*
včera
U19 | Rozhovor s trenérem Romanem Westem
29.04.2024
Z PLOCHY | Michal Kohút po zápase v Českých Budějovicích
28.04.2024
TISKOVKA | Ondřej Mihálik po zápase v Českých Budějovicích
28.04.2024
TISKOVKA | Jan Baránek po zápase v Českých Budějovicích
25.04.2024
Rozhovory | Budějovice - Slovácko
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 979 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
23.04.2024
Fanoušci v zápase proti Plzni
10.04.2024
Fanoušci v zápas proti Slavii
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024

Slovácko čeká bitva s Duklou. Zápas podzimu to není, říká asistent

15.12.2018, sobota, 10:49
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Nečekaným obratem skóre v minulém domácím zápase se Spartou si fotbalisté Slovácka dokázali u svých fandů výrazně zlepšit reputaci poškozenou předchozí sérií porážek na vlastním stadionu. Jednu nápravu ale ještě mají před sebou: po neúspěchu v Olomouci chtějí na závěr podzimu v dalším záchranářském souboji dnes porazit pražskou Duklu.

„Rozhodně to hráčům nestavíme jako nějaký zápas podzimu, to bychom je zbytečně dostávali pod tlak. My chceme vyhrát pokaždé,“ zdůraznil asistent slováckého trenéra Michal Šmarda. „K tomu je hlavním předpokladem stoprocentní výkon a nasazení, to vše samozřejmě musí být podpořené kvalitou a aktivitou.“

Ve Slovácku si dobře uvědomují, že poslední utkání v Olomouci týmu nevyšlo. „Nedokázali jsme navázat na předchozí dvě vítězná utkání. Bylo to především tím, že jsme tentokrát neměli v zápase touhu po vítězství,“ vypíchl Šmarda.

Slovácku patří v našlapané spodní polovině tabulky třináctá příčka, poslední Dukla má jen o tři body méně.


„Hráčům to nestavíme jako nějaký zápas podzimu.“
Michal Šmarda, asistent trenéra

Jméno Heslo
text
  • Šovkovskij - 24.12.2018, pondělí, 00:53
    (0)

    Přeji hodně štěstí, zdraví a lásky do Nového roku. Děkuji Vám všem:-)

  • a jé - 23.12.2018, neděle, 17:06
    (0)

    přeji všem fans, vedení, hráči i realizacnimu týmu 1FC Slovácko krásné vánoce

  • Honza9 - 23.12.2018, neděle, 14:23
    (0)

    drzý vandrák: Jak příznačný nick.....

  • Šovkovskij - 23.12.2018, neděle, 13:10
    (0)

    Má tam být "odešleš".... bohužel mobil mi to tam hodil automaticky a opravit to po odeslání už nejde:-D

  • Šovkovskij - 23.12.2018, neděle, 13:10
    (0)

    lagic: No ty jsi mi to teda nandal:-D Asi budu plakat:-D Ale poprosil bych, až odešleě svůj další intelektuální unikátní výtvor, tak si to po sobě aspoň přečti. Jako děti ve zvláštní škole:-)

  • lagic - 23.12.2018, neděle, 13:00
    (0)

    oprava: "staného" je tam navíc, bohužel mobil mi to tam hodil automaticky a opravit to po odeslání už nejde

  • lagic - 23.12.2018, neděle, 12:56
    (0)

    Šovki tobě úcta k druhým opravdu nic neříká... Největší vypatlanec jsi tady ty, protože všechny jen urážíš a nevidíš si do pusy. S tvým IQ vychlastaného staného mozku bys radši neměl psát nic, jen se ztrapňuješ.

  • Buchlovjak - 23.12.2018, neděle, 12:51
    (0)

    Oline, ono to není jen ak ani nyní. Ano bus sice k dispozici dostaneme, ale aktuálně je taková nouze z počty řidičů, že i v této době se to nemusí podařit. Co se týče cca 15 až 20 lety zpět tak jsme si tady busy zařizovali sami a cenově byly dražší jako nyní. A co se aut týče tak je to taky krapet špaténka. Lidí by i bylo jen nejsou řidiči a majitelé aut. Ale nicméně chápu, že tenkrát byla především jiná doba a vše se řešilo tak nějak na pankáča. Dojdi za nama zafandit do kotla :-)

  • riedlss - 23.12.2018, neděle, 08:20
    (0)

    Tleskám těmto vytrvalcům, snad bude jejich internetová fanouškovská chuť stejně velká i v roce 2019 :)

  • riedlss - 23.12.2018, neděle, 08:19
    (0)

    Po kauze dýmovnice se ozvali opravdu jen ti nejvěrnější internetoví fans, kterým strašně moc záleží na penězích a chodu klubu. Bravo.

  • Šovkovskij - 23.12.2018, neděle, 00:11
    (0)

    To je vážně neuvěřitelné. Já si z něčeho udělám srandz a zrovma největší moralisté se toho chytnou:-D Nevím, jaký mozek mají, ale nerad používám smajlíky. Tady ten pán musí být hodně vypatlaný:-D Ukazoval jsem to u nás v hospodě, tam to není žádná Filosofická fakulta, ale nad tímto člověkem kroutil hlavou, kdo má zdravý rozum. Ředitel i zedník...

  • Šovkovskij - 22.12.2018, sobota, 23:06
    (0)

    Jinak jsi nicneříkající odpad... jako většina tohoto trusu :-)

  • Šovkovskij - 22.12.2018, sobota, 23:03
    (0)

    oline, podívej seš do fansblogu, až budeš mít za článek pět tisíc přečtení, po dobu pěti let, pochvalné komentáře, tak mi vyliž prdel, ju?

  • Šovkovskij - 22.12.2018, sobota, 22:58
    (0)

    Taky se tak bavíte? Člověk se to snaží pžedd Vánoci nějak nadhledčit... a ouha...

  • tadeas123 - 22.12.2018, sobota, 21:53
    (0)

    :D a sadilek se dnes poprvé trefil v lize

  • olin - 22.12.2018, sobota, 20:13
    (0)

    Šovkovskij: Važ, prosím, slova. Nevím co je na mém příspěvku kreténského. Já když někdy čtu tvé příspěvky, tak se nestačím divit, co může člověk vyplodit. Babu: Každé přerušení zápasu znamená ztrátu koncentrace hráčů, je jen otázka jak se to projeví. Drzý vandrák: Jsi trochu mimo. My jsme jezdili v době kdy Slovácká Slávia hrála III. ligu resp. divizi. Určitě si najdeš kdy asi to bylo. V divizi byl téměř každý zápas derby - Uh. Brod, Kroměříž, Otrokovice Napajedla a Ostravsko. Co se zajištění výjezdu týče, myslel jsem to tak, že tehdy nám klub ani nedal možnost autobusu. Jezdilo se všelijak, vlakem, autobusem i stopem. Moc nás tehdy v 18 nebo 20 auta nemělo a rodiče nám je nepůjčovali tak lehce jako dnes ale to asi budete chápat těžko. To že si LFA udělal z pyra dojnou krávu je spíš otázka na kluby. Tím, že je budete používat tak jak teď, se tento problém určitě nevyřeší a bafuňáři se z toho budou mít dobře. Podle mě je potřeba aby se kotelníci všech klubů nějak domluvili a tlačili na kluby aby se konečně začali bránit. Možná je to utopie ale možná lepší cesta než neustálé tahání peněz z kapes klubů.

  • xxpaloxx - 22.12.2018, sobota, 19:06
    (0)

    Je to absolutní ubohost , jak odůvodnit Vaše nesmyslné dýmovnice a rachejtle.Jsem rád , že se našlo pár jedinců , kteří se Vám dnažilo vysvětlit , hloupost takového počínání , ale obávám se , že buď nechcete pochopit a nebo , a to horší , nejste schopni pochopit. No a potom je to zbytečné něco takovým fanouškům , kteří nemají moc rádi svůj klub , cokoli vysvětlovat.

  • xxpaloxx - 22.12.2018, sobota, 19:02
    (0)

    A to je to , o čem je tady už několikátý den řeč. Když už se neví kudy kam a není argument , jak odůvodnit vyházení 1/4 mega z kapsy pana Zemka , vtáhne se do problému politika.Číňani a jak si kdo nakradl.Od pana Kalouska , přes pana Fialu , Babiše,

  • Šovkovskij - 22.12.2018, sobota, 16:29
    (0)

    Číňané s Mynářem to zaplatí😀Však si nejen v Lánské obo4e nakradl dost....

  • CeZeRo - 22.12.2018, sobota, 15:38
    (0)

    Čtvrt milionu na pokutách po 19 kolech https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2018-19/353608/behem-podzimu-padlo-nejvic-pokut-v-historii-ligy-nejtrestanejsi-slavia.html

  • tomisek - 22.12.2018, sobota, 13:41
    (0)

    Baníkovce nahnali na śkváru a tam jim dávalii sodu

  • zdrh - 22.12.2018, sobota, 13:12
    (0)

    V Uh na starém stadionu byl sektor hostí za brankou směrem k ulici 28. října. Myslím jakoby ve středu zatáčky oválu

  • zdrh - 22.12.2018, sobota, 12:53
    (0)

    drzý vandrák: V devadesátých letech sektory hostí byly (minimálně v lize), v nižších soutěžích asi ne. Ale nebyly tak oddělené a pořadatelská služba to také tak nedávala. Pamatuju si na tehdejší ligový zápas s Baníken v UH, kdy se na protilehlé tribuně na stání (plus minus v prostorách dnešního céčka) rozptýlili Baníkovci, pořadatelé je nebyli schopni dostat do jejich sektoru, na atletickou dráhu mezi hřištěm a hledištěm naběhli těžkooděnci, přeskočili plot a Baníkovci byli v cukuletu na sousedním atletickém hřišti, kde si je policajti podali.

  • Buchlovjak - 22.12.2018, sobota, 09:19
    (0)

    Olin:krapet bych tě poopravil. Výjezdy si už spoustu let organizujeme sami. Bohužel už delší dobu je to katastrofa s počty lidí. A ano máme to levnější, resp. s příspěvkem pana Zemka. Pokud teda beru v potaz že se naskládá bus. Jinak jedem vždy za své auty nebo všelijak jinak. Kdy jsi jezdil ty, že říkáš že nebyly sektory hostů? To by mě zajímalo. Díky za reakci.

  • Šovkovskij - 22.12.2018, sobota, 07:33
    (0)

    Dane, udělej si anketu na fejsbuku a neotravuj tady slušné lidi, jo?

  • Dan - 22.12.2018, sobota, 06:37
    (0)

    Vy všichni zastánci pyra,máte již vybrané na pokutu, nebo máte sponzora krýt to zaplatí za vás?

  • Šovkovskij - 22.12.2018, sobota, 05:03
    (0)

    Omlouvám se za hrubky, ale takové kreténské příspěvky mne fakt dokáží nadzvednout....

  • Šovkovskij - 22.12.2018, sobota, 05:01
    (0)

    Oline, debilky z nás nedělej, nejsme staří jak ty, ju? Co se týče těch autobusových výjezdů, můžeš být konkrétní? Kdo nám je organizuje? Klub? A kolikt na toi přidává? Když někam jedeme, tak za svfoje!!!:-D Víš, než se zesměšníš, tak si zjisti základní fakta a pak se tady oháněj věkem, ty Mirku Dušíne:-D

  • Babu - 21.12.2018, pátek, 23:13
    (0)

    Olin: už se několikrát stalo, že se zápas přerušil v době, kdy to mancaft nejvíce poškodilo? Co to je za blbost? Já si pamatuju jedno jediné přerušení, které nám nehrálo do karet, a to proti Baníku asi 4 roky zpět. Jinak nevím o ničem, co by zničilo zápas, vyhrocenejsi to bývá jen při derby. Zenete to úplně do absurdna. A ne, kdyby se to zapálilo před koncem zápasu, bude pokuta stejná, v tomhle kole dostalo pokutu 9 týmů ze 16, LFA si z toho prostě udělala byznys a trestá teď týmy za vše, co jde, zapisují si to po minutách, jaký druh pyra to byl atd.

  • Papin - 21.12.2018, pátek, 22:03
    (0)

    Pyro bylo...a Vy,kteří jste o nějakou desítku let starší na to chcete zapomenout?Myslíte,že tím budete chytřejší???

  • andretti - 21.12.2018, pátek, 21:09
    (0)

    olin: pyro bylo...RDG aneb ruční dýmový granát, od kterého bylo žluté oblečení atd...to si zase pamatuji já. Odkud to v té době pocházelo je víc než jasné :-)

  • olin - 21.12.2018, pátek, 20:19
    (0)

    Bobby: I ty budeš jednou klobásožrout pokud ti klub nebo soud za tvé "hrdinské činy" nedá doživotní zákaz vstupu na hřiště. Já jsem byl kotelník už v době, kdy tys ještě s největší pravděpodobností nebyl na světě. Měli jsme to v té době podstatně složitější, nikdo nám neorganizoval autobusové zájezdy na venkovní zápasy ani nám nepřispíval na cestu. Přesto jsme jezdili na většinu zápasů. Tehdy nebyly pro hosty vyhrazené sektory, museli jsme najít místo odkud jsme mohli aspoň chvíli povzbuzovat. Často nás pořadatelé buzerovali, protože jsme byli v 10-15 lidech hlasitější než zbytek stadionu. Pyro tehdy neexistovalo (naštěstí). Nemám nic proti němu, jen mě hlava nebere čas kdy ho používáte. Už se několikrát stalo, že se zápas přerušil v době, kdy to mančaft nejvíc poškodilo ale to vám "hrdinům" přece vůbec nevadí. Hlavně že si to užijete. Proč se pyro nepoužije až těsně před koncem poločasu nebo zápasu? Efekt by podle mě byl stejný a snad by se i ušetřilo spoustu peněz klubu, když vy hrdinové pokuty platíte jen vyjímečně.

  • tadeas123 - 21.12.2018, pátek, 17:43
    (0)

    Ten tu podle mě nikoho nezajímá :D

  • andretti - 21.12.2018, pátek, 16:21
    (0)

    Melicharek do Malmö

  • zdrh - 20.12.2018, čtvrtek, 22:38
    (0)

    jerry1984: V kotli je od oka 200 lidí, takže 90 000 / 200 = 450 Kč. Takže musíš pořádně přitlačit. Příště hoď pětikilčo... A to se nebavíme o předchozích pokutách.

  • a jé - 20.12.2018, čtvrtek, 22:08
    (0)

    To je ono pár korun kdybys dostal pokutu 50 000 příště bys takovou blbost nedělal

  • Bobby - 20.12.2018, čtvrtek, 21:48
    (0)

    Ježiš, tady každý najednou ubrečený jak mu vadí pyro a pokuty. Tak stejně, jako podle vás pokuty neplatí ti, co pyro odpálí, tak je neplatíte ani vy, co tu brečíte. Pokuty nejsou každý zápas a není to částka, která by klub zruinovala... A za pyro se trestá, nevím, kde jste všichni vzali, že podle kamer se nikdo nehledá - já jsem měl za pyro už pokutu i podmínku, ale radši zaplatím pár korun ze svého, než se před ostatníma táborama prezentovat jako sráči, co si neumí fotbalu užít a bavit se u toho. Což samozřejmě vy klobásožrouti z C nebo A nemůžete nikdy pochopit. Pyro k fotbalu patří. Dělobuchy jsou kravina, na tom jediném se shodneme - hawk.

  • tomrs - 20.12.2018, čtvrtek, 20:28
    (0)

    Sovki: podminecna doba = nejdes do vezeni, kdyz v podmince udelas pruser, jdes do vezeni na dva zapasy😂 Sparta dostala za pyro a koule 200k a zavreny sektor hosti, aspon domaci fanatici Dukly prijdou o posledni vlajky😂😂😂

  • Šovkovskij - 20.12.2018, čtvrtek, 20:06
    (0)

    CeZeRo: Díky, taky jsem si to tak myslel. Jsem jak Perry Mason:-D

  • CeZeRo - 20.12.2018, čtvrtek, 20:04
    (0)

    Šovki: pokud bude během zápasu s Karvinoi bordel, pak ho zavřou na dva

  • Šovkovskij - 20.12.2018, čtvrtek, 19:57
    (0)

    Jak to chápete s tím zavřeným sektorem? Nemohu se shodnout v s kamarády. Je to zvlášně napsané, taková právničtina. Podle mne máme podmínku na jeden zápas a pokud bude zase průser, tak nám to zavřou na dva. Kámoš si zase myslí, že nám to zavřou na jeden a pokud bude zase průser, tak podmínka na dva. Člověk aby si na to najal doktora práv:-D

  • Jerry1984 - 20.12.2018, čtvrtek, 19:49
    (0)

    tak co, složíme se ? ;) i když poctivě každý zápas hážu do kasičky dvacku.. :p

  • a jé - 20.12.2018, čtvrtek, 19:30
    (0)

    Ať to zaplatí ti kteří to hodily

  • Šovkovskij - 20.12.2018, čtvrtek, 19:24
    (0)

    Solidní pálka. Co se týče uzavření kotle, tak je tam napsáno podmíněně, nikoliv nepodmíněně, takže na Karvinou by měl být normálně.

  • CeZeRo - 20.12.2018, čtvrtek, 18:49
    (0)

    Snad to za těch 90 tis. stálo :-)

  • CeZeRo - 20.12.2018, čtvrtek, 18:45
    (0)

    Pokutu 90 tisíc korun si vysloužilo Slovácko za porušení povinností pořádajícího klubu v utkání s Duklou. Jeho fanoušci způsobili použitím pyrotechniky delší přerušení hry a opakovaně vhazovali pyrotechniku na trávník. Klub z Uherského Hradiště má navíc na jedno soutěžní utkání podmínečně uzavřený sektor vlajkonošů s odkladem výkonu trestu na dva zápasy.

  • tadeas123 - 20.12.2018, čtvrtek, 14:34
    (0)

    Klubu to asi vůbec nevadí platit tyto pokuty.Kdyby to klubu vadilo tak podle kamer určitě najde viníky a ty by se na tu pokutu poskladali a už by si to nikdo nezkusil a byl by klid.Ale podle mě pyro je úplně v poho Ale delobuchy a jsou k hovnu sak to buchne a žádný efekt

  • karagavrylydys - 20.12.2018, čtvrtek, 14:11
    (0)

    Návštěvní řád § 6 Zákazy 1. Návštěvníkům Stadionu je zakázáno vnášet do areálu Městského fotbalového stadionu zejména následující předměty nebo jiné předměty obdobné povahy či účelu: f)ohňostroje/rachejtle, světlice, dýmovnice a ostatní pyrotechnické předměty včetně odpovídajících odpalovacích zařízení, 3. Nájemce Městského fotbalového stadionu. je oprávněn požadovat po každém, kdo poruší výše uvedené zákazy a omezení náhradu škody, která byla v důsledku zakázaného jednání způsobena, vydání věci, kterou byla vzniklá škoda způsobena nebo závadný stav vyvolán, a dále též úhradu pokuty v minimální výši 1.000 Kč, v maximální výši 50.000 Kč, dle závažnosti následků porušení stanovených povinností a v této souvislosti způsobených škodných následků. Nájemce Městského fotbalového stadionu je rovněž oprávněn každému, kdo poruší ustanovení tohoto Návštěvního řádu, zakázat na dobu určitou nebo dle závažnosti provinění též na dobu neurčitou vstup do areálu Městského fotbalového stadionu.

  • Dan - 20.12.2018, čtvrtek, 13:40
    (0)

    No že pyro je zakázané a kdo to poruší měl by platit a nebo sedět doma.

  • riedlss - 20.12.2018, čtvrtek, 12:57
    (0)

    A co se tady teda vyřešilo?! :)

  • xxpaloxx - 20.12.2018, čtvrtek, 12:28
    (0)

    Ano, čtyři dni se tu bavíme , podle někoho , o hovně , ale pokud jásáme nad představou aktivního přestupového období , musíme mít na ně peníze a ne je vyhazovat za zbytečné pokuty svazu. A o to tady jde.

  • riedlss - 20.12.2018, čtvrtek, 11:41
    (0)

    tvl já sem dojdu po 4 dnech a tady se stále řeší pyro :D klubisti, kteří hází špínu i na špatně zahnuté klobásky a najednou jim jde o peníze klubu :D to mě dostává :D jste směšní!

  • Babu - 20.12.2018, čtvrtek, 10:39
    (0)

    JakubPetr: rozřazování na nadfanoušky zmínil palox, ne ty. Jasně jsem to psala ;-) Tak buď ten puntičkář v Příbrami :-) a nikdo možná specificky neřekl, že to bylo extrémní, ale 4 stránky se to tu zbytečně řeší, tak asi emoce internetově planou. Prostě se zapálilo pyro a DVĚ dýmovnice, blbě fouklo, přerušilo to zápas. Ne, nebylo to v plánu, cílem kotle není přerušit zápas, obzvlášť, když se vede. #finito P.S.: Dělobuchy mi přijdou hovadina.

  • tadeas123 - 19.12.2018, středa, 22:39
    (0)

    Já nechápu proč už se tu 4 dny diskutuje o úplném hovne já bych spíš začal diskutovat o tom že klub chce podle vyjádření být aktivní toto přestupové období a že jsme vyhráli 3 z 4 utkání a že má svědik sebevědomí na to že chce proti všem vyhrát.Já si myslím že to su samé pozitivní věci tak proč tu celou dobu řešit naké delobuchy které se použili jednou za tento rok a spíš bysme měli pochválit borce z B3 jakou vytváří atmosféru a krásné chorea.

  • Babu - 19.12.2018, středa, 21:08
    (0)

    Ublizeneho děláš možná ty a xxxpaloxxx, který si myslí, že když s ním někdo nesouhlasí, tak ze sebe dělá "nadfanouska". Tohle dementní rozdělování lidí tady na fóru jsem nikdy nepochopila. My prostě vyhrajeme a tady se hádají lidi z céčka, áčka a sektoru B3. A kdo si myslí, že jedna dýmovnice za půl roku je extrémní, ať chodí na Duklu nebo do Příbrami, jistě je to velmi zábavné sledovat hru společně s pěti sty diváky.

  • Jerry1984 - 19.12.2018, středa, 19:25
    (0)

    JP: kolik by nás pak v kotli zbylo :D trochu to dramatizuješ..

  • CeZeRo - 19.12.2018, středa, 15:31
    (0)

    Arge: řekl bych že tu se spíš řeší to, že klub bude muset platit pokutu..

  • Arge - 19.12.2018, středa, 14:14
    (0)

    Za těch pár let co chodím na B3 jsem bez problémů přežil a i předýchal všechny pyroshow které na B3 proběhly Ale co tak koukám tak po odpálení pár dýmovnice na zápase s Duklou málem umřela minimálně půlka tribuny C :-)

  • eLucky - 19.12.2018, středa, 11:31
    (0)

    to a jé: Já ale neobhajuju a ani nikdy nebudu obhajovat dělobuchy, to je pičovina, stejně tak jakékoli pyro na hřišti! S pyrem na tribunách ale nemám problém, výjimečně ani v podobě dýmovnic, i když stroboskopy nebo bengály majů asi lepší efekt, ale hlavně večer, což se v česku nehrává. Mimochodem nikdy dělobuch sem nikdy ani neměl v ruce a dýmovnicu taky né:D Vlastně ani žádné pyro - kromě prskavek:D - sem na tribunách osobně nikdy nezapaloval:) Já enom nesouhlasím s rezolutním odmítáním veškerého pyra! Proto razím to, že by se mělo dojít ke kompromisu mezi aktivními fanoušky schopnými diskuse a kluby, svazem... Svaz toto nechce a direktivně jenom přikazuje, fanoušci zákaz nerespektují, kluby platí výpalné a drží hubu. Asi to takto všem vyhovuje...

  • hešpy - 19.12.2018, středa, 09:32
    (0)

    Kolem Havlika prý sonduje Sparta

  • a jé - 19.12.2018, středa, 09:31
    (0)

    Atmosféru nedělají delobuchy a dymovnice, možná bys mohl jednou zkusit skandovat a nehazet dymovnice a po druhé neskandovat ale házet dymovnice co asi bude lepší

  • xxpaloxx - 19.12.2018, středa, 09:31
    (0)

    To je na zvážení každého jedince.Ono je možná někdy lepší nic nedělat ( nezapalovat dýmovnice ) , než něco v tomto duchu dělat.

  • eLucky - 19.12.2018, středa, 09:25
    (0)

    to xxpaloxx: Tvůj názor ti nikdo brat nebude, ale pro atmosféru na stadionu by prosazování fandění dle tvého náhledu znamenalo zápasy bez atmosféry - pokud teda za atmoféru nebudeme brat to, když půlka tribuny pořvává na hráče nesmysly... Rozdíl v tvém a našem názoru je ten, že my něco děláme pro to, aby atmosféra na stadionu vypadala podle toho, ty to napíšeš tak akorát do diskuse.

  • karagavrylydys - 19.12.2018, středa, 09:17
    (0)

    xxpaloxx: Souhlasím s tebou.

  • xxpaloxx - 19.12.2018, středa, 09:08
    (0)

    Tak mám pocit , že jsem trochu rozvášnil mínění našich " nadfanoušků " kteří si stále myslí , že všichni kolem jsou blbci a jenom oni mají patent na rozum. To v jejich podání znamená něco jako že oni si můžou dovolit cokoli a klub je povinen jejich excesy tolerovat. No nevím , já mám jiný názor a nestydím se za něho.

  • Šovkovskij - 18.12.2018, úterý, 23:45
    (0)

    xxpaloxx a další kreaury jsou jen náznakem jejich osobního mrzkého sebevědomí....

  • Mr. Buben - 18.12.2018, úterý, 19:32
    (0)

    Moc jsem se pobavil čtením. Nejvíc "Za zaplacené vstupné máte jen po dobu zápasu pronajaté místo ke sledování zápasu... bla bla HOVNA"(nikdy jsem neseděl na místě, které mám na permici :P). Za HUHU proti spartě byla taky pokuta a ozývalo se to z celého stadionu C nevyjímaje. Kdo tehdy zakročil proti komukoliv, kdo to pořvával, či řešil rasisty na stadionu, kterých je víc než lidí odpalujících či schvalujících pyro (možná je jen málo NErasistů, kterým by to vadilo). Navíc HUHUHU jde slyšet po celém stadionu a dává to dětem super příklad do života co je vlastně akceptované a normální, ale vlastně v rámci demokratické rasistické většiny je tento projev v pořádku. Ale pyro je to největší ZLO, které může za málo peněz na chod klubu, odliv fanoušku/diváků a sponzoři si na základě množství použité pyrotechniky při jednom ze zápasů rozmýšlení podporu klubu. Stejně jsou ty pokuty směšné, když si uvědomíte za co se před pár lety přerušovaly zápasy a hráči odcházeli do kabin, za PELTA VEN!(jen ať už je tam - za mřížemi kam patří i s Berbrem). Možná jen chlapci závidí, že nemohli taky nějakou tu prskavku zapálit sami :P

  • WojtaFcs - 18.12.2018, úterý, 18:00
    (0)

    to Elucky: Tu znělku co si mi posílal, určitě znám ale tak z roku 2012-2013, kdy se možná pouštěla nevím jestli po gólu nebo před zápasem potažmo o poločase, ale je škoda když po gólu, euforii nám do toho nehraje nějaká ta znělka, má to tak mnoho klubů a není to na škodu. A ta co byla ze začátku sezóny (Na baník, olomouc) jak jsem psal Scoter-Maria se mi líbila a nechal bych ji. Ale asi jak se nevyhrávalo, nedávali jsme góly tak se na to časem zapomnělo, což je škoda protože teď ty góly zas padat snad budou :)) Ale další domácí zápas je až za 2 měsíce, do té doby se na to zase zapomene, což je škoda...

  • Šovkovskij - 18.12.2018, úterý, 17:08
    (0)

    Riedlss: Osobně hanebně předpokládám, že ti naštvání fanoušci, které zde zmiňuje pan doktor práv, jsou jeho vlastní rodinka😎

  • zdrh - 18.12.2018, úterý, 16:21
    (0)

    Dodal bych, že Dán Lasse Bauer vymyslel tzv. chladné pyro, kde jsou efekty stejné jako u klasického pyra, ale teplota je podstatně nižší. Toto pro je údajně legální a splňuje evropské normy a mělo by být v EU OK. Chtělo by to zjistit podrobnosti v kontaktu se svazem či kluby. Možná by takové pyro bylo kategorie 1, které na stadionu zakázané není.

  • soča - 18.12.2018, úterý, 15:36
    (0)

    eLucky, nemáš pravdu. Používání pyra upravuje zákon, z něhož vybírám: Velmi důležité je ustanovení §8, odst. 8) vyhlášky č. 174/1992 Sb., které zakazuje používání PV II a III třídy v uzavřených prostorách, v blízkosti kostelů, nemocnic, dětských zařízení, domovů důchodců, škol, ozdravoven a při sportovních akcích. Takže, kluby s tím nemají nic společného. Spíš svým postojem toto protiprávní počínání tolerují.

  • riedlss - 18.12.2018, úterý, 15:28
    (0)

    všichni se shodli, že je to za hranou? To museli být nesmírně důležití lidé. Co se tady člověk nedoví :)

  • Šovkovskij - 18.12.2018, úterý, 14:42
    (0)

    Nemohu se ubránit pocitu, že pán bude doktor práv😀

  • xxpaloxx - 18.12.2018, úterý, 14:25
    (0)

    Je dojemné , jak se tady někteří ohánějí demokracií. Víte vůbec , co to vlastně demokracie je ? Nepletete si ji náhodou s anarchií ? Na základě těchto vývodů by mohl někdo považovat za perzekuci moci to , že nemůže beztrestně jezdit přes uzavřenou obec rychlostí 100km za hodinu a že po něm chtějí v obchodě , aby za zakoupený nákup platil. Pokud provádíte nějaké pyro na pozemku někoho jiného , není na to nárok. Za zaplacené vstupné máte jen po dobu zápasu pronajaté místo ke sledování zápasu a ne k provádění destrukčních akcí.Pokud něco zničíte , nebo je nucen majitel klubu za Vás na pokutách něco platit , je zcela podle práva , že by měl tuto škodu na někom vymáhat. a že to nedělá je jen jeho dobrá vůle , která však nemusí být trvalá.To jsou pravidla , která platí jak v demokracii , tak i v jiných systémech.

  • eLucky - 18.12.2018, úterý, 14:06
    (0)

    to xxpaloxx: Jsou to kluby, které si schválily to, že budou perzekuovat své fanoušky za každou pičovinu na tribuně, kluby si tyto pravidla odsouhlasily a přesto, že zjevně nefungují, tak na nich všichni tvrdošíjně trvají. Máme snad demokracii a demokracie je o diskuzi a nastavení pravidel, které se pak budou respektovat. Fanoušků se, ale nikdo na názor na pravidla pro ně nikdy neptal. Zákony země nám dávají naši zvolení zástupci, takže tady máš jako občan defacto nepřímý vliv na příjímané zákony. Jaký vliv ale má dlouholetý fanoušek klubu na pravidla, která po něm vyžaduje svaz dodržovat? Žádný! Svaz jede ruku v ruce s kluby formou diktatury a dle toho vypádá odpor masy fanoušků. Ano je smutné, že klub platí pokuty namísto toho aby ty prachy dal jinde, to souhlasím, ale stojím si za tím, že kluby s tímto systémem nechtějí nic dělat. Čest těm pár vyjímkám!

  • a jé - 18.12.2018, úterý, 13:08
    (0)

    Xxpaloxx - nezbývá mi než souhlasit, uvědomte si že jsme sice v demokracii ale daně pravidla se musí dodržovat a jestli je jednou dané zákaz pyro tak bohužel navíc to sobotní pyro odsoudily i všichni kolem mě to je jako byste jezdily na červenou párkrát to vyjde a pak to někdo odsere v tomhle případě klub, ten tyhle peníze za pokuty může investoval lépe třeba je dát fans na choreo

  • xxpaloxx - 18.12.2018, úterý, 12:53
    (0)

    Nevím , jestli mám brát jako poctu , že mně řadíš mezi své druhy. Ale jakákoli činnost , která vybočuje z daných pravidel a vytahuje peníze z kapes mně připadá zbytečná.Mně pyro nevadí , ale pokud směřuje k pokutám , je to upozornění , že tudy cesta nevede.Ano , máš pravdu , že za své vstupné se můžeš cítit klientem majitele klubu, ale pokud mu tvé jednání přinese škodu , měl bys mu tuto škodu doplatit. Pokud tak činíš , je to plně v Tvých rukou a nemám k tomu připomínky.

  • Šovkovskij - 18.12.2018, úterý, 12:37
    (0)

    xxpaloxx samozejmě musí vše otočit k obrazu svému. Možná by si i on mohl uvědomit, že fanoušci nejsou jen svoloč, která fotbal navštěvuje zadarmo, ale že i fanoušci jsou klienti, zákazníci daného sportovního klubu, kteří mu odvádějí na vstupném, nákupu suvenýrů, či občerstvení své peníze, podobně jako jím vzpomínaní sponzoři. Myslím, že takový zápas bez divácké podpory je podobně atrakivní jak pro sponzory, tak samotné hráče, jako turistický výlet do Kábulu. Jak říká eLucky, je to o dohodě a kompromisu všech. Je jasné, že pyro se nezalíbí všem, ale osobně vím, že se líbí drtivé většině fanoušků i na jiných tribunách. Samozřejmě pokud neohrožuje průběch utkání a ostatní fanoušky. To, že se někomu nelíbí, je již problém daného soudruha.

  • xxpaloxx - 18.12.2018, úterý, 12:05
    (0)

    eLucky , máš pravdu. Kluby by s tím měly něco dělat. Zvláště ty , kteří jsou rádi za každého drobného sponzora , který přispěje do klubové pokladny. Třeba tak , že by odmítli dávat své finance do klubu , kde je fanoušci bez mrknutí oka přesunou na svaz za své sxcesy. Nebo majitel ohlásí , že některé hráče neudržel , protože peníze na zvýšení odměn musel investovat do placení pokut. Je hodně možností, které můžou končit přesunutím aktivit do jiného sportu. Tak uvažujme , která cesta se Vám , obdivovatelům dýmovnic a světlic nejvíc líbí.

  • eLucky - 18.12.2018, úterý, 09:17
    (0)

    to xxpaloxx: Pokud by s tím kluby chtěli něco dělat, tak se snaží s fanoušky dohodnout na pravidlech, namísto toho se direktivně enom vyjmenuje co se nesmí a my máme jako tupé ovce poslouchat. Ano příčí se mi fakt, že za to klub dostává pokuty, ale klubům v česku toto zjevně nevadí natolik, aby s tím něco dělali, ten problém je tu roky a i přes vstřícné kroky ze strany fanoušků v minulosti si kluby a svaz stále direktivně mele tu svou. Proto to pak vypadá tak jak to vypadá. S pokutou za pyro na hřišti a za přerušení zápasu se dá souhlasit a pokud by bylo jinak pyro povoleno, tak by se dalo i bavito tom, že by to zaplatili fanoušci, ale za dnešních podmínek je to nemyslitelné. Kompromis je o tom, že ustoupí obě strany, ne o diktátu jedné a slepé poslušnosti té druhé!

  • Jerry1984 - 17.12.2018, pondělí, 19:28
    (0)

    *zločin

  • Jerry1984 - 17.12.2018, pondělí, 19:27
    (0)

    kdyby foukalo od jihu, třeba by to byla poslední dýmovnice v kotli.. takhle asi ne ;).. ale foukalo od severu, tak si to tentokrát užili ostatní na stadecu. Pokuta bude asi víc než minulých 50... kdyby mě ji dal někdo do ruky, asi ji nechám ležet.. to je na každém. Jednu dobu se pyro odpalovalo hned po odpískání konce zápasu, nevím proč už se to nepraktikuje, pak nikdo neřekl ani ň. Ale celkově spíš souhlasím, že pyro není zločil a osobně mě nevadí..

  • Šovkovskij - 17.12.2018, pondělí, 19:23
    (0)

    Já si myslím, že pyro je skvělá věc, když se umí a dobře zorganizuje. Zároveň však vím, že různé petardy a podobné vylomeniny jsou strašná pitomost.

  • xxpaloxx - 17.12.2018, pondělí, 18:30
    (0)

    To není negativizmus.To je jen poukázání na to , že fanoušek se snaží svému klubu něco přinést , ( třeba jen to fandění ) a ne ho okrádat. Pokud někdo vidí v odčerpávání peněz klubu za hrdinství , tak je pro mně opravdu jen blb.

  • Šovkovskij - 17.12.2018, pondělí, 18:02
    (0)

    Jak zde zaznělo, tak i když se vyhraje, musí se za každou cenu vyrojit zapřísáhlí negativisté a najít si něco, co musí zkritizovat. Ale já se na ně nezlobím, to je nemoc a svým způsobem je i chápu:-)

  • Dan - 17.12.2018, pondělí, 17:52
    (0)

    S tim neotravujete.

  • Dan - 17.12.2018, pondělí, 17:51
    (0)

    Xxpaloxx napsal jsi to mojmír slovy. Dýmovnice hádejte když fouká jižní vítr ať si to pořádně vychutnáte hráče adiváky

  • lagic - 17.12.2018, pondělí, 17:48
    (0)

    Přesně jak píše Hory. Nikdo neřeší světlice, ty jsou fajn. Ale dělobuchy a dýmovnice jsou bez efektu a akorát ničí hezký dojem a dělají bordel.

  • Hory - 17.12.2018, pondělí, 17:35
    (0)

    Tak si tedy taky dovolím poznámku k tématu pyro. Z áčka kde sedím, to vypadá vždy dobře a takové to celé bílé (vánoční?)vypadalo opravdu dobře! Průšvih byla ta dýmovnice. Těžko to odhadovat, kam zrovna půjde vítr. Takže za mně pyro ano, bez dýmovnic a házení na hřiště. Smutné na tom je pak to vyčíslení od svazu.

  • xxpaloxx - 17.12.2018, pondělí, 17:24
    (0)

    Plně souhlasím se všemi kotelníky ,kteří obhajují pyro.Samozřejmě za předpokladu , že se podělí o sumu , kterou nám vyměří svaz.Nebo si opravdu myslíte , že za peníze někoho jiného si můžete ventilovat své porouchané ego ?Jen úplný blb si pod hlavičkou fandovství myslí , že takto svému klubu pomáhá.

  • Babu - 17.12.2018, pondělí, 16:53
    (0)

    tak přece tady nebudeme řešit 9 bodů ze čtyř utkání, když možeme kritizovat kotel, no ne :-)

  • riedlss - 17.12.2018, pondělí, 15:02
    (0)

    ještě jste se z toho dýmu nevyspali? :) po vyhraném zápase se těžce hledají negativa, nad kterými si dělat dobře tak se řeší pyro :D nemoc

  • Šovkovskij - 17.12.2018, pondělí, 12:57
    (0)

    Trávníkovi bych to opravdu přál, zaslouží si lepší klub, jak Jablonec. A navíc bychom nějaké korunky, či eura dostali taky (aspoň myslím). Třeba takový Newcastle by mu docela slušel:-) https://www.eurofotbal.cz/clanky/o-jabloneckeho-travnika-je-zajem-v-anglii-rusku-a-nemecku-418771/

  • eLucky - 17.12.2018, pondělí, 12:48
    (0)

    to fandajakhrom: Předpokládám, že je dohoda s nějakým rádiem, takže asi proto...

  • fandajakhrom - 17.12.2018, pondělí, 12:39
    (0)

    Ohledně radobyznělky Bayernu..jak je níže odkaz...proč tyhle songy, které jsem si před lety kupoval na CD nehrají před domacimi zápasy?

  • eLucky - 17.12.2018, pondělí, 11:05
    (0)

    to a jé: No tak je to komplikace a ano je to na hovno, ale to není často o tom kolik a v jaké míře je pyro odpalováno, ale o tom jaké sů povětrnostní podmínky v daný moment a ty sebelepší organizací neovlivní nikdo na stadioně. Ale kdo chodí do kotla, tak si určitě v minulosti všiml, že kolikrát toto způsobilo problém aj skrze opékání klobásek pod kotlem, kdy sektor byl vyčouzený jak od dýmovnic pouze z dýmu od klobásek, který se pod tribunou vevalil do sektoru. Tím nechcu říct, že by se měly zakázat klobásky nebo tak něco, ale že to samé može teoreticky přijít aj s tadyma. A trvám si jednoznačně na tom, že kdyby se kluby, respektive svat, chtěli s fanoušky někdy aj domluvit na pravidlech i na jasných sankcích v případě jejich porušení, tak by to mohlo vypadat daleko líp a pyro by mohlo být odpalováno daleko bezpečněji třeba i s podporou připravených hasičů a né tak, že se dneska musí odpalovači různě schovávat do davu, což vnáší právě to nebezpečí o kterém se tu mluví. I když stále je bezpečnost na stadionech při takovém odpalování asi tak stokrát vyšší než na silvestra, kdy s daleko nebepzečnějším pyrem manipulují často jedinci, kteří mají problém s chůzí. Na zápasech se toto naopak dá celkem ohlídat tak, aby pyro odpalovali zkušení a střízliví jedinci.

  • a jé - 17.12.2018, pondělí, 09:10
    (0)

    Já to chápu ale na druhou stranu když se musí přerušit utkání je to hloupost

  • kecipep - 17.12.2018, pondělí, 08:26
    (0)

    drzý vandrák: nevybavuju si špatný prodej směr Jablonec. Nejvíc mi to vadilo u Kováře a jak jsem nakonec rád, že jsme za něj dostali miliony, než se z něj stal Ondřejka vol.2, akorát o X let dříve ... Trávníkovi i Břečkovi nešlo bránit a jak se snad ukáže, je to dobrá cesta, pokud pak dostaneme na nás úžasné peníze za další Trávníkův přestup. Raději ať se hráč vyhraje a prodá z Jablonce dál do lepšího a my z toho máme další přestupovou sumu, než aby se zakopal ve Spartě a pak poputoval někam do Liberce atd. za pakatel.

  • eLucky - 17.12.2018, pondělí, 07:49
    (0)

    to a jé: Nikdy nebudu obhajovat dělobuchy, to je extrémní pičovina absolutně bez efektu, ale pyro dotváří atmosféru, takže buď u nás bude atmosféra jak v Příbrami, nebo musí být pyro na tribunách! Problém je, že kluby se bojí dupnout na svaz, nebo LFA, a vydupat svým fanouškům podmínky pro to, aby se dala pyrotechnika a vůbec chorea dělat za normálních podmínek na základě dohody, místo toho všechny kluby v česku platí výpalné, protože se bojí jít proti svým fanouškům i proti svazu. Před lety tu byla iniciativa z řad fanoušků, po vzoru rakouska nebo norska, která měla za cíl se dohodnout se svazem a kluby na formě legálního pyra, ale veškeré přísliby a dohody se svazem byly zašlapány a lidi, kteří věřili v dohodu se svazem ze sebe udělali vlastně enom blbce před zbytkem scény v česku, takže ze strany fanoušků už po této zkušenosti určitě nikdy nepřijde. Toto si musí vykopat kluby za svoje fanoušky, ale klubům to asi nevadí, že platí stovky tisíc na kurvy, chlast a chlebíčky pro zmrdy na svazu...

  • eLucky - 17.12.2018, pondělí, 07:42
    (0)

    to WojtaFCS: Nevim lesti to jelo nebo nejelo, ale tu znelku Bayernu, která si nemyslím, že je tak úplnbě Bayernu... tu máme už roky, snad eště ve druhé lize se s tím začalo. Je na její melodii ostatně i písnička ve verzi pro Slovácko - http://www.fanaticos.cz/CD/modrobile_brany.mp3

  • a jé - 16.12.2018, neděle, 21:12
    (0)

    Kecipep-presne další mentalisti tohle k fotbalu nepatří a jestli si myslíš že jo tak v tom případě odecitat klubu body to by byla věc ono to nedělá celý kotel to stačí pár magoru ale ti ostatní jim mají zabránit spočítali jste si kolik je to peněz pro takový malí klub ale Trávník super vysvyhl se vysoko a to mu přeji

  • zdrh - 16.12.2018, neděle, 20:50
    (0)

    tadeas123: pokud to bereš i s původní částkou za přestup, to by asi tak plus minus sedělo.

  • WojtaFcs - 16.12.2018, neděle, 20:21
    (0)

    Zdravím, nevím jestli jsem to přeslechl ale proč v zápase se Spartou i teď s Duklou není po gólu puštěná ta hudba jak tomu bylo na začátku sezóny? To se mi právě líbilo a bylo to takové příjemnější a má to tak řada klubu v zahraničí i v Česku. Tuším že byl Scoter-Maria, ale nejsem si jistý. Ale nejvíce klubů má znělku Bayernu, která je známá po celém světě https://www.youtube.com/watch?v=ulo0kJgLQSI

  • tadeas123 - 16.12.2018, neděle, 19:20
    (0)

    Zdrh:to vim a ta částka 35 byla i plus 10 za jeho přestup ale diky za vysvětlení

  • zdrh - 16.12.2018, neděle, 19:12
    (0)

    tadeas123. Solidarity payment je 5 % z přestupu, dělí se mezi kluby, kde hrál hráč od 12-23 let. 1 % připadá na Jablonec, zbytek na Slovácko (i když nevím, kde hrál Trávník v žácích a kdy přišel do Slovácka), možná tedy Slovácko nedostane celá 4 % (ale 3 % to určitě budou). Plus případný bonus z dalšího prodeje. V každém případě to může finančně vyřešit další sezónu, Slovácko by z toho mohlo dostat kolem 20 mega.

  • Hory - 16.12.2018, neděle, 18:53
    (0)

    Za Travníka je tuším 15%, takže to pro nás bude dobré.

  • tadeas123 - 16.12.2018, neděle, 18:52
    (0)

    Určitě bonusy máme stoprocentně máme 2 % jako výchovné a projíždel jsem články a tam bylo napsané že je to s bonusem a myslím si že to bude jak u Janoška takových 20 % to by byla paráda z tych 115 mil. 35 mil by za něho byla hezká částka

  • Bayern Munchen - 16.12.2018, neděle, 18:17
    (0)

    By mě zajímalo kolik a zda jestli má Slovácko na Trávníka procenta z jeho dalšího přestupu mimo Jablonec. Protože ta jeho suma roste a asi z Jablonce teď v zimě odejde...

  • zary.cz - 16.12.2018, neděle, 17:54
    (0)

    Ale ty petardy jsou blbost. To souhlas. Ale Pyro k fotbalu patří. Podívejte se do ciziny. Srbsko,Německo,atd...

  • zary.cz - 16.12.2018, neděle, 17:50
    (0)

    Děláte jak kdyby ta pyroshow byla každý zápas. Včera poslední domácí zápas tak bych to tak nehrotil. Chápu, že pro ty co nejsou v kotli tak to není příjemný ale bohužel. Šak se podívejte co včera předvedli fanoušci ACS v Příbrami. To už je opravdu za hranou. Ale dělat takový povyk kvůli pár světlicim...

  • Osel - 16.12.2018, neděle, 17:44
    (0)

    Svině!

  • karagavrylydys - 16.12.2018, neděle, 17:42
    (0)

    lagic: Nikoliv inteligent, ale polointeligent.

  • zary.cz - 16.12.2018, neděle, 17:37
    (0)

    Chlapi nemusíte se bát ja jsem to fakt neodpalil. Jen mě baví ty vaše reakce 😃

  • hešpy - 16.12.2018, neděle, 16:58
    (0)

    Včera to byl takový extrém, ze jsem musel z Bécka odejít, to bylo fakt k nevydrzeni. Určitě to taky hraci musí ocenit, když musí 5 minut čekat a vychladnout.

  • Dan - 16.12.2018, neděle, 16:54
    (0)

    Ano, je to dobytek na B3.

  • Osel - 16.12.2018, neděle, 16:47
    (0)

    Ty jsi zary.is!!!!

  • lagic - 16.12.2018, neděle, 15:52
    (0)

    však jasně zary.cz, ty to klubu určitě zaplatíš...to je přesně ten přístup, však z mojeho to nejde, ale kdyby měl klub koule, tak vás přes kamery najde a nechá vám to zaplatit, to byste se pak divili, co? Je rozdíl toto udělat Sralta či Tvrdíkov, kde je to plyvnutí do moře "bezedného rozpočtu", ale ne nám, když otáčíme každou korunu...

  • zary.cz - 16.12.2018, neděle, 15:34
    (0)

    Tak si tady zase poplačeme. 😃

  • lagic - 16.12.2018, neděle, 15:24
    (0)

    to riedlss: pochopím ještě světlice, ale NE dýmovnice, to může zapálit jenom DEBIL!!! Tak aspoň, že zas bude mít klub na pokutu, když má přebytek peněz na rozhazování, že. Obhajovat to, co někteří připití jelimani v kotli včera předvedli (přerušení zápasu a nedýchatelno na celém stadionu), může asi jen stejný inteligent...

  • riedlss - 16.12.2018, neděle, 14:44
    (0)

    A jé: jenže ty nejsi ani hráč a už vůbec ne kapitán a silně pochybuju o tom, že jsi fanoušek. Běž si stěžovat jinam!

  • kecipep - 16.12.2018, neděle, 14:29
    (0)

    https://www.youtube.com/watch?v=YVzNpl2i5sk&has_verified=1 Jasný Jugoslávie :)

  • a jé - 16.12.2018, neděle, 14:17
    (0)

    Forever - souhlas být kapitánem tak ke kotli fotbalisti nejdou a mělo by to tak být pokaždé tohle dělají fans možná v bývalé Jugoslávii ale určitě ne ve vyspělých evropských soutěžích

  • FOREVER - 16.12.2018, neděle, 14:09
    (0)

    Hešpy: a co se divíš? Za ty petardy bych k tomu kotlu ani nešel

  • Osel - 16.12.2018, neděle, 13:44
    (0)

    Šovki,v Římě nebo na Velehradě?

  • Babu - 16.12.2018, neděle, 13:12
    (0)

    Vcera super výkon Janošek. Kotel balónu posbíral aj Danicek. Havlík taky moc dobrý, ale ty jeho rohy mě stále děsí, pořád mám pocit, že končí na bližší tyči na prvním obránci a je pravděpodobnější, že z nich bude brejk soupeře, než že my budeme skórovat. :D Kuchta je zvláštní týpek, ale podle mě se takhle tváří pořád :D včera zasloužene tři body, ale druhý poločas byl Desná holomajzna, strašně jsme spěchali.. Hellebrand si zaslouží víc než minuty na hřišti..

  • kecipep - 16.12.2018, neděle, 13:01
    (0)

    hešpy: jj, byl úplně mimo, to lze vidět i z videa, asi už se vidí jinde. I když obecně spousta kluků už evidentně byla myšlenkami na dovolené :)

  • hešpy - 16.12.2018, neděle, 11:50
    (0)

    Včera jsem se při děkovačce díval na Kuchtu a ten fakt vypadal, že ho to extrémně baví.

  • fcs - 16.12.2018, neděle, 11:33
    (0)

    Chtel bych pochvalit Diviska nejen za tu asistenci hral hodne dobre, takový rainberk me prijde v obrane prebytecny

  • Šovkovskij - 16.12.2018, neděle, 11:24
    (0)

    Svědíka bychom měli svatořečit:-)

  • celtic - 15.12.2018, sobota, 23:55
    (0)

    zlaté tři body...je fajn,že sme Duklde odskočili a nechali je na chvostu tabulky,,,,mě se dnes nejvíc íbil Havlík (po příchodu Svědíka raje nejlepší fotbal,taky se mě líbil Kalabiška,Navrátil a Hellebrant,ten kuk je fakt dobrý hodně to tam rozhýbal,já bych ho dal do základu místo Janoška,šak ten je tu stejně na hostování a pujde pryč....za mě by byla optimální záloha Kalabiška,Havlík,Helebrant,Navrátil

  • Artigas - 15.12.2018, sobota, 22:30
    (0)

    Dobrý zápas, a doufám, že Hellebrant už bude hrávat stabilně, hodně tu hru oživil.

  • josmen - 15.12.2018, sobota, 19:54
    (0)

    cekal jsem vetsi kanonadu, ale 3 body su 3 body. Takze diky za to a v unoru vsichni do gottwaldova.

  • Hory - 15.12.2018, sobota, 18:57
    (0)

    Dnes to mělo být po prvním poločase tak 3:0 a byl klid. Ten náš tlak a převaha v první půlce byl velký. Kdo mi udělal ale velkou radost, byl Hellebrant. Za tu čtvrthodinku co předvedl,opravdu paráda. Dva hráči se na něm vykartovali, dvě standartky zařídil a to, jak si vodí míč, jaký má přehled kdy a kde komu přihrát, neskutečné. Snad na jaro už bude členem základu.

  • tadeas123 - 15.12.2018, sobota, 17:55
    (0)

    Borci nevíte jestli máme zájem ještě o mingazova divam se schválně poslední 3 zápasy na pribram a vždy nejlepší hráč a chtěl bych pochválit vedení ty hráči které měli poslední 2 přestupové období vytipované jsou ve svých týmech oporami

  • tomatos - 15.12.2018, sobota, 17:30
    (0)

    Výborné, body už se sypou, hra začíná bavit (můžeme opatrně slavit)

  • kecipep - 15.12.2018, sobota, 17:20
    (0)

    První poločas válec jak sviň, druhý dobře ubojovaná výhra, to se cení. Šimko je obrovsky nedocenění, vždy zahrál spolehlivě jak na beku, tak i na stoperu. Velmi kvalitní a spolehlivý náhradník. Janošek se pod Svědíkem obudil, Plzeň ho chce poslat jinam, jelikož u nás nehrál za minulých koučů, snad se to přehodnotí.

  • tadeas123 - 15.12.2018, sobota, 17:13
    (0)

    A dneska 1 poločas výborný výkon a dneska bych chtěl pochválit šimka na to že půlroku nehrál dobře podporoval útok a nebál se vystřelit z dálky pokud bude podávat takové výkony tak může hrát v poho v základu

  • tadeas123 - 15.12.2018, sobota, 17:08
    (0)

    Pyro netvoří velkou část pokut já bych se spíš zamyslel nad naší sekuritkou ta je podle mě nejhorší v lize a pyro mi vůbec nevadí a dokonce se mi líbí.

  • pp07 - 15.12.2018, sobota, 16:44
    (0)

    tak to piro "rozloučení z podzimem"? dle mého názoru sada blbů. takové mezi sebe nepouštějme vždyť víme kdo to byl . Nebo né?

  • a jé - 15.12.2018, sobota, 16:42
    (0)

    Kotelnici nejsou normální opět bude pokuta

  • CeZeRo - 15.12.2018, sobota, 16:33
    (0)

    To, že to tak zobrazí na livesportu neznamená že to tak je :-D

  • GarryR - 15.12.2018, sobota, 14:39
    (0)

    Hra na 3 útočníky, su zvědav ;-)

pristi
 Další články:
17.12.2018, pondělí, 13:25 - Stále nás trápí koncovka, řekl obránce Slovácka Divíšek
15.12.2018, sobota, 23:25 - Daníček: Vše jsme radikálně změnili. Jak se říká, nové koště dobře mete!
15.12.2018, sobota, 23:23 - Spokojený Svědík: Nenechali jsme Duklu hrát. Nesmírně důležitá výhra
15.12.2018, sobota, 23:21 - Tomáš Zajíc: Proti Dukle jsme výhru urvali vůlí a srdcem
14.12.2018, pátek, 19:12 - Jan Kuchta: Nabídky mám. Se Slavií budeme promýšlet, co bude nejlepší
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace