*
DNES
Ženy | Miroslav Zbořil a Markéta Klímová před utkáním se Spartou
včera
Rozhovory | Slovácko - Slavia
17.03.2024
Milan Heča a jeho hodnocení utkání v Teplicích
17.03.2024
Z PLOCHY | Jan Kalabiška po zápase v Teplicích
16.03.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Teplicích
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 978 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku
06.11.2023
Fanoušci v zápase proti Hradcu

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

13.04.2024 od 15:00

Městský stadion MB

Přihlášeno
18
fanoušků

Slovácko postavení poslední Dukly neřeší. Na Julisce chce zvítězit

17.08.2018, pátek, 11:18
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Před páteční předehrávkou 5. kola FORTUNA:LIGY mají všechny triumfy ve svých rukách. Fotbalisté Slovácka po dvou zvládnutých domácích duelech s Ostravou a Olomoucí jedou do Prahy v klidu.

„Ten je však někdy zavádějící,“ připomíná trenér Slovácka Michal Kordula.

„Může dojít ke krachu. Nemůžeme mít v zápase menší nasazení než soupeř. Naopak musíme podržet absolutní koncentraci a nasazení. Pak můžeme být úspěšní,“ přidává před páteční bitvou na Julisce čtyřicetiletý kouč.

Přestože Daníček a spol. předcházející výjezdy do hlavního města výsledkově nezvládli, když prohráli s Bohemkou i Spartou, proti poslední Dukle jsou ve výhodě. „Není to ale o tom, zda hrajeme doma či venku,“ říká Kordula.

Dukla, která zatím nezískala žádný bod a v tabulce je poslední, je oblíbeným protivníkem Moravanům.

Celek z Uherského Hradiště bodoval proti klubu z Dejvic v posledních devíti zápasech, poslední porážku ve vzájemném duelu si navíc zaknihoval na Městském stadionu Miroslava Valenty 2. listopadu 2013. Tehdy Slovácko doma padlo s Duklou 0:1.

Od té doby ale Slovácko pravidelně boduje. Lepšího soupeře si zkrátka Kordulův tým nemohl přát.

Jméno Heslo
text
  • Greif - 22.08.2018, středa, 18:55
    (0)

    Teda krom videa to moc v zahru nesleduju..

  • Greif - 22.08.2018, středa, 18:52
    (0)

    Proč tu už druhý týden nevidím článek jak hrála juniorka ?

  • Pett - 22.08.2018, středa, 14:36
    (0)

    To Skein. PSV je nejvíce připosraný klub v dávání šancí mladým v celé Eredivisie.Jedinne štěstí pro Sadilka je,že šel Van Bommel od PSV Toekomst k A-týmu.

  • eLucky - 22.08.2018, středa, 13:21
    (0)

    to Šovki: U Slavie bych si počkal co se bude dět, než bych toto tvrdil zatím. Nezmar je rozhodně osobnost, který má schopnosti na to vést takto klub, ale otázka je jestli dostane tu moc.

  • Šovkovskij - 22.08.2018, středa, 13:04
    (0)

    Přesně tak, v Plzni je zodpovědný Šádek, ve Slavii teď Nezmar (LuftJarda za nic odpovědnost neponese:-)), před tím tuším Krob, ve Spartě jsou různí Kotalíci, Svobodové, Ščasní a podobní a nikdo za nic nenese odpovědnost:-)

  • eLucky - 22.08.2018, středa, 12:31
    (0)

    V tom je rozdíl oproti Plzni, nebo třeba slovenskému Trenčínu, v obou těch klubech je jedna jediná osoba, která vládne všemu a řídí vše. Je zodpovědná za všechny podařené věci, ale aj za ty průsery. Ve Spartě se průser dycky na někoho hodí, ten se vyhodí a jede se dál ve stejných kolejích bez poučení:D

  • eLucky - 22.08.2018, středa, 12:30
    (0)

    to Šovki: Tak může mu to otevírat dveře do okruhu oligarchů a máš pravdu, že na divokém východě se toto fakt bere, i když teda nechápu proč, asi si poměřují koule:D Nicméně problém Křéťy ve fotbale je ten, že on tomu vůbec nerozumí a má kolem sebe zjevně neschopné lidi, kteří se přisáli k jeho peněžence a tahají z něho prachy. Problém vedení Sparty je klasicky pro korporát - všichni by chtěli rozhodovat, ale nikdo nechce mnět zodpovědnost:)

  • Šovkovskij - 22.08.2018, středa, 12:17
    (0)

    Babu: Přesně jak píšeš a pozastavilo se nad tím už hodně lidí, že úspěšný podnikatel, který má všechno pod palcem a jeho firmy prosperují a vydělávají a pak je tu samostatná jednotka Sparta a v ní neschopní jedinci typu Kasíka, Svobody, a dalších, kteří dlouhodobě jsou neúspěšní, nemají výsledky a jen dokáží spolehlivě rozprášit Danovy peníze (a jaké!), třeba ta megaúspšná akce se Štramákem a nákupem desti cizinců, opravdu, neprofesionální, amatérské, bez koncepce, vize a Křéťa to pořád toleruje a platí jak mourovatý. V jeho jiných firmách by tito lemplové už byli dávno na dlažbě, ale na Letné se pořád drží. Já jsem někde četl, že ono to pro něj není zase tak ztrátové, protože coby vlastník nejslavnějšího fotbalového klubu u nás má tímto otevřené cesty na zahraniční trhy, hlavně tedy do Ruska, kde hodně investuje, protože tam na to hodně dají, pokud vlastníš sportovní klub. Tam má každý správný oligarcha ve vlastnictví právě buď fotbalový, nebo hokejový klub, takže tohle je pro Dana velká deviza. A asi se mu to i tímto pořád nějak vyplácí.

  • Babu - 22.08.2018, středa, 11:48
    (0)

    šovki: jo to je hodně zajímavé, že Křetínský, ač velmi úspěšný podnikatel a investor, si do svého koníčku Sparty bere nekompetentní lidi a Spartu, která by měla být výstavní skříní jeho byznysu, v podstatě nechá se plácat.. možná má nějaké strategie, kterým nerozumíme, ale na mě to zvenčí působí, že je v tom klubu prostě bordel, nikdo neví, co jsou jeho kompetence, ale zároveň chtějí být všichni ti Ščasní a Kováči v popředí týmu bez toho, aniž by uznali, že za neúspěchy mohou i oni a mají taky máslo na hlavě.

  • Šovkovskij - 22.08.2018, středa, 11:40
    (0)

    Ještě doplním, nechápu, jak Město může vlastnit prvoligový profesionální fotbalový klub. To je docela mazec:-)

  • Šovkovskij - 22.08.2018, středa, 10:49
    (0)

    Takový Dan Křetínský má Spartu jako hračku a za ty roky v ní utopil miliardy. Ale on si to může dovolit. Je zajímavé, že tak úspěšný byznysman si neohlídá něco takového a nechá klub dlouhé roky řídit takovými diletanty. V odvětví fotbal Dan vyloženě pohořel:-)

  • eLucky - 22.08.2018, středa, 10:40
    (0)

    to Šovki: V Olomouci ho město hledá už tři roky:D A to si myslím, že s ohledem na zázemí a kádr je Olomouc pro případného investora lákavější. Nicméně ono je toto vlastně celkem jedno, nakonec je to stejně o tom, že ten dotyčný bere klub jako koníček, ne jako investici. V českém fotbale to těžko ide brat jako investici, která se vrátí. Sigma padá tam kam patří, to je holt fakt. Loňský ročník zahráli prakticky nad limity svých hráčů a to je dneska vidět. Totálně se jim rozpadla obrana a už nefunguje zdaleka tak ani záloha. A to jim prakticky odešel jeden jediný hráč přitom. Nicméně potenciál jejich kádr pořád má, ale vlastně zkušenostmi a kvalitou nejsou o nic výš než my v obraně a v záloze. Pouze v útoku dnes mají lepší jména - nemyslím, že výrazně lepší kvalitu, ale jména a zkušenosti v útoku rozhodně majů. Klidně letos možeme vyletět my, kádr, sehranost aj zkušenosti na to máme.

  • Šovkovskij - 22.08.2018, středa, 10:32
    (0)

    e-Lucky: V Opavě hledají nového majitele, který by klub od města odkoupil, ale to je běh na dlouho trať. A vůbec není jednoduché najít někoho, kdou koupí fotbalový klub. Navíc nemohou ani čerpat z domácího prostředí, kde by za nimi stál vyprodaný stadion. Je rozdíl jezdit pořád do Brna na Srbskou, kde je tisíc lidí, hraješ pořád venku. A ještě co se týče Sigmy, nepopírám její kvalitu, ale myslím, že ten povedený ročník byl i zčásti o souhře náhod a štěstíčku, vyšel jim start do ligy a vezli se na vlně euforie, to tak u nováčků bývá, druhý ročník přijde většinou vystřízlivění. Viz např. Gottwaldov, který měl rok před tím báječný podzim a na jaro byl nulový. Podle mne se letos vrátí Sigma kam patří a bude se motat uprostřed tabulky, i když vím, že jim letos do toho přibyla Evropská liga a s tak úzkým kádrem letět přes půl světa do Kazachstánu, hrát dva zápasy týdně a to je čeká ještě Sevilla, kde očekávám klepec. Jde vidět, že to je pro takové týmy hodně náročná zkouška, však to jde vidět i v tabulce.

  • eLucky - 22.08.2018, středa, 10:20
    (0)

    to Šovki: Oni mohli těžit jenom z jedné věci - dlouhodobé sehranosti kádru a propracovaného vyzkoušeného systému. Bohužel toto je zjevně - i ve spojení s neustálým hraním venku - na první ligu málo. V podání Sigmy prakticky to samé loni vyšlo, ale zjevně na tom byla Sigma líp jak kvalitou kádru, tak sehraností + hrajů fakt doma.

  • Šovkovskij - 22.08.2018, středa, 10:14
    (0)

    Už to, že se Sadílek dostal na lavičku, je nesporným úspěchem.

  • Šovkovskij - 22.08.2018, středa, 10:10
    (0)

    ...překvapovala...

  • Šovkovskij - 22.08.2018, středa, 10:09
    (0)

    Co se týče Opavy, tak mne překvapovaly jejich sebevědomá prohlášení před sezonou, že chtějí do pěti let hrát na špici tabulky a letos že se chtějí pohybovat ve středu tabulky. Asi si neuvědomovali, že rozdíl mezi první a druhou ligou prostě je a že v lize nejou žádná Táborska či Chrudimi (se vší úctou). Při tom již tehdy věděli, jak jsou na tom finančně. A dnes jsou peníze na prvním místě, pokud chceš být úspěšný.

  • Skein - 22.08.2018, středa, 08:20
    (0)

    LM: PSV otočilo v Borisově. Talent Sadílek zůstal na lavičce. Brzy byl měl dostat asi nějakou minutáž v A. ;)

  • vajdik - 21.08.2018, úterý, 14:19
    (0)

    Babu myslel jsem v nadsázce ;-) Nojo asi město Opava nemělo peníze drive - ale do toho asi my moc nevidíme... Po pár kolech nejde říct kdo bude sestupovat ale rozhodně toto Opavě nepomáhá... Ale jak jsem psal, snad letošní sezona i díky řeknu to tak, štastným výhrám, může být v klidu a mělo by se pomalinku řešit co bude v následující... :)

  • eLucky - 21.08.2018, úterý, 14:18
    (0)

    Opava a město - jako majitel klubu - totiž vůbec nepočítali s tím, že by mohli do ligy postúpit, proto na to tzv. srali a proto tak dopadli. Nicméně s ohledem na to, že opavský klub patří městu a je skoro plně dotovaný městem, tak má tím defacto jasno o sestupu, protože není reálné, aby mu město přisypalo do kasy prachy na posily a s dnešním kádrem je šance na záchranu jenom teoretická. Ostatně už před sezonou řekli, že vlastně uvidí jak se zadaří první půl rok v lize a pokud se nenajdou prachy na další půl rok v lize (asi na chodníku nebo co?:D), tak budou muset prodávat, aby mohli dohrát sezónu v lize:D Což je teda super vize:D

  • Babu - 21.08.2018, úterý, 14:07
    (0)

    vajdik: já su naprosto v klidu, nepíšu nikde vykřičníky :-) Opava a její město neskutečně podcenili rekonstrukci stadionu.. protože kdyby chtěli, spravili by jej už dávno. Postupovat chtějí 5 sezón a pak nechají své hráče a fanoušky trmácet se do azylu 150 km. To je taky může přivést jednoduše k sestupu. A zatím to tak vypadá.

  • kecipep - 21.08.2018, úterý, 10:08
    (0)

    V přepočtu na hráč/odehrané ligové zápasy máme jedno z nejzkušenějších mužstev ;-)

  • vajdik - 21.08.2018, úterý, 09:19
    (0)

    Babu klíd...díky bohu, ze letošní sezona rozehrála slušně s přispěním paní Štěstěny - uhrát dobrý výsledek ze Zlínem a základ k tomu, že letošní sezona (minimálně podzim) bude v klidu... Na spodku Karviná (nejsou peníze), Opava (hraje vše venku a kádr má z druhé ligy, který ji sice vyhrál ale kvalita je nižší) a Dukla, která také nemá kvalitu, ale je to pražský celek který se ještě může hráčsky obměnit.. Pro Slovácko super že už na tyto týmy po pondělku bude mít náskok třeba 10.b ;-) Ono možná ta výsledková změna je i díky tomu že ta Slovácká školka už není to co rok az dva zpátky...brankář: Daněk., obrana: Kadlec, Krejčí a i Hoffi už starší pardálové, záloha: Vlasta, Navrc, Petr, Kalabiška v nejlepším fotbalovém věku a jen ten utok mame mladý - takže si už nemyslím že bychom měli mít status týmu s nejmladším věkovým průměrem... ;-)

  • eLucky - 21.08.2018, úterý, 09:17
    (0)

    to Witeek: Výjimečným dělá Slovácko už to že jde o Slovácko, pokud je ti toto málo, fandi si třeba Gottwaldovu;)

  • Babu - 21.08.2018, úterý, 08:39
    (0)

    A i kdybychom porazili Madrid, tak by tu někteří psali, že za ně hrálo céčko, protože Gareth Bale byl na pivu, takže v klidu.. tady se jen shazují úspěchy týmu pořád dokola.. ;-)

  • Babu - 21.08.2018, úterý, 08:38
    (0)

    Witeek: byl to vtip, ale chápu, že je lepší se rozohnit a psát vykřičníky :D tady je to fakt čím dál lepší..

  • spor - 20.08.2018, pondělí, 21:36
    (0)

    povzbuzujici muze byt ze 3 z 5 souperu se kterymi jsme hrali jsou nad nami v tabulce :D

  • riedlss - 20.08.2018, pondělí, 21:29
    (0)

    pokud ne*

  • riedlss - 20.08.2018, pondělí, 21:28
    (0)

    Witeek: použil tady někdo slovo vyjimečný? Zatím je to holý fakt :) Nike: byl jsi na Bohemce? Pokud jo, nevíš o čem mluvíš....

  • Nike - FCS - 20.08.2018, pondělí, 20:04
    (0)

    Možná jsme porazili Baník ale zase rupli s totálně marnou Bohemkou, takže bych to zase tolik nehrotil a zase to nějak nepřechválil...Ale je to dobrý pocit, že jsme je zatím jediný my přibrzdili

  • vajdik - 20.08.2018, pondělí, 20:01
    (0)

    Babu a nemyslis ze par minut tomu hráči kdyby hral moc nepomuze!? Navic neocekavam ze v nejakem zapase budeme vyhrávat tak, abychom dohrávali v klidu a mohl tam jit Hele, Rezek atd..

  • Witeek - 20.08.2018, pondělí, 19:59
    (0)

    Babu: a to nás dělá výjimečným týmem? Jako by jsme snad porazili Madrid omg... Jinak - Baník dnes jezdil po řiti a to doslova!!! Žádné 1:0 - tak zvolníme tempo. Žádné 2:0 - tak už to nějak ukopeme do konce. Žádné 3:0 a už se na soupeřovu půlku nemá smysl vydávat v tom hicu....sakra takový fotbal bych chtěl vidět se Zlínem! Nádhera a to nesnáším Bahník! Ale klobouček....

  • Babu - 20.08.2018, pondělí, 19:41
    (0)

    Baník dobře válcuje Sigmu. A Slovácko zůstává stale jediným týmem, co v dosavadním ročníku ligy porazil Ostravu. :D

  • Babu - 20.08.2018, pondělí, 19:26
    (0)

    Vajdik: v podstatě se rozpustila juniorka po sezoně a borci šli na hostování do druhé a třetí ligy, tkera je kvalitnější a zůstal širší A tým, takže myslím, že se s ním počítá. Spíš je to tak, že by asi dostal šanci na konci zápasu při jasném vedení, ale my teď vše rozhodujeme až v koncích, tak se na hřiště nedostane.. ale já věřím, že jeho čas přijde..

  • tadeas123 - 20.08.2018, pondělí, 19:11
    (0)

    A bojím se jak píšou ostatní že nám takový talent uteče

  • tadeas123 - 20.08.2018, pondělí, 19:09
    (0)

    Helebrand určitě musí jít na půl roku na hostování a havlika tady podle mě držíme moc dlouho a podle mě jsme na něho mely nakou zajímavou nabídku a podle mě je helebrand stejně dobrý

  • Šovkovskij - 20.08.2018, pondělí, 17:24
    (0)

    Taky si myslím, že by bylo lepší poslat jej někam na hostovačku, třeba i do druhé ligy (třetí liga je málo), než jej ubíjet v juniorce a v takové patla matla soutěži.

  • vajdik - 20.08.2018, pondělí, 17:10
    (0)

    Babu - s tím Hellebrandem to je těžké když hrajeme v záloze na 5 hráčů z toho jeden defezivní (Daníček v alternaci s Janoškem) dva kraje kde také hrát jaxi nemůže protože není krajní středopolař, takže zůstává prosto do středu, kde je Havlík, Sadílek, Machalík a právě Hellebrand momentálně asi čtvrtý v pořadí... Možná se bude muset někam prodat Havlík a trošku se posune...ale asi by mu neuškodilo kdyby ho vedení pustilo na půlroční hostování do druhé ligy, ale jde o to zda vůbec o něho je někde zájem ale i třetí liga v brodě by mu dala více než juniorka! Navíc na střed zálohy momentálně v konkurenci asi nemá a je škoda že se případný talent zabíjí nějakou juniorskou ligou..kdyby hrál v brodě mužský fotbal, zákonitě by mu to dalo více... Je otázkou proč Standa Levý jako SM nechce jít touto cestou...

  • Šovkovskij - 20.08.2018, pondělí, 16:20
    (0)

    Tak já mám nepřetžitý provoz, takže mne poněkud znepokojilo, že je to přeložené na pondělí, když mám zrovna volný víkend, takhle budu muset v pondělí zdrhnout dřív:-)

  • Babu - 20.08.2018, pondělí, 16:14
    (0)

    Jinak s tím Hellebrandem to chápu, na začátku šance malé dostal a nemyslím si, že zklamal, tak snad se s ním stále počítá, je to technicky hodně zajímavý hráč.

  • Babu - 20.08.2018, pondělí, 16:14
    (0)

    šovki: v sobotu jsou jen dvě věci a v nedělu je zbytek závodů, tak jedině v nedělu vyrazit ;-) Mně také pondělí velice nepasuje, ale to tak mají asi skoro všichni..

  • tomrs - 20.08.2018, pondělí, 15:27
    (0)

    Hory: to nemusel nikdo mc uvažovat, moc kombinaci neni, když je víkend zabraný jinými kulturními akcemi 😂😂😂

  • Hory - 20.08.2018, pondělí, 15:00
    (0)

    Já osobně jsem rád, že se hraje až v pondělí. Jako příznivec motorsportu, bych byl a budu na Barum Rallye (neboť ta je pouze jednou v roce). Takže ten pondělek je výborný tah toho kdo to vymyslel a je vidět, že konečně někdo uvažoval!

  • karagavrylydys - 20.08.2018, pondělí, 14:40
    (0)

    Babu: Hejnová nebude, už ukončila sezonu.

  • Šovkovskij - 20.08.2018, pondělí, 14:33
    (0)

    Babu: Nekámoším, ale co jsem četl kdysi cosi četl, tak přiznal, že očekával více příležitostí. A to bylo ještě v době, kdy seděl aspoň na té střídačce a zahrál si aspoň pár minut, kdežto teď hraje juniorskou ligu, o jejíž kvalitě a přínosu pro mladé hráče víme všichni své. Takže si myslím, že vím, jak se asi cítí. A když je v áčku místo něj třeba Rezek, jak tu již bylo zmíněno.

  • Šovkovskij - 20.08.2018, pondělí, 14:30
    (0)

    Aha, to jsem nevěděl. Barumka mne nezajímá a co se týče Mistrovství ČR i s Maslákem, či Hejnovou, to jsem netušil. Tak to se tedy dá celkem pochopit. Pravda, vyšlo to strašně blbě, je to pech. No, že bych se šel v sobotu podívat na Masláka, když mám volný víkend?:-D

  • Babu - 20.08.2018, pondělí, 14:29
    (0)

    šovki ty vole spolkni pilulku hořkosti, se s Hellebrandem kámošíš nebo co, že víš, že ho to tu nebaví? :D zas jakési konstrukce

  • Babu - 20.08.2018, pondělí, 14:24
    (0)

    V pátek a v sobotu je Barumka, takže to neschválili policajti a v nedělu tam není atletika pro deset lidí (ano, vím, je to překvapivé :D ), ale Mistrovství ČR družstev mužů a žen během soboty a neděle, kde bude i Maslák, Hejnová atd., takže to tam být nemůže zároveň.. jo, vyšlo to pěkně na kokot :)

  • Šovkovskij - 20.08.2018, pondělí, 14:06
    (0)

    Mám vážnou obavu, že to tady Patrik po sezoně zabalí. Určitě si představoval, že zde dostane více šancí a příležitostí v A týmu, než tomu tak je. Ostatně i s tím sem ze Zlína přicházel. Je velká škoda, že takový talent odejde, protože si nedělám iluze, že by zde chtěl pokračovat a utápět svůj nesporný talent.

  • Šovkovskij - 20.08.2018, pondělí, 14:05
    (0)

    To by potom mohlo být cokoliv. Třeba i mše svatá nebo hokej Hradiště - Břeclav:-) Prostě je fotbal a buď mám prvořadý fotbal a jdu na něj anebo mám jiný zájem a jdu jinde. A ne pořád něco odkládat, překládat a přesunovat.

  • tomrs - 20.08.2018, pondělí, 14:04
    (0)

    to není Hellebrand Patrik, nýbrž Matěj a dal branku proti Boleslavi, Patrik Hellebrand je právoplatným členem juniorského týmu.

  • Jerry1984 - 20.08.2018, pondělí, 13:58
    (0)

    A co třeba Barum rally? ;)

  • Šovkovskij - 20.08.2018, pondělí, 13:53
    (0)

    To jsem zaslechl taky někde, že je tam nějaká atletika. To mi vážně hlava nebere, čemu to jako vadí? Jedná se přece o dvě různé akce, které spolu nemají nic společného a stadiony jsou od sebe odděleny. A už vůbec nechápu, proč fotbal, obzvlášť derby, ustupuje nějaké atletice, na kterou přijde deset lidí. I když je mi známo, že Tichavský je nadšený atlet. To je opravdu absurdní, co se tedy děje. Derby se Zlínem se přesune na pondělí a v sobotu bude atletika pro deset nadšenců. Štípněte mne!

  • FcS - 20.08.2018, pondělí, 13:52
    (0)

    Viděl jsem Hellebranda na soupisce Opavy při zápase. Ale jestli je to náš Patrik to netuším

  • tomisek - 20.08.2018, pondělí, 13:45
    (0)

    O víkendu je nějaká atletika vedle

  • Šovkovskij - 20.08.2018, pondělí, 13:39
    (0)

    Proč se s Gottwaldovem hraje vlastně v pondělí? Nikde jsem nezaznamenal nějaký důvod. Asi hrozí, že by v sobotu došli lidi? (Cimrman: Hospoda na mýtince: "Nejdřív si otevřel hospodu u silnice na Písek. Ale chodili mu tam lidi."

  • Šovkovskij - 20.08.2018, pondělí, 13:34
    (0)

    Jak píše tadeas123, taky by mne zajímalo co je s Hellebrandem, že není ani na lavičce. Vždy dokázal hru parádně rozhýbat. Co vím, tak Kordula o něm prohlašoval, že má určité problémy etablovat se na mužský fotbal, něco o fyzické síle atd. No, moc to nepobírám.

  • tomisek - 20.08.2018, pondělí, 10:02
    (0)

    Paln se o trávník stará líp jak o vlastní ženu😂,je tam každý den a doslova se s ním mazlí. Jen tak dále!

  • eLucky - 20.08.2018, pondělí, 09:46
    (0)

    to Skein: Nechcu moc pomluvat předchozí údržbu trávníku, ale je vidět, že to dnes dělá profík prostě. Je skoro neuvěřitelné, co s tím oraništěm dokázal aní ne za půl roku - a v těch kurevských vedrech - udělat!

  • Skein - 20.08.2018, pondělí, 09:02
    (0)

    možná jste si ani nevšimli, ale konečně se dává doma trávník do pořádku (malé vápno super). na olomouc, byl krasně hleďavý, líbilo se mi jak o poločase se jamky dávaly do pořádku a hned po zápase, se seklo. V doufám, že to bude nadále tak krásně fungovat ;) jen tak dál..

  • tadeas123 - 20.08.2018, pondělí, 00:30
    (0)

    Borci nevíte proč nehrává patrik helebrand? podle mě když nastoupil tak byl vynikající a nebál se 1vs1 a je lepší než Rezek.

  • zary.cz - 19.08.2018, neděle, 18:33
    (0)

    Plánují se nejaky speciální trička na Derby?

  • Witeek - 19.08.2018, neděle, 16:54
    (0)

    Nebo se jo bojíme? Asi spíš...

  • karagavrylydys - 19.08.2018, neděle, 16:54
    (0)

    Pokud nebudou hosté (Janošek, Kuchta) o parník lepší, tak bych rozhodně stavěl domácí hráče.

  • Witeek - 19.08.2018, neděle, 16:53
    (0)

    Chtěl bych vidět Kuchtiče se Zajou spolu na trávníku. Ty by tam neskutečně presovali obránce. Jen ten styl na dva útočníky neumíme že :/

  • CeZeRo - 19.08.2018, neděle, 16:30
    (0)

    Nike - FCS: Komlichenko je velke jmeno podle tebe z jakeho duvodu? :-D ze se mu povedl vcera hattrick? :-D

  • zary.cz - 19.08.2018, neděle, 14:39
    (0)

    drzý vandrák: Souhlas! Jestli bude Kuchtič dávat góly a Zaja nebo Filda Kubala ne, tak musí hrát Kuchtič. A naopak samozřejmě.

  • Babu - 19.08.2018, neděle, 12:34
    (0)

    Tak byl tu celý článek se shrnutím a odpověďmi na otázky ze setkání s ředitelem. Viz: Kuchta tu bude min. rok, možná víc. Kuchta je typologicky kvalitní jako Zajíc. Kuchta je zatím BEZ OPCE, ale se Slaviií jsou teď dobré vzrahy díky Nezmarovi, takže se pujde lépe domluvit, kdyby ho Slavie nechtěla do kádru.

  • zary.cz - 19.08.2018, neděle, 12:27
    (0)

    Jen tak mimo: Hráči by mohli udělat nějaké pozvánkové video na DERBY. Chtělo by to nalákat co nejvíc lidí na tribuny.

  • Greif - 19.08.2018, neděle, 11:58
    (0)

    No právě nevíme nebyli jsme na posezení

  • tucekbucekmucek - 19.08.2018, neděle, 11:31
    (0)

    A jak víte že tam opce na Kuchtu není, třeba ho po sezoně koupíme, Slavia půjde po zvučnějších jménech s jejich kapitálem

  • Nike - FCS - 19.08.2018, neděle, 11:28
    (0)

    Pokud je tu Kuchta pouze na hostovačce bez opce, tak šance bych dával pokud možno (když nebudou zranění) tak Zajícovi s Kubalou, jsou všichni 3 poměrně vyrovnaní a proč budeme slávistům rozehrávat hráče, když tu máme své hráče a odchovance, kteří potřebují hrát... Kdyby to byl někdo s velkým jménem jako třeba Wágner,Komlichenko,Magera tak beru že budou mít přednost před našima mladýma, ale nějaký Kuchta hold je na stejné urovni jako naši útočníci. Každopadně at dá Kalabišku do základu místo Navrca a pak třeba ho tam hodí kolem 60 minuty jako rychlého žolíka, třeba se chytne.

  • huhu - 19.08.2018, neděle, 11:12
    (0)

    Rekl bych ze mame nejvyrovnanejsi utocnou trojici v lize. Kdyz je jeden bez formy, druhy zaskoci. Zajic je ted no1, protoze ma nejvic zkusenosti a nejvic zna system. Kazdopadne si myslim, ze z Kubaly roste jeste zajimavejsi hrac. Kuchta me nejak nezajima, neni to nas hrac

  • hešpy - 19.08.2018, neděle, 11:06
    (0)

    Mně se teda Kuchta taky líbil víc než Zajíc.

  • Dan - 19.08.2018, neděle, 08:06
    (0)

    Lepší než Zajíc je Ķuchta i Kubala.

  • Greif - 19.08.2018, neděle, 06:12
    (0)

    Proč teď všichni volají po kuchtovi? To je o tolik lepší jak zajíc ?

  • Witeek - 18.08.2018, sobota, 22:41
    (0)

    Stručně můj pohled (víceméně se tu shoduji s ostatními) - první poločas slabota! Přirovnal bych to k zápasu na Bohemce. Teď to ale klaplo. Všichni zahráli na Dukle dobře až na Honzu Navrátila, což mě nesmírně mrzí, vždy jsem říkal, že to byla nejlepší posila. Ale teď se ten kluk hledá. Každopádně nad ním nelámu hůl, to v žádném případě! Jen ať teda se ukáže Honza Kalabiska od první minuty ať je můžu nějak srovnat. Za těch pár minut mě Kalabiska nepřesvědčil. A lajna Kadlec - Petr to bylo úžasné! Na závěr dotaz - Jak je na tom se zraněním Kuchta? Vyběhne na pažit proti Zlínu?

  • kecipep - 18.08.2018, sobota, 19:12
    (0)

    Tvl ti Sevci maji v tom zaveru jeste mnohem vetsi kliku nez my

  • zary.cz - 18.08.2018, sobota, 15:37
    (0)

    Emil Tischler dal gól za Pardubice. A to nastoupil v 74. minutě.

  • xxpaloxx - 18.08.2018, sobota, 11:18
    (0)

    No vidíte a to bylo pořád keců na téma Kadlece nebrat , jde mu jen o to , aby tady dožil za velké peníze. Ono je mnohdy lepší počkat s kritikou na to , co který hráč ukáže.

  • zary.cz - 18.08.2018, sobota, 10:12
    (0)

    Naopak Navrc pořád nic moc. Čas Kalabišky musí nastat. Nejlépe už proti zlínu. A Kadlec opravdu zahrál moc dobře.

  • kecipep - 18.08.2018, sobota, 09:58
    (0)

    A chtel bych verejne pochvalit Petra. Vcera byl o tridu lepsi, krasne centry a s Kadlecem zastinili nasi pravou stranu, snade poprve

  • riedlss - 18.08.2018, sobota, 08:56
    (0)

    Jen ty začátky nebo vůbec první poločasy jsou někdy ospalé. Proti Gottwaldovu to musí být nástřel od první vteřiny. Už to pumpuj!

  • Ykarus - 17.08.2018, pátek, 23:57
    (0)

    Dukla pod tlakem celý druhý poločas,z toho pramenil i ten zasloužený gól. Tam není co řešit.

  • riedlss - 17.08.2018, pátek, 23:40
    (0)

    Gudu: ti přeskakuje ne :)

  • andretti - 17.08.2018, pátek, 23:06
    (0)

    pánové to jste nikdo neviděl, že většinu zápasu bušili do deseti lidi...Dukla normálně zaparkovala autobus a bylo...stejně tak hrála s plzní, vedla od začatku a plzeň dobývala tvrz a měla to taky o prsa...

  • kecipep - 17.08.2018, pátek, 22:32
    (0)

    To je tento Gudu? Pochybuji, respektive tento chlapec dnes na Dukle nebyl, jak se tu dusoval

  • ondicz - 17.08.2018, pátek, 22:03
    (0)

    @stolmor: já tohle udělal nedávno a měl jsem dost podobné pocity

  • tadeas123 - 17.08.2018, pátek, 21:56
    (0)

    Podle mě by jich měl kordula zjebat než vejdou na hřišti :D ty první poločasy jsou občas o nervy ale dukla si ani nekopla ty 3 body jsme si určitě zasloužily Babu: dnes to bylo na 02 TV fotbal

  • stolmor - 17.08.2018, pátek, 21:23
    (0)

    Tak jste me vy 2 vyprovokovali a dal jsem na youtubu gudu a vybehlo mi jakesi video s nejakou kajou. Ty vole to je psycho vydrzel sem to asi 30 vterin a budu si dat pul litra slivovice abych se z te moralni kocoviny dostal. To uz ani neni mozne co jsou lidi schopni ze sebe delat za blbce misto toho aby se venovali necemu poradnemu

  • zary.cz - 17.08.2018, pátek, 21:10
    (0)

    Ono se občas stačí kouknout a každý si udělá obrázek. :))

  • zary.cz - 17.08.2018, pátek, 21:03
    (0)

    Když se podíváte, jak se chová Gudu ve svých videích, které publikuje na youtube, tak se nemůžete divit co pak tady píše... :D

  • celtic - 17.08.2018, pátek, 21:01
    (0)

    devět bodů je supr po pěti kolech,,,teď porazit konečně Zlín a bude to paráda

  • zary.cz - 17.08.2018, pátek, 21:01
    (0)

    Máme 9 bodů. A místo aby se tady slavilo, tak se tu píše, že jsme neměli šanci a takový hovna. Tady už je to fakt na prášky. Forever: Hofiho střela z toho centru jak to vytáhl Rada vedle branky není šance? To byla 100% tutovka.

  • Babu - 17.08.2018, pátek, 21:01
    (0)

    Gudu: běž spat.. minulou sobotu taky OPĚT NEBYL NIKDO, KDO BY DAL GOL? Ty goly Hofiho a Sadílka se nepočítají? Anebo si děláš statistiky, jak se ti to hodí :D 3 body jsou furt 3 body, aj kdyby to dal sudí podbradkem

  • lagic - 17.08.2018, pátek, 21:01
    (0)

    3 body jsou doma a to je nejdůležitější, tak ať vám z toho některým nepraskne žilka, když nemůžete napsat předpřipravené kydy o tom, že jsme rupli na Dukle :-)))

  • FOREVER - 17.08.2018, pátek, 20:58
    (0)

    greif: a co měl rada za práci ? šak na něho nešla pořádná střela !

  • Greif - 17.08.2018, pátek, 20:56
    (0)

    Dnes SME měli spoustu šancí jen rada zachytal hodně dobre, Dukla si ani nekopla

  • zary.cz - 17.08.2018, pátek, 20:55
    (0)

    No a co jako že si je dali sami? Na to se nikdo za týden, měsíc nikdo ptát nebude. Jenom ty, aby jsi tady zase rozvířil vlny, tak napíšeš tady to hovno. Běž dopr... Gudu.

  • karagavrylydys - 17.08.2018, pátek, 20:53
    (0)

    Dukla konečně 3x skóruje, ale furt je na 0 bodech.

  • zary.cz - 17.08.2018, pátek, 20:49
    (0)

    A jéje postrach Gudu je na scéně :D :D

  • Babu - 17.08.2018, pátek, 20:47
    (0)

    ve vápně zakončuje jak Lafata a dneska věděl, kam to má sázet :D

  • Jerry1984 - 17.08.2018, pátek, 20:44
    (0)

    Greif: už toho nechám.. dnes mám 3333. přihlášení tak si ho chcu užit co nejdýl.. zatím se nám daří, jen by to chtělo, aby se začal trefovat Zajíc ;)

  • Šovkovskij - 17.08.2018, pátek, 20:36
    (0)

    ...nejbližší...

  • Šovkovskij - 17.08.2018, pátek, 20:35
    (0)

    ondicz: To bych si šel asi vyhlédnout nejbyližší vlak:-D

  • zary.cz - 17.08.2018, pátek, 20:31
    (0)

    Ten borec má 3 vlastňáky za 5 zápasů... :D

  • ondicz - 17.08.2018, pátek, 20:31
    (0)

    škoda že ještě v závěru nezavěsil Brandner:)

  • zary.cz - 17.08.2018, pátek, 20:30
    (0)

    Chlumecký je nový cíl na přestupy! Jako zakončení ve vápně má na jedničku. Opravdu střelec od pána boha. :D

  • Šovkovskij - 17.08.2018, pátek, 20:29
    (0)

    To je až neuvěřitelné, co fotbal přináší. A toho Chlumeckého je mi až upřímně líto. Holt, fotbal je hra nevyzpytatelná:-)

  • eLucky - 17.08.2018, pátek, 20:27
    (0)

    Toho chluma bych možná kúpil, je náš nejlepší střelec spolu s Hofim:D

  • FOREVER - 17.08.2018, pátek, 20:27
    (0)

    tak zatím jsme vytěžili opravdu z minima maximum ..ani není možné, že s takovýma výkonama máme 9 bodů :D

  • Jerry1984 - 17.08.2018, pátek, 20:26
    (0)

    Ondro klídek ;)

  • lagic - 17.08.2018, pátek, 20:25
    (0)

    Druhý poločas z naší strany mnohem lepší, škoda jen té naší sterility ve finální fázi. Naštěstí si dali 2 vlastňáky a 3 body jsou super!

  • karagavrylydys - 17.08.2018, pátek, 20:24
    (0)

    Chlumecký velmi dobře!

  • Greif - 17.08.2018, pátek, 20:24
    (0)

    Jerry letos ti z toho hrabne, já to štěstí vidím tak minimálně na 42 bodů :D

  • celtic - 17.08.2018, pátek, 20:22
    (0)

    CHlumecký je borec dal oba naše góly

  • Jerry1984 - 17.08.2018, pátek, 20:21
    (0)

    tvl to jsou smolaři, ta Dukla.. to fakt není normální. Další zápas, co se nás drželo štěstí.

  • Jerry1984 - 17.08.2018, pátek, 20:19
    (0)

    je mi ho i líto.. :D

  • zary.cz - 17.08.2018, pátek, 20:19
    (0)

    To jebu. 2 vlastňáky :D :D

  • Babu - 17.08.2018, pátek, 20:18
    (0)

    :D :D :D :D :D

  • spiky - 17.08.2018, pátek, 20:14
    (0)

    Serou me ty strely z velkeho vapna. Pekne si to narazi, dostane mic krasne do nohy a pak prask deset metru nad ...

  • FOREVER - 17.08.2018, pátek, 20:08
    (0)

    oni prostě neumí vystřelit.. a dejte tam proboha někoho místo toho kordulového, oblíbeného Sadílka..

  • Babu - 17.08.2018, pátek, 19:58
    (0)

    Tyjo Standa Hofmann největší bijec ve vápně soupeře poslední dva zápasy :D

  • Babu - 17.08.2018, pátek, 19:30
    (0)

    lagic: po tom golu jsme hráli dobrou tužku, snad jim dá Kordula kartáč v šatně

  • lagic - 17.08.2018, pátek, 19:22
    (0)

    Ta Dukla je slaboučká a my místo, aby jsme toho využili, tak to jen šmrdláme vzadu, jak kdyby jim stačil bod. Snad se to druhou půlku zlepší.

  • Honza9 - 17.08.2018, pátek, 19:22
    (0)

    Babu: bohužel...

  • Babu - 17.08.2018, pátek, 19:20
    (0)

    Honza9: tak teď když má na starosti komisi sudích Pepa Chovanec, tak se tady ti dobráci rozhodčí, na které se už skor zapomnělo, budou vracet...

  • Babu - 17.08.2018, pátek, 19:19
    (0)

    Skein: jenom dostal žlutou, ale žádný gol tam už nebyl

  • celtic - 17.08.2018, pátek, 19:12
    (0)

    zatínm nuda,,Dukla zatažená,,,my kombinujem ale neumíme nic vymyslet,,,chybí moment překvapení

  • Honza9 - 17.08.2018, pátek, 19:10
    (0)

    Jílek je ubožák, co nemá co dělat v první lize.

  • Skein - 17.08.2018, pátek, 19:03
    (0)

    chvili jsme videl na idnesu, že si dal kadlec vlastni a je 2:1 a pak to asi opravili, ted jsem došel..to byla krpa?

  • zary.cz - 17.08.2018, pátek, 19:02
    (0)

    Dukla je slabá, pojďme do nich!

  • Jerry1984 - 17.08.2018, pátek, 19:02
    (0)

    dík za info

  • Šovkovskij - 17.08.2018, pátek, 19:02
    (0)

    Samozřejmě si to obhájí, navíc když tam ty "souboje" byly dva.

  • Babu - 17.08.2018, pátek, 19:00
    (0)

    A hlavně to zas bylo ve stylu "kontakt tam byl", to znamená, že při každém dotyku ve vápně si lehnu a on to pískne? Asi fotbal je kontaktní sport jenom mimo šestnáctky a ve vápně nesmíš nic

  • Šovkovskij - 17.08.2018, pátek, 18:58
    (0)

    Kuchta je zraněný...

  • zary.cz - 17.08.2018, pátek, 18:58
    (0)

    Jerry: Je zraněnej.

  • Šovkovskij - 17.08.2018, pátek, 18:57
    (0)

    Jílek svého času patřil k tomu nejlepšímu co se týče pruhovaných, ale v poslední době je to s ním čím dál horší. A toho jeho bříška jsem si taky všiml, to by mne zajímalo, za kolik dá stovku. Asi bych to počítal na hodiny:-)

  • Jerry1984 - 17.08.2018, pátek, 18:57
    (0)

    Kuchta ani na lavičce ? :o

  • tucekbucekmucek - 17.08.2018, pátek, 18:49
    (0)

    Svině pražské

  • Babu - 17.08.2018, pátek, 18:49
    (0)

    ostuda zas.. tlustý jílek, co sotva běhá, pískne o minutu později co dáme gól penaltičku pro pražáčky...

  • zary.cz - 17.08.2018, pátek, 18:46
    (0)

    Jílek nevím co tam písknul...

  • zary.cz - 17.08.2018, pátek, 18:44
    (0)

    Joooo goool

  • Babu - 17.08.2018, pátek, 18:32
    (0)

    link pro zájemce >>> https://www.youtube.com/watch?v=TS_8U9DOYsg

  • Babu - 17.08.2018, pátek, 18:22
    (0)

    tadeas: je to na O2 streamech, ale ne v TV : https://www.fortunaliga.cz/rozpis-zapasu?type=1

  • tadeas123 - 17.08.2018, pátek, 14:49
    (0)

    Na livesportu je napsané že je to na o2 fotbal

  • Skein - 17.08.2018, pátek, 11:53
    (0)

    ale je možný stream, O2 placený, ale už jsem si všiml, že to někdo tzv. kopíruje..

  • Skein - 17.08.2018, pátek, 11:52
    (0)

    https://www.fortunaliga.cz/rozpis-zapasu?type=1 aktuální rozpis

  • Ykarus - 17.08.2018, pátek, 11:44
    (0)

    Dávají to na O2 myslím.

  • Skein - 17.08.2018, pátek, 11:31
    (0)

    to fcs: není v televizi

  • fcs - 17.08.2018, pátek, 11:30
    (0)

    Nevite jestli je dnesni zapas v tv?

  • Skein - 17.08.2018, pátek, 11:19
    (0)

    Do třetice všeho dobrého....hoši bojovat!

pristi
 Další články:
18.08.2018, sobota, 18:39 - Dva vlastní góly? Musí to být šílené, tuší Sadílek
18.08.2018, sobota, 18:35 - Kuriózní duel. Slovácku k výhře nad Duklou pomohly dva vlastní góly
18.08.2018, sobota, 11:53 - Sadílek po výhře na Dukle díky dvěma vlastním gólům: Nikdy jsem to nezažil
17.08.2018, pátek, 11:26 - Uzdravený Zajíc si na Duklu věří. „Na Julisce se hraje dobře,“ říká
17.08.2018, pátek, 11:08 - Hlavně nepodcenit, velí stoper Slovácka Hofmann před Duklou
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace