*
15.05.2024
Z PLOCHY | Daniel Holzer po zápase v Mladé Boleslavi
14.05.2024
TISKOVKA | Pavel Juroška po zápase v Mladé Boleslavi
14.05.2024
TISKOVKA | Jan Baránek po zápase v Mladé Boleslavi
13.05.2024
Rozhovory | Mladá Boleslav - Slovácko
12.05.2024
Z PLOCHY | Milan Heča po zápase v Plzni
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 980 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
07.05.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě podruhé
23.04.2024
Fanoušci v zápase proti Plzni
10.04.2024
Fanoušci v zápas proti Slavii
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám

Ostrava vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

26.05.2024 od 16:00

Městský stadion Vítkovice

Přihlášeno
13
fanoušků

Věřil jsem, že mužstvo má charakter. Respekt i fanouškům, prohlásil Svědík

03.03.2024, neděle, 08:56
svedik_listopad2019_velky.jpg

Jarní mizérie je u konce. Fotbalisté Slovácka po třech porážkách otočili kormidlem, konečně zabrali a vyhráli. Tým z Uherského Hradiště i bez Kadlece, Daníčka, Cicilii či Jurošky uspěl na půdě poslední Karviné, ve Slezsku po obratu zvítězil 3:1 a po prvním letošním triumfu si upevnil čtvrtou příčku v tabulce.

„Jsem rád, že jsme to po třech neúspěšných zápasech zvládli. Věřil jsem, že mužstvo má charakter a byť mu chyběli nějací důležití hráči, popralo se s tím velice dobře, kór když muselo výsledek otáčet,“ říká trenér Slovácka Martin Svědík.

Po sobotním venkovním duelu nechválil pouze hráče, ale i fanoušky.

Do Karviné jich dorazilo několik desítek, Petrželovi a spol. neustálým povzbuzováním vytvořilo domácí prostředí.

„Bylo to pro nás strašně důležité,“ vnímá Svědík.

„Fanouškům patří velký dík nejen za tento zápas, ale i utkání se Spartou, kdy byli skvělí. I přes prohru nás ocenili. Toto se mi líbí. Velký respekt vůči nim,“ prohlásil kouč.

Favorizovaným hostům k potřebné výhře pomohlo vyloučení karvinského Emmanuela Ayosiho i přísná penalta, kterou sudí Radina nařídil až po intervenci videorozhodčícho Černého.

 

Jméno Heslo
text
  • a jé - 10.03.2024, neděle, 00:55
    (0)

    A kotel jim ještě " děkoval" řekl bych , že po tom co hrači předvedli se měl kotel rozejít a ne skandovat

  • drzý vandrák - 09.03.2024, sobota, 23:58
    (0)

    Tak došli do práce, narazili si, odpracovali si co jim pracovní smlouva nařizuje a po odpracovní pracovní doby si šli vyhodit z kopejtka....v pohodě ne?Paráda.

  • PanSauron - 09.03.2024, sobota, 23:23
    (0)

    Je mi smutno, když vidím fotky, na kterých se hráči baví po tak ostudném výkonu v Topolné na koštu vín. Chodím na Slovácko od mala, ale asi poprvé cítím tu obrovskou hořkost. Vždyť dnes to byl za mě snad nejhorší výkon pod Svědíkem a jejich reakce je jít chlastat? Smutné... A s takovým přístupem je pád jistý :(

  • drzý vandrák - 09.03.2024, sobota, 22:44
    (0)

    To je to poslední co je po dnešním zápase důležité....

  • zary.cz - 09.03.2024, sobota, 22:40
    (0)

    slinťa: sis trošku spletl noty ne? kde v chorálu “hochu hochu” se zpívá my sme. Když už, tak se tam zpívá “už jsme tady vždyť to znáš”. Mohl bys ses doučit. 🙂

  • fana - 09.03.2024, sobota, 20:42
    (0)

    Vechety sa co nejdřív zbavte

  • drzý vandrák - 09.03.2024, sobota, 19:37
    (0)

    barnabas 666:viděl, okomentoval, ale nevysvětlil proč mu nesplatili důvěru ti, na které vsadil.

  • Hynda - 09.03.2024, sobota, 19:25
    (0)

    Dnes den pi.. bohužel jak řekl trenér dnes nehrál nikdo krom doskiho ten byl famózní...akorad nechápu proč nehraje od začátku juroska a hrajeme na jednoho útočníka....kurva proti Spartě Cecil+juroska a fungovalo to tak proč to tak nehrát furt....tu naši hru anakopavanou na Cecilku už mají všichni přečtenou... prostě proč nehrajeme po zemi jako dřív... nechápu bohužel dnes odfláknutý výkon od všech...jo a ještě něco co dnes vymýšlely Daníček s Hečou vzadu to bylo na okrasní přebor...doufám že v teplakoch zaberem ale nebude to jednoduché FCS💙🤍

  • barnabas.666 - 09.03.2024, sobota, 18:54
    (0)

    I Svědík to viděl a okomentoval. Hrajeme doma a většina týmu má problém předvést nějakou bojovnost. Opravdu nechápu, jak si něco takového můžou doma dovolit.

  • tvojemama - 09.03.2024, sobota, 18:53
    (-2)

    38 bodů bude asi na 4místo stačit 😅

  • kecipep - 09.03.2024, sobota, 18:50
    (0)

    Co by měl říkat Baník s jeho možnostmi a investicemi v posledních letech, 4. místo snad nikdo nechce

  • Bonito33 - 09.03.2024, sobota, 18:46
    (0)

    No, vedení že ho nechce... spíš se ukazuje jak je liga vyrovnaná, plus s odskokem prvním trojky. Ostatní otřesné výkony, kopaná jak v přeboru. Dnes ji uhrál Jablonec. Nedalo se na to dívat.

  • drzý vandrák - 09.03.2024, sobota, 18:37
    (1)

    Nike-FCS: možná stačí postavit ty, kterým dech ještě funguje.

  • Nike - FCS - 09.03.2024, sobota, 18:31
    (3)

    Týmu dochází dech, a to jde na vrub vedení, že neumí přivést nové hráče a oživit to... Ti naši hráči v pokročilém věku lepší už nebudou, spíše naopak... A nepamatuji, kdybychom prohráli 3x po sobě doma, to je hodně smutná bilance....

  • celtic - 09.03.2024, sobota, 18:27
    (1)

    ac mam rad Svedika a vazim si toho co zde dokazal,tak dnes je to od nej prokaucovany zapas od zacatku by meli hravat rychli mladici Blahut z Juroskou a Petrzela s Reinberkem by je meli stridat v 75 minute..Petrzela uz je tam jen za zasluhy..uz nestiha a dela chyby...jaky to ma pak smysl dat tam brejkoveho Jurosku v 70 minute za stavu 0:1..kdy Jablonec zaleze do obrany a zdrzuje a kouskuje hru za pomoci rozhodciho..chce se mi..

  • Michal fcs - 09.03.2024, sobota, 18:24
    (0)

    A potom se tady fňuka, že nikoho nekoupí... Blahut hostování a opcí, to tu dlouho nebylo...tak ho nebudeme stavět,abychom opci neuplatnili? Těžko se mi to píše,ale připadá mi Svedik vyčuchly

  • drzý vandrák - 09.03.2024, sobota, 18:23
    (0)

    Celtic:vzhledem k tomu,že to vidíme stejně, zvu tě do klubu negramotů co to mu nerozumí.

  • karagavrylydys - 09.03.2024, sobota, 18:22
    (0)

    FCS DROGA: Vždyť vedení o první šestku očividně nemá vůbec zájem.

  • celtic - 09.03.2024, sobota, 18:19
    (1)

    Kdyz sem sel ze stadionu po prohre s pernikama byl sem nastvany a rikal si ze snad horsi uz to nebude..bohuzel dnes su nastvany jeste vic..ustraseny,bojazlivy zapas bez nasazeni bez sanci,s duchodcama (bodejt by sme nebyli pomali)...jabka hrali hrozne,stacila,my bohuzel taky,,kdyz sme s kamosem videli tu sestavu,tak sme nevericne kroutili hlavou...misto rychlonohych mladych fotbalistu Jurosky a Blahuta,tak hraje chybujici Petrzela s Reinberkem..Blahuta dnes ani trener nepostavi,misto nej tam posle 38 leteho kalabisku do obrany...s timto vykonem neporazime ani Budejovice..opet se ukazalo ze syndrom Jabka pokracuje..oba zapasy sme s nema prohrali...dnes su hrozne nasr....any

  • derflik - 09.03.2024, sobota, 18:02
    (0)

    nechápu proč jsme hráli na dva pravonohé stopery , celá rozehrávka šla do kelu.

  • drzý vandrák - 09.03.2024, sobota, 17:56
    (0)

    Kara: To asi ne, ale někdy by mě zajímal jeho pohled proč postavil třeba dnešní sestavu, proč odstavil Blahúta (pokud není zraněný).To ovšem nic nemění na tom, že je to nejúspěšnější trenér co tady byl.To je jasné.

  • Slinťa - 09.03.2024, sobota, 17:48
    (0)

    Píšu v emocích...tak jak sem o ustál v Jablonci na podzim, tak dnes ne. Stydím se za vás. A vy milí hráči se styďte, že takto hraje za Slovácko. Hooochu, hooochu, hochu...my sme...

  • FCS DROGA - 09.03.2024, sobota, 17:47
    (0)

    karagavrylydys jo jo ale jílek nebo vrba jsou volní :D

  • karagavrylydys - 09.03.2024, sobota, 17:45
    (0)

    Teď aby se Svědík pomalu začínal bát o své místo ... 🤣

  • FCS DROGA - 09.03.2024, sobota, 17:38
    (2)

    Když na to majitelé serou tak co chceme ? budeme rádi na konci sezony za krásné 6 místo :(

  • Michal fcs - 09.03.2024, sobota, 17:38
    (0)

    Valheru: ty jsi mi teda odbornik....., souhlas,že pod prohrou má podpis Svědik,proč nedostane"čuchnout"Blahút je mi záhadou

  • bambulak - 09.03.2024, sobota, 17:30
    (2)

    lagic mi to takrikajc sebral z klavesnice.. hovno na hristi, hovno v prestupove aktivite, co bychom jako v te evrope realne delali

  • barnabas.666 - 09.03.2024, sobota, 17:30
    (0)

    Za neuznaný Milanův gól je třeba poděkovat Rambovi, gólman by to stejně neměl, ale tím motáním se v ofsajdu přímo před gólmanem dal rozhodčím šanci to neuznat. Za inkasovaný gól zas může Vlasij.

  • lagic - 09.03.2024, sobota, 17:26
    (1)

    Vždyť o nic nejde. Ruku na srdce, co bysme s tím fotbalem, který hrajeme na jaro, chtěli v Evropě dělat? A i kdyby se to náhodou nějak ukopalo, tak peníze stejně shrábne majitel a do kádru nepůjde ani koruna navíc.

  • a jé - 09.03.2024, sobota, 17:21
    (0)

    Adolf souhlas Doski jediný co něco hral

  • Mouses - 09.03.2024, sobota, 17:19
    (0)

    Aneb jak zahodit sezónu za 4 kola :)

  • Bayern Munchen - 09.03.2024, sobota, 17:19
    (1)

    Ne jen ze chyběl Kadlec, protože Hofmann s Daníčkem neumí rozehrávku směrem dopředu a jen alibisticky kopou Hečovi… ale chybí ta náhrada za Valentu, vždyť i slepý vidí že ani Kohút ani Kim tuhle pozici nemůžou hrát… vůbec nefunguje rozehra mezi obranou a zalohou… a opravdu dávat Havlíka na podhrot už není účelné… a jinak Heča mě dnes opět ujistil v tom že zlatý Nguyen… no nic uhrát poháry to by byl zázrak s touto formou, proste to jak v zimě konalo vedení a hlavně majitele nás o ty poháry připraví…

  • Vosolys - 09.03.2024, sobota, 17:17
    (0)

    Dneska teda katastrofa. A kdyz vidim nas los, tak to bude jeste boj se udrzet v prvni sestce..

  • adolf - 09.03.2024, sobota, 17:16
    (2)

    Dneska tam nebylo dobře snad vůbec nic.. jediný kdo snesl nějaké měřítko byl za mě doski, ale to je vlastně hráč na hraně základní sestavy jak mi tu bylo vyčteno :)

  • barnabas.666 - 09.03.2024, sobota, 17:09
    (0)

    Jen se potvrdilo, že na jaře hrajeme s prominutím hovno. Z pěti zápasů čtyři porážky, to jako vážně? Soupeři až na Spartu z druhé poloviny tabulky a jediná výhra byla proti oslabenému soupeři.

  • drzý vandrák - 09.03.2024, sobota, 17:00
    (1)

    Valheru:Jak vidíš tak takhle to opravdu nefunguje.Až to pochopí i Martin, tak může myslet i na tu repre.Z mého pohledu nepostavil nejsilnější sestavu a částečně jde prohra za ním.Pokud nastoupí brejkový Juroška až v momentě kdy soupeř brání v deseti, tak je tam skoro zbytečný.První střídání naprostá katastrofa, Kim naprosto mimo mísu, zralý na béčko.Přitom jsem tomuhle klukovi po příchodu strašně fandil.Čím to je že je poloviční...

  • kecipep - 09.03.2024, sobota, 16:59
    (1)

    Dneska to bylo špatné od všech. Hodně chyběl Kadlec, kdy jsme neuměli celý zápas rozehrát z obrany balón

  • a jé - 09.03.2024, sobota, 16:58
    (2)

    Možná by bylo dobré kdyby se hraci místo Tomáče sešli v kabinach a vyříkali si problémy

  • volič - 09.03.2024, sobota, 16:57
    (0)

    Nemastné, neslané......škoda,jaro bude těžké.

  • Valheru - 09.03.2024, sobota, 14:17
    (-1)

    Budou z nich žolíci do unavenější obrany... :-)

  • drzý vandrák - 09.03.2024, sobota, 14:07
    (1)

    Blahút,Juroška na lavce.Škoda.Tyhle hráče bych rád viděl v základu..

  • bambulak - 09.03.2024, sobota, 13:16
    (0)

    fotbal neni nikde kristalove cisty byznys, jen ma kvasnica pifku na sigmu, tak rype do kazde sracky.. v podstate nic konkreniho ani neprinesl, ponekud trapne

  • Skein - 09.03.2024, sobota, 12:53
    (0)

    to Petros, zajimavé informace ohledně Olmiku co vyplavali a nyní je tam k tomu i Hubník. Doufám, že u nás tohle nikdy nenastane. Máme poctivé vedení..

  • Michal fcs - 09.03.2024, sobota, 12:17
    (-1)

    valheru: potrefená husa zakejhá...

  • Valheru - 09.03.2024, sobota, 12:09
    (1)

    Dej si bacha ať ti tady jeden nejmenovaný nick nenapíše, že si to každý může dohledat :-)

  • barnabas.666 - 09.03.2024, sobota, 12:07
    (0)

    U19 zas jednou vyhráli, porazili předposlední Liberec, i když si opět neodpustili inkasování gólu v samotném závěru. Ztráta na první nesestupovou pozici je nyní 4 body.

  • barnabas.666 - 09.03.2024, sobota, 12:04
    (0)

    Jsem rád, že to nakonec Mára podepsal a věřím, že se teď opět víc soustředí na hru. Jeho zlepšený výkon potřebujeme.

  • fandajakhrom - 09.03.2024, sobota, 10:01
    (0)

    Dobra prace vedeni, diky Markovi. Jeho odchod hned po teto sezone zdarma buhvi kam by nebyl dobry 🤔

  • Hynda - 08.03.2024, pátek, 20:47
    (0)

    Tak ještě zůstane Svědík a bude to krásné

  • drzý vandrák - 08.03.2024, pátek, 20:36
    (0)

    Myslím,že se bude opakovat scénář Sádi.Odejde v průběhu smlouvy,zcela jistě tam bude výstupní klauzule za nějakou kompromisní částku pro obě strany.Tohle je velká výhra....

  • Bonito33 - 08.03.2024, pátek, 20:16
    (0)

    Nabídku měl na 5, prodloužil o 2, takže to vidím na poslední dva roky, pak si půjde někam vydělat, přeji mu to a děkuji.

  • riedlss - 08.03.2024, pátek, 20:12
    (0)

    V této ,,case,, jsem neměl obavy. Nejlepší levá kopačka široko daleko 👍💪💙🤍ať se daří☝

  • karagavrylydys - 08.03.2024, pátek, 19:01
    (1)

    Pochvala vedení, poklona Markovi. A pokud opravdu zůstane doma, tak doufám, že mu vedení hned teď v létě přivede kvalitních defenzivního záložníka.

  • derflik - 08.03.2024, pátek, 18:57
    (0)

    Vidím že na soupisce dorostu se objevil Kopr ze Zbrojovky , který je na širší soupisce repre U19. Každopádně je už potřeba zabrat a ligu udržet.

  • a jé - 08.03.2024, pátek, 18:39
    (0)

    Paráda👍

  • Bayern Munchen - 08.03.2024, pátek, 18:38
    (0)

    Marek mě potěšil, to už je obrovská legenda klubu… tady zajímavý článek i o Slovacku https://www.efotbal.cz/clanek-242553-Dorostenecka-liga-Nejlepsi-hraci-v-ni-nejsou-Dukla-a-Dynamo-hraji-super-fotbal-Slovacko-zaspalo-rika.html

  • drzý vandrák - 08.03.2024, pátek, 17:06
    (0)

    Velký respekt k tomuto chlapovi.

  • Hory - 08.03.2024, pátek, 16:50
    (-1)

    Když jsou Mára tak úzce na sebe profesně napojení s trenérem, tak teď očekávám stejné prohlášení od něj.

  • celtic - 08.03.2024, pátek, 16:31
    (1)

    paráda,,,skvěla zpráva,díky Máro,,,,ted ještě zitra porazit Jabka A BUDE TO SKVĚLÝ VÍKEND

  • Petros - 08.03.2024, pátek, 16:17
    (0)

    Joooo, borec 💙🤍

  • Mouses - 08.03.2024, pátek, 16:16
    (0)

    Oleeee!!! Marek srdcař ❣️

  • Leroy Brown - 08.03.2024, pátek, 16:16
    (0)

    Yesss, skvělá zpráva! :) A moc povedené video na klubovém fb. :)

  • Hory - 08.03.2024, pátek, 16:07
    (2)

    Havlas, tomu se říká vztah ke klubu, borec, svou kariéru obětoval pro Slovácko.

  • Vosolys - 08.03.2024, pátek, 16:05
    (1)

    Havlas 💪

  • Petros - 08.03.2024, pátek, 15:46
    (0)

    Ty voe, jako drsný článek od Kvasnici o Sigmě. Já bych řekl zlatý sympatický a loajální Koštuřík 😄😄 https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2023-24/444443/kostlivci-z-olomouce-redaktor-sportu-odpovida-vedeni-sigmy.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=dynlink&utm_campaign=kostlivci-z-olomouce-redaktor-sportu-odpovida-vedeni-sigmy

  • Skein - 08.03.2024, pátek, 10:23
    (0)

    Líbí se mi videa nejen k Ačku, tak by to mělo být častěji. Břečka snad brzy postupně bude hrát, holky s béčkem začínají, tak doufám, že i zde bude dařit. Zítra na Jabka ;)

  • Skein - 08.03.2024, pátek, 10:21
    (0)

    Občas nějaké lehké info se zde je k budoucím zápasům, není potřeba se v tom pitvat kluci.

  • Valheru - 07.03.2024, čtvrtek, 20:21
    (0)

    Jinými slovy, když mi napíšeš adresu, pošlu ti klíčenku.

  • Valheru - 07.03.2024, čtvrtek, 20:19
    (0)

    Panečku, ještě že Michal fcs tady kultivovaně vyplňuje diskuzi dvěma příspěvky o tom, že někdo napsal něco, co se dá dohledat. Vskutku ukázka smysluplnosti a kvalitě komentářů :-D. Díky, ještě že tě tu máme.

  • Michal fcs - 07.03.2024, čtvrtek, 19:49
    (-2)

    Jinými slovy proč ty a podobní to tu plevelite informacemi,které jsou na všech sportovních serverech již několik hodin a kdo se jen trochu zajímá, tak to už dávno ví

  • Michal fcs - 07.03.2024, čtvrtek, 19:45
    (-2)

    Valheru: až neb Valheru: blesk je tvůj pomalejší brácha

  • Valheru - 07.03.2024, čtvrtek, 19:05
    (0)

    Hurtado z Jablonce si za faul na Daniela Kaštánka z Hradce Králové nezahraje osm zápasů.

  • Hory - 06.03.2024, středa, 14:55
    (0)

    Se Slavií na Bílou sobotu v 18hod.

  • Pumpař - 06.03.2024, středa, 14:50
    (0)

    Lupen: a co má říct ? Že na to majitele serou? Že na to nemají peníze? To ti nikdy neřekne nikdo takto otevřené, protože není sebevrah. Myslím že mu nebude dělat problém kdykoliv skončit.

  • lupen - 06.03.2024, středa, 11:04
    (1)

    Mně spíš vadí, že Svědík je v tom boji po posilách sám, Pojezdný se maximálně majitelů zastane, ale aby se zastal Svědíka například v tom že se s ním majitelé nejsou schopni ani sejít a probrat budoucnost týmu je otřesné, pak i ta práce trenéra prostě nemůže bavit, upřímně nechápu kde ty hráče chtějí brát. z B týmu ? Tak to nejspíš skončí za rok dva v bojích o 10 místo a věřte že lidi na stadioně to po tom co Svědík tak Slovácko zvedl bavit nebude ..

  • Petros - 06.03.2024, středa, 09:58
    (0)

    zdrh. Díky za shrnutí. Zajímavá a pozitivní čísla. Svým způsobem si ten klub za toto období na svůj provoz vydělal sám a nebylo třeba peněz od majitelů.....o to smutnější ta neaktivita na přestupovém trhu :(

  • karagavrylydys - 06.03.2024, středa, 09:10
    (0)

    Nike - FCS: A těch 80 je základ bez bonusů.

  • Skein - 06.03.2024, středa, 09:04
    (0)

    vy se chytáte snad každého stébla...

  • Nike - FCS - 06.03.2024, středa, 08:27
    (4)

    Můžu vám garantovat, že ta doba už je dávno pryč, kdy by tady hrál nějaký hráč za 50K :D Já ty platy zhruba vím, a u většiny se pohybují od 80 do 130K s vyjimkou samozřejmě Havlíka, Kadlece či Petržely... za 50K ti tady v dnešní době hrát už nikdo nebude

  • zdrh - 06.03.2024, středa, 08:22
    (0)

    elucky: Peníze nerostou na stromě, ale! Stačí se podívat do poslední výroční zprávy, která je nezvykle za 1,5 roku od 1.1.2022 do 30.6.2023 a zahrnuje tedy vlastně dvě pohárové sezóny (i když ta první byla velmi krátká). Slovácko vygenerovalo za toto období příjmy 310 milionů Kč (z toho od UEFA 110 milionů, ze vstupného 25 milionů - proti 4 milionům v době covidu, z přestupů 38 milionů - asi odchody Sadílka, Tomiče, opce u Kubaly a nějaké Solidarity payment - asi asi Kovář a Jurásek), od LFA 28 milionů, reklama 80 milionů proti předchozím 43). A vygenerovalo celkový zisk ve výši 13 milionů před zdaněním.Takže náklady byly něco pod 300 milionů. A u fotbalových klubů většina nákladů jsou náklady na platy hráčů a trenérů, takže reálně náklady na platy musí být kolem 150 milionů za ten 1,5 rok. Samozřejmě jsou tam mimořádné prémie za výsledky v ECL, ale i tak si myslím, že jsi hodně mimo, pokud mluvíš o platu 50 000 pro Doskiho.

  • tvojemama - 05.03.2024, úterý, 21:57
    (0)

    Kecipep- Souhlas. Mě jen chybí aspoň nějáké vyjádření. Něco jako že chtěli mít vyšší ambice a investovat do kádru ale že to prostě momentálně nejde. Každý normální fanoušek by to chápal.

  • Slinťa - 05.03.2024, úterý, 17:15
    (1)

    a jé: už se zase bojíme postoupit do pohárů? a co by se jako stalo, že kdyby nás to vyčerpávalo, tak další sezonu je hrát nebudeme? Už mi to skoro připomíná diskutující z pohárů, kdy jeden volal po tom, abychom vypadli, protože sme vyčerpaní.

  • paja - 05.03.2024, úterý, 15:52
    (0)

    Ještěže nemáme Kyliana Mbappého, co se týká konce smlouvy 😥

  • a jé - 05.03.2024, úterý, 15:49
    (2)

    Tak to tu chybělo jsme nejmenší mesto v lize, budme radi co tu máme. Presne o tomto mluvil Sveda, když dosel do klubu, hráčům stačilo, ze hraji kolem 10 místa a tak jim to v palici změnil. A tady se taky drzi stale u některých tahle myšlenka. Vam se snad nelíbilo jakou hru borci předváděli a předvádějí. Me by to sralo, kdyby tahle éra skončila. Ja budu chodit na fotbal i kdybychom hráli o 13 místo, ale proč bychom měli. Chápu, že je všechno o penězích, fajn, ale borci uvažovali jste o tom pokud by se šlo do poháru s kým by se ty poháry, liga hráli? Samo v případě, že odejdou někteří hráči a to si myslím, že odejít ani nemusí jen zapasy středa neděle by s hraci dost zamávalo

  • Lemmy - 05.03.2024, úterý, 14:21
    (1)

    Souhlasím s Kecipep, stejně jako většina fanoušků Slovácka. Pár jedinců neřešte...

  • adolf - 05.03.2024, úterý, 13:37
    (1)

    Fronta novych majitelů tu nečeká, za poslední dobu ale změnilo majitele víc horších celků než Slovácko. Čas ukáže jestli to byl správný krok. Jasně buďme rádi že tu hrajeme ligu, ale to jsou ambice úplně na hovno. Právě proto že hrajeme o poháry.. v tom je obrovský potencial k dalšímu posunu klubu a nějakému upevnění naši pozice v lize. Viz Plzeň která toho využila a drží se v top 3.. teď mě ukamenujte že nemůžu srovnávat Plzeň a hradiště

  • David-FCS - 05.03.2024, úterý, 13:21
    (1)

    souhlasím s kecipep... snad tu není někdo tak naivní, že si myslí, že tu na Slovácko čeká fronta nových potenciálních majitelů :D buďme rádi, že hrajeme první ligu, hrajeme o poháry...

  • kecipep - 05.03.2024, úterý, 12:13
    (3)

    Já se klidně ozvu a nemám s tím problém. Tady je fronta potenciálních kupců? Každý z našich majitelů toho dokázal víc než my tu všichni dohromady, spravují miliardy a mají zodpovědnost za stovky či tisíce svých zaměstnanců. Přesto se to ale stále točí 5 chytráků, kteří jim chtějí radit a hlavně se tu potřebují neustále vzájemně drbat na koulích s představou, že ostatní tomu nerozumí

  • Dany-Hull City - 05.03.2024, úterý, 12:13
    (0)

    a jé: bež se ho zeptat, tady se odpovedi nedockas, ale jestli te baví se dohadovat tak smele v tom pokracuj. Miluju tyhle lidi, jak tu nekdo zminoval, porad se najde duvod na co nadavat.

  • adolf - 05.03.2024, úterý, 11:59
    (0)

    Kecipep: čekal jsem kdo se první ozve… furt dokola, můžeme mu byt vděčni že klub vytahl ze sraček, ale posledních minimálně 5 let tu jen pere prachy. Pak se divime že výsledky máme sice super, nicméně vše co se dalo vytěžit z těchto povedených sezon se promarnilo.

  • kecipep - 05.03.2024, úterý, 11:54
    (1)

    Nebýt Zemka, tak už pravděpodobně neexistují ani tyhle webovky a není o čem psát, ty nevděčný hňupe.

  • a jé - 05.03.2024, úterý, 11:20
    (0)

    Me by zajímalo proč vlastně klub vlastni Zemek a proc do fotbalu vstupoval Skopal, nic se nezměnilo, jo pardon, máme reklamní panelyktere mají driv než my i Budějovice.

  • a jé - 05.03.2024, úterý, 11:17
    (0)

    Hory proc te mrazi v zádech? Vždyť tady to co se tam řeklo vi všichni krom dvou lidí a to majitelu.

  • Vosolys - 05.03.2024, úterý, 11:05
    (0)

    Jasně, dřív nejspíše přesrostu klub, ale komu jinému nasypat penize, než Doskimu atd. kde je velká šance, že se nám ty peníze vrátí z budoucího prodeje?

  • drzý vandrák - 05.03.2024, úterý, 10:56
    (0)

    Tady to nejde.V Teplicích ano.

  • Vosolys - 05.03.2024, úterý, 10:54
    (0)

    Když mi věříme hráčům, že na konci smlouvy u nás prodlouží, tak oni by mohli věřit vedení, že je i při prodloužení smlouvy pustíme za lepším.

  • paya - 05.03.2024, úterý, 10:42
    (0)

    tak je to se všemi hráči, a proto se nehrnou do prodlužování smluv... mají malé základy, penízky si vydělávají především za body (což je určitě super nastavené), na druhou stranu není žádným tajemstvím, že Slovácko nemá šanci soupeřit s TOP českými, na tož tak se zahraničními týmy v platových závodech. Nákupy, platy, provoz a chod klubu, zázemí,...vše je o penězích. Všichni to myslíte dobře, ale hudba hraje, dokud se platí...za málo peněz vám nebude hrát známá kapela, proto budeme stále regionální klub s odchovanci a hráči bez jména či odloženců. Reprezentant Iráku, reprezentant ČR U21, reprezentant Slovenska apod...nebudou chtít hrát za almužnu, když mohou hrát jinde za několikanásobky, jsou to povolání časové omezená a každý se chce nějakým způsobem zajistit,. Sice si tady za almužnu udělali nějaké jméno, zlepšili se, ale je to furt dokola, když vy dostanete za stejnou práci někde 5x víc, tak budete tam kde jste??? Poslední 4 roky se nám tady sešla historická parta. Byl tady potenciál přeskočit na jiný level, ale všichni rozumně usoudili, že finanční spirála je zrádná věc, a ne každý má ve vedení Šádky apod....

  • Valheru - 05.03.2024, úterý, 10:32
    (0)

    Ligu naruby, od té doby, co je dosledování za prachy, nesleduju...

    huhu: jenže to je vždycky o dvou stranách - klub nabídku předložit může, ale musí s ní souhlasit hráč. Pokud u nás hráč nebude chtít prodloužit a je jedno, jestli je to 2 měsíce nebo 2 roky před koncem smlouvy, tak s ním nic nepohne a u nás (bohužel) hráči ví, že budou hrát i když neprodlouží...

  • bambulak - 05.03.2024, úterý, 10:02
    (3)

    To vis, iracky reprezentant, idealni fotbalovy vek, univerzal, na jare jasna volba do zakladni sestavy a velky potencial. At si tu klidne kope za pade a pak se budeme divit, ze chce vlastne jinam zdarma. Byznys :)

  • adolf - 05.03.2024, úterý, 09:53
    (0)

    Elucky: na hraně sestavy? Koho jiného tam máme prosím tebe? Stoletého kalabisku který teď stejně zaskakuje na stoperu a myslím že už se na kraj nevrátí. Pro měla mě ať mu 120 nedají, ale pak se zas bude brečet že tu nikdo nechce hrát. Rozhodně radši bych je dal jemu než platit zbytečné hráče. Že peníze nerostou na stromě vim moc dobře, ale když někdo vlastní klub tak se předpokládá že peníze na platy má. Je to úplně to samé jako v kterékoliv firmě.

  • eLucky - 05.03.2024, úterý, 09:36
    (0)

    to adolf: To chceš nabízet hráči na hraně sestavy 120 litrů?:D To bys těch 120 musel dat každému hráči na hraně sestavy a těm nejlepším 500 litrů... to si jako myslíte, že peníze rostou na stromě pořád?:D

  • bambulak - 05.03.2024, úterý, 09:18
    (0)

    Tak ono to jde vyresit vlastne celkem jednoduse. Klub ma pri jednani pravo hodit si do smlouvy opci ze sve strany na prodlouzeni, tedy napr. smlouva na 3 roky a v poslednim roce smlouvy si klub opci aktivuje a automaticky je prodlouzena na ctvrty rok. Je to dokonaly nastroj, ktery by tyhle veci odboural. A pochybuju, ze kluci co utikaji z Opavy (Jurecka) nebo z druhe rakouske jako merchas by tohle odmitli. Ani jeden z nich nemel podle me ani tuseni, ze se rozehraji k takovym vykonum, ze bude zajem i jinde.

  • adolf - 05.03.2024, úterý, 09:15
    (0)

    huhu: no a proč mu klub těch 120 nenabidne, než mu někde začnou nabízet eura. Za mě je doski dost důležitým hráčem a ty peníze si rozhodne zaslouží. Zajímalo by mě například kolik bere Mihálik za to nic co předvádí a to přicházel jakožto velká posila

  • huhu - 05.03.2024, úterý, 08:39
    (0)

    Nike-fcs: a to sis možná teď částečně sám odpověděl, klub nemá prachy. Doski přišel z druhé rakouské jako hráč na rozšíření kádru. Kolik tu může mít? 50 tis? Teď je jeden z klíčových hráčů, takže pokud by s ním klub chtěl podepsat víceletou smlouvu, tak se tu určitě nebavíme u částce menší než 120 tis. Ale to opravdu odhaduji, nevím, asi tu nejvíc má Kadlec, Petržela, Havlík? Kolik by dostal Doski ve druhé německé nebo někde v belgii? klidně 10 tis Eur. To je furt dokola, v klubu jsou z největší části průměrní hráči za nějakou mzdu, jakmile někdo vyletí, klub má problém to risknout a pořádně ho zaplatit.

  • kecipep - 05.03.2024, úterý, 08:36
    (0)

    Hory: vsak Mlyn Skopal koupil a bydli tam mladi

  • Hory - 05.03.2024, úterý, 08:32
    (0)

    Jediné co by mi snad dávalo smysl v této naší nízkonákladové ekonomice klubu je koupě Mlýna na Velehradě a jeho následné obsazení spoustou mladých hráčů o kterých se tu formou různých odkazů píše, no a pak je asi přání, že z těchto hráčů vyrostou adepti do áčka, budou mít kvalitu a moc nás to nestálo, což zapadá do systému té nízkonákladovky.

  • Nike - FCS - 05.03.2024, úterý, 08:19
    (0)

    Takhle by to mělo být, a zase mi říkejte že tohle není Football Manager... sorry ale pokud jsme klub, který má hovno peníze, nemá ani korunu pomalu na přestupy, tak pro nás je klíčový prodej hráčů, a ne aby odcházeli ti nejlepší zadarmo... to je koncepce na hovno

  • Nike - FCS - 05.03.2024, úterý, 08:17
    (0)

    Štepán Chaloupek prodloužil smlouvu s Teplicemi, aby na základě toho odešel na přestup do Slavie...Teď je teda už hráčem SKS, jen na hostování... Když se chce, tak jde všechno... Pokud budeme s Doskim zase otálet, tak to dopadne stejně jako X případů před tím, kdy z toho měl klub kulové... To stejné Haraslín, prodloužil nedávno dlouholetou smlouvu, proč? Protože dle mého v létě odejde za neskutečné peníze... Teď si možná řeknete, že srovnávám jabka s hruškama, ale Haraslín taky mohl říct, ne odejdu zadarmo bez smlouvy, abych měl více peněz... Ale zkrátka prodlouží, odmění se Spartě, která za něj vyinkasuje velké peníze...

  • Hory - 05.03.2024, úterý, 07:55
    (0)

    Doporučuji včerejší Ligu na ruby a Košťův vstup kdy se zamýšlí nad Slováckem. Ne, že by tam zaznělo něco převratného, ale já osobně když jsem to slyšel, tak mi běhal mráz po zádech.

  • Mikulas - 05.03.2024, úterý, 07:45
    (0)

    Doski do Polska nepůjde. Spíš Německo, Turecko, Nizozemsko...

  • huhu - 05.03.2024, úterý, 07:34
    (1)

    kara: tak řešit můžou, ale už to vidím, že agent doskimu tluče do hlavy, že dostane víc nasypáno, až za rok odejde zadarmo někam do polska. Já upřímně taky nevím, proč to ve slovácku nefunguje, přitom spoustu týmů naopak svoje opory rok/půl roku před koncem smlouvy bez problému prodlužuje, aby potom šli za vyšší cenu. U nás to byl naposledy snad Sadílek. Bolka teď třeba prodloužila Kušeje, přitom se ví, že bude chtít do S nebo do ciziny. Já nevím jak to dělají :)

  • Vosolys - 05.03.2024, úterý, 07:12
    (1)

    Tady se odchází za zásluhy, ne za peníze :D

  • karagavrylydys - 04.03.2024, pondělí, 19:51
    (1)

    bambulak: Nebuď naivní.

  • bambulak - 04.03.2024, pondělí, 18:35
    (1)

    kara: :DD zajimalo by me, jestli se s nim treba uz prodlouzeni resi, vubec bych se nedivil, kdyby ne

  • Bonito33 - 04.03.2024, pondělí, 18:14
    (0)

    ...ale podle expertů zde hrozný výkon. Tož třeba si uvědomí, že nejsou experti.

  • karagavrylydys - 04.03.2024, pondělí, 17:54
    (1)

    a jé: třeba půjde pryč až za rok, po skončení smlouvy, zadarmo.

  • a jé - 04.03.2024, pondělí, 17:46
    (2)

    Dle mého jde Doski pěkně nahoru a muze se stát, že tu dlouho nebude

  • silon - 04.03.2024, pondělí, 15:43
    (0)

    https://www.livesport.cz/zpravy/fotbal-fortuna-liga-livesport-jedenactka-23-kola-pet-hracu-ze-slovacka-v-cele-s-irackym-obrancem-a-nikdo-z-derby/v5cYU923/

  • drzý vandrák - 03.03.2024, neděle, 19:38
    (-2)

    Nablito.Tohle slovo tady používají pořád jedni a ti samí.Šovki vzpomeň si na nějaké své komentáře když jsi byl ve formě.Já jsem komentář ke včerejšímu zápasu nepsal, protože jsem ho asi po dvou letech neviděl.Osobně se nevyjadřuji k ničemu co nemůžu posoudit, ale jestli to některým chybí, tak na přání můžu nablít.

  • bambulak - 03.03.2024, neděle, 18:10
    (-1)

    Vse bylo receno vcera. Tri body zlate, vykon opet z kategorie spatnych az podprumernych. Co jinemu k tomu chces psat.

  • Šovkovskij - 03.03.2024, neděle, 17:51
    (0)

    Výhra a žádné konstruktivní komentáře🙂Pokud by byl opak, to by bylo zase nablito😄

  • Skein - 03.03.2024, neděle, 12:30
    (0)

    eLucky je v tomto klasik ;)

  • Šovkovskij - 03.03.2024, neděle, 12:00
    (1)

    Myslím, že všichni fanoušci, kteří se vydali na tuto krátkou, leč důležitou cestu, zaslouží pochvalu. Osobně ale smekám před organizátory, klobouk dolů... Já bych si to na triko nevzal. Mám bohaté zkušenosti s pořádáním fotbalových turnajů a podobně:-)

  • Slinťa - 03.03.2024, neděle, 11:14
    (1)

    Jj, bylo to moc fajn, hlavně když rozjížděl sólo Lucky :) Zasloužil si vítězství :) Moc příjemné překvapení, kolik lidí do Karviné vyrazilo. Uvidíme v Teplicích.

pristi
 Další články:
09.03.2024, sobota, 12:40 - Spekulace jsou u konce. Havlík prodloužil ve Slovácku smlouvu do léta 2026
09.03.2024, sobota, 12:35 - Břečka: Postavení Jablonce v tabulce klame. Neodpovídá jeho formě ani kvalitě
07.03.2024, čtvrtek, 09:12 - Fotbalista Slovácka Blahút: Na českou ligu jsem se adaptoval. Chtěl bych zůstat
04.03.2024, pondělí, 14:07 - Slovácko zrušilo nulu i bez Kadlece: Ať se vyléčí, než aby se oddělal
02.03.2024, sobota, 20:05 - Penalta? Pro Karvinou přísný verdikt. Nám pomohla, ví stoper Slovácka Hofmann
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace