel spekulace byli jsou a budou ale užívejme si to navíc každý je nahraditelny

  • FansHonza - 18.05.2021, úterý, 14:34
    (0)

    Tady se vedou pořád zvláštní spekulace, nechápu, že tím ještě někdo plýtvá energií poté, co se ze zdejších zpráv nikdy nic nepotvrdilo. Byl bych taky raději, kdyby se Svědík vyjádřil jinak, ale jsou to věci, které neovlivníme. Je jasné, že si přejeme, aby tady byl. Spíš mi chybí tady větší radost z toho, co klub dokázal, že budeme v Evropě, víc si užívání toho... Pro mě je to naprostý zázrak, v který už jsem nevěřil... Nad tady tou generací Reinberků, Hofmanů, Havlíků, Kalabišků ad. jsem zlomil hůl, uzavřel jsem je jako hráče, co nechtějí dokázat něco většího, nechtějí se zlepšovat, uspokojují se středem či horším středem tabulky a přestalo to pro mě mít smysl. Poté, co jsem za 20 let vynechal asi 10 zápasů jsem v posledních letech zápasy mnohdy nenavštěvoval a pak už ani nesledoval v TV. V této sezoně mě hráči pod vedením špičkového trenéra překvapili, na přenosy jsem se zas celý týden těšil a zápasy jsem si moc užíval. Hráči poctivě dřeli, odvedli maximum a splnili nám sen v podobě Evropy. Zažil jsem sezonu, jakou jsem od Slovácka alespoň jednou chtěl vidět, takže když to blbě přeženu, v září můžeme už i zkrachnout. Mám splněno, užívám si to a budu na to už vždycky vzpomínat. A nejvíc mám radost za ty, co drželi při klubu a věrně chodili na fotbal i v těch časech, co se tým potácel. Vím, že takových bylo na Slovácku pořád hodně. Užívejme si to teď a tomu, co bude následovat, nechejme čas nějakých příštích dvou měsíců. Já si přeji jediné - ať se neodsunou na druhou kolej hráči se vztahem ke klubu, ať se nenatahají rádoby posily, co se půjdou jen ukázat na poháry a neokopírujeme cestu Zlína, kde si Evropskou ligou víc uškodili než pomohli.

  • Mouses - 18.05.2021, úterý, 14:28
    (0)

    Tyto informace tam píše uživatel Oli9, který je z tábora Slovácka.

  • Bayern Munchen - 18.05.2021, úterý, 13:49
    (0)

    No doufám, že je to jen vtip... Protože Habance bych tady vidět už nikdy nechtěl... To by byl konec... To bych dal raději možnost Saňákovi, pokud ho neukradne Olomouc s Jílkem... Pan Puk: Galásek by mohl být klidně asistent Svědíka, dokázal bych si i představit, že by to tam fungovalo...

  • Pan Puk - 18.05.2021, úterý, 13:40
    (0)

    O Baníku spíš jdou zprávy že je tam vnitřní boj a dost mladých hráčů chce odejít jinam, nebo nechce podepsat smlouvy. Navíc se Svědíkem při jeho případném odchodu odejde celý realizák a to by v Baníku udělali z Galáska totálního vola.
    Spíš je to zbožné přání nějakého Chachara.

  • karagavrylydys - 18.05.2021, úterý, 13:34
    (0)

    To jako Svědík má podepsané 2 smlouvy (jednu tady a druhou na Baníku)???

  • CeZeRo - 18.05.2021, úterý, 13:33
    (0)

    Habanec je asi 8 dní novým trenérem Kuřimi :-) https://zpravyzmoravy.cz/trenerske-eso-v-krajskem-preboru-habanec-povede-kurim-po-kazde-nabidce-rozhodne-neskocim-rekl/

  • Driske - 18.05.2021, úterý, 13:22
    (0)

    Já bych se nedivil, kdyby to opravdu domluvené bylo. Jinak by přeci normálně odpověděl, že má platnou smlouvu a je naprosto zbytečné to řešit. Pokud by se vrátil Habanec, tak to sbohem. Ještě by si dotáhl kopyta typu Hlúpik.

  • bambulak - 18.05.2021, úterý, 13:18
    (0)

    Nepodepsali náhodou toho smetanu?

  • huhu - 18.05.2021, úterý, 13:16
    (0)

    nevím kdo vypouští tyto informace ale na eurofotbalu se v diskuzích hojně řeší Svědík do Baníku: ,,Hele jen prodávám co mám, týden stará informace. Je to vše už domluvené teď je jen divadlo s posledníma 2 zápasama. Pak to Baník i Slovácko oznámí. Jasně že musí zaplatit.. Ale v Ostravě mu dali 2x + něco navíc a nejspíš i lepší slib do budoucna ohledně posil. V Slovácku dosáhl strop a bude výprodej.. Do Slovácka míří Habanec" a další: ,,Tak Svědík má už podepsáno na Baníku už se jen mlží a po sezoně bude oznámeno že odchází protože mu vedení nekoupí slíbené posily"

  • Bayern Munchen - 18.05.2021, úterý, 13:14
    (0)

    S tím Trávníkem jak tady někdo psal, bych si ještě tak jistý nebyl... Třeba se vydá do Jablonce, kde hrál výtečně, vůbec bych se tomu nedivil, Pelta bude dost posilovat kádr na Evropskou ligu...

  • drzý vandrák - 18.05.2021, úterý, 12:27
    (0)

    To Ondra: Samozřejmě, to je naprosto jasné.

  • paya - 18.05.2021, úterý, 12:00
    (0)

    Ondra: přepočet bodů na utkání je jediný způsob jak to udělat :-) a dokonce i nejspravedlivější

  • Ondra - 18.05.2021, úterý, 11:53
    (0)

    Výstupní klauzule rozhodně není důvod, že je Svědík stále ve Slovácku

  • drzý vandrák - 18.05.2021, úterý, 11:52
    (0)

    ...a jak vysoká je ta výstupní klauzule pro Svědíka, že si ji Topky nemůžou dovolit,když za každého kdo nezakopává o balon vysází 20 mega?

  • Bayern Munchen - 18.05.2021, úterý, 11:11
    (0)

    Ondra: taky jsem to nepochopil a té druhé ligy je škoda... ale asi si to tak odsouhlasili na začátku, jinak by to tak nemohlo dopadnout...

  • Ondra - 18.05.2021, úterý, 10:57
    (0)

    Je obrovská škoda, že jsme nedostali 2. ligu. Nechápu, proč funguje přepočet bodů na zápas, když nebyla odehrána polovina zápasů. Béčko například hrálo jen 4x doma, což není fér oproti Vyškovu. Ono se může stát, že se MSFL bude hrát zase jen do října a během dvou let odehraje Timur nebo Vecheta 10 zápasů. Cicilia je útočník do specifických částí zápasu. Třeba s Bolkou, kde jsme tlačili, odehrál dobrý zápas. Jestli si ale někdo myslím, že bude Rigino hrát aktivní presink, tak na to zapomeňte.

  • huhu - 18.05.2021, úterý, 10:33
    (0)

    tak Timur v těch pár minutách co sem ho viděl se mi líbil, na svoji výšku rychlý, obratný. Asi bude problém fyzička. Doufám že bude dostávat více šancí.

  • kecipep - 18.05.2021, úterý, 10:25
    (0)

    Cicilia, Timur, Vecheta s tím, že v útoku může být i Kubala s Jurečkou, taková může být realita - která snad nenastane

  • chalupář - 18.05.2021, úterý, 10:21
    (0)

    a jé: a kolik minut odehrál? I Svědík někde nepřímo řekl, že až poté, co ho kúpili tak zjistili, že brutálně zaostává, trvalo tři měsíce ho dostat do formy, aby vůbec držal krok s kádrem. Nemyslím si, že přes léto z něj vyroste adekvátní náhrada za Klimenta. Spíš ať Mynář domluví s Jarynem Petara Musu na rok na hostování :) Pochybuju že sa vrátí do Slavie, vůbec nezapadá do jejich herního systému...

  • a jé - 18.05.2021, úterý, 10:16
    (0)

    Nejsem si jistý ale ten MELEKESTSEV je také útočník

  • karagavrylydys - 18.05.2021, úterý, 09:57
    (0)

    Nemůžeme jít do nové sezony s útokem Cicilia + Jurečka. To by byla sebevražda.

  • Driske - 18.05.2021, úterý, 09:49
    (0)

    Takže styl, kterým se Slovácko prezentovalo celou sezonu půjde od hajzlu a přejde se na nakopávané balony. Cicilia byl víc zraněný než hrál a Jurečka je podle mě lepší na jiných pozích než na hrotu.

  • bambulak - 18.05.2021, úterý, 09:48
    (-1)

    rekl bych, ze se tam pocita s ciciliou a jureckou

  • Driske - 18.05.2021, úterý, 09:47
    (-1)

    Proč by ne, Kubala je perfektní sniper. Cicilia neustále zraněný, takže zbyde Jurečka.

  • karagavrylydys - 18.05.2021, úterý, 09:45
    (0)

    "Slovácko hledá obránce a rychlostní hráče na kraj". To jako, že nebudeme hledat útočníka???

  • hešpy - 18.05.2021, úterý, 09:41
    (0)

    Jenomže přestupová politika Zlína stojí totálně za hovno.

  • vajdik - 18.05.2021, úterý, 09:37
    (0)

    Já bych si užil jedno dvě předkola toho poháru a kvůli tomu to tady nepřekopával včetně posil. Pak by to dopadlo jako ve Zlíně...

  • bambulak - 18.05.2021, úterý, 09:27
    (0)

    podle livesportu tam hraje pomerne pravidelne, na toho si budeme jeste muset pockat

  • Pan Puk - 18.05.2021, úterý, 09:26
    (0)

    Jak vlastně hraje Břečka v Turecku? Ten by se tu taky mohl časem ukázat.

  • hešpy - 18.05.2021, úterý, 09:23
    (0)

    S návraty svých odchovanců mají ve Slovácku dobré zkušenosti. Dalším v řadě se pravděpodobně stane Michal Trávník, který paběrkuje ve Spartě. O Michala stojíme. Můžeme si pomoct oboustranně. Je ještě mladý (26 let), může u nás odehrát rok a půl a pak se ještě prodat,“ nastínil Šumulikoski. Další posily? Slovácko hledá obránce a rychlostní hráče na kraj - ideálně ve středním nebo mladším věku. „Chceme hráče s perspektivou,“ připomněl Šumulikoski, že Slovácko má v lize jeden z nejstarších celků a potřebuje ho okysličit. Evropské poháry jsou vítaným impulzem. Mám pocit, že TK27 něco o Trávníkovi říkal.

  • huhu - 18.05.2021, úterý, 09:21
    (0)

    Taky mi to včera v dohránu přišlo jako tlak na vedení. Vysvětlení Svědíka bylo naprosto logické, nepotřebuje hráče za 20 milionů, ale chce zkušeného hráče, který bude schopen udržet výkonnost. U mladých není výkonnost ustálená a nemůže se spoléhat na to, že uhrajeme kvalitně 2 soutěže (MOL cup nepočítám). Očekávám že přijde nějaký zkušený stoper a útočník typu Klimenta. Mohl by konečně Šumi rozhodit sítě na balkáně a konečně se trefit do posily.

  • hešpy - 18.05.2021, úterý, 09:19
    (0)

    https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/slovacko-evropska-konferencni-liga-uefa-zmena.A210518_608452_fotbal_ten

  • Ondra - 18.05.2021, úterý, 09:16
    (0)

    BM/ To byla jen polemika, která zde již mimochodem několikrát zazněla. Svědík je náročný trenér nejen na sebe, ale i na okolí. Je to pověrčivý introvert. Nevím, jestli by dokázal působit pod Šádkem, Rosickým, Křetínským apod. Myslím si, že se mu Slovácko v mnoha ohledech podřídilo a díky tomu teď máme úspěch. To by ale velké kluby asi neuměly.

  • Bayern Munchen - 18.05.2021, úterý, 09:09
    (0)

    Jak tady může někdo napsat, že Svědík ještě nedozrál pro top kluby... Můžu ti říct na 100 %, že nemít Svědík výstupní klauzuli ve smlouvě, tak už tu dávno není... To si myslí, že je hlavní příčina proč po něm nesáhl Baník, Plzeň, Slávie a možná ještě další... Nikomu se nechce platit za trenéra... Svědík kam přišel, tam ten klub zvednul na maximum co šlo... V Jihlavě s rozpočtem menším ještě než tady, tak málem zachránil Jihlavu v lize a následně s ní atakoval příčky zaručující postup z druhé ligy... Zase v týmu bez peněz... V Baníku skončil na pátém místě tabulky s týmem, který když ho vyhodili tak to šlo s nimi z kopce a následně i sestoupili, zase v týmu kde byly problémy s financemi... V Boleslavi tam to byla kapitola asi jiná, když ho nenechali trénovat a přivedli si Uhrina... A na Slovácku se podívej co dokázal třeba ze Sadílka udělal výborného fotbalistu, kdysi to byl jen běžec dnes je to i technický hráč, který má spoustu nahrávek na branky... Kalabiška, to byl úplně odepsaný hráč, kterého tady už vyhazovali fanoušci z klubu, dnes je to výborný krajní bek... Jurečka, toho nikdo neznal, co jsem četl v Opavě spíš průměrný hráč, u nás výborný až jsem nečekal, jak je težké ho zbavit míče a zakončení má také slušné... Takže Svědík má na top tým, kdyby ty možnosti u nás měl, tak ti garantuji, že budeme atakovat druhého fleka v pohodě...

  • kecipep - 18.05.2021, úterý, 08:31
    (0)

    Driske: To bychom si přáli všichni, ale kde na to vzít? Respektive kde na to vzít z pozice Šumiho a Pojezného? Přivedeme sem posily před 2. předkolem a pokud v něm vypadneme, co pak? Pojedeme na dluh celou sezónu a roztočíme dluhovou past? Já naopak obdivuji, jak hospodaříme, prodáváme mladé "hvězdy" a vhodným doplňováním jsme to dotáhli do pohárů. Pokud má tato filosofie klubu pokračovat, opravdu musíme doplnit tým i z juniorky a nehrát s kádrem, kde půlka do dvou sezón ukončí kariéry a nebudeme z toho mít ani korunu.

  • Driske - 18.05.2021, úterý, 08:26
    (0)

    A nebylo by úplně nejlepší si mančaft nachystat dopředu, místo toho, aby se to zase lepilo na poslední chvíli? Svědík je náročný trenér a málokdo pod ním hned nastupuje.

  • kecipep - 18.05.2021, úterý, 08:24
    (0)

    Mě tu vážně baví ten hon na Pojezného. Pojezný tu X let plete z hovna bič a ještě se na něj svede to, že po konci sezony nepřivede 4 hotové borce a nenafoukne náš kádr na 25 lidí. On prostě nemá peníze od majitele/sponzorů a stavme se třeba na hlavu. Opravdu to není tak, že si držíme v kapse 20 milionů, ale doplňovat budeme pouze z juniorky. Zlín si natahal na JISTOU SKUPINU EL zajímavá jména a 2 roky na to se klepou o sestup. Přestupové okno je otevřené i během všech předkol, takže posily můžou přijít, pokud postoupíme. A stejně tak zde můžou na předkola zůstat i současní borci a čekat, jak se naše situace bude vyvíjet

  • Driske - 18.05.2021, úterý, 08:16
    (0)

    Nejspíš sem připlují hráči ze Slavie a Sparty na hostování, co se týče doplnění z juniorky, tak toho se opravdu obávám. Stačí se podívat na nekvality Kubaly a Rezka a je hned jasné, že s něčím takovým by se vůbec horko těžko ukopala liga.

  • karagavrylydys - 18.05.2021, úterý, 08:11
    (0)

    Trenér Svědík chce logicky na Poháry posílit, obzvláště, když mu odejde osa týmu (Hofmann, Sadílek, Kliment). No a právě nyní nadešla doba, kdy Pojezný a Šumi můžou ukázat své nesporné kvality.

  • Hory - 18.05.2021, úterý, 08:04
    (0)

    Je to tak jak píše Vandrák. Svědík je výborný trenér, ale ještě nedozrál pro top kluby. To jen my tady nejsme objektivní, jelikož jsme fanoušci (a to je v pořádku),ale tak to je.

  • drzý vandrák - 18.05.2021, úterý, 07:19
    (1)

    Já bych trochu s Horym souhlasil.Pan Svědík je jistě výborný a ambiciózní trenér, ale že by si mohl vybírat kam chce jít, tak to asi fungovat nebude.On sám dobře ví, že je v každé soutěži jen pár míst na tento post a zájemců je násobně více.Všichni asi víme, že má velký podíl na vzestupu fotbalu na Slovácku, ale ruku na srdce, tady se teprve pořádně zviditelnil.Přišel z druhé ligy, vykoupili jsme ho ze smlouvy.Nikde jsem nepozoroval v té době zájem top klubů o jeho angažmá.Kdyby tomu tak bylo, tak by tu těžko skončil.Tím chci říct, že dostal od Slovácka dostatečný prostor se prosadit a posunout se výše.Na to by se nemělo zapomínat.

  • Ondra - 18.05.2021, úterý, 07:06
    (0)

    Mě ještě v Dohránu zaujala jedna věc. Šumi říkal, že nechávají trenéra dělat svou práci a dávají mu volnost. To je věc, která by se větším týmům nemusela líbit (a třeba to byl právě důvod, proč skončil v Baníku nebo MB). Nemusí platit, že Svědík je trenér pro top kluby.

  • chalupář - 18.05.2021, úterý, 06:51
    (0)

    Oprava - už jsem našel.

  • Bayern Munchen - 18.05.2021, úterý, 06:49
    (0)

    Hory: když budeš ambiciózní trenér, tak si angažmá najdeš, to se vůbec neboj a Svědík by určitě tak dlouho jak Jílek bez angažmá nebyl... a já se Svědíkovi nedivím, je to pracovitý člověk, který chce dosahovat větší mety a pokud ti někdo jako Pojezný řekne, že to doplníme z juniorky, tak pak ty ambice velké nejsou a proč se zdržovat někde, kde ty už nevidíš možnost dalšího růstu a posunu týmu... a hlavně opravdu odchází dost důležití hráči to nejde pryč Rezek, Kubala... Takže opravdu je teď hozená rukavice u vedení...

  • chalupář - 18.05.2021, úterý, 06:20
    (0)

    Prosímvás, nedávno tu někdo sdílel fan stránky, které dělá nějaký machr přes statistiky a propočítává to předběžné umístění týmů a následně nasazení do jakých předkol evropských soutěží, mohl by to dotyčný poslat prosím eště? Nemožu to najít:( Byla to taková šíleně barevná tabulka

  • Hory - 18.05.2021, úterý, 06:09
    (0)

    To včerejší Dohráno +, bylo z pohledu fanouška Slovácka hodně zajímavé. Přišlo mi i v návaznosti na TK po zápase s Bohemians, že trenér zvolil taktiku mediálního tlaku na vedení.Ale neviděl bych to tak žhavě s tím jeho odchodem. Stačí když si člověk poslechl p. Jílka který jak říkal je rok a půl bez práce a čeká, zda si ho vybere Olomouc, ale nemá to vůbec jisté.

  • spiky - 17.05.2021, pondělí, 23:33
    (0)

    to Ondra: Taky jsem to viděl a trenér bude vyloženě čekat jak se k tomu v klubu postaví. Je blízko, abychom byli úspěšní i další sezóny, protože nakročeno je výborně a nemuselo by s tímto trenérem zůstat jen u letošní sezóny. Svědík je neskutečně ambiciózní a inteligentní člověk a klobouk dolů před ním. Je jen na vedení, jestli se k němu zachovají fér a připraví mu takový tým, jaký chce a jaký si jednoznačně zaslouží. Bohužel tu jsou pak za mě hodně něšťasné vyjádření typu Pojezňáka, že odchody můžeme doplnit jen hráči z juniorky je prostě totálně mimo, když máme před sebou další historickou sezónu s účastí v evropských soutěžích. Už letos šlo vidět, že ta širší lavička u áčka je pro ligu skoro nepoužitelná.

  • Ondra - 17.05.2021, pondělí, 22:44
    (0)

    V Dohráno Plus Svědík naznačil, že pokud nedojde k posílení kádru, tak odejde

  • Jerry1984 - 17.05.2021, pondělí, 21:30
    (0)

    https://www.sport.cz/fotbal/ceska-1-liga/clanek/2383413-ted-jdu-po-horvathovi-petrzela-da-jeste-sezonu-chce-prekonat-rekord-co-rekl-o-limberskem.html?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

  • Artigas - 17.05.2021, pondělí, 15:07
    (0)

    Mimochodem, tento kkt je snad ještě o level níž než Koštuřík ... https://www.seznamzpravy.cz/clanek/glosar-svedikovo-slovacko-uz-je-v-poharech-sadkovi-tece-do-lakyrek-154867#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=D5Z4ot8QCEJ-202105170907&dop_id=154867&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

  • Artigas - 17.05.2021, pondělí, 14:42
    (0)

    Jasné, dokud to hráli rychle od nohy po zemi, s dobrým presingem, paráda. Rigi je tak trochu klanica, dobrý na standardky, rohy etc., sám na hrotu o ničem, ale dyby k němu dal Svědík Jurečku/Kalabišku nebo Klimenta, druhý hrot mohl byt Kalabiška-Jurečka/Meleketsev, bylo by to lepší. Kaláb rozhodně není obránce, což bylo vidět v Plzni. Nevím, proč nedával na plac místo něho Srubka, mladý, rychlý, celkem přehled-od Brna, kde dal branku, už ho nestavěl...

  • hešpy - 17.05.2021, pondělí, 14:03
    (0)

    Ale takový styl je právě úplně na hovno, Ciciliu ti zdvojí a on tam nic nevymyslí, daleko lepším fotbal se Slovácko prezentuje, když hrají po zemi s rychlým přesunem do útoku, což teda na Ciciliu moc není.

  • Artigas - 17.05.2021, pondělí, 14:01
    (0)

    hešpy: Rigi hrál dobře, bohužel neměl k sobě chlapa. Taky sem nechápal, co na něm Mercedesovi vadilo, chvilkama mně hra přišla jak za Doška-kopni to na hrot, on už s tým neco vymyslí; kdyby k němu byl hráč dvojka typu Koller-Baroš, bylo by to o nečem jiném.

  • Artigas - 17.05.2021, pondělí, 13:55
    (0)

    Karagavrylydys: Třeba zrovna Zahustel tady hrál celkem slušně, v MB jsem o něm téměř nevěděl...

  • celtic - 17.05.2021, pondělí, 11:11
    (0)

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/glosar-svedikovo-slovacko-uz-je-v-poharech-sadkovi-tece-do-lakyrek-154867#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=D5Z4ot8QCEJ-202105170907&dop_id=154867&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

  • hešpy - 17.05.2021, pondělí, 10:49
    (0)

    A jak se má obyčejný člověk dozvědět, že není zaměstnancem, když je na oficiálních stránkách stále jeho fotka. Odstranit ho ze stránek trvá několik vteřin, ale očividně je to pro někoho příliš mnoho práce. Cicilia má svoje kvality, kdy dokáže zalepit míč a rozdat jej do strany, ale nelíbí se mi styl, jakým se Slovácko prezentuje, když je na hrotu. Ideální by bylo sehnat nějaký rychlostní typ jako je Kliment a hrát takhle, ne nakopávat balony jak za Doška.

  • huhu - 17.05.2021, pondělí, 10:43
    (0)

    hešpy: přesně, já vůbec nechápu kde se berou úvahy o tom, že se sem teď pohrnou hráči ze sparty a slavie. Maximálně seženeme náhradu za Hofmana, případně pokud by odešel někdo z dvojice Sadílek, Havlík. Jinak si nemyslím že se bude posilovat. Ještě sem se chtěl zeptat, jaký ste měli pocit z Rigiho s bohemkou? Ve studiu O2 ho Švancara v podstatě jenom jebal, ukazovali tam nějaké statistiky podle kterých byl Rigi opravdu hrozný. Pak ale Svědík řekl že je s výkonem spokojený, tak je to ve studiu trochu zaskočilo :). Mě se osobně Rigi taky moc nelíbil.

  • paya - 17.05.2021, pondělí, 10:42
    (0)

    Pan Zlínský už déle než měsíc není zaměstnancem FCS, ale pořád jej tady vzpomínejte, třeba ty sponzory domluví...

  • hešpy - 17.05.2021, pondělí, 10:35
    (0)

    Kdyby byla jistá skupina, dejme tomu, ale předkolem, které může znamenat 2 zápasy opravdu nikoho neodrovnáš.

  • Bayern Munchen - 17.05.2021, pondělí, 10:34
    (0)

    Ondra: tak to se pleteš, peníze jsou to podstatné, co bude vždy rozhodovat... A jestli si myslíš, že tím, že jsme v pohárech, máš jednoduší vyjednávání o přestupech, tak to se extra pleteš... Už vidím, jak jsem půjde někdo kvalitní na přestup, jen proto, že mu řekneš, že si zahraje předkolo poháru, ale je pak možné, že to bude jen to jedno předkolo a pak tady bude vlastně hrát ligu za pár kaček :-))))

  • Bayern Munchen - 17.05.2021, pondělí, 10:31
    (0)

    riedlss: Asi pak ten úspěch bude muset opravdu prodat Šumi, ale mu věřím, to je borec jak Svědík :-)

  • Ondra - 17.05.2021, pondělí, 10:30
    (0)

    BM/ Nemyslím si, že jsou v pozadí nejdůležitější peníze. Jak zpívá Nohavica ... pánbůh vysoko a Praha daleko. Rozhodně teď máme nejlepší pozici pro vyjednávání o přestupech.

  • riedlss - 17.05.2021, pondělí, 10:30
    (0)

    Taky sem nevěděl. Jo, tak stránky a aktualizace to je kapitola sama o sobě, to víme všichni.

  • Bayern Munchen - 17.05.2021, pondělí, 10:30
    (0)

    riedlss: Takže už nemáme ani obchoďáka...

  • hešpy - 17.05.2021, pondělí, 10:30
    (0)

    Jestli ta osoba v klubu skončila a je stále uvedena na stránkách, tak je to další ostuda, tvl, to je amatérismus.

  • Bayern Munchen - 17.05.2021, pondělí, 10:29
    (0)

    riedlss: Tož to já nevím, na našich velice aktuálních stránkách je uvedený stále :-)))

  • riedlss - 17.05.2021, pondělí, 10:27
    (0)

    Pan Zlínský už v klubu není ale :)

  • Bayern Munchen - 17.05.2021, pondělí, 10:17
    (0)

    Ondra: Šumi je výborný manager, ale bez peněz se můžeš postavit na hlavu a neuděláš nic, ve všem hrají prim peníze... Takže já stále čekám co pan Zlínský přivede za sponzory, tam ať se ukáže, jaký to je obchodní manažer, a jak dokázal prodat letošní úspěch, nikdy tady už nic lepšího na získání sponzorů nebude, a pokud nic, tak ať se poroučí, tak to je v každé firmě s obchoďáky... a žádné výmluvy

  • karagavrylydys - 17.05.2021, pondělí, 10:10
    (0)

    BM: Souhlas. A nejhorší je hostování bez případné následné opce.

  • Ondra - 17.05.2021, pondělí, 10:08
    (0)

    Nemyslím si, že by vedení přivedlo víc než 2 hráče na hostování. Teď se ukáže, jak dobrý je Šumi manager.

  • Jerry1984 - 17.05.2021, pondělí, 10:06
    (0)

    To je jen daň za úspěch..

  • chmelda - 17.05.2021, pondělí, 10:04
    (0)

    to Hattrick:banda vypatlaných magorů, doufá že se vedení klubu bude od nich distancovat a v nejlepším případě dotyčné dohledat a zakázat vstup na stadion.

  • riedlss - 17.05.2021, pondělí, 09:56
    (0)

    Zbytečně se rozplýváš na základě nějakých spekulací :)

  • Bayern Munchen - 17.05.2021, pondělí, 09:54
    (0)

    Ty hostovačky je největší zlo, co může být...hráč nebude nikdy náš, takže z něho nebudeme nic mít... A nemluvím o tom, že nás to bude stejně stát nemalé peníze, kdy se budeme podílet na jejich platech a zrovna hráči Sparty a Slávie nemají malé platy... A když vypadneme z pohárů, tak jim bude jedno nějaké Slovácko, když ví, že za rok půjdou jinam... Toto je nejhorší možný scénář...

  • hešpy - 17.05.2021, pondělí, 09:51
    (0)

    No nějak tak bych to viděl, jména neznám, ale nějak tak to nejspíš dopadne.

  • riedlss - 17.05.2021, pondělí, 09:49
    (0)

    Lidi odchod bych vbc nebral nějak vážně. Samozřejmě je to otázka nabídky a peněz na vyplacení, ale i slova trenéra naznačují o nějaké praci, kterou je potřeba udělat, např. zalepit díry po odchodech atd. Vím, že to je práce každého trenéra, ale u nás bych to viděl zatím bez emocí. Jsou větší témata.... :)

  • karagavrylydys - 17.05.2021, pondělí, 09:48
    (0)

    hešpy: Takže můžeme očekávat Matoušky, Zahustele a podobné žoldáky?

  • hešpy - 17.05.2021, pondělí, 09:46
    (0)

    Info z velmi dobrého zdroje k přestupům, které však není ani tolik překvapivé. Žádné velké nákupy nelze očekávat, přivedou se hráči na hostování ze Sparty a Slavie s tím, že pokud by se klub dostal do skupinové fáze, tak by se někdo přivedl na přestup. Ale ze slov Pojezného, že by mohlo stačit doplnění z juniorky mě jímá hrůza.

  • Bayern Munchen - 17.05.2021, pondělí, 09:44
    (0)

    Ondra: Tak o Svědíka bych se bál... teď završil něco, co se tady už těžko zopakuje... A pokud mu vedení nepřivede hráče a mělo by to tady jenom stagnovat. Tak v nejlepším je třeba odejít... Dosáhl s nejmenším klubem v lize, s malým rozpočtem s největší pravděpodobností na 4 místo... A on je náročný trenée, bude chtít ještě víc, získat trofeje, a na to opravdu na Slovácku nedosáhne... To by tady museli být sponzoři a větší kvalita v týmu, jak říká na poháry se dostali, ale aby si tyto místo opakoval a byl i případně v pohárech úspěšný, tak musíš mít i výbornou infrastrukturu, management, atd. A v tomto Svědík předstihl dobu :-)))

  • hattrick - 17.05.2021, pondělí, 09:20
    (0)

    https://www.facebook.com/michal.otipka/posts/5567080173333650 Co říkáte na tohle?

  • riedlss - 17.05.2021, pondělí, 09:11
    (0)

    Nemyslím si :)

  • Ondra - 17.05.2021, pondělí, 09:10
    (0)

    Co je to zase za Košťuříkovinu ve Sportu? Máme se o Svědíka bát? To by byl konec zlatých časů.

  • zdrh - 17.05.2021, pondělí, 01:02
    (0)

    nbk: Rok nehrál kvůli zranění kolena, aktuálně je volný hráč bez smlouvy.

  • nbk - 16.05.2021, neděle, 23:57
    (0)

    Každopádně, nevíte někdo jak je na tom mladý Penner? Vím že to měla být nějaká vycházející hvězda hrál v Juventusu ale dlouho jsem o něm neslyšel. Co třeba zkusit ho? :D možná je to absolutní nesmysl ale zajímá mě to ;)

  • nbk - 16.05.2021, neděle, 23:47
    (0)

    @kara fuuuu tak porazit Zlín s "juniorkou" to by bylo něco :-) Každopádně podobnou sestavu bych se nebál postavit v ČB, kluci z Áčka si můžou odpočinout doma a na Derby co nejlíp v plné síle ať tu sezónu zakončíme ve stylo. PS. A pokud to neklapne a nedej bože prohrajeme tak se na kluky poprvé nebudu zlobit ;)

  • Ondra - 16.05.2021, neděle, 22:24
    (0)

    Já věřím v návrat Trmala

  • celtic - 16.05.2021, neděle, 22:14
    (-1)

    to víme všichni,že potřebujeme kvalitní široký kádr (tak jak to mají Sparta,Slávia a Plzeň) ,pokud chceme hrát Evropu,Ligu a český pohár,,,stoprocentně vím,že s juniorkou to neuhrajeme tak jak tvrdí Pojezný..... nevěřím tomu,že seženeme za měsíc bohaté sponzory,když ho nejsou manažeři sehnat několik roků...nejjednodušší,nejlevnějšá a nejrychlejší cesta,je formou hostování ze Sralty,Plzně a Slávie,které mají široký a kvalitní kádr...pokud by se dostali do základní skupiny budou prachy a pak po sezoně pokud vedení bude mít ambice a vizí i nadále pokračovat v tom hrát o přední místa v lize a šanci znovu hrát Evropské poháry,tak může posilovat a rozšiřovát kádr,,,,pokud prodáme hráče a neposílíme,tak nemáme šanci uspět ani v Evropě ani v lize...navíc,tím že budeme hrát Evropskou ligu,tak bude snažší sem přilákat kvalitní hráče,třeba i ze Sparty a Slávie formou hostování

  • karagavrylydys - 16.05.2021, neděle, 22:07
    (0)

    Sestava na derby: Borek - Pernica , Srubek, Tomič - Kubala, Polášek, Mareček, Kohút, Rezek - Vecheta, Melekescev.

  • Nike - FCS - 16.05.2021, neděle, 21:56
    (0)

    Hold teď je prostor pro pracovníky klubu na pozici manažerů/managmenetu aby se snažili a přivedli sponzory, kdy jindy než teď...

  • Nike - FCS - 16.05.2021, neděle, 21:56
    (0)

    Derby je derby, Slavia měla taky dejme tomu jistý titul ale furt do toho šlapala a chtěla Spartu za jakoukoliv cenu porazit... to zdrh: Tak poháry, jsou poháry = když se dostaneme až do posledního předkola tak z toho budeme mít úspěch + peníze, to prostě člověk musí obětovat... Ale předbíháme, ale vím na co narážíš... na šíři kvalitního kádru, která v dubnu určitě v nějakých zápasech chyběla...

  • zdrh - 16.05.2021, neděle, 21:46
    (0)

    Pokud by Slovácko proskákalo až do posledního předkola, tak bude hrát v červenci a srpnu 6 čtvrtků v řadě poháry. 22. a 29. července 2. předkolo, 5. a 12. srpna třetí a 19. a 26. srpna čtvrté předkolo. Do toho liga, která má začít 24. července. V červenci hráče čeká druhý duben.

  • huhu - 16.05.2021, neděle, 21:01
    (0)

    Nike: naopak, ševcům se už můžeme jen smát. Naopak bych pošetřil Kadlece a spol, a nechal hrát mladé. Hlavně at se nikdo nezraní

  • Nike - FCS - 16.05.2021, neděle, 20:37
    (0)

    Tak už tuhle neskutečnou sezonu završit jen tím, že vypráskáme Ševce, můžeme hrát úplně s klidem bez nervů, tak doufám v pěkné poslední 2 zápasy :-)

  • drzý vandrák - 16.05.2021, neděle, 20:29
    (0)

    Tak s těma už můžeme počítat.

  • Bayern Munchen - 16.05.2021, neděle, 20:24
    (0)

    Pan Puk: to by byl fajn bonus :-)

  • Pan Puk - 16.05.2021, neděle, 19:32
    (0)

    Bayern Munchen> a 2 mio bonus od LFA za 4 flek. To by byl pekny darek klubu od hracu.

  • Bayern Munchen - 16.05.2021, neděle, 18:00
    (0)

    Nám stačí už jen bod k potvrzení 4 místa a to bude nové historické nejlepší umístění Slovácka, pokud tedy Plzeň poslední dva zápasy vyhraje, když ztratí tak už nepotřebujeme ani bod...

  • karagavrylydys - 16.05.2021, neděle, 17:56
    (0)

    Bílkovi se zatím v Plzni daří.

  • celtic - 16.05.2021, neděle, 17:32
    (0)

    A jeste aj Ostrava ma sanci ztraci na plzen 4 body na Liberec tri a na Pardubice bod ..ten souboj o pate misto bude jeste zajimavy

  • celtic - 16.05.2021, neděle, 17:28
    (0)

    Po dnesnim debaklu Plzne ma dokonce sanci postoupit do Evropskych poharu i Pardubice ktere na Plzen ztraci jen tri body..pokud Plzen prohraje oba zapasy,jakoze na to ma a Liberec taky prohraje a Pardubky vyhraji oba zbyvajici zapasy tak zkonci pate

  • spiky - 16.05.2021, neděle, 17:20
    (0)

    Tak včerejší diskuze zbytečná. Po dnešním debaklu Plzně už nemůže nastat rovnost bodů třech týmů, takže jsme tam! :)

  • annubis - 16.05.2021, neděle, 16:57
    (0)

    To je hrůza. Ta Plzeň vůbec nechce to Slovácko v tabulce přeskočit.....

  • a jé - 16.05.2021, neděle, 14:47
    (0)

    Chápu že se tu aspoň o něčem mluví, ale proč furt řešíte trenéra a odchod, až bude cítit že se potřebuje posunout dál tak půjde a my mu jem mužem poděkovat a poprosit o doporučení jeho nástupce věřím že příští sezónu tu ještě bude kor když bude poharova a pokud jsem četl dobře rozhovor s Pojezdnym řekl že by chtěli příští sezónu navázat na tuhle už nyní úspěšnou

  • Backstage - 16.05.2021, neděle, 13:52
    (0)

    ❓ OTÁZKA: Nevíte do kdy má trenér Martin Svědík ve Slovácku smlouvu a kam by mohl odejít?
    ℹ️ ODPOVĚĎ: Martin Svědík ma ve Slovácku smlouvu do léta 2023. Pokud by o něj měl někdo zájem, tak by musel trenéra ze Slovácka vykoupit.

    https://www.facebook.com/backstage1.FCS/photos/a.107228778217305/107227474884102

  • spiky - 16.05.2021, neděle, 12:07
    (0)

    Za mě je priorita udržet hlavně Svědíka a doplnit mu dostatečně kádr. Kdo ze současných hráčů chce jít pryč, tak je zbytečné je tu držet. Bohužel, to je fotbal. Hráči odchází a přichází.

  • drzý vandrák - 16.05.2021, neděle, 11:56
    (0)

    Navíc proti mateřským klubům by jsme je zcela určitě nemohli využít, tak by jsme je asi stejně nijak nad rámec možností neohrozili.Provod s Hložkem by to asi zdaleka nebyli...

  • celtic - 16.05.2021, neděle, 11:43
    (0)

    Vzhledem na nase omezene finance nam asi nic jineho nezbyva...pro spartu a slavii bude lepsi kdyz ten hrac bude pravidelne hravat nejvyssi soutez..a je to i v jejich zajmu..a vylepseni koeficientu ceskeho fotbalu..lepsi kdyz z ceske ligy pujde pet klubu jak ctyri do evropskych soutezi...no bylo by to nejlepsi reseni pro vsechny pro nas ale i pro spartu,slavii a plzen

  • tucekbucekmucek - 16.05.2021, neděle, 11:34
    (0)

    Celtic: a myslíš že nám dá Slavia nebo Sparta hráče na hostování když vidí že v kombinaci s našim trenérem pro ně můžeme být hrozbou

  • celtic - 16.05.2021, neděle, 11:12
    (0)

    Priorita je udrzet svedika sadilka a havlika navrc,kadlec,petrzela ti sou jasni a pak udelat nejaka hostovani ze slavie sparty a plzne na rozsireni kadru z hlediska konkurenceschopnosti v evropske lize a pripadnemu udrzeni se ve spicce ligy..bude to ale fuska zopakovat tuto sezonu i pristi rok..jinak na tech diskusich se tam par blbcu a skarohlidu naslo ale naprosta vetsina se Slovackem sympatizuje a uspech nam preje..

  • celtic - 16.05.2021, neděle, 11:05
    (0)

    Priorita je udrzet svedika sadilka a havlika navrc,kadlec,petrzela ti sou jasni a pak udelat nejaka hostovani ze slavie sparty a plzne na rozsireni kadru z hlediska konkurenceschopnosti v evropske lize a pripadnemu udrzeni se ve spicce ligy..bude to ale fuska zopakovat tuto sezonu i pristi rok

  • a jé - 16.05.2021, neděle, 10:49
    (0)

    Celtic ano četl jsem to ten diskutující to má v hlavě srovnané a tak by to mělo být

  • Artigas - 16.05.2021, neděle, 10:37
    (0)

    celtic: tak pár borců by mohla i Příbram, poslední kola už roky "zázračně" poráží týmy ze špice ...

  • celtic - 16.05.2021, neděle, 09:53
    (0)

    Najdete si na seznam.cz..rozhovor se Svedikem..a prectete si prispevky v diskusi nektere jsou fakt zajimave..jeden manik tam psal zajimavy nazor ..ze je v ramci koeficientu ceske republiky aby sme meli 5 muzstev v poharech a dve v predkole v lize mistru..tak by v ramci rozsireni kadru slovacka a konkurenceschopnosti mely silne kluby jako sparta slavia a plzen dat nektere sve hrace na hostovacku do slovacka aby v evropske lize uspelo

  • CeZeRo - 16.05.2021, neděle, 09:52
    (0)

    O celý realizační tým je zájem v Polsku. Nikdy tady žádné spekulace nebo výmysly nepíšu, ale tohle vím..

  • DorianFCS - 16.05.2021, neděle, 09:37
    (0)

    Pres sto tisic za mesic si tady vydelal s prehledem pred lety Svata Habanec. Netusim jak mel nastavenou smlouvu v pomeru fixni a pohybliva slozka, ale pravidelne pres sto klacku mel. Nemyslim si, ze by Svedik mel o x let pozdeji min.

  • Bayern Munchen - 16.05.2021, neděle, 09:33
    (0)

    Taky se mi nechce věřit že Svědík má 80 000 a podle Deníku sport Petržela 200 000, to by mělo být asi opačně ne... ale jsem teď zvědavý jak se k tomuto úspěchu postaví vedení a další lidé v klubu, protože to nebude vůbec lehké a jak říká Svědík dva klíčoví hráči určitě odchází... ale ještě doufám že poslední dva zápasy odehrajeme tak, že skončíme 4 a nikoho před nás už nepustíme... ať je to vydařená tečka za sezónou se vším všudy :-)

  • Artigas - 16.05.2021, neděle, 09:19
    (0)

    fandajakhrom: bral bych to, kdyby to bylo 3x tolik ... pokud si pamatuju, tak kdysi proběhlo, že sto litrášů tady bral Došek, takže pochybuju, že Svědík by sem šel za 80 hadrů, i když na tohle město jsou to prachy víc než slušné.

  • RobertFCS - 16.05.2021, neděle, 09:18
    (0)

    Ondra: To nejsou žádné spekulace, oni jen přepsali přesnou odpověď se Svědíkovi tiskovky. První si zjisti fakta, než soudíš. On akorát dal odpověď kterou dal. Prostě je to Svědík, takhle odpovídá, soustředí se na další zápas.

  • Artigas - 16.05.2021, neděle, 09:17
    (0)

    Ondra: taky si myslím, že je to spíš z prstu vycucané, zvlášť když ten mafiánský zmrd Starka pořád fňuká, že nemá love ...

  • Ondra - 16.05.2021, neděle, 09:12
    (0)

    Sport s těmi informacemi neměl vůbec přijít. Jen spekulace. Realita bude asi jiná.

  • fandajakhrom - 16.05.2021, neděle, 09:06
    (0)

    Pardon: to bylo pro Artigase 🙋♂

  • fandajakhrom - 16.05.2021, neděle, 09:06
    (0)

    Celtic: v to doufam.. chapu, ze jsme v Hradisti, kde 80000,- mesicne bere jen hrstka vyvolenych (podnikatele neresim), ale na 1.ligu je to dost malo... samozrejme pokud je to pravda, ze bere 80000,-... 🤷

  • Ondra - 16.05.2021, neděle, 09:00
    (0)

    Nezapomínej celtic, že Příbram je pro nás 6 bodů za sezónu. Teplice jsou dál a body s nimi nejsou tak časté.

  • Artigas - 16.05.2021, neděle, 08:51
    (0)

    fandajakhrom: pravda, na plat trenéra třeba Příbrami málo, oproti Trpišovskému ani nemluvě; ale tak když přitečou z EKL nějaké chechtáky, tak třeba vedení přitlačí. :)

  • Artigas - 16.05.2021, neděle, 08:48
    (0)

    Taky nesmíme zapomenout pogratulovat našim kočkám, které si zahrají Ligu Mistryň!!!

  • Artigas - 16.05.2021, neděle, 08:47
    (0)

    Jednoznačně nejlepší sezóna FCS v kaprlize, díky všem borcům a hlavně M. Svědíkovi, že sem přišel a zejména on dotáhl FCS na příčky, z nichž se jde do evropských pohárů!!! (bohužel zrovna na tuto sezónu museli čuráci UEFA vymyslet jakousi nesmyslnou ligu, ale co už). Ty teorie o "nepostupu" jsou blbost, FCS určitě nějaké body nahraje; víc mě fakt sere ta zkurvená příbram, která zas v kaprlize zůstane ...

  • celtic - 16.05.2021, neděle, 08:29
    (1)

    Slovacko musi kazdopadne posilit na vsech postech...jak brankar..obrana,zaloha utok..jak rikal Svedik,budeme hrat tri souteze a potrebujeme mit sirsi kvalitni kadr,,pokud tomu tak nebude obavam se ze svedik tu nebude chtit zustat..pokud Bilek bude razit defenzivni styl a zbyvajici zapasy prohraje...tak je nebezpeci ze by Svedika mohla chtit Plzen..potencionalne vyplatit a dobre zaplatit by ho mohla Boleslav a Banik ,tedy muzstva kde jsou prachy...kdyz sem cetl rozhovor s Pojeznym tak sem se zdesil,kdyz rekl ,ze o posilach se moc neuvazuje,ale spis se vyuziji hraci z juniorky...tak doufejme ze Svedik zustane jinak by to byla Evropska blamaz..protoze Svedik he nejlepsi trener v lize v tom ze za malo penez dokaze udelat hodne muziky

  • Ondra - 16.05.2021, neděle, 08:27
    (0)

    Svědík neumí anglicky, takže do zahraničí asi nepůjde. Jelikož Baníku potvrdil Smatanu, myslím si, že začne sezónu u nás. Nechápu, proč na tuto otázku neodpoví ... mám platnou smlouvu ve Slovácku atd.

  • Ondra - 16.05.2021, neděle, 08:25
    (0)

    Pavel > Taky jsem se na to díval. Jelikož máme lepší vzájemný zápas s Plzní i Libercem, je blbost, aby při stejném počtu bodů byly před námi.

  • kecipep - 16.05.2021, neděle, 08:22
    (0)

    Aha, bral jsem Smetanu jako provizorium. Tim padem u nas uz nikdo, to by musel Trpisak do zahranici :-) Slovan Br. ma taky noveho kouce...

  • Hory - 16.05.2021, neděle, 08:18
    (0)

    Baník v minulém týdnu podepsal novou smlouvu s trenérem.

  • kecipep - 16.05.2021, neděle, 08:17
    (0)

    Museli by ho vykoupit a jemu to musi davat smysl, takze me napada jen Banik

  • Hory - 16.05.2021, neděle, 07:14
    (0)

    Tak hlavně pořád tu má trenér platnou smlouvu,tzn.i na příští rok. Jinak když jsem viděl jeho mikinu,tak v kabině už se slavilo, ne?

  • fandajakhrom - 16.05.2021, neděle, 06:03
    (0)

    Pokud bude Svedik brat i nadale 80000,- mesicne (jak psali), tak tu moc dlouho nebude

  • PavelV - 16.05.2021, neděle, 02:37
    (0)

    https://www.fortunaliga.cz/text/122-herni-model-ligy Pravidla pro určení pořadí v případě shodného počtu bodů více družstev 1.vyšší počet bodů; 2.vyšší počet bodů získaný ve vzájemných utkáních; 3.brankový rozdíl ze vzájemných utkání; 4.vyšší počet vstřelených branek ve vzájemných utkáních; 5.vyšší brankový rozdíl ze všech odehraných utkání; 6.vyšší počet vstřelených branek ve všech utkáních; 7.vyšší umístění v soutěži Fair – play; 8.los.

  • champyon - 16.05.2021, neděle, 01:14
    (1)

    Já už piju, takže nesere mňa.

  • spiky - 16.05.2021, neděle, 01:10
    (0)

    Já nevím, ale kam by Martin šel? Plzeň, Slavia i Sparta není asi reálná vzhledem k současným trenérům. Tam se změny nečekají. A odcházet teď do nějakého týmu v lize než do již zmíněných klubů je nesmysl. Ty poháry nikdo jiný hrát nebude a nevěřím, že by si takovou zkušenost nechal ujít. Jedině že by přišla nabídka ze zahraničí, ale tomu příliš nevěřím, že ze Slovácka by šel někdo trénovat hned ven.

  • DorianFCS - 16.05.2021, neděle, 00:32
    (0)

    Taky me to zrovna nenaplnuje dobrym pocitem. Pevne doufam, ze se realizacni tym podari udrzet. Kazdopadne je treba pocitat s tim, ze prijde dan za uspech a bohuzel nas dozene nase malost a omezene moznosti. Kazdopadne je to nejkrasnejsi sezona, kterou jsme tady kdy meli. Nadherny fotbalovy pribeh kluku ze Slovacka, kteri to pri minimalnim rozpoctu ukopali srdickem a tymovosti. Budme za to radi a uzivejme si to. Nejak bylo, nejak bude.

  • Babu - 16.05.2021, neděle, 00:13
    (0)

    Je to jak už tu někdo psal, Slovácko, Liberec a Plzeň by musely mít stejné bodů (57) což by znamenalo, že Plzeň jednou vyhraje a dvakrát remíza, my dvě prohry, Liberec dvě výhry, zároveň Plzeň musí vyhrát pohár a v tu chvíli jde na plac celkové skóre, my máme 55-33, Liberec 43-30 kdybychom prohráli dvakrát 0:1, tak by Liberec musel dát osm branek ve dvou utkáních a žádnou nedostat. A všechny tyto podmínky by musely platit zároveň. Bizar :D Plzeň nevyhraje pohár a je to. Slavia to nepustí.

  • nbk - 16.05.2021, neděle, 00:06
    (0)

    hmm.. teď jsem to četl.. Jakony slova pana Pojezného: A co realizační tým? Podaří se vám jej udržet? Věřím, že určitě ano. Nemám žádné indicie nebo informace o tom, že by se mělo něco měnit. Všichni táhneme za jeden provaz. Cítíme, že jsme blízko konci mimořádného úspěchu, sezony, na kterou budeme chtít navázat. Já věřím že to tak i bude.. byla by to velká ztráta, ale kdoví, zda Martin bude chtít zůstat protože ty nabídky budou a finančně budou dobře ohodnocené

  • DorianFCS - 16.05.2021, neděle, 00:03
    (0)

    Je to na seznamu, sport.cz

  • nbk - 15.05.2021, sobota, 23:59
    (0)

    @kara zdroj? nebo odkaz?

  • Pan Puk - 15.05.2021, sobota, 23:49
    (0)

    Nejak se tam resi kolikrat kdo s kym vyhral. A rikali mi to lidi z klubu. Ze jeste nemuzeme slavit na 100%

  • karagavrylydys - 15.05.2021, sobota, 23:48
    (0)

    Povedete Slovácko i v příští sezoně? To je předčasná otázka. Teď mám v hlavě, abychom co nejlíp zvládli závěrečná dvě ligová střetnutí v Českých Budějovicích a derby se Zlínem. Nejlépe obě vítězně.

  • sassha - 15.05.2021, sobota, 23:40
    (0)

    Eden: tak to dle me nefunguje bud resis dva tymy nebo tri, kdyz resis tri a dva jsou stejne, tak nastupuje celkove skore a ne vzajemny zapas tech dvou

  • spiky - 15.05.2021, sobota, 23:40
    (1)

    Ano rovnost bodů (57 bodů) a zároveň výhra Plzne v pohárů a Liberec by musel vstřelit v těch zbývajících zápasech o deset gólů více než Slovácko, aby měl lepší skóre a byl před Slováckem. No celkem bludiště, ale šance na tuto možnost víceméně nulová.

  • sassha - 15.05.2021, sobota, 23:39
    (0)

    Pan Puk: myslim, ze Liberec ma 7bodu Fcs taky 7bodu, skore i strelene branky z minitabule stejne, takze by prislo na radu celkove skore, ktere se jeste muze menit

  • eden14 - 15.05.2021, sobota, 23:38
    (0)

    Pan Puk: to není pravda, prošel jsem si minitabulku. Slovácko 7 bodů skore 7:3, Liberec 7 bodů skore 7:3, Plzeň 3 body skore 3:11. A vzájemné zápasy máme s Libercem lepší, takže žádná možnost být nemůže

  • drzý vandrák - 15.05.2021, sobota, 23:35
    (0)

    V Budějovicích budou tři body a není o čem diskutovat.Hrají hovno a každá série jednou končí.Takže je to 100%.Co kde píšou je nepodstatné.Prostě hotovo!

  • Pan Puk - 15.05.2021, sobota, 23:33
    (0)

    Pri rovnosti bodu PLZ LIB a FCS se resi minitabulka vzajemnych zapasu. A tam ma vic bodu Liberec. Zitrejsi ztrata bodu Plzne nebo vyhra Slavie v poharu to ale potvrdi. Jestli jsem to teda spravne pochopil

  • Ondra - 15.05.2021, sobota, 23:32
    (0)

    Co by teda muselo nastat? Mně žádná kombinace, která by nás vyřadila z poháru nenapadá.

  • Jerry1984 - 15.05.2021, sobota, 23:25
    (0)

    jj, 100 % to asi není.. píšou to i jinde..

  • spiky - 15.05.2021, sobota, 23:19
    (0)

    Tak na ofiku teď čtu, že ještě můžeme být při shodě výsledků bez pohárů? To je přece nesmysl ne? I v případě rovnosti bodů všech tří týmů a výhry Plzňě v poháru nemůže v minitabulce přece skončit za Libercem ani Plzní, když máme lepší vzájemné zápasy s oběma týmy? Nebo jak to tedy je?

  • drzý vandrák - 15.05.2021, sobota, 23:09
    (0)

    Chlapy, zbylich, hystorii....no je to možné, ale je důvod😋

  • Jerry1984 - 15.05.2021, sobota, 23:02
    (0)

    tady už někdo nasává...

  • a jé - 15.05.2021, sobota, 22:54
    (0)

    Holky v poháru chlapy v poháru prostě super

  • a jé - 15.05.2021, sobota, 22:53
    (0)

    Gratuluji a děkuji všem kteří se podíleli na úspěchu a zároveň ještě prosím o zvládnutí zbylich zápasu ať necháme Plzeň za sebou a uděláme nejlepší umístění hystorii klubu

  • Vandas - 15.05.2021, sobota, 22:19
    (0)

    Díky Borci! Krásná sezóna! Teď už je to na vedení koho přivede. Věřím, že už jsou nějací hráči v hledáčku. A o to bude i vyjednávání o prichodech snazší, když budem hrát tu Evropu.

  • Bayern Munchen - 15.05.2021, sobota, 22:18
    (0)

    Gratuluji panu Svědíkovi a celému týmu, dokázali to... teď jen ten úspěch dobře prodat :-) a ještě by bylo fajn, kdyby do konce sezóny skončili na tom 4 místě, nepustit Plzeň před sebe :-) to by byla překonána historie i s nejlepším umístěním Slovácka

  • KEIKIN - 15.05.2021, sobota, 22:13
    (0)

    jooo, sme tam. Snad nikdo neodejde... ať neuděláme ostudu.

  • hešpy - 15.05.2021, sobota, 21:58
    (0)

    Slovácko má jistou pohárovou Evropu, v polovině června se dozví soupeře ve druhém předkole Konferenční ligy a 22. července odehraje svůj první evropský zápas od dávných účastí v Intertoto Cupu. Slovácko by mělo být při losu 2. předkola nasazené. Mezi nenasazenými budou jistě někteří outsideři, Slovácko však bude moci zřejmě narazit také na slovenské, polské, maďarské nebo švédské kluby.

  • Hynda - 15.05.2021, sobota, 21:49
    (0)

    Kluci patří vám velké díky za to co jste dokázali hlavně i panu Svedikovi děkuji moc za krásnou sezónu a vítejte v Evropě....teď v klidu dohrát dvě kola a hlavnd porazit Zlín ještě jednou děkuji s ať se daří v Evropě....FC Slovackoooooooo

  • kecipep - 15.05.2021, sobota, 21:46
    (0)

    Splněný sen. Jak řekl Svědík, tento úspěch se pořádně ocení až zpětně. Teď už jen doufám v koutku duše, abychom mohli na výjezd po Evropě, ale moc to zatím nevypadá :-(

  • Bobby - 15.05.2021, sobota, 21:45
    (0)

    Škoda té Navrcovi přestřelené branky, třetí teda nebudem. Každopádně jsme tam kurvaaaaa!

  • drzý vandrák - 15.05.2021, sobota, 21:35
    (0)

    Chyběla 🍒 na dortu, ale bod je doma a o to šlo.

  • Bobby - 15.05.2021, sobota, 21:35
    (0)

    Mno, aj když jsme dneska nevyhrály, mám takový dojem, že se dneska hodně z nás hezky napije :D

  • Leroy Brown - 15.05.2021, sobota, 21:33
    (0)

    Obrovský dík celému týmu, ale hlavně panu trenérovi Svědíkovi, protože je to všechno hlavně jeho zásluha. Když k nám před 2,5 lety přišel, tak jsme byli na sestup, teď jsme s týmem, který se za tu dobu moc nezměnil, postoupili do Evropy. :-) Naprostá paráda a splněný sen, nikdy by mě nenapadlo, že něco takového zažiju. :-)

  • Hory - 15.05.2021, sobota, 21:29
    (1)

    My jsme v pohárové Evropě!!! Jsem dojatý, díky všem co se o to zasloužili!

  • fipa - 15.05.2021, sobota, 21:26
    (0)

    Bohemka hrála dobře..má teď formu. Spravedlivá remíza.👏🍻🍻

  • karagavrylydys - 15.05.2021, sobota, 21:23
    (0)

    Přepište dějiny!

  • spiky - 15.05.2021, sobota, 21:23
    (0)

    Už jsme tam, už jsme tam! Kritici ani nevylézejte. Bod se počítá a není o čem. To že poslední zápasy nejsou ideální ví každý, o to větší úspěch, že se to dotáhlo do pohárové evropy! Díky borci!

  • champyon - 15.05.2021, sobota, 21:23
    (0)

    Hoši děkujem!

  • volič - 15.05.2021, sobota, 21:22
    (0)

    Jsme tam !!! dík borci .

  • tucekbucekmucek - 15.05.2021, sobota, 21:21
    (0)

    JSME TAM!!!!!!!! DÍKY BORCI!!!!! EVROPO VÍTEJ!!!!!!!

  • Bobby - 15.05.2021, sobota, 21:08
    (0)

    Saďa, který je každý zápas ve hře dnes dostal první žlutou? To je docela výkon.

  • peetrs - 15.05.2021, sobota, 21:05
    (0)

    hešpy byla to jen finální přihrávka fandovi, který věčně řeší Bajzu. Ale kdy jsem Zbrojovku viděl, tak Berkovec zachytal.

  • hešpy - 15.05.2021, sobota, 20:53
    (0)

    Mazák který děla horší kiksy jak Nemrava

  • peetrs - 15.05.2021, sobota, 20:53
    (0)

    V poháru by pomohl, 32 let na gólmana ideál a v Brně opora. To, že to mr.dá zbytek mančaftu neovlivní...

  • Bobby - 15.05.2021, sobota, 20:51
    (0)

    Nad Berkovcem jsem taky přemýšlel, že by to mohla být dobrá volba.

  • peetrs - 15.05.2021, sobota, 20:49
    (0)

    fandajakhrom: Po pádu Zbrojovky bude volný Berkovec :-) to už je protřelý mazák...

  • fandajakhrom - 15.05.2021, sobota, 20:40
    (0)

    Fipa: vyborny nazor, moje rec ;)

  • tvojemama - 15.05.2021, sobota, 20:36
    (0)

    To už se může příští sezonu zkusit Borek.

  • fipa - 15.05.2021, sobota, 20:28
    (1)

    Myslím že Nemrava Bajza jsou tak nastejno. Já bych dal šanci Nemravovi je to odchovanec! Přespolní musí být o třídu lepší.👏👏👏 ať žije Slovácko

  • hromik - 15.05.2021, sobota, 20:28
    (0)

    Mě jebne jestli se ta Příbram zase zachrání !!! To už není možné .

  • raidmek - 15.05.2021, sobota, 20:25
    (0)

    No kdyby jsme dostali takový gól co dál havlík tak bysme zas nadávali gólmanovi... dostali sme gól na který nejspíš bajza neviděl a zas se nadává... co tak se zamyslet nad tím co nedáme...(navrc 100% šance)

  • champyon - 15.05.2021, sobota, 20:25
    (0)

    Havlas to trefil parádně, gól roku :-) A Bajza jestli to mohl chytat? No mohl, ale asi moc dobře neviděl.

  • fipa - 15.05.2021, sobota, 20:23
    (0)

    Druhá půle bude lepší... Kliment a Jurečka na plac a nechat Ciciliu dnes dá gól

  • lagic - 15.05.2021, sobota, 20:22
    (0)

    A může se říct, že by to Nemrava taky nechytil, kyjove?

  • fipa - 15.05.2021, sobota, 20:21
    (0)

    Nechápu co má Svědík proti Nemravovi? Bajza nechytí nic... prostě nic. Navrátil ...to nejde nedat.🥵

  • Jerry1984 - 15.05.2021, sobota, 20:12
    (0)

    Havlík paráda!

  • Jerry1984 - 15.05.2021, sobota, 20:04
    (1)

    ale kdyby někdo z nich nedělal chyby nebo minimálně tak už nejsou dávno ve Slovácku ale třeba v Barceloně. Radši jim držte pěsti oběma..

  • Jerry1984 - 15.05.2021, sobota, 19:59
    (0)

    ti dva si můžou podat ruce.. :)

  • fandajakhrom - 15.05.2021, sobota, 19:57
    (0)

    Muze se rict, ze Bajza skocil pozde a ze by to Nemrava mel :-)???

  • hešpy - 15.05.2021, sobota, 19:41
    (0)

    Krasny gól

  • Bobby - 15.05.2021, sobota, 18:55
    (3)

    Příbram - jablonec 1:0. Teď Jabka dostanou od slavie, pak to proti nim ukopou i Pardubky, mezitím FCS 3x vyhraje a jsme zase třetí :D Nepravděpodobné, ale člověk může alespoň snít :)

  • Artigas - 15.05.2021, sobota, 17:35
    (0)

    pestrý: to samozřejmě, jako je to úspěch jak hrom, akorát že zrovna dyž je to FCS poprvé v historii ve e čtyřce, UEFA vymyslí takovy nesmysl, místo EL...

  • peetrs - 15.05.2021, sobota, 17:20
    (0)

    Artigas: I kdybys měl s Plzní a Libercem pravdu - oni jsou Evropou přežraní, pro klub jako Slovácko a jeho hráče je to úžasná delikatesa. Když to klapne, budu šťastný...

  • Artigas - 15.05.2021, sobota, 16:07
    (-1)

    Pořád stejně, tým "nekeří" nemyslím sebe; Plzeň s Libercem se zřejmě rozhodli tuto "novinku" ignorovat, taky v tom žádný přínos nevidím. Co UEFA vymýšlí, to v poslední době většinou stojí za...

  • Skein - 15.05.2021, sobota, 16:03
    (0)

    přečti svůj předposlední příspěvěk..jednou tak, podruhé onak :-D

  • Artigas - 15.05.2021, sobota, 15:40
    (0)

    Nekeří už slaví, dyž to Liberec s Plzní nezvládli :)

  • Skein - 15.05.2021, sobota, 13:55
    (0)

    nikdo nic k Evropě? divné :-DD

pristi
 Další články:
16.05.2021, neděle, 18:15 - Je to obrovský úspěch, který se možná docení až později, míní trenér Svědík
16.05.2021, neděle, 18:07 - Poháry? Největší odměna a motivace, tvrdí Havlík. Levý bek mu nevadil
16.05.2021, neděle, 17:45 - Nádherný večer pro Slovácko, hodnotí postup do Evropy Kadlec
16.05.2021, neděle, 17:39 - Slovácko se vrací do pohárové Evropy! Po osmnácti letech
14.05.2021, pátek, 18:36 - Slovácký kapitán Daníček: Evropu si chceme uhrát sami
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace