*
07.12.2024
TISKOVKA | Michal Trávník po Pardubicích
07.12.2024
TISKOVKA | Pavel Juroška po Pardubicích
07.12.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Pardubicích
06.12.2024
Rozhovory | Slovácko - Pardubice
05.12.2024
Z PLOCHY | Michal Trávník po zápase s Duklou
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 983 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
25.11.2024
Fanoušci v zápase proti Bolce
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku

Ostrava vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

14.12.2024 od 19:00

Městský stadion Vítkovice

Přihlášeno
51
fanoušků

Slovácko vs. pražská „S“ 1:3. Celé jaro dostáváme laciné góly, zoufá Svědík

31.03.2024, neděle, 14:56
svedik_kveten2021_velky.jpg

Po zápase se Slavií pochválil mužstvo za intenzitu, nasazení, aktivitu. Jenže výsledek? Opět nula! Stejně jako po domácím utkání se Spartou musel trenér fotbalistů Slovácka Martin Svědík gratulovat hostům k vítězství 3:1. „Provází nás to celé jaro. Dostáváme hodně zbytečných gólů. Ne že by nás soupeř přehrával, lehce se do nás dostával, ale vytvoříme mu takovou situaci, že mu to nabídneme jako na talíři,“ zoufá si Svědík, jehož tým prohrál na jaře pátý duel ze sedmi a jeho pozice ve skupině o titul slábne.

Klíčový byl druhý gól Slavie do šatny, který dala po čtyřech minutách od vyrovnání, že?
Zase nás potopily individuální chyby. Dostali jsme první dvě hodně laciné branky, které ovlivnily zápas a které nás hodně srazily. První přišel jako rána z čistého nebe. Po autu stejně jako předtím v Teplicích. Jsou to situace, na které jsou hráči připravovaní a dají se v součinnosti vyřešit. Druhý gól hodně ovlivnil vývoj utkání. Měli jsme vydržet do přestávky. Ve druhé půlce jsme museli více otevírat prostory a Slavia má kvalitní přechodovou fázi, aby to vyřešila a trestala nás. Takhle padla i třetí branka z penalty. Ve zbytku utkání jsme mohli vidět, jaký je rozdíl mezi námi a Slavii v útočné fázi. I když neměla šanci, dala gól. My jsme v nich neměli ani potřebné štěstí, aby se míč odrazil od tyče do brány, nebo abychom to po nějaké standardce dohráli.

 

 

 

Jméno Heslo
text
  • Šovkovskij - 11.04.2024, čtvrtek, 09:59
    (1)

    Nevím, co je na tom vtipného, když má Bayern pravdu. Spíše naopak, je to smutné.

  • riedlss - 10.04.2024, středa, 21:59
    (-2)

    😄🙆♂🙃

  • Bayern Munchen - 10.04.2024, středa, 20:54
    (0)

    Nike - FCS: nijak, nejlepší fanoušek je přeci ten co fandí, platí a nestará se… prostě podporuj klub a o věci co se dějí v klubu a okolo něho se nestarej, taková je představa i u některých tady…

  • Hynda - 10.04.2024, středa, 20:03
    (1)

    Chtělo by to něco vytáhnout při zápase a dát najevo že jsme nasráno na vedení možná by to pomohlo

  • Nike - FCS - 10.04.2024, středa, 18:11
    (1)

    Spíše spousta lidí ví co se děje v klubu, ale nechtějí to vytahovat... Nebudu tu psát špínu na klub a na majitele, to by mělo samo Slovácko se ozvat a udělat nějaké vyjádření, ale všechno se odvíjí od majitelů, a to každý ví, a pokud se tady nic nezmění, tak se může nadávat na Šumiho, Pojezného i hráče jak chceme, ale je to tak... Nevím jak by jsme my fanoušci měli dát vědět majitelům, aby se k situaci vyjádřili, jak vytvořit ten tlak?

  • paya - 10.04.2024, středa, 13:39
    (0)

    porozumění textu dělá některým opravdu velké problémy :-D :-D nikde nepíšu, že je klub šlapající a fungující mašina, jen se směji nejrůznějším teoriím, jak je Svědík pryč a přenáší poraženecké nálady na hráče, jak Slovácko spadne do skupiny o záchranu, teorie o majitelích, o kupujících apod.... příliš pravdivých informacích tu není, i když jsou pozitivní i negativní. Proto jsem chválil, že z klubu tyto infomace neunikají a přesně tak jak píše lagic, většina ve městě i na vesnicích ví kulové a jen rozvíjí nejrůznější teorie. A tým je v krizi a jediné co můžou řadoví fanoušci udělat, je jako vždy fandit ze všech sil a v každé situaci. Naše diskuze jsou o ničem a k ničemu :)

  • lagic - 10.04.2024, středa, 12:47
    (-1)

    to paya: hlavně vy na městě víte kulové. Jediní, co opravdu ví, tak jsou majitelé a možná Pojezný, a ti bohužel dělají mrtvé brouky. Sám jsem dělal kolektivní sport a vím, že projev mužstva (nepíši výsledky, tam může být špatná série) se jen tak bez příčiny za tak krátkou dobu diametrálně nezmění. Věřím, že kdyby to bylo tak růžové a klapalo to, tak bychom se nějakého uklidňujícího vyjádření už dočkali.

  • Skein - 10.04.2024, středa, 12:40
    (-1)

    článek super, jen te závěr je dobře konstatován..no dva zápasy venku a pak Plíseň. Chce to zabrat, ale....

  • Skein - 10.04.2024, středa, 12:25
    (-1)

    to paya, je to na místě skrz U19, B..holky sahaly po skalpu Sparty atd. Tady je potřeba pracovat, výhledově do budoucna klubu. I tak bude i změna v Ačku, končící smlouvy atd. Bude to zajímavé sledovat. Ono bude potřeba nutně obměnit kádr.

  • bambulak - 10.04.2024, středa, 12:01
    (-1)

    Tak tak, pohled na tabulky a vysledky vsech tymu (vyhru B s hraci acka snad ani nejde brat jako progres, u dorostu to videt jde, to je super) jsou totalni fantasmagorie. Stejne jako rec tela A-tymu vcetne vykonu, za ktere bychom za korduly pozadovali vraceni dresu. Na meste se ale vse vi lepe, tabulky jsou falsovany a hnusne vykony jsou vlastne schvalne:)

  • paya - 10.04.2024, středa, 11:35
    (2)

    jsem strašně rád, že lidi co ví, tak si věci nechávají pro sebe a už hezkou dobu všichni jedou stejnou písničku včetně novinářů...teorií, výplodů a fantasmagorií je všude plno, ale taky proč ne, když se všeho drtivá většina hned chytne. Svět je dnes založený na dezinformacích a hoaxech, takže pokračujeme :-) Souhlas, že vedení respektive majitelé nekomunikují jak je rok dlouhý, ale .... jinak U19 a B přes zimu obrovský progres, a tady klubu tleskám :-)

  • Leroy Brown - 10.04.2024, středa, 10:56
    (0)

    a jé: Výborný článek, díky za sdílení. Prakticky se vším tam souhlasím, konečně někdo takto v kostce sepsal věci, které tady na fóru řešíme posledních pár měsíců. Výborné čtení, i když dost smutné. :/

  • Skein - 10.04.2024, středa, 09:40
    (-1)

    ale pak se třeba nedostane na stadion, a pak nebude mít o čem psát..i to může nastat. Tady musí být tlak jak píše Lagic i od nás. Poněvadž se nějaký měsíc mlčí a nevíme načem jsme...pokud nevyjde článek víme kulové, bohužel.

  • Hory - 10.04.2024, středa, 09:28
    (0)

    Je pravdou, že bych čekal jestli nějaký novinář se opře do majitelů, alespoň možností v rozhovoru se vyjádřit bude Koštuřík, ale toho poslední dobou víc vytěžuje hokej a Zlínský a Brněnský fotbal, tak asi nic.

  • lagic - 10.04.2024, středa, 08:44
    (0)

    A stejně žádný "novinář" ty majitele nevyzpovídá a nepoloží jim nepříjemné otázky a v každém článku o FCS je dokola furt to stejné, co tady všichni víme. To je teda skvělá práce páni novináři. A pokud toho nejsou schopni novináři, pak by to po vedení měli žádat fanoušci (hlavně ti skalní z kotle) a pokud bude vedení nadále mlčet, tak aspoň víme, za co jim fanoušci stojí (i když to vlastně už taky víme :-)).

  • a jé - 10.04.2024, středa, 08:03
    (2)

    https://medium.seznam.cz/clanek/zongl-slovacko-na-kolenou-vyprask-v-liberci-ukazal-mnohe-56347

  • kecipep - 09.04.2024, úterý, 19:21
    (0)

    Já jen říkám, že to není pravda, ať už je to před Kristem či po ;-)

  • a jé - 09.04.2024, úterý, 18:28
    (0)

    To je věc stara no možná ještě před Svědíkem jak moc pravdivá nevím někde jsem to četl

  • kecipep - 09.04.2024, úterý, 18:08
    (1)

    Komarek ve hre nebyl, je to vymysl zdejsi diskuze. A jeste varianta, ze by chtel pulku tvl

  • a jé - 09.04.2024, úterý, 17:03
    (1)

    Bohužel až teď p. Skopal zjistil , ze takove vlastnictví je na hovno. Proto taky p. Komarek když mel kyvnou na nabídku Zemka na 50 na 50 řekl nikdy

  • adolf - 09.04.2024, úterý, 14:14
    (0)

    Hory ačkoliv se vším cos napsal na adresu zemka souhlasím, tak nějak nevidím to zachraňování Skopalem.. ti dva prej spolu nemluví, takže kdo ví kam až naše pomyslná loď klesne

  • xxpaloxx - 09.04.2024, úterý, 10:36
    (-1)

    Šovi , a co ta slíbená analýza ? Tam to všechno můžeš začlenit.

  • Šovkovskij - 09.04.2024, úterý, 09:01
    (0)

    Řeč je o Marečkovi.

  • Šovkovskij - 09.04.2024, úterý, 09:00
    (0)

    Tak třeba zrovna chtěl odejít sám, Svědík jej nevyháněl. Tam to bylo o tom, že Marečkovi se nechtělo pod náročným terénem zabojovat o místo v základu. Ale po bitvě je každý generál.

  • TK27 - 09.04.2024, úterý, 08:19
    (1)

    Přesně tak, dneska ty hráče chcou Ska nebo v nich už jsou. Ale radši Řezníčka

  • kecipep - 09.04.2024, úterý, 08:16
    (0)

    TK27: Marečka, Kostku... Nemluvě o hráčích, které odmítl vůbec přivést a klub mohl

  • Hory - 09.04.2024, úterý, 08:07
    (0)

    Já si spíš už kladu otázku kdo po Svědíkovi? Ta jeho výstupní klauzule už je pro mnoho klubů pouhá formalita a pan Zemek bude jistě rád, když si peníze z té klauzule opět stáhne na svůj účet. Ono když se člověk podívá na jeho podnikání, tak vlastně i ty úspěšné společnosti v jeho porfoliu vždy zachraňovali ty potápějící se, aby ve finále ani jedna dobře nefungovala a naprosto stejný systém aplikoval na Slovácko. Hodně let do něho dával peníze a kolikrát ho zachraňoval z peněz těch úspěšných a až začalo být ekonomicky úspěšné, tak jej podle svého starého scenáře zařízl. Dovolím si tvrdit, že nebýt pana Skopala, tak už je tu stejný scenář jak ve Zbrojovce, která už je jen šest bodů od sestupu do MSFL. I v tom mi p. Zemek hodně připomíná p.Bartoňka. Přesto, že se klub řítí do záhuby, svůj podíl nepustí a chce být u toho, až si ta pomyslná loď dosedne na to pomyslné dno a jen p. Skopal mu pořád brání tím, že se, se svým týmem snaží vodu z potpalubí odčerpávat, tak to nejde tak rychle ke dnu, jak pokud by na lodi byl jen kapitán Zemek.

  • TK27 - 09.04.2024, úterý, 08:07
    (1)

    To si pleteš se Svědikem. Kdo mohl mít x hráčů, kdo vyhnal Šuvalju?

  • egi - 09.04.2024, úterý, 08:00
    (0)

    Greife,to by tam nesměl být Šumi a budou hrát i mladí.Kdo mu nejde na ruku-letí.

  • Vosolys - 09.04.2024, úterý, 07:56
    (0)

    Já bych teda byl raději bral 4. místo se Svědíkem, než 8. s Habancem. Vzhledem ke kvalitám našich mladých hráčů, není bohužel velice koho zapracovávat.

  • Greif - 09.04.2024, úterý, 05:08
    (0)

    Ale to že pema něco napíše je to jeho názor aspoň to není úplně blábol typuBM který jen brečí .. pema má prognózy , svůj pohled třeba má pravdu v něčem ne .. S tím zapracováním mladých naprosto souhlasím zlatý Habanec a ještě lepší Soukup

  • tvojemama - 08.04.2024, pondělí, 22:21
    (0)

    Cicma- Já s ním souhlasím tak posledních 10z10 😅. Souhlas i s Bilas

  • cicmaaa - 08.04.2024, pondělí, 21:58
    (0)

    BM: Tebe osvítilo nebo se ti někdo naboural na účet? Z posledních 4 příspěvků s tebou ve 3 souhlasím, nikdy bych nevěřil, že toto napíšu... Ještě splatit dloužek a podám ti aj ruku :D

  • JoseVale - 08.04.2024, pondělí, 21:23
    (0)

    Dlužíš nám furt tu analýzu, Sovki :D

  • Šovkovskij - 08.04.2024, pondělí, 21:16
    (0)

    Bez urážky, od pemy taková Staroislandská sága a přitom takový blábol🙂

  • Michal fcs - 08.04.2024, pondělí, 19:01
    (1)

    Děkujeme pane Pema,opět jsi nezklamal a vypotil velmi prázdnou analýzu

  • Petros - 08.04.2024, pondělí, 18:52
    (1)

    pema hodně kvalitní blábol jsi vypotil, až tak velký, že většinou kritický Bayern Tě musí usměrňovat a to je co říct :)) já dodám jen jedno směrem k trenérovi. Nikdo není bezchybný, ani Martin....ALE, mě stačí jak o něm mluvili při rozhovorech Káca s Milánkem. Oba ho jasně nazvali tím hlavním důvodem, proč šlo Slovácko nahoru a že i když je přísný, tak he ale i lidský a má o každého z nich opravdový zájem i o věci mimo fotbal. Takže soráč pemíčku. Já osobně věřím těmto dvěma legendám které maj za sebou kvanta trofejí, zkušeností a rozdílných trenérů a ne tvému výblitku....

  • Bayern Munchen - 08.04.2024, pondělí, 18:29
    (3)

    pema: to co píšeš je k smíchu, jediný kdo muže za tuhle situaci je jeden spolumajitel, všem je jasné kdo, pokud hráči nedostanou tři měsíce po sobě výplatu, tak co po nich chces, s tím neudělá nic ani Svědík není kouzelník… to co tady Svědík dokázal je na sochu a ne ho tady hanit, osobně si myslím že i Šumi s Pojeznym se v rámci možnosti snažili vždy vyjít trenérovi vstříc a osobně si myslím že i pan Skopal to mysli se Slováckem v dobrém, proste problém je u druhého majitele… ač mu Slovacko vděčí za hodně, tak si myslím ze už uzrál čas i z pohledu kolik má let a jeho synové o to mít asi zájem nebudou proste se tě druhé půlky zbavit… a to co píšeš o Svědíkovi vždyť i on je částečně osobou díky které do klubu vstoupil pan Skopal, díky úspěchu Slovácka v poháru, atd. A bez druhého majitele bychom uz asi teď koukali někde z podpalubí… a psát tady o Havlasovi to co píšeš o legendě klubu, tak to je k smíchu… jediný kreativní fotbalista v klubu a nebýt odchodu Valenty nebo přinejmenším získáním posily aspoň obdobných kvalit bych si vsadil ze Havlas Zídka korunu krále střelců…

  • pema - 08.04.2024, pondělí, 17:45
    (-5)

    Tak, pokud jde o hospodaření a podporu hlavního mužsta Slovácka, je třeba se k tomu postavit čelem: - pokud to nejde ekonomicky podržet - je třeba, aby vedení klubu se k tomu postavilo jasně a zřetelně - tudíž sdělilo, zda na to finančně má a zda klub bude dále finančně podporovat a nebo ne... - zda je perspektiva Slovácka zřejmá nebo jde jen o fata morgánu.. - je zřejmé, že pan trenér Svědík nedostal podporu a zajištění posil / jinak..pan trenér Svědík .. asi pracoval..s tím, co měl v oddíle.. je tedy jasné, že..,když to napíšu slušně, to podcenil jako již několik let před tím.. a nemusí to odůvodňovat svými asistenty./. - to, že dle toho jak se utkání vyvíjí..pan Svědík neumí adekvátně reagovat a ví i okolní hlediště, že /napíši to slušně..Fryšták tam měl být již před třemi zápasy /něco by mu také nemuselo vyjít, ale v pohárech uměl a to asi PAN TRENÉR PŘIBYL NEVIDÍ../ - jinak sportovní ředitel, ten raději.. ať nemluví o tom, že zajistí posily a že využije své zkušenosti - on raději ať nedělá ostudu Slovácku u střídačky a ukáže co umí, pokud chce nějaké posily přivést.. - techické zahrávání volných kopů - pan Havlík.. ať to zkusí cestou přes Bunč...neboť hráč, který to každý den trénuje - musí, přes jakoukoliv zeď.. trefit branku a to znamená - gól, brankář to chytí nebo vyrazí, případně je to tyčka nebo břevno.. jinak = by se zahrávající hráč měl stydět a zejména pokud jeho neúspěšnost je opakovaná.. - standartní situace Slovácka - toť není otázka - prostě ..buť hráči chtějí hrát, co se naučí v tréninku a nebo nechtějí.. -jinak pokud nemáme hráče, kteří nahradí stávajcí.. asi ,,omyl Srubek" Borek apod.. pokud neumí pan Svědík zapracovat nové hráče, za ty roky,co ve Slovácku je... tak to o něčem svědčí... - Pane Svědík - Dík Vám za Vaši práci...neměl jste to lehké, dosáhl jste toho moc v podmínkách, které jste měl.../ale za ,, Vaše Ouško" - stal se z Vás Borec, který se těžce vypracoval na horu - ale zapoměl jste pozdravovat ty, kteří Vám pomáhali stoupat výš... pád je proto strmější..

  • a jé - 08.04.2024, pondělí, 11:46
    (1)

    https://www.stream.cz/na-slovicko-s-tomasem/zakulisi-fotbaloveho-zapasu-1-fc-slovacko-sk-slavia-praha-zabery-ktere-jen-tak-neuvidite-64966704

  • a jé - 08.04.2024, pondělí, 11:40
    (0)

    https://infotbal.cz/svedik-kritizoval-hrace-za-spatny-pristup-v-treninku-to-oni-se-museji-zamyslet-odejde-v-lete/

  • riedlss - 08.04.2024, pondělí, 11:13
    (0)

    fana: my budeme za 14 dní fandit určitě. Ty si můžeš jít vejskat nad střídačky ;)

  • nbk - 08.04.2024, pondělí, 00:32
    (0)

    Jede někdo do Hradce po vlastní ose a má volné místo v autě?

  • bilas - 08.04.2024, pondělí, 00:00
    (0)

    Všechno to souvisí s malostí klubu a jeho vedení... Snad jen díky, že to tady Kadlec, Petržela a Svědík alespoň na chvíli nakazili vítěznou mentalitou. Ono ve výsledku celý klub zajímá asi cca 4k lidí a pokud se o něco hraje, další cca 2-3k (nepamatuji, kdy by na zápas zmizely lístky jinak, než přičiněním fanoušků soupeřů). Jsem rád, že co se týče marketingu dochází k určitým změnám, ale tohle je klíčová věc - nakazit Slováckem celou Jižní Moravu(Co chcete víc, Zlín je marný, Sigmě snad už ani nikdo nefandí, a Brno je bez komentáře :D). Bohužel ani ve Zlínském kraji když se řekne Slovácko, tak někdo netuší, že je to fotbalový klub... Pokud se nezvětší fanouškovská základna, bude FCS vždy bráno za malý klub z Asie se kterým všichni vyjebají a vlastně to nikomu ani nevadí. Proto je celkem smutné, že se toho pohárového boomu nevyužilo už od začátku. Docela by mě taky zajímalo, proč není nějaká appka FCS jako mají všechny kluby, kde by se kupovaly lístky a marketing by mohl lépe pracovat s fanoušky a trackovat je (mají to Teplice, Pardubky i Hradec). Jediné pozitivum vidím ve více zaplněném kotli oproti předešlým sezonam (pamatuji zaplněnost jen v první polovině B3) tak třeba se blýská na lepší časy. Pokud ovšem klub nemá prachy, ať řekne, že je cíl nesestoupit a totálně nesabotuje komunikaci. Ztrácet na "marný" Baník 4 body když před 7. koly jsme měli rezervu 7b je silné kafe, jestli je to tam všem u prdele, tak se máme na co těšit. Snad už jen, aby to ten Komárek koupil. Mimochodem všichni naši jarní přemožitelé mají po triumfu s námi parádní formu... Tak snad v Hradci už za 3body! (nebo možná fakt chceme takticky do té prostřední skupiny? :))

  • JoseVale - 07.04.2024, neděle, 20:56
    (0)

    Šovki, co ta analyza

  • Bayern Munchen - 07.04.2024, neděle, 18:57
    (0)

    Palo: přesně tak, akorát jestli to k něčemu bude… spis myslím ze k ničemu…

  • lupen - 07.04.2024, neděle, 18:37
    (0)

    Palo - přesně,

  • Hory - 07.04.2024, neděle, 17:20
    (0)

    Jinak dnes se v 57. minutě dostal do brány Vyškova Borek, který střídal svého zraněného kolegu.

  • Palo - 07.04.2024, neděle, 16:42
    (1)

    Fana: ano, nejlíp naše vypískat při každém doteku s míčem. Ještě víc jim srazit morálku. Nikomu z nás se nelíbí, kam se ubirame, ale tohle není řešení. To musíme dát najevo vedení a ne hráčům. Majitelé na to jebou. Když v práci nedostaneš výplatu, taky na to začneš zákonitě kálet. Když to mají u prdele majitelé, tak proč ne hráči. Ryba smrdí o d hlavy

  • bambulak - 07.04.2024, neděle, 16:38
    (0)

    Mouses: Nj, Svedik tam stejne posle svoje kone, cim starsi lip lepsi

  • fana - 07.04.2024, neděle, 16:26
    (0)

    Nezapomeňte za 14 dní zpívat, fandit atd. místo pískotu

  • Mouses - 07.04.2024, neděle, 13:27
    (2)

    Okoromi opravdu skvělý dneska. Nevěřím že by byl horší než takový Mihálik..

  • Bayern Munchen - 07.04.2024, neděle, 12:38
    (2)

    Tak B tým konečně výhra snad jim to pomůže v záchraně ještě nic jistého nemají…a ten Okoromi nevypadá špatně, dal bych mu šanci v A týmu, když někteří netrenuji ani poradně…

  • Skein - 07.04.2024, neděle, 12:03
    (0)

    Kratochvíla snad ne? Výhra, super

  • barnabas.666 - 07.04.2024, neděle, 11:51
    (0)

    Béčko solidně, Okoromi hattrick i když ve statistikách to bude vedeno trochu jinak.

  • josmen - 07.04.2024, neděle, 10:20
    (0)

    https://www.tvcom.cz/Zapas/Sport-Fotbal/Soutez-MSFL/Pohlavi-Muzi/Sezona-2023-2024/232169-1.FC-Slovacko,-a.s.-B-1.-BFK-Frydlant-n.O..htm

  • Skein - 07.04.2024, neděle, 10:07
    (0)

    jinak co čtu články k Zbrojovce a Sigmě, hodně věci vyplavalo...každý klub má to svoje

  • Skein - 07.04.2024, neděle, 10:06
    (0)

    zvedl se jen někde, v dalších věcech pokulhává. Marketivá strategie má několik kategorií není to jen o videu. Je tam xx mezisoučástí mimo sociální sítě atd. Ale postupně se to posouvá v rámci možnostech klubu. Ono nasypat milióny do marketingu musí mít mar.plán. koncepci, team lidí. A dá tomu čas...a také to musíš dělat pravidelně- dlouhodobě. Na ty analýzu jsme zvedav Šovkovskij. Ono je potřeba zabrat nejen u Aáčka, ale niž...tam se něco děje, což je jen dobře.

  • kecipep - 07.04.2024, neděle, 09:25
    (0)

    Za becko posily z acka,jdu si vsadit

  • Petros - 07.04.2024, neděle, 08:39
    (0)

    Hele marketing se zvedl, to snad všichni vidí. Pod to spadá vše i videa Za oponou, oslavy 20 let stadionu, nový sobg pro Slovácko, korunovace Milánka atd. atd. Skromně se snažím přispět i já rozhovory s legendama...tady snad každý vidí, že se pomaličku zlepšujeme. Ale na Solar mě mrzí ta nekomunikace uplně. Nula nula nic. Proč pan Skopal neodkomunikuje směr ven ty pozitiva, LED panely a co to klubu do budoucna přinese,nákup toho hotelu či co to je a zas proč a jajý účel to má atd. atd. Když už je Áčko ve srabu aspoň jiné pozitiva odkomunikovat. Ale čert to vem. Zápas v Hradci důležitý. Autobus skoro plný sakra poďme ukázat že my ten úspěch chceme a podpořit je maximálně! Pořád je o co bojovat!!!

  • Šovkovskij - 07.04.2024, neděle, 08:32
    (0)

    Nyní jedu na béčko. Po obědě to konkrétně rozvedu a ukáži vám moji podrobnou analýzu.

  • JoseVale - 07.04.2024, neděle, 08:28
    (0)

    Šovki tak tu marketingovou stránku nějak rozveď.

  • Šovkovskij - 07.04.2024, neděle, 08:00
    (0)

    Ano, stav Zbrojovky a Sigmy. Tady jsme ještě zaslepení tím, že hrajeme relativně na špici... Ovšem, stačí se podívat na statistiky z jara...

  • Šovkovskij - 07.04.2024, neděle, 07:58
    (0)

    Je fakt, že z novinářů by se toho opravdu mohl chytnout je Koštuřík (nikoliv Košťuřík). Je smutné, jak to tu jde od desíti k pěti... ne-li ku třem.

  • Bayern Munchen - 07.04.2024, neděle, 07:49
    (0)

    Hory: vidím to podobně… trosku mi tohle jaro připomíná dobu před nástupem Svědíka v době kdy to tady vedl ještě slavný Kordula… lagic: jaký tlak, od fanoušků žádný a při tom to tady trosku připomíná stav Zbrojovky a Sigmy… a osobně si myslím ze třeba Košťuřík se do toho brzy opře jen co tu nebude Svědík…

  • lagic - 07.04.2024, neděle, 07:37
    (0)

    Nejhorší je, že majitelé necítí žádný tlak ze strany fanoušků či novinářů. Proč se toho nechytnou novináři a nezačnou se Zemka ptát, kde zmizely peníze z pohárů a pokládat nepříjemné otázky? Možná proto, že FCS, kromě pár tisíc fanoušků, co chodí na stadion, nikoho nezajímá.

  • riedlss - 07.04.2024, neděle, 07:32
    (0)

    Prý jestli by aspoň v neděli nemohl být klid?! ☝🤷♂😆

  • Hory - 07.04.2024, neděle, 07:26
    (1)

    Včerejšek definitivně zpečetil náš sestup z pásma kde jsou mužstva respektována a soupeři z nich ten repespekt mají. Je škoda, že skončilo to, na čemž se tu mnoho let pracovalo. Celé mi to přijde, že p. Zemek se rozhodl, že v jakých hovnech ten klub převzal, tak ve stejných hovnech ho předá, když bude odcházet. Je strašné sledovat, jak Slovácko jde do kopru. Pane Zemku děkuji Vám, ale už prosím odejděte!

  • Šovkovskij - 07.04.2024, neděle, 06:20
    (0)

    Jinak dnes po delší době zavítám na béčko. Tohle je existenční zápas...

  • Šovkovskij - 07.04.2024, neděle, 06:19
    (0)

    Vosolys: Přečti si komentáře zpět. To víme všichni. Konstatoval jsem marketingovou stránku. Neplet jablka s hruškami. Snad to není tak komplikované.

  • adolf - 07.04.2024, neděle, 00:03
    (0)

    Kecipep: cicilia bude k viděni max opět ve veselí, když se mu nechce trénovat. Nějak se nám to cele sype.. kádr rozhadaný (jistě jsme všichni už slyšeli proč) majitelé spolu taky nekomunikují… dluží se na vyplatach… zkratka ideální stav :)

  • kecipep - 06.04.2024, sobota, 22:21
    (0)

    Jinak po výhře U19 se psalo, že se čeká na podpis jednoho afrického hráče, který by zvýšil ještě útočnou sílu. 18 letý útočník byl zaregistrován před 2 dny, dnes rovnou základu a 2 góly Baníku. https://is1.fotbal.cz/hraci/informace-o-hraci.aspx?req=e64de021-4f21-44b0-9425-72d4c59dae77&sport=fotbal

  • kecipep - 06.04.2024, sobota, 21:56
    (1)

    Snad nasazení Holáska s Bartošem na 10 min neznamená jejich absenci zítra na béčku, kde potřebujeme urvat 3 body. Třeba je zastoupí Cicilia a spol. Jsme jeden z nejhorších týmů jara, nemůžeme z toho vinit celý svět mimo trenéra.

  • hromik - 06.04.2024, sobota, 21:35
    (0)

    Ono možná už by bylo dobré se dívat a soustředit na další sezónu a začít pracovat na stavbě kádru . A obavám se, že to nebude nic lehkého , jelikož se moc nevyuzilo peněz z Evropy a nepracovalo se na omlazení týmu. A popravdě to nevidím moc růžové a mám strach co bude . A je mě lito i Svědika, ono ve finále to vypadá ta jeho celá prace tady ve Slovácko k budižkničemu, jelikož se toho nevyuzilo a a tým důchodců se rozpadá a obměna žádná , a dalo se to využít vše daleko jinak . Skoda .

  • fana - 06.04.2024, sobota, 21:13
    (0)

    dv, přesně

  • drzý vandrák - 06.04.2024, sobota, 21:07
    (0)

    ...že to tu podškrábl na dva roky🤔.

  • drzý vandrák - 06.04.2024, sobota, 21:07
    (2)

    Zachránění jsme už od podzimu a pro příští sezonu je jistota účasti v sezoně 2024/25.Nic víc.Nesmyslům o pohárech a první šestce bylo rozhodnuto již před startem jarní části, když jsme v přestupním termínu zamakali jako obvykle.Snad nikdo nečekal, že se tenhle kádr bez posílení udrží v boji o Evropu?Martina mě je líto a troškunnechápu,ž

  • Petros - 06.04.2024, sobota, 21:00
    (0)

    Jako vždy zajímavá tiskovka od trenéra. Jestli už na tréninku je vidět, že nemaj chut makat na 200% tak je to špatné. Všichni bíme, že na vrchol se nedostali pro to, že jsou to fotbalusti od oána boha ale naopak tvrdou prací, fyzičností a přesným a precizním dodržováním taktiky. Ty chyby co teď produkujou zápas co zápas, to je fakt šílené. Při té dnešní 3 brance to už bylo něco neuvěřitelné jak ho tam nechalo několik našich borců dojít si pro gól. Zápas v Hradci bude už mega o hodně

  • fana - 06.04.2024, sobota, 19:40
    (1)

    Vyborne, ocekavany vysledek

  • Vosolys - 06.04.2024, sobota, 19:38
    (0)

    Šovki, nebyt Skopala, tak uz hrajem o zachranu…

  • Slinťa - 06.04.2024, sobota, 19:25
    (0)

    Bambulak: nemyslim,jeho pohled a vyraz odpovedely

  • Šovkovskij - 06.04.2024, sobota, 19:12
    (0)

    Petros: Pro mne velké zklamání. Pan Skopal dával najevo, jak vidí marketingovou kvalitu a vztah klubu k fanouškům a jak to chce napravit, ale očividně, skutek utek...

  • fandajakhrom - 06.04.2024, sobota, 18:47
    (0)

    Celtic-bohuzel souhlasim

  • celtic - 06.04.2024, sobota, 18:29
    (0)

    dobře už bylo....(vypadá to že budeme žít už jen ze vzpomínek na tři předchozí sezony)....na jaře patříme spolu s Kravinou a z Olmíkem mezi tři nejhorší mužstva.bohužel....

  • Vosolys - 06.04.2024, sobota, 18:21
    (0)

    Pouze se propadáme tabulkou tam, kam podle kvality kádru patrime…

  • Petros - 06.04.2024, sobota, 18:18
    (0)

    Šovki, tohle je za mě největší zklamání sméměrem ke Skopalovi....čekal jsem, že bude směrem ven mnohem aktivnější a vůbec by mě ani ve snu nenapadlo, že pár rozhovorů po koupi 50% bude na další 2 roky vše a žádný další výstup jako spolumajitel nedá....

  • Bayern Munchen - 06.04.2024, sobota, 18:17
    (1)

    Já furt nechápu kdy si tady někteří uvědomí ze to není o Svědíkovi, Šumim nebo Pojeznem… pokud máme dva majitele kteří jsou mezi sebou dost rozhadani kdy jeden vybere prachy z klubu a ještě si vezme i ty toho druhého, tak co čekáte, pokud jsou majitele v konfliktu tak klub nebude nikdy fungovat a hráči bez peněz tak to pak vypadá tak jak vidíme cele jaro…

  • Šovkovskij - 06.04.2024, sobota, 18:14
    (0)

    A poznámka na závěr: Liberec koupil Kania, celý den jsou informace, rozhovory, prostě bomba. Klub, kde chodí dva tisíce lidí na zápas. Marketing. Slovácko na půl koupí Skopal a dozvíte se to v pondělí z Kurýra. Trochu rozdíl, ne?

  • Petros - 06.04.2024, sobota, 18:14
    (0)

    Díky, takže evidentně lidi v klubu pracují a snaží sa ale kde peníz není, tam ani kvalitní posilu nenajdeš....Svědík ať dělá co dělá upozorňoval na to, že kluci stárnou a lepší to nebude už před rokem....no tak teď to majitelé vidí, co to znamená když to ignorovali. No co už. Třeba zítra Baník i Bolka prdnou a budem furt bod od 4 místa 😄😄....

  • Šovkovskij - 06.04.2024, sobota, 18:10
    (0)

    Petros: Ano, je tomu tak. A není to začarovaný kruh?

  • Petros - 06.04.2024, sobota, 18:09
    (0)

    Šovki, myslím, žes to byl ty kdo pár týdnů zpět říkal že byl ve Sportu článek s tréňou a že snad zmiňoval, že Šumi jednal ohledně hráčů i s Vyškovem, ale když pak majitelé nekývnou tak....tu mámechráče zadara jako Kvadina a spol a nebo panik buy na poslední chvíli před Evropou Mihál8ka i když sa vědělo dlouho že odešli Sadílek i Jurečka plus utekl Cecilka....tam už ta nečinnost nekoncepčnost začala. Jo ale Šovki mám pravdu o tom článku? Já jen že zas tu sa vyskytujou hlášky tipu co dělá Šumi...

  • bambulak - 06.04.2024, sobota, 17:55
    (0)

    Jo jako myslis ze před kotlem řekne ze jim nechodí výplaty?

  • Slinťa - 06.04.2024, sobota, 17:49
    (0)

    Ptali jsme se kluku po zapase na rovinu,jestli jim chodi vyplaty. Havlas rekl,ze to neni o vyplatach. Vic jsme se zeptat nestihli..o cem to tedy je.

  • Šovkovskij - 06.04.2024, sobota, 17:48
    (0)

    Fando, největší výblitek dne :-D

  • Šovkovskij - 06.04.2024, sobota, 17:47
    (1)

    To si děláš prdel. Trenér poukazuje na fakta podle tebe přenáší pesimismus. Zřejmě pracuješ ve státní správě.

  • fandajakhrom - 06.04.2024, sobota, 17:46
    (-1)

    A kdo tu chtel Mihalika a Kvasinu, Zemek?? Asi to s nim nebude momentalne jednoduche, v Emiratech mu je asi lip, ale kde je (a co dela) takovy Šumi? Podle mne nic

  • fandajakhrom - 06.04.2024, sobota, 17:43
    (-1)

    Samozrejme ryba smrdi od hlavy a za vse muzou majitele a jejich nedoplneni tymu, jak chtel trener, ale.... trener evidentne jiz nekolik mesicu prenasi svuj pesimismus a blbou naladu na mancaft, coz je spatne... kdybychom chteli hodne spekulovat, tak se treba chce nechat i vyhodit, aby mohl odejit "zdarma"... coz bych v zadnem pripade nedelal.. jen at se predvede, kdyz je tak skvely trener....

  • Bonito33 - 06.04.2024, sobota, 17:25
    (0)

    7.misto by mohlo klapnout, Sigma já obě pražské S, Teplice jedou do Bolky a mají ještě Plzeň, tak to snad neopustíme a v playoff pomož pán bůh...

  • Šovkovskij - 06.04.2024, sobota, 17:10
    (0)

    Drsná realita...

  • bambulak - 06.04.2024, sobota, 17:05
    (0)

    Kdo věděl, byl za debila a nevdecnika a bůhví co.. ale věděl :) radost z toho nemám, ale proste se k tomu schylovalo

  • a jé - 06.04.2024, sobota, 17:04
    (0)

    Ostatní pochopili, že 5 týmů do poháru je šance a dle toho se zařídili, za posledních 5 zapasu jsme předposlední, horší je uz jen perník. No podzim bude krutý pokud se nestane zázrak

  • spiky - 06.04.2024, sobota, 16:58
    (1)

    Přece máme být vděční že se tu hraje první liga ne? :D Tohle jaro je facka jako prase. Tak hlavně že se všichni plácali po poháru a super půl roce v Evropě po ramenou. Myslelo se, že to všechno půjde samo a Slovácko zůstane na dlouhá léta v TOP 4 a ono hovno :)

  • karagavrylydys - 06.04.2024, sobota, 16:55
    (1)

    Je strašně smutné sledovat, kam to dokázal Zemek za zhruba rok dotáhnout. Posily typu Mihálik nebo Kvasina dnes opět ukázaly, že mají s ligovým fotbalem pramálo společného. A bohužel bude hůř! 🙈

  • Bonito33 - 06.04.2024, sobota, 16:51
    (0)

    Jen nezapomenout dát vstupné na Plzeň 500kc.

  • FCS DROGA - 06.04.2024, sobota, 16:49
    (0)

    super klepec 4:1 achjo

  • a jé - 06.04.2024, sobota, 16:47
    (0)

    Když nedojdou těžko se hraje

  • Mikulas - 06.04.2024, sobota, 16:32
    (0)

    *nestridani

  • Mikulas - 06.04.2024, sobota, 16:32
    (0)

    Ja nevim tyvole. Holasek v dresu a on ho tam nakonec nedá. Chudák kluk, měl jít do Balkani. Svedika miluju ale jeho střídání nedávají absolutní smysl

  • bambulak - 06.04.2024, sobota, 16:31
    (0)

    tak doufám ze večer poctivě a tradičně na tomac :)

  • barnabas.666 - 06.04.2024, sobota, 16:30
    (0)

    Nic překvapivého. Jen další jarní zápas ve stylu bojkotu. Nebo snad někdo věří, že stejný tým v závěru podzimu válcoval ligu a teď (byť bez Kadlece) má jen smůlu? Většina zápasů je těžce odchozena.

  • josmen - 06.04.2024, sobota, 16:27
    (0)

    rambo hraje uz taky delsi dobu hovno. Obrana potrebuje omladit, jinak to bude horsi a horsi.

  • TK27 - 06.04.2024, sobota, 16:18
    (0)

    Kalabiska naprosto nestíhá, ale božský trenéra tam Holaska proste nedá.

  • Ondra - 06.04.2024, sobota, 16:18
    (0)

    Každý zápas si říkám, že už nemůže být hůř. A ono může

  • RNA - 06.04.2024, sobota, 16:17
    (1)

    My vubec nevime, kde ma kdo hrat, behame od niceho k nicemu a korunoval to Svedik, kdyz vystrida jedineho cistokrevneho stopera za Mihalika. Rambo tam hrat nemoze. No i z tech absenci nevysvetlenych je zrejme, ze tym a klub je v rozkladu

  • karagavrylydys - 06.04.2024, sobota, 16:16
    (0)

    FCS DROGA: Ještě ho ve Slovácku čeká 5 zápasů.

  • Mikulas - 06.04.2024, sobota, 16:16
    (2)

    Nikdy jsem nepsal kritiku. Ale tohle je hnus.

  • josmen - 06.04.2024, sobota, 16:13
    (-1)

    tak jeste dva fiky a je to doma

  • FCS DROGA - 06.04.2024, sobota, 16:05
    (0)

    docela je mi lito svedika zaslouží si lepší tým podle mě poslední sezona na slovacku

  • karagavrylydys - 06.04.2024, sobota, 16:03
    (0)

    Bartoš, Holásek, Kratochvíla na plac! Horší už to stejně být nemůže ... 🤔

  • Ondra - 06.04.2024, sobota, 16:03
    (0)

    Přijde mi, že i atmosféra v týmu je zkažená. Nerad to říkám, ale měli bychom uvažovat nad změnou trenéra. Když se dívám na Liberec, tak tam každé přestupové okno přijde někdo s potenciálem. U nás jsou přestupy jak v tombole.

  • Vosolys - 06.04.2024, sobota, 15:55
    (0)

    Staci jen jeden :)

  • a jé - 06.04.2024, sobota, 15:50
    (0)

    Majitelé ven

  • FCS DROGA - 06.04.2024, sobota, 15:39
    (0)

    majitelé mají co chtěly a bojím se aby nebylo ještě víc hur :(

  • Bayern Munchen - 06.04.2024, sobota, 15:34
    (0)

    Šovki: tak ten brod není až tak daleko…

  • Šovkovskij - 06.04.2024, sobota, 15:32
    (0)

    Je to rychlejší, než jsem si myslel...

  • Bonito33 - 06.04.2024, sobota, 15:25
    (0)

    Kali klobouček

  • Vosolys - 06.04.2024, sobota, 15:21
    (0)

    Kde jsou Petrzela, Heca, Cicilia?

  • Šovkovskij - 06.04.2024, sobota, 15:10
    (0)

    Jak s holkou, rychlovka...

  • a jé - 06.04.2024, sobota, 14:48
    (0)

    A na lavce Holzer

  • PanSauron - 06.04.2024, sobota, 14:40
    (0)

    A také Petržela. Na lavičce 3 hráči, kteří ligu ještě nehráli, 2 dlouhodobě zranění a Mihálik

  • a jé - 06.04.2024, sobota, 14:34
    (0)

    To samé Cicilia

  • wer - 06.04.2024, sobota, 14:31
    (0)

    Hm, tak Heča dnes ani na lavce. To bude zajímavé...

  • Bonito33 - 06.04.2024, sobota, 13:28
    (0)

    Pokud se neplatu tak ten gólman tu lidi psali, že přišel na půlroční hostování, ale jak se dívám, tak je registrovaný jako přestup.

  • Bonito33 - 06.04.2024, sobota, 13:24
    (0)

    ...nebo jen stačí stále věřit a neházet vidlama do sena při ztrátě (tuším) 5 bodů při půlce odehraných zápasů.

  • Bayern Munchen - 06.04.2024, sobota, 13:00
    (0)

    Dorost výborný… jde vidět jak stačí vyměnit trenéra a dat tam někoho odjinud a dobře posílit a už jdou tabulkou nahoru, zpevni obranu od které se fotbal odvíjí, tři zápasy a tři nuly vzadu…

  • riedlss - 06.04.2024, sobota, 12:58
    (0)

    Výborně 👏👏

  • barnabas.666 - 06.04.2024, sobota, 12:41
    (0)

    Dorost se po hodně dlouhé době dostal mimo sestupové příčky. Teď už je záchrana zcela reálná.

  • kecipep - 06.04.2024, sobota, 12:39
    (0)

    Dorost skvele

  • Šovkovskij - 06.04.2024, sobota, 09:52
    (0)

    Tím chci říct, že daný podnikatel své jméno propojí s určitým subjektem a ten mu dělá reklamu. Říká se, že v byznysové společnosti se říká, že pokud nevlastníš sportovní klub, nemáš tam co dělat. To je ostatně i důvod, proč šel Křetínský do Sparty.

  • Šovkovskij - 06.04.2024, sobota, 09:48
    (0)

    Spekulace kolem Komárka se opakují, na jednu stranu to vypadá až úsměvně, na stranu druhou je fakt, že pokud podnikáš v byznysu, musíš mít i tzv. svou "hračku". Každý významný podnikatel vlastní nějaký klub a to nejen u nás. O Spartě, či Slavii se netřeba bavit, je tam dále Baník třeba. Takže by mne ani moc nepřekvapovalo, kdyby Komárek skutečně měl zájem o Slovácko, i když to je se Spartou a Slavií zcela logicky nesrovnatelné - ve všem. To je prostě normální realita.

  • Mouses - 06.04.2024, sobota, 09:19
    (0)

    No já zaslechl, že by měl o koupi celého klubu zájem právě Komárek. Ale je to jen jedna paní povídala, takže tomu moc nevěřím.

  • Šovkovskij - 06.04.2024, sobota, 09:01
    (0)

    Já skálopevně věřím a jsem pevně přesvědčen, že pan Skopal opravdu vstupoval do klubu s ambicemi jej posunout a etablovat ve špičce. Ovšem k tomu jsou potřeba dva a myslím, že i pro něj samotného je to jisté rozčarování. Je fakt, že je nesmysl, aby klub měl dva rovnocenné majitele. Nejlepší by bylo, aby pan Zemek svůj podíl prodal a samozřejmě mu upřímně poděkovat. Všichni snad vidí, že tahle cesta bohužel nikam nevede.

  • a jé - 06.04.2024, sobota, 07:52
    (0)

    Rikam, ze vlastnit 50 na 50 je blbost Mam pocit, že takovou nabídku odmítl i p.Komárek

  • pema - 06.04.2024, sobota, 07:05
    (0)

    Vzhledem ke stávající situaci /věřím v úspěch Slovácka - byť jen remízový/ - čekám názory s jakým výsledkem dnešní utkání dopadne, zejména na sestavu a jak se ta s utkáním celkvě popere...

  • egi - 05.04.2024, pátek, 20:40
    (0)

    a jé: není se čemu divit, že se pan Skopal ničemu nevyjadřuje, ale kdoví jak to všechno dopadne. Nedávno se fest pohádal s panem doktorem.

  • drzý vandrák - 05.04.2024, pátek, 20:36
    (0)

    Tím lépe.

  • karagavrylydys - 05.04.2024, pátek, 20:28
    (0)

    bambulak: Vždyť je lesba.

  • bambulak - 05.04.2024, pátek, 19:37
    (0)

    Na votikovou se aspoň hezky divá :))

  • jupíkk - 05.04.2024, pátek, 19:14
    (0)

    Kdyby byla Votíková místo Heči tak to 4 místo máme

  • Hory - 05.04.2024, pátek, 19:09
    (0)

    BM naprosto stejný pohled mám jako Ty.

  • Bayern Munchen - 05.04.2024, pátek, 19:07
    (0)

    Hory: já tedy nemám takové zdroje asi jako ty, ale neprijde ti to jako nesmysl ten Komárek, vidíš je to druhy nejbohatší Čech a ty si jako myslíš ze kdyby měl opravdu zájem o Slovacko tak ze by ho nezískal… je to jen o prachach a věř mi ze tito lidé když něco chtějí tak to získají stůj co stůj i kdyby měl pritlacit finančně… pro něho je třeba 300 mil. nic a určitě Slovacko nemá větší hodnotu…

  • Hory - 05.04.2024, pátek, 18:45
    (0)

    Těm otázkám by měl především čelit p. Zemek, byť mají podíl stejný, tak se snaží vystupovat tak, že klub ovládá on. Když jsem tento týden četl aktualizovaný žebříček českých miliardářů a na druhém místě viděl hned za Renátou Kellnerovou, Karla Komárka a až za ním Daniela Křetínského a pak Pavla Tykače a uvědomil si, že KKCG kolem klubu kroužila a prý v závěru loňského roku znova ...

  • a jé - 05.04.2024, pátek, 18:21
    (0)

    Je smutné, že Skopal žádným otázkám nečelil, ikdyz vlastně proč, vse bylo řečeno

  • a jé - 05.04.2024, pátek, 18:19
    (0)

    Trochu z jiného soudku Libereckého https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2023-24/445663/kania-poprve-celil-otazkam-fanousku-cilem-pohary-co-nezmarova-role.html

  • Šovkovskij - 05.04.2024, pátek, 15:26
    (0)

    Čekat prohru, tomu se říká správný přístup. Stáhnout kalhoty, i když brod je ještě daleko 😏

  • riedlss - 05.04.2024, pátek, 14:30
    (0)

    No bayerne, hlavně se z teho neposrat☝ ľ

  • Bayern Munchen - 05.04.2024, pátek, 12:11
    (0)

    Břečka však neodehrál ještě nic, ani za B tým no nevím…

  • Skein - 05.04.2024, pátek, 11:59
    (0)

    Tomášové by měli hrát ;) bude to náročný

  • Hory - 05.04.2024, pátek, 11:46
    (0)

    V obraně se objeví asi Břečka, jsem zvědav, jak to zvládne a kolik času vydrží. A co se týká Heči, mám pocit, že jeho pozice je neotřesitelná, ať má výkonnost jakou má. + může být možná přemotivovanost Liberce poprvé pod novým majitelem a ještě doma.

  • Bayern Munchen - 05.04.2024, pátek, 11:35
    (-3)

    Bod z Liberce by byl zlatý… udržel by mezi námi rozestup, ale čekám prohru teď absenci je moc ještě se připočte Doski, Kadlec a Holzer a to je v podstatě půlka základního kádru mimo… do obrany půjde asi zase Kalabiška ale stred pole bude problém a tam se vždy odvíjí zapas… asi bude s Havlasem uprostřed Kohút a Mihalík podhrot…nebo by se mohlo zkusit hrát poprvé na dva útočníky… jen doufám ze v bráně dojde ke změně..

  • Petros - 05.04.2024, pátek, 08:30
    (0)

    Celkem pech, nám zas budou chybět klíčoví hráči a na druhé straně hype, natěšrní z novéjo majitele. Liberec so toho půjde jako by šlo o titul....ale zkazit jim tu slávu, to by byla slast :)

  • a jé - 04.04.2024, čtvrtek, 22:17
    (0)

    Co k tomu dodat- je mi do breku, když vidím, co se tady všechno zahodilo

  • kecipep - 04.04.2024, čtvrtek, 22:07
    (0)

    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-kania-odpovidal-fandum-prozradil-rozpocet-ci-hrozbu-ztraty-jestedu-z-loga-mluvil-i-o-podivnostech-v-lize-5025768#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sport.sznhp.box&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=abtest245_nove_vyhledavaci_pole_varDD&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz Zajímavý rozhovor + čísla o rozpočtu. Nezapomněl zmínit regres Slovácka :-)

  • Marwik - 04.04.2024, čtvrtek, 21:44
    (0)

    O tom Hejdovi jsme nevěděli.

  • Skein - 04.04.2024, čtvrtek, 18:46
    (0)

    Z hráčů si trest za čtyři žluté karty na jedno soutěžní utkání odpykají Lukáš Hejda (Plzeň), Vlastimil Daníček, Michal Trávník, Seung Bin Kim (všichni Slovácko), ...

  • Hory - 04.04.2024, čtvrtek, 16:00
    (0)

    Podle předběžných odhadů to přinese průměrnému klubu cca 25 mio.A v sedmičleném ligovém výboru budou mít automaticky zástupce kluby které skončí na prvním až čtvrtém místě.

  • kecipep - 04.04.2024, čtvrtek, 15:45
    (0)

    "Reforma LFA a uprava stanov od 1.7.2024 schvalena Ligovym gremiem. Souteze bude ridit vykonny reditel, ktery bude vybran vyberovym rizenim s vyrazne posilenymi pravomocemi, tymem a rozpoctem. Jmenovat a odvolavat ho bude ligovy vybor, ve kterem bude sedm clenu se stejnym (rovnym) postavenim. Z tendru mame doposud 692 milionu rocne, tri tendry s potencialem 50-60 milionu jeste bezi. Rozdeleni prostredku, ktere vyrazne zlepsi ekonomiku klubu a posili soucasny rust profesionalniho fotbalu, budeme resit v cervnu". Jsem zvědav, kolik to přinese průměrně ligovým klubům. Svoboda by měl okamžitě skončit a chodit kanály

  • Šovkovskij - 04.04.2024, čtvrtek, 14:26
    (0)

    V Isport indexu 26. kola Fortuna ligy se na pěkném pátém místě umístil Filip Vecheta s hodnotou 7.91 (1. Hůlka, 2. Kulenovič, 3.Jurečka, 4. Ewerton). Myslím, že jeho výkony začínají být příslibem, dále půjde nahoru a doufám, že se přestane plivat:-)

  • barnabas.666 - 04.04.2024, čtvrtek, 11:57
    (0)

    Jsem rád, že se dorost zvedá. Na podzim v 15 zápasech 10 bodů, na jaře v 5 zápasech 9 bodů. Ta soutěž je hrozně vyrovnaná, do poslední chvíle tam nebude mít půlka ligy nic jistého. Rozdíl mezi prvním a posledním týmem dorostenecké ligy je menší než třeba mezi druhým a čtvrtým týmem Fortuna ligy.

  • RNA - 03.04.2024, středa, 17:59
    (0)

    Tak si priprav cevku na leto😁

  • bambulak - 03.04.2024, středa, 17:43
    (0)

    Kliment tu dlouho nebyl, uz jsem se lekl

  • RNA - 03.04.2024, středa, 17:42
    (-1)

    Jinak Klimentovi konci smlouva v lete, mohli bysme ho podruhe ozivit 😁

  • Bayern Munchen - 03.04.2024, středa, 16:25
    (0)

    cicmaaa: to myslíš mě, jaký Polášek to jsi vyvestil z té tvé vestecke koule :-) vidíš ani mě nenapadlo že kecipep tím svým příspěvkem narazí na mě… no ještě ze díky těm tvým znamostem v klubu, víme jak nás od léta čeká světla budoucnost ;-)

  • kecipep - 03.04.2024, středa, 15:36
    (0)

    článek k dnešnímu matchu U19: Slovácko navíc čeká na registraci jednoho afrického hráče, který ještě zvýší údernou sílu.

  • cicmaaa - 03.04.2024, středa, 14:49
    (0)

    Jak na to slyší :D To má z toho jak se schovává za anonymitu fora.. Klidně se nám oficiálně představ Polášku. Jinak píšu spíš kvůli poslední narážce na mě. S tím věštěním. V dnešní době není potřeba si hrát na věštce. Stačí mít známé v klubu se kterýma chodíš na pivo, ale to ty bohužel neznáš...

  • kecipep - 03.04.2024, středa, 14:17
    (1)

    Němča už tam neměl být po zimě

  • Bayern Munchen - 03.04.2024, středa, 14:15
    (0)

    kecipep: Přesně tak, záchrana dorostu a MSFL je důležitější než A tým v top 6... Tak nechci to zakřiknout ještě dorost zachráněný není a v sobotu hostí Baník, ale vypadáto ,že tam začíná West odvádět slušnou práci, teď dva zápasy vzadu udrželi nulu a od toho se to pak vždy odvíjí... tak je to i u A týmu, prostě je potřeba umět udržet nulu vzadu, ale tam od absence Kadlece a chybující ho heči to moc na jaro nejde a proto nejsou výsledky... Jo a jinak u B týmu bych zvažoval změnu trenéra, když to jde u dorostu, proč by to nemělo jít u B týmu...

  • kecipep - 03.04.2024, středa, 14:03
    (0)

    Super, hraje nám tam hodně sedmnáctek. Ještě že dorost vyhrává, to už by měl jinak nejmenovaný uživatel pesimistický orgasmus. Než nějaká top 6 u áčka, záchrana dorostu a MSFL je pro klub důležitější

  • derflik - 03.04.2024, středa, 13:53
    (0)

    Tak dorost dnes dobře , už to vypadá nadějněji.

  • kecipep - 02.04.2024, úterý, 09:26
    (0)

    https://slovacky.denik.cz/fotbal-kraj/podivejte-se-dorostenci-slovacka-zdolali-prostejov-trener-mluvi-anglicky-2024040.html

  • Mikulas - 01.04.2024, pondělí, 22:17
    (1)

    Hezkej apríl chlapy

  • Bayern Munchen - 01.04.2024, pondělí, 20:44
    (0)

    Mikuláš: to je nesmysl s tím Tettehem, kdo by ho jako platil, a hlavně Slovacko potřebuje posily na úplně jiné pozice například stred pole a obrana, jde vidět jak absence Valenty a Kadlece nás připraví o poháry… jediná záchrana Slovácka je prodej klubu od toho se bude odvíjet budoucnost klubu…

  • Valheru - 01.04.2024, pondělí, 19:19
    (2)

    A ještě přitom stíhá koukat na prasátko Pepu :-D A to jsem si myslel, že hlouběji už klesnout nemůže...

  • adolf - 01.04.2024, pondělí, 18:48
    (3)

    Artigas očividně nebere šlahačku na lehkou váhu :D nicméně pochybuju že by slovacko přebralo benjiho plat a podle mě ani on sám by se sem nijak nehrnul. A taky by mě zajímalo z kama Mikuláš čerpá nebo jestli je to jen výplod fantazie

  • bambulak - 01.04.2024, pondělí, 15:30
    (-2)

    já tobě ne, tlamu mas jak pepa pig

  • Valheru - 01.04.2024, pondělí, 15:29
    (2)

    Na rozdíl od zvířátek, co rozhodně nejsou slušná, ale mají roztomilé bambulky, já tlamou neoplývám. Nicméně nabíháš si na vidle sám a teď kromě potvrzení chabého rozumu ještě přidáváš poznámky hodné primitiva :-). Díky za podnětnou diskuzi, přeju i tobě příjemný zbytek Velikonoc :-).

  • bambulak - 01.04.2024, pondělí, 15:16
    (-2)

    drz tlamu

  • Valheru - 01.04.2024, pondělí, 15:14
    (2)

    Koukám, že Artigas svou poznámkou o platu zase potvrzuje, že udělat ze sebe hlupáka není zas tak těžké... :-)

  • bambulak - 01.04.2024, pondělí, 15:10
    (-1)

    Jo ze bychom prebrali jeho plat mega mesicne jo?

  • Skein - 01.04.2024, pondělí, 14:40
    (-1)

    odkud čerpáš?

  • Mikulas - 01.04.2024, pondělí, 14:37
    (0)

    Benjamin Tetteh by se mohl podívat zpátky do Hradišťa. V Metach nehraje. Ve hře je hostování od léta na 2 roky. Tak jsem zvedavej

  • Skein - 01.04.2024, pondělí, 11:57
    (-1)

    já jsem to našel, tak proto smázano. při vkládání článků jsem to přehlédl. Nic v tom nehledej ;)

  • Šovkovskij - 01.04.2024, pondělí, 11:53
    (0)

    Skeine, s tím Cicilkou ti to asi někdo smazal. To nevím teda proč, když to řekl samotný Svědík, kterého citoval Koštuřík ve Sportu, takže evidentně to není nic tajného, že polevil v tréninkových dávkách a i proto dostal přednost Vecheta.

  • Skein - 01.04.2024, pondělí, 11:40
    (-1)

    to Šovkovskij...ano měl nějakoou nabídku a vidíte, nezabalil to. On je ekonom, to kloubouček v rámci možností klubu. Ale ke sportovní stránce bych tu hledal někoho s lokty - manažer (měl větší drajv).

  • kecipep - 01.04.2024, pondělí, 11:13
    (1)

    Pojezny by mel po ukonceni v FCS sepsat pameti a my mu postavit sochu nebo otisknout cele telo v chodniku slavy 😉

  • karagavrylydys - 01.04.2024, pondělí, 10:51
    (0)

    https://zonglmagazin.com/slovacko-nadale-v-kreci-proti-slavii-mohlo-jen-prekvapit/

  • Šovkovskij - 01.04.2024, pondělí, 10:44
    (0)

    TK27: Nic velkého, jen to, co jsem zmínil, že prý nebýt Pojezného, tak tu liga dva roky nebyla, že je opravdový srdcař a přitom po něm hodně lidí plive. A prý měl i dost nabídek odjinud a za jiných podmínek, ale že všechno odmítl, čemuž teda asi lidí moc nevěří, ale jak jsem slyšel, tam podávám:-)mm Jo a jinak, Cicila prý trochu zase zlobí, myslím, že to bylo i ve Sportu...

  • TK27 - 01.04.2024, pondělí, 10:04
    (0)

    Co jsi slyšel, sovki?

  • Bayern Munchen - 31.03.2024, neděle, 20:33
    (0)

    Mně tady chybí cicmaa a jeho vestecké schopnosti :-) kdy ví co bude po sezóně :-) no já tak daleko nevidím, ale myslím si že po dalším kole bude už jen bod za námi Liberec a ze do konce základní části skoncime v prostřední skupině, ale i to má své pozitiva, když vypadneme hned s prvním týmem tak nás do konce sezóny čeká již jen 6 zápasu a pak si kluci odpocinou delší dobu než kdyby hráli ve skupině o titul a přeci jen kádr už je starší a delší pauza bude potřeba pro nabrani sil na další sezónu, kde už to bude tvrdý boj o záchranu…

  • fandajakhrom - 31.03.2024, neděle, 20:29
    (0)

    Uplne zaslouzene jsme na 6.miste... a pokud se nezmenime, bude hur.. a to se nebavim o dalsi sezone

  • karagavrylydys - 31.03.2024, neděle, 20:24
    (0)

    Hory: na jaře máme bilanci 1-1-5, venku nás čekají: Liberec, HK a ČB, doma Plzeň. Kde ty body chceš získat?

  • Hory - 31.03.2024, neděle, 20:04
    (0)

    Ztrácíme na čtvrté místo jeden bod. To snad není taková hrůza,ať se to nedá stáhnout. Pokud budeme hrát jako včera, tak tam můžeme být zase zpět. Proč ten pesimismus?

  • Hynda - 31.03.2024, neděle, 19:41
    (0)

    Většinou tam pokaždé dostaneme červenou

  • Hynda - 31.03.2024, neděle, 19:41
    (0)

    A v Liberci to bude sakra těžké....

  • a jé - 31.03.2024, neděle, 19:29
    (0)

    Vse je v majiteli majitelich, my řešíme Pojezneho, protože to je člověk, kterého vidis nejvic. Takový Zemek nebo Skopal byli videt akorát když SG vstupovalo do klubu. Jsou taková paní Kolombová

  • Šovkovskij - 31.03.2024, neděle, 19:17
    (0)

    Jako klobouk, dva roky by tu liga nebyla...

  • Šovkovskij - 31.03.2024, neděle, 19:16
    (0)

    Něco vám povím, dnes seděl na pivu a vínu s člověkem, který ve Slovácku dokonce pracuje. Buďme rádi za Pojezného, co jsem slyšel....

  • Hynda - 31.03.2024, neděle, 19:03
    (-3)

    Jj taky jsem si říkal že konečně majitelé můžou být rádi že jsme mimo pohary

  • guerero - 31.03.2024, neděle, 18:40
    (0)

    Tak konečně sa Pojezný dočkal, jsme mimo pohárové místa a nebude se muset řešit, kolik práce je okolo evropskýcb zápasů, je to smutné, vyděláš v Evropě 100 mega a někdo bude frflat, kolik měl povinností, co by za to jinde dali, su zvědavý, jak sa Baník ukáže v Evropě!

  • bambulak - 31.03.2024, neděle, 17:49
    (2)

    Diky za minusko, ktere jsem si zaslouzil konstatovanim faktu a pohledu na jarni tabulku. Jen vic takovych!

  • a jé - 31.03.2024, neděle, 17:48
    (1)

    Šestku neudrzime a vůbec nejhorší je, ze doma neuděláme ani bod. Je mi do breku.

  • bambulak - 31.03.2024, neděle, 17:06
    (2)

    ano, spolecne s karvinou nejhorsi tym jara

  • celtic - 31.03.2024, neděle, 17:05
    (1)

    tak a už jsme klesli o dvě místa na šesté místo....a budeme rádi,když nakoneczkončíme v první šestce a takový jsme měli náskok...je mi z toho smutno...na jaře by jsme byli na sestupovém místě

  • Skein - 31.03.2024, neděle, 15:20
    (0)

    https://slovacky.denik.cz/fotbal-prvni-liga/svedik-podrzel-hecu-zmenu-brankare-nyni-neplanuje-nechci-nikoho-obvinovat-202403.html

pristi
 Další články:
08.04.2024, pondělí, 08:07 - Výjezd do Hradce
31.03.2024, neděle, 17:23 - Slavia na Slovácku: „šestka“ Holeš, Provodova levá i Heča bez impulzu
31.03.2024, neděle, 15:16 - Penalta to završila, pak šel náš výkon dolů, míní Vecheta. Gól jej potěšil
31.03.2024, neděle, 14:30 -  Slovácko - Slavia 1:3, dva góly dal Jurečka, rozhodl ten z dálky po chybě Heči
31.03.2024, neděle, 14:15 - Ani vyprodaný stadion nepomohl. Slovácko podlehlo Slavii, rozhodl Jurečka
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace