*
včera
Rozhovory | Slovácko - Slavia
15.05.2024
Z PLOCHY | Daniel Holzer po zápase v Mladé Boleslavi
14.05.2024
TISKOVKA | Pavel Juroška po zápase v Mladé Boleslavi
14.05.2024
TISKOVKA | Jan Baránek po zápase v Mladé Boleslavi
13.05.2024
Rozhovory | Mladá Boleslav - Slovácko
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 980 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
07.05.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě podruhé
23.04.2024
Fanoušci v zápase proti Plzni
10.04.2024
Fanoušci v zápas proti Slavii
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám

Ostrava vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

26.05.2024 od 16:00

Městský stadion Vítkovice

Přihlášeno
14
fanoušků

Pyrotechnika není zločin!

23.08.2010, pondělí, 15:18
pyronenizlocin2182010.jpg

Až někdy nebudete mít co dělat, tak si u dělejte den plný fotbalu a pusťte si nějaký zápas Ligy mistrů, Evropské ligy, Premier League, Bundes ligy, španělské ligy a české Gambrinus ligy.

Všechny tyto ligy spojuje jedna jediná věc a to, že je na stadionech zakázaná pyrotechniky. Bohužel, to je však jediná věc, která spojuje českou ligu se zahraniční scénou.

Proto je s podivem, že ČMFS namísto toho, aby se starala o vzestup fotbalu se zaměřuje na potírání, v drtivé většině, naprosto neškodné pyrotechnické zábavy, která dokresluje atmosféru na stadionech a mnohdy je to jediné, co je skutečně k dívání.

Jakákoliv pyrotechnická aktivita je tak řešena pokutou pro klub, jehož fanoušci se odpálení ohňů dopustí a to i v případě, že nedojde k narušení průběhu zápasu.

Sobotní utkání s Ústím nad Labem se neslo ve znamení Pyrotechnika není zločin. Na utkání se prodávaly trička za symbolickou sto korunu, po kterých se během pár minut jenom zaprášilo . Během zápasu byla na síti vlajka s nápisem pyrotechnika není zločin a i choreo se neslo v tomto duchu. Jako bonus je připraveno podsvícené choreo, které má být odpáleno při děkovačce. Informace o připravené pyrotechnice se dostává k delegátovi, který se těší na udělení pokuty.

Bohužel zápas končí remízou a nálada není příliš dobrá, proto se rozhodujeme, že nebudeme finančními prostředky podporovat ČMFS a pyro odpálíme před vstupem do tribuny. I když je deset minut po zápase a stadion je téměř prázdný, tak delegát stojí ve VIP zóně a netrpělivě čeká až budeme pyro v našem sektoru odpalovat. Následují pokřiky na jeho osobu a přesun před vstup do tribuny.

V momentě, kdy delegát vychází z VIP zóny je odpálena pyrotechnika a ulicí se nese pokřik „Pyro není Zločin“ Po několika minutách, kdy dáváme jasně najevo co si o zákazu pyra myslíme se postupně rozcházíme.

Zároveň vzkazujeme předsedovi ČMFS panu Haškovi, aby se zabýval věcmi, které český fotbal někam posunou, protože zákaz pyrotechniky český koeficient nezlepší a ani se nepostará o masivní podporu české reprezentace, která je v tuto chvíli tristní a nějaký uměle vytvořený Fanklub jí pomůže jen stěží...

Jméno Heslo
text
  • PNZ.CZ - 30.08.2010, pondělí, 17:05
    (0)

    http://www.pyrotechnika-neni-zlocin.cz/ ,napište svuj článek a zašlete ho na pnz1@email.cz !!čim více článku tim větší efekt:) Pro Pyro!

  • SYNOTEK - 28.08.2010, sobota, 13:26
    (0)

    Já souhlasím s fulhemem. Pokuta by byla zbytečná už proto, že zápas nevyšel, tak asi ani nálada není nejlepší. Kdyby se vyhrálo, tak si myslím, že se to odpálilo. Kurvy ze svazu, kurvy ze svazu!

  • xsede - 28.08.2010, sobota, 12:25
    (0)

    jusephe: Možná ta akce ve výsledném efektu jejímu hlavnímu záměru nijak nepomohla, ale aspoň je o ní docela slyšet co sem se tak díval po kuloárech...

  • Mr. Fulham - 27.08.2010, pátek, 23:44
    (0)

    jusephe: Garantuji ti, že zrovna náš klub na povolení zábavné pyrotechniky při zápasech nic špatného nevidí. Na ligovém shromáždění jsme byli dokonce jeden z iniciátoru hlasování. Jak to nakonec dopadlo je druhá věc, ale přeci za tu iniciativu nebudeme náš klub trestat! Nebo ano? Svaz kašle na všechny a jestli chceš bojovat za povolení, tak se nějak čiň, ale rozumně. Svaz se odvolává na to, že jakékoliv použití pyrotechniky není povoleno a je jedno, jestli je to na fotbale, nebo na náměstí. Tak třeba napiš dopis do poslanecké sněmovny aby ten zákon zrušili. Kdybys bojoval za povolení rozumné míry alkoholu v krvi, jezdit bys ožralý?

  • jusephe - 27.08.2010, pátek, 22:30
    (0)

    Mr. Fulham: Fanousci nic nezmuzou, na ty svaz kasle. Hasek si zadne vyzvy na Fanaticos cist nebude a delegat ten se nam akorat smeje. Ten tlak na CMFS by mel byt od klubu a tlak na kluby by meli vyvijet fanousci... Je potreba, aby se neco zmenilo, ale tady ta akce tomu vpodstate nijak nepomohla, akorat sme vyjadrili nas nazor, na ktery ale vsichni kaslou...

  • Mr. Fulham - 27.08.2010, pátek, 17:01
    (0)

    jusephe: Ne nepovolí, ale alespoň to klub nic nestojí! Všecko co se děje je jen bezvýznamným gestem! Se na to podívej. Pokuty pro Bohemku, Spartu, Slávii, Baník atd. atd. Je to jenom křeč, při které si někteří uleví, ale tím to hasne. Žádná domluva, organizace. Prostě obrázek české fans scény... Pokud se má něco změnit, tak se musí zapojit všichni a organizovaně a vytvářet na ČMFS tlak. To znamená odpalovat pyro třeba před sídlem ČMFS, nebo vykoupit vstupenky na nějaký reprezentační zápas, ale vůbec tam nejít a vzkázat ČMFS: "Buď s námi budete jednat, nebo ten fotbal zrušte! Reprezentace, tam můžeš odpalovat.Tam bude platit pokutu ČMFS. Kup si ohýnek a vyraž příští týden do olmiku, když tolik toužíš po ohýnku a nakonec budeš třeba hrdina, který zapříčiní náhlý zvrat v bezvýznamném boji proti svazu. Přeji hodně štěstí.

  • jusephe - 27.08.2010, pátek, 16:00
    (0)

    Mr. Fulham: A takto nekdo pyro povoli?? Enom tim ze jsme ukazali ze ho chceme??

  • bymbac - 27.08.2010, pátek, 12:39
    (0)

    Byla by nějaká pokuta za pyro v Břeclavi?

  • JUVE - 26.08.2010, čtvrtek, 22:42
    (0)

    asi jo taky me to tak pripada,lesi je jich tolik tak to musi byt videt po celem stadione,nevim kde ty vlajky sou !!!.

  • Mr. Fulham - 26.08.2010, čtvrtek, 21:45
    (0)

    Přesně těch vlajek bylo udělaných 28, ale dalších 5 jich bylo již dříve = 33 těch polyesterových + bylo dalšíxh x bavlněných 1,5x1m celkem to určitě atakovalo hranici 50 vlajek. Asi visí doma na stěně :-)

  • Greif - 26.08.2010, čtvrtek, 18:07
    (0)

    Jeden píše že vlajek s městy 10 druhý 40 .. já tomu nerozumím ..já myslel že 24 jich bylo udělaných :)

  • JUVE - 26.08.2010, čtvrtek, 16:41
    (0)

    Jo tech vlajek z mesty je kolem desiti,a presto jich vydim po celem stadionu tak 4-5 max. to nechapu,musi to vyset vsude aj po tribunach na cecku !!.

  • JUVE - 26.08.2010, čtvrtek, 16:38
    (0)

    Tak ja ju nosim vsude,a pokazde vysi !!, V Breclavi bude viset !!,dufam ze se nas tam sleze aspon cca. 150.

  • Mr. Fulham - 26.08.2010, čtvrtek, 16:23
    (0)

    Vlajka na podporu Pyra bude stabilní stejně jako Slovácko je Morava! další vlajky se pak budou točit. Navíc jsou ještě 2 nové co jsou přichystané na zápas s Budějovicemi a Slávií. Další se postupně budou vyrábět, Víc bych věšel vlajky s městy aby si na to lidi zvykali. Vlajek s Městem je přes 40 a byl bych nerad, kdyby se lidem válely doma. Ty by měly viset všude, jak doma, tak i venku. Nechám prodloužit tyč co je u stěny pod střechou sektoru B3 i na sektory B2 a B4. Tam klidně můžou vlajky viset všechny. Mám obavu z toho, že jakmile, to lidi nebudou nosit na domácí zápasy, tak to nebude viset ani venku a to je pak špatně... Už teď mám pocit, že na to někteří kašlou.

  • JUVE - 26.08.2010, čtvrtek, 16:09
    (0)

    Jo ale vlajku Fanaticos bych vratil tak jak byla,hned vedle SLOVACKO JE MORAVA, je to spatne je hodne vlajek a malo mista,ty dve velke zabere strasne moc mista a na zbytek proste uz neni prostor,ty vlajky z napis z mesty, ja treba svoju musim davat uz na zabradli aspon,aby visela. Po delsi dobre by se mohla do kotla vzit i sektorovka !!!.

  • Mirek - 26.08.2010, čtvrtek, 15:25
    (0)

    samozřejmě valjka se bude používat, proč ne ;-)

  • Uhel - 26.08.2010, čtvrtek, 14:48
    (0)

    to keikin: kdyby bylo na mě tak bych ju normálně vytahoval!!

  • KEIKIN - 26.08.2010, čtvrtek, 07:56
    (0)

    to Mr. Fulham: Co bude dál s vlajkou na podporu pyra ? Bude nadále každý domácí match viset někde na plotě ?

  • Mr. Fulham - 25.08.2010, středa, 17:22
    (0)

    Jusephe: Smysl? No přeci jsme jasně dali najevo, že pyro chceme. To musí člověk dělat bordel aby to vypadalo, že se o něco snaží? A kčemu by bylo kdybychom zapálili ohně na stadionu? Klub by dostal pokutu a stejně by pyro nikdo nepovolil... nebo so snad myslíš, že by se na svazu lekli psychopatů z Moravy a pyro povolili? :-D Vždyť to je k smíchu :-D. Navíc samo Slovácko nezmůže vůbec nic! To by se musely všechny kluby domluvit, že v tom a tom kole, v té a té minutě se na všech stadionech odpálí pyro. Ale na to scéna v naší zemi nemá a tak je jakékoliv "hrdinství" naprosto zbytečné...

  • xsede - 25.08.2010, středa, 13:34
    (0)

    Juse sorry, ale v tomto mosím souhlasit s klukama.. Je fak, že kdyby se měla platit bůhví jak vysoká pokuta, a co tak poslouchám, tak delegát by si smlsnul, tak co potom? Bysme chodili místo s kasičkou "na choreo" s kasiškou "na pokutu" eště pět zápasů... Nehledě na to, že klub pro nás, fanoušky, dělá dosela hodně, a toto by byla řekněme dost blbá odměna.. Amyslím že ta akce měla smysl aj ez odpálení pyra na stadioně - byla by ram sice atmoška a podpořilo by to tu iniciativu víc, ale myslím že aj tak to stálo za to..!

  • jusephe - 25.08.2010, středa, 11:18
    (0)

    Neunika, me unika jen smysl cele teto akce "Pyro neni zlocin" na Slovacku, proc se to delalo?

  • eLucky - 25.08.2010, středa, 09:55
    (0)

    to jusephe: stale ti unika hlavni smysl fanouska: Fanousek ma svemu klubu za kazdou cenu pomahat!

  • Mr. Fulham - 24.08.2010, úterý, 23:34
    (0)

    Pardon bylo to při zápase se Spartou...

  • Mr. Fulham - 24.08.2010, úterý, 23:33
    (0)

    to jusephe: Poslední pokutu jsme dostali za odpalování pyra při domácím zápase se Slávií. Tehdy jsme dostali pokutu 10 000,- Kč s tím, že pokud se to bude opakovat bude pokuta mnohonásobně vyšší (zajímavé je, že to byl ten samý delegát co nyní...). Nevidím žádný smysl v tom, odpálit pyro a poškodt tím de facto klub, který za nás musí platit a tím ještě navíc "sponzoruj" ČMFS. Pokud Slavia a Sparta má peníze na to, aby za fanoušky platili pokuty tak prosím, ale vím, že Slovácko na to peníze nemá. Kolik jsi ochotný dát ze svého na případnou pokutu ty? Já jsem již avizoval, že klidně litr obětuju, ale je to jak házet prachy prímo do kasičky ČMFS...

  • jusephe - 24.08.2010, úterý, 22:11
    (0)

    eLucky: Rozdily v trestech za pyro jsou minimalni. A navic nikdo nemuze chapat rozdily mezi Slovackem a jinyma klubama na DK pri posuzovani pyra, protoze my sme pyro nepouzili uz strasne dlouho.

  • eLucky - 24.08.2010, úterý, 21:51
    (0)

    to jusephe: pokud nechapes rozdil mezi pristupem ke Slavii, Sparte, baniku a ke SLovacku na DK, tak asi zils 5 let za polarnim kruhem;)

  • jusephe - 24.08.2010, úterý, 21:30
    (0)

    eLucky: Jaktoze teda slavisti odpaluji pyro v posledni dobe skoro na kazdem zapase? To nejsou fanousci Slavie nebo co?

  • ted - 24.08.2010, úterý, 09:59
    (0)

    když jsem chodil ve Stavangeru na fotbal tak tam takovy zakaz obesli a použivaji vystrelovaci konfety neudela to sice peklo ale bord.l na hristi a v hledisti poradny

  • rumiš - 24.08.2010, úterý, 08:15
    (0)

    přesně jak píše Fulham ... tím, že jsme zachovali chladnou??? :D hlavu a pyro se přesunulo mimo stadion, jsme toho delegáta naštvali mnohem víc!!! na svazu pořád čekají na jakoukoliv záminku ... dokázali jsme, že jsme kultivovaní, dovedeme svůj názor a nespokojenost vyjádřit slušnou formou... ale rozhodně nebudeme mlčet!!!! to se mi líbí :-))) .... "Proti vládě, proti svazu, fanaticos, za Moravu...."

  • Mr. Fulham - 23.08.2010, pondělí, 23:35
    (0)

    to Carlos: :-D diktafon jo. Co su, gestapo? :-)

  • juancarlos - 23.08.2010, pondělí, 22:03
    (0)

    to Fulham: to přece není možné,měl jsi mít schováný diktafon a náhrát si to. Co je kua mu po tom,po skončení zápasu je dál stadion soukromým majetkem či majetkem obce a žádný delegát na světě do toho prostě nemá žádné právo co kecat,to už hraníčí vysloveně s provokací. Co si doprdele o sobě myslí ? Osobně si myslím,že kdyby se takové prohlášení dostalo ven,tak pan delegát skončil

  • xsede - 23.08.2010, pondělí, 19:55
    (0)

    Spousta práce sa udělala, to netvrdím, že ne. A všem těm lidem okolo patří obrovský dík! Jen mosíme vytrvat a hledat skulinky, zopakovat tu pozápasovou akcu nebo sa třeba postavit na hlavu když to pomože... Jaks kdysi vymyslel Fullhame: "Proti vládě, proti svazu, fanaticos, za Moravu...." A za tu Moravu, za to naše Slovácko sa mosíme postavit...

  • Mr. Fulham - 23.08.2010, pondělí, 19:33
    (0)

    to Carlos: Pracuju na tom, zatím pracuji s tím, že mi delegát řekl, že i kdyby to bylo hodinu po zápase... Nevěděl jsem jak na to reagovat, tak jsem mu řekl něco svojeho, ale zjišťuji možnosti.

  • Mr. Fulham - 23.08.2010, pondělí, 19:31
    (0)

    Pokud si potřebujeme něco dokazovat jen kvůli mínění někoho, kdo nás zato, že jsme neodpálili pyro přímo při zápase, bude považovat za šašky, tak těmi šašky skutečně jsme. Na rozdíl od jiných táborů, se tu udělalo spoustu práce. Udělala se vlajka 12x1,5m na podporu pyra, udělalo se choreo na podporu pyra, trička a co víc, lidé, kteří se aktivně podíleli na tvorbě podsvíceného chorea obětovali svůj volný čas de facto pro nic zanic. Jim zaslouží uznání, protože nechtěli, aby byl klub, po nevydařeném zápase, ještě potrestán finanční pokutou. Odpálit pyro umí kde jaký blb.

  • xsede - 23.08.2010, pondělí, 19:31
    (0)

    Souhlasím s tým juchancarlósem, beztak ja to neaká diskriminace... A pardón za ten druhý komentár;-)

  • juancarlos - 23.08.2010, pondělí, 19:28
    (0)

    já to furt nechápu ? Co je jako komu po tom,že si někdo chce po zápase zasvítit? To je jako fakt ? To už hraničí z totální zhovadilostí a nabubřelostí fotbalové činnovnictva,vždyt stadion není majetkem ČMFS a když je po zápase, tak do toho nemají ani právo co kecat natož udělovat pokuty,to mě příjde hodně hodně mimo a myslím,že to je i právně napadnutelné.

  • xsede - 23.08.2010, pondělí, 19:26
    (0)

    Mě by třeba aj zajímalo, co za trest dostala tá žlutá-modrá-červená za ten bordel co dělali při zápase ve čtvrtém kole s chacharama... ( http://hooligans.cz/galerie/displayimage.php?album=554&pos=34 )

  • Mirek - 23.08.2010, pondělí, 18:53
    (0)

    šašek je ten kdo chce poškozovat vlastní klub ...

  • eLucky - 23.08.2010, pondělí, 16:59
    (0)

    to jusephe: prvotnim heslem fanouska FCS by melo byt VZDY se snazit pomoc FCS! Zapalenim v prubehu zapasu by klub na 120% dostal pokutu a bylo to ostatne receno delegatem zapasu, kdyz mu byla ohlaseno organizovane odpaleni pyra!

  • jusephe - 23.08.2010, pondělí, 16:52
    (0)

    Myslim, ze budem trochu za sasky, ze jsme nic neodpalili uz behem zapasu...

pristi
 Další články:
03.09.2010, pátek, 10:06 - Mira byl v kabině hráčů + stanovisko fanoušků
31.08.2010, úterý, 14:39 - Report ze zápasu v Jablonci
26.08.2010, čtvrtek, 15:50 - Ve středu 1. září na pohár do Břeclavi vlakem!
24.08.2010, úterý, 10:58 - Report ze zápasu s Ústím nad labem
20.08.2010, pátek, 13:33 - Deník Sport, aneb Koko(t)štuřík je blb
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace