*
včera
Rozhovory | Slovácko - Sparta
30.04.2024
U19 | Rozhovor s trenérem Romanem Westem
29.04.2024
Z PLOCHY | Michal Kohút po zápase v Českých Budějovicích
28.04.2024
TISKOVKA | Ondřej Mihálik po zápase v Českých Budějovicích
28.04.2024
TISKOVKA | Jan Baránek po zápase v Českých Budějovicích
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 979 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
23.04.2024
Fanoušci v zápase proti Plzni
10.04.2024
Fanoušci v zápas proti Slavii
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024

Slovácko jede do Karviné. Budeme se rvát, slibuje asistent trenéra Mucha

08.05.2021, sobota, 10:25
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Cítí, že jim po náročném jaru dochází palivo, tuhnou nohy. Fotbalisté Slovácka se po výtečném období zasekli, začali ztrácet, sbírat porážky. Přesto ve FORTUNA:LIZE dál zůstávají na výborné čtvrté pozici, která jim zaručuje účast v předkole Evropské konferenční ligy UEFA.

Celek z Uherského Hradiště nechce vyklidit pozice. Naopak, dál žije svoji pohádkovou sezonu. K dovršení úspěšného tažení ale potřebuje zabrat, v posledních čtyřech kolech urvat nějaké body, aby udržel náskok před pátou Plzní a hlavně před šestým Libercem.

Bude to fuška, strhující finiš, Moravané ale o sobě nepochybují. Věří, že nejlepší ročník v klubové historii zdárně dokončí.

„V sezoně vždycky přijdou nějaké výkyvy, nás to potkalo v této fázi, v posledních kolech. Ve hře je ještě dvanáct bodů, mužstvo kvalitu má. Pořád to máme dobře rozehrané, budeme se rvát až do konce,“ slibuje asistent trenéra Josef Mucha.

„Určitě všichni toužíme po tom, abychom skončili do pátého místa. Snad se nám to podaří. Uděláme všechno proto, abychom to zvládli,“ slibuje.

Někdejší záložník Zlína či Olomouce v minulém kole vedl Slovácko z pozice hlavního kouče, protože trenér Svědík trpěl na tribuně po čtyřech žlutých kartách. Kvůli disciplinárnímu trestu nesměl na střídačku ani o poločase do kabiny, v neděli v Karviné už zase bude na své obvyklé pozice, ve své roli.

Celek z Uherského Hradiště věří, že na severu Moravy odčiní poslední nezdar a proti oblíbenému soupeři potvrdí velmi příznivou bilanci z posledních vzájemných utkání. Slovácko porazilo Karvinou pětkrát za sebou shodným výsledkem 2:0, předtím ale se stejným protivníkem čtyřikrát v řadě neuspěli.

I teď to budou mít Kadlec a spol. hodně těžké. „Bez ohledu na soupeře tam musíme jet pro vítězství, urvat tři body a zůstat v tabulce tam, kde jsme,“ burcuje kapitán Slovácka Vlastimil Daníček. „Chceme to zase nakopnout, dostat to na vlnu, na které jsme se vezli pár zápasů zpátky. Musíme dokázat, že i v takových situacích umíme bodovat,“ přidává bojovně.

Problém je, že ze sestavy vypadli hned čtyři borci. Ke zraněnému Kalabiškovi, který už letos nejspíše dohrál, minule přibyl druhý krajní bek Reinberk, kvůli čtyřem žlutým kartám nenastoupí ani Havlík s Kohútem. „Věřím, že to zvládneme i bez nich. Kádr je celkem široký, dostanou šanci jiní,“ říká Mucha.

Severomoravané po výměně trenéra a návratu známého kouče Webera ožili. V minulém ligovém kole uhráli v Pardubicích remízu 2:2, která jim definitivně zajistila záchranu v nejvyšší soutěži.

„Je to úleva, jsme rádi, že jsme to zvládli s určitým předstihem,“ řekl záložník Karviné Lukáš Bartošák, který v Ďolíčku proti Východočechům vystřelil Slezanům v 81. minutě přesnou trefou z přímého kopu klíčový bod.

Jméno Heslo
text
  • Babu - 13.05.2021, čtvrtek, 15:06
    (0)

    Nevím, kdo to tu zmiňoval, každopádně Papadopulos z Karviné podepsal v Karviné další smlouvu, takže do Baníku neodchází. Stejně jako gólman Bolek, což je určitě kup, co se vyplatí :D

  • karagavrylydys - 13.05.2021, čtvrtek, 11:29
    (0)

    Spartu nesnáším, takže za mě, ať skončí co nejhůř.

  • barnabas.666 - 13.05.2021, čtvrtek, 11:06
    (0)

    Jinak ještě k tomu zápasu Sparty s Plzní, taky jsem fandil Spartě, ale hlavní důvod je ten, že si nepřeju, aby tlačené Peltovice šly do předkola LM. Je mi z těch žebráků na blití a doufám, že nakonec ještě skončí v předkole EKL jak my. Už jen z hlediska českých pohárových koeficientů by bylo nejlepší, aby obě předkola LM + jedno EL obsadili Slavia, Sparta a Plzeň, protože z těchto pozic je největší šance na základní skupinu a tyto týmy v ní i něco můžou uhrát (narozdíl od Peltovic) a díky tomu se i my z pátého místa v lize můžeme dostat do pohárů. Takže doufám, že Sparta skončí před Jabloncem a zároveň prosím v zázrak, aby Slavia prohrála finále s Plzní.

  • barnabas.666 - 13.05.2021, čtvrtek, 10:58
    (0)

    hešpy: K tomu videu Palinka, ony ty otázky nebyly zrovna vhodně zvolené. Prý jestli nám může Plzeň ohrozit? Ten novinář by to měl mít lépe připravené a nesnažit se zkoušet člověka, který stojí před kamerou. Prostě Plzeň nás zajímá jen z pohledu konečného umístění v tabulce (čtvrté nebo páté místo), ale jediné, co je teď důležité, jsou poháry a v nich je pro nás umístění Plzně naprosto irelevantní. Ať už skončíme čtvrtí nebo pátí, tak půjdeme do druhého předkola EKL a jediný tým, který nás v tomhle může ohrozit, je Liberec. Takže se příště neptat na kraviny a bude to i bez koktání.

  • hešpy - 13.05.2021, čtvrtek, 10:50
    (0)

    Tak mi pošli na mail foto hráčů a já je klidně ořežu a pošlu zpátky, to není problém. hespyfcs@gmail.com

  • Pan Puk - 13.05.2021, čtvrtek, 10:46
    (0)

    hešpy> klidně to udělej. já na to nemám čas. Stejně tak to chce vyresit celý youtube kanál. Psal jsem ti už xkrát mail a nikdy jsi ani neodpověděl. PS: Klub za grafiku platí.

  • drzý vandrák - 13.05.2021, čtvrtek, 10:45
    (0)

    Nechápu, proč je věcný dotaz a ke všemu napsaný slušnou formou brán jako pruzení.To je taky nemoc.

  • hešpy - 13.05.2021, čtvrtek, 10:40
    (0)

    Dobře, ale tak zrovna tohle je práce, která je za chvilku hotová, vím o čem mluvím, sám to dělám. O zastaralosti webu není třeba diskutovat, to určitě a o YouTubu ani nemluvím, to by šlo dělat daaaaleko líp a prakticky zdarma.

  • Pan Puk - 13.05.2021, čtvrtek, 10:32
    (0)

    Hešpy>ten web měl být už dlouho v křemíkovém nebi. Takže řešit že se odlupuje omítka (fotky Áčka) když má děravou střechu je podle mne rýpání se v bobku. Smutné to bylo před 2-3 roky, teď už to skoro nestojí ani za řeč.

  • chalupář - 13.05.2021, čtvrtek, 10:27
    (1)

    Mně dycky akorát vytočí to intro na youtube, to je návrat do předminulého desetiletí. Omlouvám sa, ale mosím si taky rýpnút, páč toto je děs. A než sa začnem omlouvat tím, že sme nejmenší město v lize s mini rozpočtem, tyvole tak co, sme čtvrtí v naší nejvyšší soutěži, tak by to nemoselo ležat enom na "sportovní části" klubu, jestli chápete jak to myslím... Jak chceme získat nové sponzory, nebo klidně i nové fans s tímto :D

  • hešpy - 13.05.2021, čtvrtek, 10:13
    (0)

    Mně se líbí jak si z toho děláte prdel, ale ono je to spíš smutné. :D

  • riedlss - 13.05.2021, čtvrtek, 10:07
    (0)

    Ani to počasí není co včera :D

  • Ondra - 13.05.2021, čtvrtek, 10:06
    (0)

    Mládež má 3 roky starou databázi fotek a přitom se fotí každý rok. Zajímala by mně argumentace, proč tomu tak je. Jeden večer k tomu sednu a mám to hotové, tohle přeci není práce na měsíc. Hrozně mně to na klub mrzí, protože správa webu či klubová videa se dají udělat i recipročně, tedy zadarmo.

  • karagavrylydys - 13.05.2021, čtvrtek, 10:00
    (0)

    A nejlepší fotku tam má Polášek.

  • hešpy - 13.05.2021, čtvrtek, 09:56
    (1)

    Pruzení, nepruzení je to pravda. Ty vole co to o tom klubu pak vypovídá, když se tam jde podívat, jsou tam staré fotky, někdo ani není oříznutý, což působí hrozně. Tohle je opravdu základ, aby se na začátku nové sezóny aktualizovaly fotky. Pak si jdu pustit video Fruhaufa s Palinkem a nestačím se divit co slyším.

  • Pan Puk - 13.05.2021, čtvrtek, 09:51
    (-1)

    Driske> no tak vidíš :-D není to prostě téma.
    Když ti nevyšly spekulace o hráčích a sponzorech a pruzení do Nemravy, Divíška a Kubaly, tak zkoušíš prudit aspoň do fotek na webu?

  • Driske - 13.05.2021, čtvrtek, 09:44
    (0)

    Což jsem samozřejmě udělal, ale nikdo se mi neozval.

  • kecipep - 13.05.2021, čtvrtek, 09:43
    (0)

    Driske: Napiš mail, na ofiko stránkách máš seznam kontaktních osob.

  • Driske - 13.05.2021, čtvrtek, 09:39
    (0)

    Dobrý den, měl bych dotaz ke správci oficiálních stránek fcslovacko.cz Chtěl bych se zeptat jak je možné, že takřka na konci aktuální sezóny má většina hráčů neustále foto z minulého ročníku ba co hůř, Kubala na sobě má stále dres Nike. Tohle je snad nejzákladnější věc, kterou by měl klub aktualizovat, ale asi je to příliš mnoho práce. Na tuto otázku jsem se ptal již dříve, nicméně mi byla odstraněna cenzorem, zajímalo by mě proč tomu tak je.

  • chalupář - 13.05.2021, čtvrtek, 08:50
    (0)

    Dobrá. Ale tak, 5. už jsme byli v sezoně 2003/2004, tak to pojďme vylepšit a stanovme si jako cíl 4. flek :D

  • RobertFCS - 13.05.2021, čtvrtek, 08:16
    (0)

    Chalupář: ano, když Plzeň přeskočí Slovácko, tak to ničemu nevadí, díky tomu že jsou se slavii ve finále, šel byl i 5 tým tabulky. Prostě stačí 3 body, nebo uhrát stejný výsledek jako Liberec aspoň jednou ze tři kol a je to tam.

  • chalupář - 13.05.2021, čtvrtek, 08:09
    (0)

    Pokud vyhraje Slavia MOL Cup, pak nám tedy stačí 3 body k Evropě. Nebo počkat, posouvalo by se to, i kdyby náhodou Plzeň vyhrála Mol Cup a zároveň by skončila na 4. místě? Otevřelo by se tím 5. místo pro Evropu?

  • Skein - 13.05.2021, čtvrtek, 07:58
    (0)

    to nbk: prostě doraž a neptej se kdo jde... ;)

  • Skein - 13.05.2021, čtvrtek, 07:57
    (0)

    to jsou za domněnky a spekulace..lol..Bambuláku, tak se chovej doma, ne zde!

  • hešpy - 13.05.2021, čtvrtek, 06:23
    (0)

    A proč by to dělali? Už to nebude jako loni, kdy se netestovalo, neočkovalo.

  • fana - 12.05.2021, středa, 23:14
    (0)

    I kdyby jsme se tem dostali, což je velice pravděpodobné. Tak se na stadion nedostanem. Přes léto se opatření uvolní a než sa začne hrát tak to zase zapičená vláda zavře.

  • nbk - 12.05.2021, středa, 22:16
    (1)

    Ondra: 3 body stačí ;)

  • cyra - 12.05.2021, středa, 21:56
    (2)

    Ondra: K jistote staci tri body. Kdyz by nahodou v patek prohral Liberec s Brnem, tak uz mame jistotu i pred samotnym zapasem s Bohemkou.

  • Ondra - 12.05.2021, středa, 21:53
    (-2)

    K jistotě pohárů potřebujeme 5 bodů, takže v sobotu se slavit nebude. Možná až v neděli po Pardubicích

  • nbk - 12.05.2021, středa, 21:29
    (0)

    Plánujete někdo v Sobotu zase ke stadionu? Přece jen výhra = Evropa tož by to chtělo co nejvíc lidí a po výhře řádně oslavit postup

  • drzý vandrák - 12.05.2021, středa, 21:00
    (0)

    Šašinka jen takový druhý Kuchta, hráč do šestnáctky dorazit něco z malého vápna do branky,ale sám nic nevytvoří.Potřebuje kolem sebe silnou podporu jinak je marný.Navíc si myslím, že i když jsou naše finanční možnosti omezené,tak za každou cenu sem tahat každého komu se nedaří a startovat ho u nás mě už připadá naprosto zcestné.

  • bambulak - 12.05.2021, středa, 20:11
    (-1)

    ticho Micky Mouse

  • Mouses - 12.05.2021, středa, 19:56
    (1)

    bambulak:hlupáku :)

  • xxpaloxx - 12.05.2021, středa, 19:39
    (0)

    A proč zrovna nenapsat Smrt hlupákům ?

  • bambulak - 12.05.2021, středa, 18:37
    (0)

    SMRT SPARTE

  • Pumpař - 12.05.2021, středa, 17:18
    (0)

    Paya: kabiny pro mládež? myslíš ty kontejnery z algeca? nicméně tam měla vyrůst posilovna dle plánu.

  • bambulak - 12.05.2021, středa, 15:56
    (0)

    mlady sadilek ma dle nizozemcu nabidky ze sparty, hamburgu a freiburgu

  • Pan Puk - 12.05.2021, středa, 14:11
    (1)

    Hory> To je ta Belgie o které spekuloval TK27. Akorát si spletl Sadílky. A pro nás doufám pěkné procenta z přestupu.

  • Hory - 12.05.2021, středa, 13:23
    (0)

    Čtu si dnešní rozhovor s Nehodou a :Jaké budou největší letní přestupy agentury Nehoda Sport? „Věřím, že Vaclík, Kliment, Michal Sadílek.“ Ještě toto je snad zajímavé: Co talent Michal Sadílek, jenž hostoval z Eindhovenu v Liberci? „V Liberci určitě dál nebude. A pokud bude v Eindhovenu německý trenér (Roger Schmidt), na 99 procent se tam Sáďa nevrátí. Za Liberec hrál velmi dobře, ukázal své kvality. Konečně nastupoval na své pozici v záloze. Je o něj zájem v zahraničí i v lepších českých klubech. Slušné angažmá mu určitě seženeme.“

  • Bayern Munchen - 12.05.2021, středa, 12:45
    (0)

    huhu: já jsem realista, proto píši, že to je jen mé zbožné přání či sen... Vím, že to není reálné... I když jak uvádíš proč by chodil z Jablonce do Slovácka, tak to můžu napsat proč by chodil z Jablonce do Plzně, která třeba nebude hrát ani v pohárech... Odpověď je velice jednoduchá, hráč jde vždy tam, kde mu pořádně zaplatí :-))) tak aby toho Svozila z Baníku získalo Slovácko... Jinak jsem kde si četl, že Zlín získá na další sezónu nového sponzora, který bude přispívat klubu 5 mil. ročně, furt mi hlava nebere, že to na Slovácku nejde :-(

  • huhu - 12.05.2021, středa, 12:30
    (0)

    BM: tak Jovoviče, co tak sleduju zákulisní info na twitteru apod, tak chce Sparta, a hlavně Plzeň. A hlavně proč bych chodil z Jablonce do Slovácka? buď realista. Jinak co jsem zaslechl, že pokud by skončil Hofman, tak Slovácko bude usilovat o Svozila za Baníku

  • Bayern Munchen - 12.05.2021, středa, 12:28
    (0)

    huhu: No nevím, osobně si myslím, že Šašinka by zdaleka nepokryl ztrátu Klimenta, jeden na jednoho a co se týče podržení balónu určitě nedosahuje jeho kvalit. Škoda že tady nejsou moc peníze na hráče, ale mně by se tady líbil Jovovič...

  • huhu - 12.05.2021, středa, 12:22
    (0)

    Bayern: tak podle mě má Šašinka určitě blíž ke KLimentovi než k Ciciliovi stylem hry. K Ciciliovi bych přirovnal spíš Zajíce, takový neobratný, ale schopný podržet balon. Šašinka naopak rychlejší a obratnější.

  • Bayern Munchen - 12.05.2021, středa, 12:10
    (0)

    No zrovna Šašinku bych sem netahal, myslím si, že jeho hru zvládá dobře i Cicilia... Spíš to chce něco jako je Kliment, technický, rychlý menší hráč...

  • huhu - 12.05.2021, středa, 11:48
    (0)

    Pan Puk: v silách Slovácka by mělo být aspon vyjednat hostování s rozumnou opcí, pokud bychom opravdu hráli poháry, byla by to win win situace pro všechny a hlavně motivace pro samotného hráče. Protože on se fakt v baníku trápí.

  • Pan Puk - 12.05.2021, středa, 11:39
    (0)

    Hory> Me by se tu taky libil, akorat podepsal cerstve smlouvu v Baniku do 2025. Takze na hostovacku by to bylo jako minule a to nema cenu.

  • Hory - 12.05.2021, středa, 11:26
    (0)

    Když si čtu, jak Baník láka Papadopulose a pokud by tam šel, tak Baník bude mít šest útočníků a dívám se, jak se trápí Šašinka, který letos dal jeden gól, tak ten hráč by se mi tady líbil. Když sem přišel, strašně ožil a po svém návrtu zase zapadl do svého podprůměru. Mám pocit, že mu to tam prostě nejde, ale u nás by mohl být dobrý a vítanou posilou.

  • paya - 12.05.2021, středa, 08:05
    (0)

    pumpař: Jo a co se tam při EURU U21 dělalo? Že tam měl zázemí technický tým nebo co? :-D realizace zázemí šaten k umělce respektive pro mládež

  • Pumpař - 11.05.2021, úterý, 22:00
    (0)

    paya: na čem se pracuje v jižní tribuně u umělky? podle mého se tam pracovalo naposled jak bylo euro U21. Od té doby ty prostory nejsou dodělané..

  • drzý vandrák - 11.05.2021, úterý, 13:55
    (0)

    Obávám se, že teď budou města a obce utahovat mnohem více než v minulosti.O nějakých investicích to teď nebude.

  • Pan Puk - 11.05.2021, úterý, 13:33
    (0)

    celtic> při pohledu na tabulku jen kroutím hlavou. Udržet se i přes všechny překážky, covid, karty, zranění a úzký kádr na 4 fleku je mazec. A i ten počet penalt (kloubouk dolu za tu 100% exekuci) ukazuje že letos je možné všechno a ten fotbal nikdo neřídí :-D.

  • celtic - 11.05.2021, úterý, 13:28
    (0)

    ani největší optimista by nečekal,že budem tři kola před koncem na 4 místě s rekordním počtem bodů a vítězství...

  • paya - 11.05.2021, úterý, 13:28
    (0)

    a neříkám, že je vše problém a složité. Říkám, že je vše o financích a to samo říká i město respektive jeho vedení. Finanční prostředky města jsou nějaké a s tím musí pracovat.

  • paya - 11.05.2021, úterý, 13:27
    (0)

    BM: já jen vím, že na tom stadionu se pořád něco děje a rozhodně neleží ladem :-) přestavba A tribuny (VIP, media, skyboxy), WC, nový hlavní vstup, samozřejmě další provozní opravy a údržba. Pokud vím, tak se i pracuje na zázemí u umělky v jižní tribuně, na druhou stranu, co mají říkat v Jarošově, Sadech, Mařaticích? Ti si na vše shání peníze víceméně sami a nebrečí :-)

  • Bayern Munchen - 11.05.2021, úterý, 13:20
    (0)

    Paya: musím říct, že jsem rád, že takhle nepřemýšlím, zase jenom kecy, jak je vše problém a složité, atd. Je fakt, že takhle nikdy nikam nedojdeme... já píší o dostavbě stadionu, kdy jsou nedořešené dlouhodobě zázemí na jižní tribuně, o nic jiného nejde, možná by stálo za zvážení využít i prostorů pod tribunou B, vůbec bych neváhal například i na navýšení kapacit WC, a možná bych si nechal spočítat i variantu na zastřešení rohů, zda by tato investice nebyla lepší jak si ničit tyto prostory deštěm a postupně je stejně opravovat... ale to jak píšeš něco stojí a musíš taky chtít, pokud nechceš neudělal nikdy nic...

  • paya - 11.05.2021, úterý, 13:11
    (0)

    no ale odbočil jsem od hlavní myšlenky, mládež a hlavní stadion nemají prakticky nic společného. Mládež trénuje na umělce, atletickém stadionu, v Mařaticích, v Sadech atd... takže pořád nerozumím, kam tím míříš :-)

  • paya - 11.05.2021, úterý, 13:07
    (0)

    BM: tak teď mícháš ještě víc věcí :-) 1. klub má problém s prostory pro akademii a celkově pro chod klubu. Ideální varianta menší model tréninkové centra (např. 3 hřiště vedle sebe něco jako ve Zlíně na Vršava), tady je to prakticky neřešitelný problém a město s tím neudělá nic, důvod prostory respektive pozemky. V současné době hraje mládež všude po okolí kde se dá (Kněžpole, Starák, Kunovice, Kostelany, Boršice atd...). dát vše do jednoho areálu chce prostor a opět finance. 2. dostavba stadionu? To myslíš co? Rohy nebo zvýšení tribun? Aby byla větší kapacita a důvod? Nebo myslíš zázemí v jižní tribuně respektive u umělky? Nebo snad přestavbu hlavní tribuny? Vše se dělá postupně a za pochodu. A představ si, že je to zase vše o financích :-D 3. peníze šly na stadion, na aquapark a teď půjdou na zimák, v budoucnu třeba na sportovní halu atd... nevím, prostě co si představuješ pod tou dostavbou, dle mého je současný stav stadionu plně vyhovující pro potřeby našeho klubu a navyšovat kapacitu je naprosto zbytečné. 4. dotace - hezky se o tom mluví a píše, ale ta praxe je úplně někde jinde. Dotaci můžeš získat ve finální fázi přípravy, prakticky těsně před zahájením a navíc kryje poměrnou část. Za další není nikde jisté, že tu dotaci dostaneš a vše od prvních příprav a studií stojí neskutečné finance. Vše je o penězích a ty navíc v této dementní době nejsou vůbec snadné najít. 5. Sám mluvíš o zimním stadionu - město bude stavět zimní stadion za 200 milionů a i kdyby si sáhlo na nějakou dobrou dotaci, která pokryje 50%, tak pořád musí dávat 100 ze svého. A kolik si myslíš, že stojí dostavba stadionu? Projekty? Realizace? Takže o tomto si můžeš nechat opravdu jenom zdát nebo příští rok kandiduj na starostu a můžeš se snažit :-)

  • Valheru - 11.05.2021, úterý, 13:03
    (0)

    Bayern: o jakou budovu divadla se stará Město? Divadlo je v pronájmu od Sokola.

  • celtic - 11.05.2021, úterý, 12:38
    (0)

    zbývá poslední krůček,,,le ten bývá většinou nejtěžší...tak snad ho kluci zvládnou

  • celtic - 11.05.2021, úterý, 12:31
    (0)

    FCS84...přesně tak,líp bych to nenapsal ,,važme si toho,že s tak malým rozpočtem už tlučeme na bránu Evropských pohárů,,,

  • Bayern Munchen - 11.05.2021, úterý, 12:26
    (0)

    Paya: nikde jsem nepsal, že bych dal všechny peníze na fotbal... ale to je jedno, to se neshodneme. Jen ti chci říct, že stadion už mohl být třeba hotový celý, hlavně když se jedná o zázemí mládeže, jen to chce požádat o dotaci... tak jak si město nechá z velké části zadotovat nový zimní stadion, nebo jak si nechají zadotovat zimák ve Zlíně... myslím si, že takhle by šlo i zadotovat dokončení fotbalového stadionu Slovacka, který je městským majetkem a klub tak dotace získat nemůže je jen v pronajmu...

  • drzý vandrák - 11.05.2021, úterý, 12:26
    (0)

    ....no tak v Azerbajdžánu jsem ještě nebyl.

  • kecipep - 11.05.2021, úterý, 12:15
    (0)

    Přesně, radši doufejme, aby mohly být na předkola plné stadiony a šetřete si na evropský výjezd, ať neuděláme ostudu.

  • FCS84 - 11.05.2021, úterý, 12:12
    (0)

    Budme radi ze se tu hraje liga. Zazivame nejlepsi sezonu v historii klubu a nekteri se tvari jako by to byl konec sveta. Toto je jedinecny uspech ktery uz se mozna nikdy nezopakuje, protoze jsme fakt maly klub z maleho mestecka. Nemuzeme chtit po mestu abydavalo 20 mio. Budme radi ze se tu liga vubec hraje.

  • Slovácko Kingdom - 11.05.2021, úterý, 11:55
    (0)

    Kdyby starostovi Maďarského Hradiště z každého milionu Slovácko poslalo 20% zpět jako poděkování, tak by se možná těch 20 mega v rozpočtu Maďarského Hradiště našlo :D

  • drzý vandrák - 11.05.2021, úterý, 11:47
    (0)

    Určitě se musí městu poděkovat za každý milion, který přispěje do kasy, ale když se podíváte kdo to vede, tak se nějaké navýšení dá těžko očekávat.Navíc je to dotace do defacto soukromého subjektu.

  • paya - 11.05.2021, úterý, 11:30
    (0)

    Bayerne a čteš pouze nadpisy v novinách nebo o tom i něco víc víš? Srovnávat divadlo a fotbal je totálně mimo. Divadlo je příspěvková organizace města, která platí nájem, herce a vše okolo. Její rozpočet je přes 80 milionů a vzhledem k ročnímu výpadku je nynější "aféra" krize. Prvoligový fotbal je akciová společnost pana Zemka, pak je tady zapsaný spolek FC Slovácko pod kterým je všechna mládež a vše mimo profifotbal. S těmito subjekty je město partner. To znamená, že je to pouze jeho volba, zda do fotbalu něco dá nebo ne! A opět opakuji, těch milionů do fotbalu dává každoročně mnohem víc než nějakých šest mega, co tady dokola zmiňuješ a především stále zapomínáš na stadion, kvůli kterému některé týmy hrají v cizích městech, platí si veškeré opravy atd... Ano, stadion je postaven tak, že se dá rozvíjet dále, což je super, ale neřekl bych, že není dokončen. Ten stadion funguje několik let v plném režimu. Zázemí se každoročně také posouvá a buduje, ale vše stojí peníze a stejně jako malý klub hraje za málo peněz poměrně dost muziky, tak to samé platí i o sportovní infrastruktuře. Mnohem větší města nám můžou závidět stadion. V tomto máš názor úplně mimo, jsi sebestředný a vše by mělo jít na fotbal a hotovo. v UH nejlepší stadion v republice, město nejvíce peněz do fotbalu atd... Město každoročně dává na sport v rámci dotací cca 10 milionů, 6 jde na fotbal...co mají říkat ostatní sporty?

  • fana - 11.05.2021, úterý, 11:29
    (0)

    Taky dobrá a zajímavá statistika. https://www.ruik.cz/sigma-a-slovacko-premianty-v-evrope-slavia-propadla-statistice-s-odchovanci-vladne-zilina/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=552420&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=BGLeM4ytBOi-202105110923&dop_id=11654756

  • Driske - 11.05.2021, úterý, 11:27
    (0)

    Můžu se zeptat, proč nemůžu komentovat, když jsem se zeptal na jednoduchou otázku?

  • celtic - 11.05.2021, úterý, 11:12
    (0)

    tak se tam dostaň,,,fandím ti :)

  • celtic - 11.05.2021, úterý, 11:12
    (0)

    za rok

  • Bayern Munchen - 11.05.2021, úterý, 11:11
    (0)

    celtic; kdybych tam byl, tak mu je přihraju :-)

  • celtic - 11.05.2021, úterý, 11:08
    (0)

    bayerne bavíme se o ničom..už to tady bylo mnohokrát zminovano,,prostě to tak je nastavené a asi se to nezmění,musíme se s tím smířit...prostě dostaň se do vedení města...a přihraj slovácku 20 mega :)

  • Bayern Munchen - 11.05.2021, úterý, 11:00
    (0)

    Paya: peníze, které dává město Slovácku a divadlu jsou nesrovnatelné... 26 milionů pro nějakých 30 herců a o jejich budovu se stará taky město... naproti tomu Slovácko 6 mega s ročním rozpočtem 80 mega, kde je obrovské množství lidí s mládeží, to ti přijde srovnatelné... mně teda ne... ano Slovácké divadlo je známé po celé ČR tak jako Slovácko a jestli uhrají poháry, tak budou propagovat svou značku i po Evropě, i když to bude třeba jen jedno předkolo... takže to je vše reklama pro Hradiště, atd. A o opravě stadionu mám svůj názor, vždyť do teď stále není stadion dokončen za tribunami není doděláno zázemí pro mládež, atd. Možná že kdyby zastřešili rohy stadionu, tak nebudou muset řešit opotřebení betonu, atd. A osobně si myslím, že tohle vše by se dalo řešit formou dotací, jen by to musel na městě někdo umět...

  • Ondra - 11.05.2021, úterý, 11:00
    (0)

    Tady určitě nebyla chyba na straně vedení. Kliment jistě sám nechtěl podepisovat delší smlouvu.

  • celtic - 11.05.2021, úterý, 10:59
    (0)

    no škoda,že to nevyšlo,,,,kdyby bylo vedení prozíravé ,mohlo se s nimi domluvit po podzimu na jednu sezonu ( s tím ,že ho pak stejně prodají,kor když po podzimu byla velká šance na poháry,,,a vedení vidělo,že hraje parádně a je klíčovou popstavou týmu)....

  • paya - 11.05.2021, úterý, 10:50
    (0)

    celtic: určitě mu nové návrhy smlouvy dávali, stáli jsme o něj, ale jeho agent mu zcela jistě předával nabídky i odjinud. Tento trh je prostě klasika, silnější pes... a Honza maká do posledního zápasu za Slovácko. Což v těchto případech není pravidlem, stejně tak u ostatních hráčů, kterým končí smlouva. A dej si ruku na srdce. Kdybys ty chodil do práce a měl třeba poslední měsíc platnou smlouvu, bylo by tvé pracovní nasazení pořád stejné? Vandrák: nejsem si jistý, ale v žádosti o licenci pro 1. a 2. ligu uvádíš stadion, na kterém budeš hrát. Pokud ten stadion splňuje požadavky, tak ti svaz licenci udělí. Takže je to spíš otázka na kluby, zda se jim vyplatí dělit se o stadion porovnat stav hřiště proti příjmu na pronájem apod... Bohemka ani Boleslav poháry hrát nebudou, takže využití není tak velké a asi se jim to vyplatí. Kluby jako Pardubice, Hradec, Opava za to platí, hrají bez diváků, v cizím prostředí, daleko od partnerů klubu atd... když na to mají, baví je to, ať tak hrají. V Miláně se taky dlouho dělili. Zrovna tohle mi žily netrhá a je mi to jedno. Trpí tím samotné zmíněné týmy, my máme pěkný stánek :-)

  • Ondra - 11.05.2021, úterý, 10:46
    (0)

    Já bych nad Klimentem tolik nebrečel. Jak už tady zaznělo, z hlediska produktivity by měl na jeho postě možná stejná čísla Jurečka. Kliment je perfektní do kombinace, umí podržet balón, navázat obránce, rozehrát. Ale rozhodně to není kanonýr, které bychom potřebovali (6 gólů mimo penalt není moc vysoké číslo). Problém je, že útočníka, který dá 10 gólů za sezónu na trhu nenajdete (za ty peníze, které můžeme nabídnout). Navíc mám pocit, že hráči se do Svědíkova systému velmi těžce dostávají a chvíli jim to trvá. My ale potřebujeme tým v top formě už v červenci. Noví hráči (jestli přijdou) budou mít minimum času na zapracování.

  • drzý vandrák - 11.05.2021, úterý, 10:40
    (0)

    ...apropo Hradec bude mít nový stadion na konci roku 2023 pokud se něco nezadrhne při jeho realizaci.

  • celtic - 11.05.2021, úterý, 10:38
    (0)

    jo máš pravdu...ale kdyby ho v průběhu sezony podepsali na rok,,,tak sme mohli mít minimálně 30 mega a pak ještě za další přestupy,,,

  • paya - 11.05.2021, úterý, 10:36
    (0)

    celtic: proč by Kliment podepisoval na dva roky? Podepsal na půl roku s roční opcí. Přitom ho rok všichni kritizovali, že je zraněný, nijaký apod... fotbalový život je prostě takový a když se podíváš kdekoliv do světa, tak utíkají zdarma hráči za miliony občas pomalu i za miliardy. Došel k nám zdarma borec, vybojoval tady historický úspěch. Díky a ať se dál daří, třeba zase někdy :-)

  • drzý vandrák - 11.05.2021, úterý, 10:36
    (0)

    to paya: Psal jsem, že jsme taky hrávali v Drnovicích to je pravda.Nicméně jsme měli od svazu výjimku na půl roku.To samé mělo Znojmo nebo Ústí po postupu do ligy.Dnes tam přivandruje kde kdo (Pardubice) a po roce v lize se kreslí projekt stadionu.To samé platí o Hradci.Tam zbořili tribunu před dvěma lety a od té doby je klid.Nevidíš, ten rozdíl v přístupu k jednotlivým subjektům?

  • hešpy - 11.05.2021, úterý, 10:35
    (0)

    Přesně tak, Juroška se Zajícem mohli loni běhat v Kunovském lese stejně jako svého času Zelí.

  • paya - 11.05.2021, úterý, 10:32
    (0)

    Kingdom: přesně tak, velikostí města patříme tak do 2. ligy! Srovnávat Ostravu a Hradiště je úsměvné, i když v Ostravě je samozřejmě mnohem víc klubů na nejvyšší úrovni. Ano město dává klubu cca 6 milionů, ale opakuji stadion zdarma včetně úprav, oprav atd... město do fotbalu dává celkově mnohem více než 6 milionů a myslím, že v tom porovnání ani s velkou Ostravou nebude ten rozdíl tak markantní. Ostatní města raději ani nevytahuješ? Ostrava rozpočtem patří mezi nejbohatší týmy ligy a krásný příklad, že to není zdaleka o vedení města. Nike: stále nechápu tvé poukazování na chybu vedení FCS? Smlouvu musí podepsat dvě strany a vedení může nabízet a tlačit co chce, když hráč nemá zájem. V tomto se mi aspoň líbíme, že nejsme staromódní a tyto hráče neodstřihujeme, ba naopak stále hrají a bojují pro tým. Jde vidět, že absolutně nechápeš jak takový HR management funguje, potažmo hráčský trh.

  • celtic - 11.05.2021, úterý, 10:28
    (0)

    nike...je fakt škoda,že toho klimenta nepodepsali na dva roky,,,bohužel nikdo nemohl tušit jakou bude mít formu

  • a jé - 11.05.2021, úterý, 10:22
    (0)

    Jak mělo vedení tlačit když Plavsic myslím že odejde ze Sparty taky zadara a co? to je fotbalový život a je teď taková doba

  • Nike - FCS - 11.05.2021, úterý, 10:14
    (0)

    Klíčové je dle mého sehnat nějakého slušného sponzora, zrovna v době kdy nám to jde a daří se nám, kdy jindy shánět nějakého silnějšího koně, než teď? Podle mě je to klíčové, aby podrželi rozpočet a mohli se koupit třeba 2 hotový hráči do základu na úkor Standy a Honzíka, protože ty odejdou bohužel zadarmo, o tom už jsem mluvil jak mě tyhle odchody zdarma mrzí... bohužel, chyba FCS že netlačí na hráče aby je měli furt pod smlouvou, a v případě odchodu by z nich něco měli... Něco za něco jak se říká.... Píše se tu o Orkle, Zbrojovce... těžko říct, kdo by nám mohl finančně pomoci, jaká silnější firma.... Ivoš má miliardy, mě mrzí že klub který rozjeli s tatkou nepodporuje více....

  • Pan Puk - 11.05.2021, úterý, 10:04
    (0)

    JoKeR > V Karviné bylo 15ks fans Slovacka za branou.
    viz https://www.facebook.com/SektorB3

    Na C tribune podle mne opravovali betonovou podestu. Uz asi mela svoje roky a rohy patri k nejopotrebovanejsim castem stadionu.

  • karagavrylydys - 11.05.2021, úterý, 09:56
    (1)

    Když už je řeč o Klimentovi, nabízí se jedno srovnání. Kliment, 29 zápasů (1906 minut), 10 branek (z toho 4 z penalty), 2 asistence. Jurečka, 24 zápasů (1352 minut), 6 branek (z toho 1 z penalty), 2 asistence.

  • JoKeR - 11.05.2021, úterý, 09:54
    (0)

    Měl bych dva dotazy: 1. Při zápase v Karviné bylo slyšet fandění Slovácku. To tam byli naši fans a jak a kde? 2. Při domácím zápase a pak i v posledním rozhovoru ze stadionu bylo vidět že se něco kutí na tribuně C. O co jde?

  • Driske - 11.05.2021, úterý, 09:36
    (0)

    No Svědík si může vybrat posil kolik chce, záleží co na to vedení. Zlín si škodí tím, že do týmu bere samého černouška a pak to taky tak vypadá. Mimochodem jsem teda zvědavý kdo přijde za Klimenta, na Ciciliu se spoléhat moc nedá a Jurečka na hrotu no nevím, nevím. Ale pořád je tady spasitel Kubala. :))))

  • celtic - 11.05.2021, úterý, 09:33
    (0)

    Ondro..podařil se ti skvělý vtip,,,a bylo by to fajn,.,:)

  • celtic - 11.05.2021, úterý, 09:32
    (0)

    Payo,,,napsal jsi to moc hezky,plně s tebú souhlasím,,,navíc máme Svědíka, a toho nám závidí celá liga,,,,a věřím,že Svědík si vybere typově ty hráče,které potřebuje do své koncepce,hry,,,běhavé,fyzicky připravené,,takže o výběr posil nemám strach,pokud tu bude Svědík,tak věřím,že tu nebude výkonostní sešup,tak jako v případě Zlína,který po pohárech,žádný progres nezažil a hrává každý rok o záchranu

  • Slovácko Kingdom - 11.05.2021, úterý, 09:00
    (0)

    Paya: Kdyby se město víc staralo, mohli jsme třeba ty gólmany mít :) Ale chápu že je to složité. Těžko se můžeš měřit s Baníkem, když město Ostrava dává Baníku 25 mega a Maďarské Hradiště přispívá Slovácku 5 mega. To je rozdíl 20 milionů a to jsme je 2x porazili :D Jasně nedá se srovnávat Maďarské Hradiště (vesnice) s Ostravou (3 největší město), ale pak si nalejme čistého vína, hrajme 2. ligu kam bychom vzhledem k okolnostem (velikost / nezájem města a okolí) měli patřit a zrušme i Slovácké divadlo. protože dotovat to 26,5 mega ročně je taky vyhazování peněz.

  • Ondra - 11.05.2021, úterý, 08:54
    (1)

    Neměli bychom hrát předkolo ligy mistrů když jsme mistři Moravy?

  • paya - 11.05.2021, úterý, 08:34
    (2)

    Na medaile jsme neměli brankáře - Víťa těch nul udržel málo :-D :-D

  • paya - 11.05.2021, úterý, 08:33
    (2)

    Kliment došel právě proto, aby se rozehrál a to se stalo, pokud bude mít nabídky je jasné, že odejde a to bylo jasné i v době podpisu. Ano, vedení zcela jistě nabídlo prodloužení smlouvy, ale takový hráč, může hrát za úplně jiné peníze někde jinde. Hráči odchází a přichází, to je normální stav v tomto prostředí. Jak tu někdo zmiňoval Liberec, tam je ta obměna každý rok prakticky ze dvou třetin a co? Hrají poměrně úspěšně včetně evropských pohárů, zapracovávají mladé kluky a vy tady brečíte, že se nám rozpadá nejstarší tým v lize. I když nám odejde střední generace, pořád je tady několik zajímavých mladíků, kteří vedle zkušených kluků můžou vystřelit velmi rychle, navíc vedení určitě nelení a pokud odchody budou, tak se dočkáme i příchodů. Přece jen se na evropské poháry lákají hráči lépe, ale na druhou stranu, tady nechci vidět druhý Zlín, kdy dotáhli plno hvězdiček, ale týmovost už šla stranou. Stejně jako se jednodušeji budou hledat hráčské posily, tak by se mohlo zadařit i na finančních posilách, rozumněji shánění partnerů a sponzorů. Útoky na neinformovanost ze strany klubu jsou o pohledu ze dvou stran Ano, základní info a zajímavosti by se měli objevovat. Pár pokusů a projektů také bylo, ale evidentně se nic neuchytilo, nejsou na to prostředky respektive lidi. Na straně druhé bych nechtěl dopadnout jak Slavie, kde Jarda vše slepičí do světa a člověk už ani neví, co je pravda a co ne. Hráčské pohyby se řeší po sezóně, až skončí smlouvy a informace mají jít ven, až jsou hotové a potvrzené. TK27 je napojený na nějakého hráče nebo uklízečku... to nevím, rozhodně nevěští z křišťálové koule, ale taky nesedí u podpisů nových smluv. Věřím, že nás čeká velmi zajímavé léto a příští sezóna bude ve spoustě směrech výjimečná. Doufám, že převáží pozitiva. Letos mě mrzí, že nebude medaile, jelikož k ní bylo opravdu blízko. Navíc když vidím, že o LM bojuje Jablonec, který jsme přejeli. Ale ano s jídlem roste chuť, takže radovat se z historického úspěchu a neplakat.

  • paya - 11.05.2021, úterý, 08:33
    (2)

    A pokud tedy jsme regionální klub nebo tady začnete připočítávat Staré Město, Kunovice apod... kolik peněz na ten fotbal dávají tyhle města a vesnice v okolí? Nic a fotbal je o penězích, síle majitele či partnerů a sponzorů. Nikde nedělá prvoligový fotbal město a když už jim to spadne do klína, tak je to velký průšvih viz. sestup Olomouce, Opava apod... Nechápu, proč si to město pořád někdo bere do huby, když máme stadion, na který na ty poháry budeme moci chodit, občas tu přivítáme nějakou tu repre, ale chápu, raději byste vyjížděli do Olomouce jak kolegové z krajského velkoměsta. K odchodům a házení špíny na naše vedení. Sám Hofmann to řekl v rozhovoru jasně, že chce změnu, impuls a na závěr kariéry poznat něco nového a trochu víc vydělat. Nabídky a možnosti odejít měl poslední dva roky, co se z něj stal stabilní a platný hráč, ale právě dodržel smlouvu až do konce a za tu dobu tady pořád makal. Vedení ho prodávat nechtělo, jelikož raději mít jeho kvalitu k dispozici celou sezónu než za něj vyinkasovat 5 milionů.

  • paya - 11.05.2021, úterý, 08:32
    (2)

    Lidi proberte se :-D opravdu, ty vaše kecy po ránu, to je fakt pecka. Brečíte tady jak můžou postupovat týmy bez stadionu do nejvyšší soutěže a ve stejném příspěvku píšete, že jsme sami hrávali v Drnovicích apod... Stadion je poměrně velká investice a nějakou chvilku trvá její příprava i realizace. Vzápětí se tady opět začne objevovat (už to tady nějakou chvilku nebylo :-D :D) jak naše město nepodporuje fotbal :-D Proto máme stadion evropských parametrů od města zdarma, město jej navíc spravuje a všechny opravy jdou za ním a celkově sportovní infrastruktura (umělky, další hřiště apod...) se zlepšují. Jsme nejmenší město na prvoligové mapě, spousta z vás se tomu směje, ale je to prostě fakt a o to větší ten letošní úspěch je.

  • Pan Puk - 11.05.2021, úterý, 08:25
    (0)

    Backstage> o zajisteni pristi sezony mam podobne info. Snad se povede vytezit tato uspesna sezona a uz se konecne protrhne ta smula v hledani partneru klubu. Moc to Slovacku preju.

  • Hory - 11.05.2021, úterý, 07:54
    (0)

    Taky mi to, co píše Backstage přijde smysluplné a působí to ne mě i reálně. Jsem zvědavý na tu zajímavou náhradu za Hofmanna.

  • hešpy - 11.05.2021, úterý, 07:50
    (0)

    Děkujeme za info, Backstage.

  • drzý vandrák - 10.05.2021, pondělí, 22:25
    (2)

    Proč by se mělo za každou cenu postupovat do ligy? Když nemáš prvoligové parametry, dané nějakou legislativou, tak prostě nepostoupíš!Klidně ať nikdo nesestoupí pokud nebude adekvátní náhrada.Lize určitě neprospěje, když tam budou přibývat kluby bez zázemí a hrávat 50-100 km od své základny.

  • hešpy - 10.05.2021, pondělí, 21:54
    (0)

    Však jsem taky napsal, že by pak neměl kdo hrát druhou ligu, ale přijde mně to jako ostuda, nemáš stadion, nemáš co dělat v první lize, hotovo.

  • Backstage - 10.05.2021, pondělí, 21:54
    (3)

    Nějaká fakta...

    HAMÉ (ORKLA) - Jak píše Pepa Šťastný, šlo o podvodníka, který sliboval něco, co nebylo možné splnit, protože páté kolo u vozu není volant.

    Osud Klimenta a Hofmanna mají v rukou jen samotní hráči a jejich agenti. Ať to dopadne jakkoliv, život jde dál. Kliment má teď super sezonu, ale kdyby po minulé sezóně odešel, tak by po něm nikdo ani nevzdechl (3 zápasy 0 branek...). Ať se mu daří, ať to dopadne jakkoliv. Hofmann pokud odejde, tak by za něj mohla být zajímavá náhrada, ale vše je na začátku.

    Lukáš Sadílek zatím rozhodně nikde nic nepodepsal, nicméně není vyloučeno, že pokud přijde zajímavá nabídka, tak se může stát, že odejde. Pokud se tak stane, tak rozhodně na daném postu dojde k doplnění.

    Podle informací, které mám, tak finančně je klub, i přes nezájem města, na příští sezonu v rámci možností zajištěn. Spekulace, že by klub snad nechtěl do pohárů, je jedním slovem nesmysl!

    To, co tady sem tam píše TK27 neberte moc vážně. Sem tam se trefí, ale o nějaké zaručené informace nejde.

    Podle všeho na Bohemku půjdou permanentkáři z tribuny C kromě C4, která byla na Bolku. Opět by měla být možnost se testovat v den zápasu.

  • Bobby - 10.05.2021, pondělí, 21:39
    (0)

    Žebráci bez stadionu? A kdo podle tebe z té druhé ligy má takový stadion, aby byl dobrý? Dukla, Jihlava, možná. To by se s takovou mohla udělat uzavřená první liga, dokud se v každém městě povinně nepostaví stadion, co splňuje podmínky pro první ligu. Takže třeba Chomutov bych v první lize viděl moc rád. Byl jsem tam na U21 repre a krásné prostředí.

  • hešpy - 10.05.2021, pondělí, 21:34
    (0)

    Mně se taky nelíbí, že budou ligu zas okupovat žebráci bez stadionu, na Bohemce a v Bolce bude tankodrom, ale v tom případě by druhou ligu hrálo tak pět týmů.

  • drzý vandrák - 10.05.2021, pondělí, 21:26
    (0)

    No právě.... Vůbec bych jim nedovolil jít nahoru.Prostě, nejsi připraven- nepostupuješ.Jednoduché jak žebřík!

  • Gigi1 - 10.05.2021, pondělí, 21:16
    (0)

    Budou hrát v Boleslavi...

  • drzý vandrák - 10.05.2021, pondělí, 21:07
    (0)

    Zajímalo by mne kde budou hrát.Stadion asi do začátku ligy těžko rozchodí.Kde jsou ty časy, kdy se udělila na půl roku výjimka a pak muselo být vše připraveno na ligu.Osvětlení, vyhřívání ,min. kapacita 3000 míst k sezení....My jsme musely hrát v Brně ,v Olomouci, v Drnovicích.Dnes se postupuje do ligy bez stadionu, bez zázemí.Prostě neuvěřitelné co si ten Strahov dovoluje.Už jen zbývá aby se půlka ligy odehrála ve skanzenu médii protlačované Bohemky.

  • Artigas - 10.05.2021, pondělí, 20:43
    (0)

    Mimo téma, do ligy zas postoupil zkurvený hrkr 👎👎👎

  • Bayern Munchen - 10.05.2021, pondělí, 20:22
    (0)

    Hory: tak to zkus, prosím, domluvit, protože marketing Slovácka stojí za jedno velké kulové... nevím, kdo prodává navenek značku Slovácka, ale jeho práce nestojí za nic...

  • Hory - 10.05.2021, pondělí, 18:44
    (0)

    jediný bohatý sponzor z našeho okolí který mi dává smysl, že by sem mohl napumpovat kupu peněz mi přijde KKCG. A to i vzhledem oboru ve kterém podnikají, to se přímo nabízí.

  • riedlss - 10.05.2021, pondělí, 16:23
    (0)

    ,,Říkejte si co chcete,,!!! 😀 tak to mne odstřelilo 😅

  • grandepipo - 10.05.2021, pondělí, 15:52
    (0)

    PEMA: Mám stejné informace. Dokonce to snad měl být nějaký podvodníček co si sám řekl o peníze.

  • a jé - 10.05.2021, pondělí, 15:06
    (1)

    Škoda že ti sponzoři co byli tady receny za celou dobu nevyšly byli bychom na úrovni Slavie 😞

  • Bobby - 10.05.2021, pondělí, 15:06
    (0)

    Pokud někdo říká, že současné media jsou nějak zmatipulované a publikují si, co se jim chce, tak tento web je ještě o level výš :D číst si tady ty spekulace je občas šílený záhul pro mozek. Ale baví mě to číst :D Třeba se jednou ty predikce vyplní. Člověk může alespoň snít :D

  • Bayern Munchen - 10.05.2021, pondělí, 14:08
    (0)

    pema: tak to je pak směšné, pokud by to i byla pravda dle rádia Jerevan :-)))

  • Bayern Munchen - 10.05.2021, pondělí, 14:07
    (0)

    chalupář: O zbrojovce jsem taky slyšel... Ale proč to zase nedopadlo netuším, tady se totiž už mluvilo o tolika sponzorech, že věřím, že ne vždy to byla spekulace, ale i pravda... Ale proč to nikdy nedopadne, netuším, to je to smutné :-(

  • pema - 10.05.2021, pondělí, 14:06
    (0)

    dle rádia Jerevan:Námluvy Slovácka s Orkou nevyšly proto..., že údajný zástupce Orky nebyl oprávněn v této záležitosti vůbec jednat..

  • Valheru - 10.05.2021, pondělí, 14:04
    (1)

    Ty vole, TK zase věští... Nostradamus křížený se Sibilou.

  • TK27 - 10.05.2021, pondělí, 14:04
    (0)

    To netuším, vím jen o jeho zájmu hostovat.

  • karagavrylydys - 10.05.2021, pondělí, 14:03
    (0)

    TK27: A už portugalci zaplatili všech 5 splátek?

  • TK27 - 10.05.2021, pondělí, 14:02
    (0)

    Říkejte si co chcete, já však řeknu poslední věc, která se ke mně v posledních dnech donesla. Trmal se zoufale snaží o návrat na Slovácko, Guimarães je ochotné ho pustit na hostování, ale chce za hostování tolik peněz, že na to Slovácko nepřistoupí. No chlapec si asi slušně zabil karieru.

  • chalupář - 10.05.2021, pondělí, 13:56
    (0)

    BM: Ne, co vím, tak sa jednalo a bylo opravdu na spadnutí se Zbrojovkou. Lesti si toto popletl s Valenotu :D těžko řéct. Nevim, ale prostě mně přijde, že si TK27 ty informace skutečně netahá z prdele... Viz scéna z obecné školy: "vona je úplně blbá. Slyšela, že shořel tranďák, a myslela, že tatínek"

  • Bayern Munchen - 10.05.2021, pondělí, 13:46
    (0)

    chalupář: po svojem jo, TK27 tady psal, že Zemek končí a když jsem se ho ptal, kdo to tady teda bude živit, tak napsal Valenta... A teď dělá mrtvého brouka... To že tady Slovácko jednalo kdy si dávno s Orklou a bylo to na spadnutí, tak to ví celé Hradiště... A nevyšlo to prý proto, že se tam změnila vyjednávací osoba mezi Slováckem a orklou no a pak už zájem asi opadnul nebo nevím proč z toho sešlo...

  • chalupář - 10.05.2021, pondělí, 13:39
    (0)

    Já vám kua nevim, já sa mosím TK27 zastat. Jinde to (vynášení informací) opravdu dělajú jiní (deník Sport atd.), tady to holt dělá TK27. Pár věcí, za které jste sa mu tady smáli, skutečně, co vím, byly na spadnutí a sešlo z toho opravdu shodou (možná nešťastných) náhod. Asi to nebude někdo zevnitř klubu, ale myslím, že zdroje má zajímavé. Spíš si asi nekteré věci pobere po svojém a občas z toho vznikne paskvil. Ale s tím sponzorem to bylo opravdu na spadnutí, to vím.

  • karagavrylydys - 10.05.2021, pondělí, 13:36
    (0)

    Kdo by se nám hodil z Opavy? Spekulace ohledně odchodů z Opavy: Hráči na hostování se vrátí do svých klubů. Nabídky odjinud mají Tiehi, Helešic, Didiba, Fendrich, Harazim, Rataj. O Matěje Hrabinu projevil zájem Zlín. Na odchodu jsou i Řezníček a Dedič. sfc.4fan.cz

  • hešpy - 10.05.2021, pondělí, 13:34
    (0)

    Babu, je to naprosto běžná věc, z kama si myslíš, že berou novináři informace? Odkud si myslíš, že má například momentálně nejslavnější fotbalový novinář Fabrizio Romano informace?

  • TK27 - 10.05.2021, pondělí, 13:33
    (0)

    Počkej si na Sadílka :)

  • Babu - 10.05.2021, pondělí, 13:32
    (2)

    TK27: Vynášení informací od klubu / nebo např. zaměstnavatele je naprosto běžná věc? V jakém vesmíru? Jedna věc jsou spekulace, druhá věc je vynášet interní doposud neveřejné info a honit si na tom internetové bodíky.

  • kecipep - 10.05.2021, pondělí, 13:32
    (0)

    TK: A co řekneš Bayernovi na toho Valentu?

  • kecipep - 10.05.2021, pondělí, 13:32
    (0)

    TK: A můžeš mi vypsat tvou statistiku - počet výroku / počet pravdivých výroků? trefil jsi Bajzu proti Bolce, ale Víťa to hnojil zápas co zápas, takže tam se dalo střílet od boku, že kouči dojde trpělivost.

  • TK27 - 10.05.2021, pondělí, 13:30
    (0)

    Což já jsem zatím neměl, že ano :)

  • kecipep - 10.05.2021, pondělí, 13:29
    (3)

    TK27: Jinde má ten zdroj třeba i pravdu

  • TK27 - 10.05.2021, pondělí, 13:28
    (-2)

    Což je všude jinde naprosto běžná věc, jen tady se z toho dělá haló.

  • kecipep - 10.05.2021, pondělí, 13:23
    (0)

    TK27: Myslíme. A měl bys přestat škodit klubu, když vynášíš info zevnitř

  • Bayern Munchen - 10.05.2021, pondělí, 13:22
    (0)

    Já ještě čekám na toho Valentu nebo to byl u TK27 taky autocorrect :-)))

  • Bayern Munchen - 10.05.2021, pondělí, 13:20
    (0)

    A ještě ten TK27 to chce hodit na mě, ty jeho zaručené informace :-))) že jsem je tady snad napsal já...

  • TK27 - 10.05.2021, pondělí, 13:20
    (0)

    Hele, mně je to jedno, myslete si co chcete.

  • Pan Puk - 10.05.2021, pondělí, 13:16
    (0)

    TK27> prý autocorrect, výmluvy jak Hamáček :-D

  • kecipep - 10.05.2021, pondělí, 13:14
    (0)

    TK27 nebudu ti projíždět historii příspěvků (zvlášt když si to user může smazat), už v zimě ses mýlil

  • celtic - 10.05.2021, pondělí, 13:10
    (0)

    https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/slovacko-fotbal.A210510_607201_fotbal_ald

  • TK27 - 10.05.2021, pondělí, 13:08
    (0)

    Opět lhal? Opravdu? No dobře, užijme si tedy zaručených informací od Bayerna, který naprosto přesně ví, že Slovácko nechce hrát poháry. Ano, napsal jsem prodloužil, to nerozporuji, chtěl jsem napsat prodlouží, ale známe autocorrect na mobilech. :)

  • kecipep - 10.05.2021, pondělí, 13:03
    (2)

    TK27: jak nakonec? Psal jsi "prodlouzil", minuly cas, takze jsi opet lhal? Vypni pocitac a zkus byt zajimavy v realnem zivote, je to tu taky fajn

  • Bayern Munchen - 10.05.2021, pondělí, 13:02
    (0)

    TK27: jak se můžeš obávat, všichni jsme to tady brali jako zaručenou informaci...

  • TK27 - 10.05.2021, pondělí, 12:54
    (-2)

    Obávám se, že Kliment nakonec nedopadl. :(

  • Gigi1 - 10.05.2021, pondělí, 12:45
    (0)

    Víc by se mí líbil místo Tecla ve Slavii....do Sparty je ho škoda :(( to raději ať jde ven a aspoň si něco vydělá. Škoda ho.... :(

  • karagavrylydys - 10.05.2021, pondělí, 12:42
    (0)

    Gigi1: "Agentura zastupující Jana Klimenta oznámila, že Jan Kliment nepodepíše ve Slovácku novou smlouvu a hledá mu angažmá v zahraničí. V Česku jediný přesun, který padá v úvahu, je přesun do Sparty Praha" 7.5.2021

  • Gigi1 - 10.05.2021, pondělí, 12:41
    (0)

    Já jen, že teď o tom mluvili v podcastu na čt úplně v závěru, že je to hotová věc, tak malinko nechápu :)) Ale pokud TK27 psal opak , tak su klidný !!!! On ví všechno !

  • kecipep - 10.05.2021, pondělí, 12:37
    (0)

    Gigi: Právě naopak! TK27 jasně psal, že prodloužil, od té doby mám klidné spaní.

  • Gigi1 - 10.05.2021, pondělí, 12:35
    (0)

    Ono už je jisté, že Kliment končí ????

  • Lukas Omara - 10.05.2021, pondělí, 12:07
    (0)

    Odbocim k akademii, vite o tom,ze mladez ma zakazano trenovat nad ramec klubu?

  • Maja - 10.05.2021, pondělí, 11:29
    (2)

    plzeň naprosto zklamala. ještě než se na zdejším fóru stihly objevit zaručené zprávy že svědík odchází do plzně tak podespali bílka :(( achjo. tolik zábavy mohlo byt

  • drzý vandrák - 10.05.2021, pondělí, 11:24
    (0)

    Tak jestli nehrozí odchod MS do zahraničí, tak je to vyřešené.Tím lépe.Z toho vyplívá velká pravděpodobnost, že to bude fungovat nadále ,tak jak má.

  • Nike - FCS - 10.05.2021, pondělí, 11:09
    (0)

    Do Olomouce prej zpět Jílek, toho jsem si po pravdě představoval jako nástupce Svědíka, pokud by odešel za lepším angažmá... Protože v béčku je Saňák, který by se posunul do roli jeho asistenta k áčka, protože spolu už trénovali... Tak můj plán zřejmě nevyšel :-D Tak snad tu Martin ještě nějakou dobu zůstane....

  • Hory - 10.05.2021, pondělí, 10:58
    (0)

    Svědík je tu pod smlouvou, tak nevím, že toto téma vůbec někdo vytahoval.

  • Pan Puk - 10.05.2021, pondělí, 10:45
    (1)

    Tak Plzeň i Baník mají trenéra pro příští sezonu. Tudíž téma odchodu Svědíka je snad vyřešeno.
    Teď udolat Bohemku,nějaký bod z Budějic a na derby s čistou evropskou hlavou :-)

  • bambulak - 10.05.2021, pondělí, 09:15
    (2)

    jsem rad, ze to konecne rekl i pan trener, a sice ze ta kondice po tom narocnem dubnu a utoku koronaviru jednoduse neni idealni a ani byt nemuze.. to jenom tady se bude psat jak se hralo na hovno.. slovacko do toho!!!

  • kecipep - 10.05.2021, pondělí, 09:10
    (1)

    Ondra: Svědík zmiňoval, že je to mezi ním a hráči, je mu jasné, že sil není tolik jako před Covidem. Proto jsem nesmírně rád, že nám EKL stejně neuteče.

  • Ondra - 10.05.2021, pondělí, 09:09
    (0)

    hešpy: Naprosto souhlasím. Rohy jsou katastrofa. Mimo Brna si nevzpomínám na přímák s přímou střelou na branku.

  • Ondra - 10.05.2021, pondělí, 09:04
    (0)

    Já hlavně pozoruji markantní rozdíl ve stylu hry celého mužstva. Na Bohemce, v Mladé Boleslavi, Jablonci či Ostravě jsme dominovali díky neustálému presingu. Od covidu už není vidět napadání v trojici hráčů a spíše se vyčkává, s čím přijde soupeř. Svědík to i řekl na tiskovce, že někteří hráči jsou z formy, ale při tom našem kádru je těžké nahradit kohokoliv.

  • hešpy - 10.05.2021, pondělí, 09:01
    (0)

    Obrovskou katastrofou jsou přímáky zahrávané Sadílkem. Včera nebyl ani jeden nebezpečný. Krom té přihrávky na Petrželu.

  • Bayern Munchen - 10.05.2021, pondělí, 08:49
    (-1)

    Tak včera to kluci odehráli dobře... Prvních 15 minut jsem viděla jako Slovácko v nejlepší podobě z této sezóny... pak bohužel velký útlum a čekání co se stane, ještě že Karviná nebyla nějak extrémně nebezpečná, ale občas v druhém poločase to tam smrdělo a konec zápasu odehraný slušně poté co to Karviná otevřela a my přidali druhou branku... Takže musím tým pochválit nebo především i pana Svědíka, jde vidět, že tito hráči potřebují nad sebou mít neustále tvrdou ruku, jiný trenér by tohle z těch hráčů nedostal... Bajza na mě taky působí více jistě v té bance... Jinak taky sleduji na Klimentovi a Sadílkovi, že hrají jinak než dřív, jak kdyby se nechtěli zranit, čemuž rozumím, když máš odejít za lepším, tak by to mohlo být smolné, jak včera třeba za Slávii Provod... Ale chci zmínit i to, že jak počítám tak počítám, v pohárech ještě nejsme... A ohledně těch financí to si povíme až po sezóně a před začátkem nové...

  • Artigas - 10.05.2021, pondělí, 08:26
    (0)

    Po včerejšku se musím omluvit; borci začátek perfektní, pak už to bylo slabší, ale důležité vítězství, a hlavně Bajza mě překvapil, jednak s nulou (pravda, moc té práce nebylo), ovšem dobrá hra i rozehrávka, působil sebejistě a v pohodě.

  • kecipep - 10.05.2021, pondělí, 07:54
    (0)

    Včera krásně vlétl do vápna a vybojoval penaltu, takový případ nebyl poprvé

  • Hory - 10.05.2021, pondělí, 07:24
    (0)

    Když se dívám po včerejšku na tabulku střelců, tak si říkám, že nebýt covidu, tak náš nejlepší střelec je Vlasta a naopak Klimentova statistika by tak vysoká nebyla. Přijde mi poslední dobu dost nevýrazný, jako by měl strach z nějakého zranění kvůli přestupu.

  • kecipep - 09.05.2021, neděle, 22:49
    (0)

    Vyjádřil se někde Bayern k té dnešní bojovnosti a plánované prohře? Asi jsem někde tu sebereflexi přehlédl

  • celtic - 09.05.2021, neděle, 21:05
    (0)

    paráda Bník vyrovnal na spartě,,nebylo by špatné,kdyby jim sebral nějaké body,nejlíp tři :)

  • kecipep - 09.05.2021, neděle, 21:01
    (0)

    Rozhodně se bude lépe vyjednávat s případnými zájemci i hráči, kteří můžou zůstat na předkolo a pak je šance je prodat lépe i do lepšího klubu, win win

  • nbk - 09.05.2021, neděle, 20:28
    (0)

    Proti Honzovi Klimentovi nic nemám, přeji mu úspěch ale myslím si že přestupem se může lehce zakopat.. jako třeba Helos. A mimochodem, pokud ukopeme poháry třeba sada a havlas zůstanou

  • drzý vandrák - 09.05.2021, neděle, 20:17
    (1)

    Mě příjde Bajzič v bráně mnohem klidnější než Víťa.Rozehrávka naprosto v klidu, bez zmatků.Dal bych klukovi ještě šanci.

  • celtic - 09.05.2021, neděle, 19:41
    (1)

    https://slovacky.denik.cz/fotbal-prvni-liga/svedik-se-vratil-na-stridacku-a-slovacko-zabralo-museli-jsme-si-urcit-cestu-2021.html

  • celtic - 09.05.2021, neděle, 19:36
    (0)

    bylo by to krásné kdyby v pátek vyhrálo Brno v Liberci :)

  • spiky - 09.05.2021, neděle, 19:29
    (0)

    Vajdik: Ano. Plzeň by musela skončit šestá a vyhrát pohár. Pak by šla do pohárů a nešlo by to pohárů 5. místo v tabulce. Jinak v případě výhry slavie v poháru jde vždy do poháru 5. místo v tabulce.

  • celtic - 09.05.2021, neděle, 19:27
    (0)

    co je zajímvé,že šest výsledků jdoucích po sobě mezi Slováckem a Karvinou zkončilo vždy 2:0,ve prospěch Slovácka,Karviná se po Příbrami,stává pro nás oblíbeným soupeřem..a taky je pozitivní,že v dnešním zápase jsme dostali jen jednu žlutou (Divíšek)...co se týče Plzně,tak nový tréner jim může pomoct,anebo naopak,,bude mít zas novou herní koncepci apod,pokud prohrají ve stžedu ze Spartou,tak na tom taky nebudou psychicky nejlíp

  • vajdik - 09.05.2021, neděle, 19:27
    (0)

    Otázka, 5.misto FCS, 4.misto Plzeň, finále poháru Slavia vs Plzeň. Na Liberec zkutecne stačí uhrát 3.b...a Liberec už nás nemůže předběhnout. Takže platí 3b rovná se max páté místo a jistota poháru, nebo to může být jinak pokud Plzeň ukončí 4 a pohár vyhraje Slavie. Jde pak pátý do té nové evropské soutěže?

  • fandajakhrom - 09.05.2021, neděle, 19:26
    (0)

    A za Danicka jsem taky rad... nekteri jste ho tady nechutne kritizovali... tak jako dalsi hrace (netreba jmenovat ktere...)

  • spiky - 09.05.2021, neděle, 19:25
    (0)

    Poháry už jsou po víkendových výsledcích hodně blízko. Ale naskýtá se otázka, jak se k tomu v klubu postaví, kdyby se to povedlo. Pokud někdo odejde, tak se bude muset přivést adekvátní náhrada + rozšířit kádr, což už se letos ukazuje že je úzký kádr dost limitující. No jsem zvědavý. Byl bych ale hodně zklamaný kdyby se to pak vzalo jako za ojedinělý úspěch a bralo by se to jen stylem "jsme tam omylem a nemáme na to rozpočet".

  • eden14 - 09.05.2021, neděle, 19:25
    (0)

    Už teď se ví, že z mol cupu půjde do pohárů páté místo nebo Plzeň, když vyhraje.. Nám stačí být pouze před Libercem a k tomu 3 body za podmínky, že liberec vše vyhraje. Máme obrovskou šanci

  • fandajakhrom - 09.05.2021, neděle, 19:23
    (0)

    Peetrs: ze 3 bodu mam radost jako kazdy fanousek FCS a spat budu dobre.. Je fajn, ze to mancaft uhral tak, ze nemusel Bajza moc zasahovat ;-) dnes bych to tam s prehledem odchytal i ja ;-)

  • barnabas.666 - 09.05.2021, neděle, 18:44
    (0)

    3 body stačí k jistotě pohárů.

  • kecipep - 09.05.2021, neděle, 18:24
    (0)

    3 body stačí na jisté 5. místo a vzhledem k tomu, že Plzeň bude mít impuls nového trenéra, takže ona pátá nebude. V takovém případě se nemusíme ohlížet na vítěze poháru

  • Michal fcs - 09.05.2021, neděle, 18:15
    (0)

    já myslím, že stačí 3 body

  • karagavrylydys - 09.05.2021, neděle, 18:14
    (0)

    celtic: Přesně tak, důležitost Daníčka teprve doceníme, až odejde Sadílek a Havlík.

  • celtic - 09.05.2021, neděle, 18:04
    (1)

    hodně důležité tři body,,paráda,,,vy kteří nadáváte na Daníčka,tak buďte rádi,že ho máme,,,já vím,že to není technický hráč a nikdy nebude tvůrce hry,,,je to defenzivní obranář na černou práci,ale takového taky musí mužstvo mít,,,a jako exekutor pokutových kopu je par excellence,takže žádný nekopa,jak někteří tvrdí,je to chlap bez nervů,....hoši díky,,,chce to ještě dvakrát vyhrát,protože Plzen sice ztrácí 4 body,ale má o zápas mín,takže bude hrát ještě 4 zápasy,a dohrávku ve středu se Spartou....no asi ve středu poprvé a doufám,že naposled budu přát Spartě...

  • nbk - 09.05.2021, neděle, 17:52
    (0)

    Chtělo by si to zajistit Evropu před derby. Ať mají hráči klid a poprvé bych jim i prohru odpustil. Každopádně životní sezóna, a tady někteří melou hovna. My skoro po 20 letech máme šanci na EVROPU, nehrajem o záchranu tak si to užijme. Cicilia Jurečka bude super i po odchodu klimenta, Tomic dnes fajn výkon a určitě se zvedne. Bajza taky super. Mareček dalšíma zapasema nabere zkušenost a bude to fajn. Přivedeme nějakého útočníka ať má rigi konkurenci a bude to fajn.

  • peetrs - 09.05.2021, neděle, 17:27
    (0)

    Paráda, díky kluci. A fando Bajza s nulou, budeš mít těžkou noc :-)

  • Hory - 09.05.2021, neděle, 17:17
    (0)

    Máme před sebou poslední tři zápasy z toho dva doma.Náskok který nám dává jistý klid. Teď už je to jen na nás a v našich rukou. Jsem rád, že mužstvo dnešek zvládlo a zavřelo ústa všem těm, kteří už předem znali výsledek dnešního utkání i výsledek celé sezony.

  • Patrik60 - 09.05.2021, neděle, 17:15
    (0)

    To Bayern: Čekáme na tvůj komentář k dnešnímu zápasu, po tom co jsi tu dnes vypotil za věci. Ono už ti nestačí hledat za vším jenom neustále negativní veci, dnes jsi to povýšil na vyšší level. Až se do těch poháru dostanem (a že se tam dostanem), těším se už ted, jaká moudra z tebe vypadnou. Jsi hold největší fantom zdejší diskuze, takový dvorní šašek. Ale takovýchto nejchytřejšich anonymů, jsou plné diskuze i jinde. PS: Dnes musíme kluky pochválit, jak zápas zvládli. Strašně důležitá výhra, neskutečně si tu sezónu užívám! Poslední 3 kola dáme a jsme tam.

  • fipa - 09.05.2021, neděle, 17:03
    (0)

    Mizerný výkon, ale krásné body. 👍👏🍻 Cicilia má hrát od začátku s Klimentem... jako Koler s Barošem ..to by byla ofenzivní paráda 👏🍻

  • Nike - FCS - 09.05.2021, neděle, 17:01
    (0)

    Pojdme si užít poslední 3 zápasy této nadstandartní sezóny a furt do toho netahejme negativa ap... kdo ví jestli taková sezona ještě někdy v budoucnu přijde, tak si užívejme této aktuální doby, ač nemůžeme všichni na stadion...

  • Bayern Munchen - 09.05.2021, neděle, 16:58
    (0)

    Jeee kámoš TK27 je tu :-)))

  • barnabas.666 - 09.05.2021, neděle, 16:57
    (0)

    Dobré tři body, ještě další tři a jsme v pohárech. První půle OK až do vstřeleného gólu, pak to připomínalo Pardubice. Naštěstí Karviná má v kádru celkem kopyta, takže jsme to přežili. V druhé půli přibylo šancí na obou stranách, hlavně my jsme si je konečně začali vypracovávat a nebylo to z naší strany jen bezhlavé odkopávání. Ten druhý pojišťující gól mohl přijít dřív, ale chvála bohu za něj.

  • Bayern Munchen - 09.05.2021, neděle, 16:57
    (0)

    Nevšimnul jsem si...

  • TK27 - 09.05.2021, neděle, 16:56
    (0)

    Bayerne, kdepak tě máme? :))

  • Bayern Munchen - 09.05.2021, neděle, 16:56
    (0)

    Už jsme v pohárech...

  • Greif - 09.05.2021, neděle, 16:55
    (0)

    Některým tu praskne žilka že ty poháry budou ..co by jsme tam přeci jen dělali :D

  • Hory - 09.05.2021, neděle, 16:55
    (0)

    Tady se už zase počítají body na poháry... ale Slovácko dle mých informací poháry nechce, nejsou peníze na poháry ani na další sezónu... však dnes uvidíme ten pohárový výkon...Bayerne, jen jsem si dovolil ocitovat Tvoje slova z dnešního dopoledne...

  • vlkodlak - 09.05.2021, neděle, 16:55
    (0)

    tady je odpověd pro pár nevěřících

  • KubaM - 09.05.2021, neděle, 16:54
    (1)

    Skvělá práce, děkujeme!! :-)

  • a jé - 09.05.2021, neděle, 16:52
    (1)

    Hoši děkuji s přehledem zvládnutý zápas díky

  • champyon - 09.05.2021, neděle, 16:50
    (1)

    Dnes perfektně zvládnutý zápas a zase jsme blíž Evropě.

  • Survival - 09.05.2021, neděle, 16:45
    (2)

    No nezávidím to dneska našim hráčům. Pojezný bude mít na dovču z těch pokut 😂.

  • tucekbucekmucek - 09.05.2021, neděle, 16:42
    (3)

    Tak co Bayerne budou pokuty za výhru? 🤣

  • peetrs - 09.05.2021, neděle, 16:17
    (0)

    fando změň si nick... Těma kecama o žoldakovi :-( ty fakt lulin. Ten kluk chytá za Slovácko, víš to ocasu?

  • fipa - 09.05.2021, neděle, 16:09
    (0)

    Daniček na začátku druhé půle dvě chyby

  • hešpy - 09.05.2021, neděle, 16:07
    (0)

    perfektní vstup do druhého poločasu

  • fandajakhrom - 09.05.2021, neděle, 16:05
    (0)

    Nbk: zobni si neco na uklidneni, at ti nepraskne žilka..

  • hattrick - 09.05.2021, neděle, 15:55
    (3)

    Podle Bayerna teď Pojezný zavítá do kabiny, aby klukům připomněl že musíme prohrát :)

  • bambulak - 09.05.2021, neděle, 15:52
    (1)

    SLOVACKO DO TOHO

  • fipa - 09.05.2021, neděle, 15:51
    (1)

    Krom patnácti minut slabost. Pojďme Slovácko 👏👏👏🍻🍻🍻

  • fipa - 09.05.2021, neděle, 15:50
    (1)

    Cicilia na plac👏👏👏a Jurečka taky👏👏

  • nbk - 09.05.2021, neděle, 15:36
    (2)

    Tu si fanek nevidí do huby? Žoldákovi? Tak se mluví o našem hráči?.. a co jako že je odchovanec znamená to že kubalu budu chválit a kliment je žoldák? Že budu chválit Rezka a Jurečka je žoldák? Vzpamatuj se debile

  • hešpy - 09.05.2021, neděle, 15:21
    (1)

    A já ji naprosto chápu. To že jsi odchovanec neznamená, že se na tebe nemůže říct ani slovo.

  • fandajakhrom - 09.05.2021, neděle, 15:20
    (-2)

    No ja spis nechapu tu averzi vuci Nemravovi a podporu zoldakovi, ktery tu nic nedokazal

  • hešpy - 09.05.2021, neděle, 15:13
    (1)

    Ty toho Bajzu musíš zmínit za každé situace, viď? Nechápu co na podprůměrném gólmanovi Nemravovi vidíš.

  • fandajakhrom - 09.05.2021, neděle, 15:12
    (1)

    Dáňa super! Hrajeme zatim dobre

  • fandajakhrom - 09.05.2021, neděle, 09:36
    (-3)

    Pokud Bajza zachyta dobre a konecne z toho budou i body, vezmu ho na milost :-) zatim ma ale uspesnost tragickou

  • Skein - 09.05.2021, neděle, 08:59
    (0)

    jinak Karviná se dnes zvedla, bude to těžký zápas...snad si kluci odpočinuli po náročném pocov.programu v dubnu

  • Skein - 09.05.2021, neděle, 08:54
    (0)

    Fando co ty jsi za blba :-D

  • fandajakhrom - 09.05.2021, neděle, 07:00
    (-4)

    Nebuď zlý... Bajza je tahounem FCS a milackem nekterych fanousku.. diky nemu jsme prece tam kde jsme :-)))

  • Artigas - 08.05.2021, sobota, 11:09
    (-2)

    Kaláb je zraněný, navíc chytá zas to slovenské nemehlo? Vzhledem k tomu, že FCS musí vyhrát, pokud teda chce hrát EKL, a hlavne vsechna zbyvajici kola, nic moc. Po Brně už hrají naprosto zoufale, žádný nápad, kombinace, nic.

pristi
 Další články:
13.05.2021, čtvrtek, 11:44 - Tomič se po roce a půl objevil v sestavě Slovácka. Na hřišti se cítil dobře
09.05.2021, neděle, 20:47 - O pohárech se bavíme, ale nejsme z toho nervózní, tvrdí po výhře Petržela
09.05.2021, neděle, 20:45 - Slovácko se přiblížilo Evropě. Karvinou pošesté za sebou porazilo 2:0
09.05.2021, neděle, 19:19 - Karviná - Slovácko 0:2, útok na poháry, trefili se Daníček a Petržela
06.05.2021, čtvrtek, 16:58 - Hofmann opustí Slovácko: Polsko je s penězi jinde, přemýšlím i nad exotikou
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace