*
včera
SESTŘIH | SK Dynamo České Budějovice 0:2 1.FC Slovácko
05.10.2024
Z PLOCHY | Patrik Blahút po zápase v Českých Budějovicích
05.10.2024
TISKOVKA | Marek Havlík po zápase v Českých Budějovicích
05.10.2024
TISKOVKA | Trenér Roman West po zápase v Českých Budějovicích
04.10.2024
Rozhovory | Slovácko - Pardubice | Ženy
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem
17.08.2024
FCS jede na výjezd

Dušan Melichárek: Trenérská práce mě pohltila

10.09.2024, úterý, 10:06
melicharek malmo_velky.jpg

Dušan Melichárek strávil větší část své fotbalové kariéry mimo Slovácko, přestože je jeho rodákem a velkým patriotem.

Z třetiligového béčka se dokázal prosadit až do brány Malmö, se kterým získal dva švédské tituly. V dresu Slovácka však odchytal rovnou padesátku ligových zápasů. Po přechodu do brněnské Zbrojovky si na závěr kariéry ještě odskočil pro druhý titul do Malmö a pak definitivně pověsil brankářské rukavice na hřebík. Kopačky však i ve čtyřiceti letech obouvá za svůj Velehrad a od podzimu si vzal na starost trénink brankářů Slovácka, od mládeže po B-tým, a individuálně spolupracuje i se svým „rivalem“ Milanem Hečou, který jej „vyštípal“ z ligové brány Slovácka.

Dušane, začněme právě vaším odchodem ze Slovácka. Tehdy kolem toho byla spousta různých informací a mezi fanoušky udělaly zlou krev. Co za vaším odchodem přes chorvatský Zaprešič bylo?
To už je historie a já se k ní nechci vracet. Někteří lidé, či člověk, už v klubu nejsou a nemá smysl teď rozpoutávat nějakou diskusi, která by k ničemu nevedla. Jen bych to shrnul, že tehdy zazněly ve veřejném prostoru některé nepravdivé informace.

Ale, že vás Milan Heča „vyštípal“ z brány, pravda je?
(smích). Tak když použijete slovo vyštípal, tak jo. S Milanem jsme ale měli už tehdy nadstandardní vztah a jsem moc rád, že jej máme dosud a umíme se vzájemně obohacovat. Od jeho návratu z Prahy na Slovácko mu rád předávám svoje gólmanské zkušenosti, pohledy a on mně zase poskytuje současné moderní tréninkové trendy v silové přípravě hlavně ze svého sparťanského období. V tréninku jej samozřejmě vede Petr Drobisz, ale s Milanem se dokážeme o fotbale bavit hodiny. Navíc máme za sebou oba italskou brankářskou školu. On měl Italského trenéra brankářů ve Spartě, já zase v Malmö. S Jonnie Fedelem jsem doteď ve spojení a nějaké své trenérské kroky s ním konzultuji.

A k tomu vyštípání ze sestavy?
Na konci zimní přípravy jsem se zranil a Milan šel na první jarní zápas do brány. Věděl jsem, že je vynikající gólman, který má před sebou velkou kariéru. Já byl v ideálním brankářském věku a chtěl jsem chytat. Tehdejší trenér Svatopluk Habanec mně řekl, že Milan v bráně zůstane, a souhlasil s mým odchodem. Já nechtěl „vyštípat“, když použiji to vaše slovo, kamaráda z brány, a tak jsem zvolil odchod. Pro mě to tehdy nebylo lehké, protože jsem už bydlel na Velehradě a věděl jsem, že na Slovácku zůstanu. Nakonec z toho ale bylo pěkné angažmá ve Zbrojovce, nakonec ještě dva roky s titulem ve Švédsku a zachytal jsem si Evropskou ligu. V Malmö jsem končil v sedmatřiceti, protože se mně rozsypalo koleno. Jinak bych tam ještě pokračoval.

 

 

 

Jméno Heslo
text
  • tvojemama - 23.09.2024, pondělí, 15:47
    (0)

    jjirin- asi souhlas se vším, jen prostě kdyby nezachytal Heča tak máme o pár bodů míň. Ono je celkově těžké to všechno hodnotit liga je fakt vyrovnaná

  • Hynda - 22.09.2024, neděle, 20:59
    (0)

    No do těch Budějovic by nás mělo jed asi hodně...

  • jjirin - 22.09.2024, neděle, 19:52
    (0)

    Nemyslím si, že je nutné podléhat hysterii, i když pro některé je to asi denní chleba...Sám jsem byl rád za Westa, teď už začínám pochybovat, jestli absence ligových zkušeností nemůže hrát opravdu zásadní roli. Myslím, že teď bude záležet hlavně na něm, jestli se dokáže poučit z chyb, které dělá. Nebo i jestli vůbec dokáže vnímat, že dělá chyby. Souhlas s Bonitem, že záleží na úhlu pohledu. Já vidím, že jsme obrali o body Spartu, Slavii i Baník. A na rozdíl od Bayerna jsem neviděl ve všech těchto zápasech total beton. První půle na Spartě super, a je věc Sparty, jaké hráče poslala na hřiště. Druhý poločas o něčem jiném, ale i tak mohly být tři body. S Baníkem to bylo jiné, také se mně nelíbilo, že nás mačkali jak citron... A tvoje já jsem to říkal :))) Bez komentu...Za mě rozhodně Kim na plac od začátku, nebát se hry na dva útočníky, Blahút proboha na hřišti, né na lavce, využít Kozáka, Křišťana, nebát se nechat sedět Trávníka nebo Havlíka, i Kohúta. Štve mě někdy Hpfmann, mám ho rád, ale ta jeho laxnost někdy, a navíc u důležitých gólů...Juroškovi bych dával šanci, i přes jeho výkon minule doma. Těžko říct, jak se jeví na tréninku... Následující zápasy nám asi dají odpověď, jestli na to trenér má...

  • Hory - 22.09.2024, neděle, 18:50
    (0)

    Po včerejšku mám pocit, že nás za čtrnáct dnů v Budějovicích čeká venkovní utkání podzimu. Bude výjezd? Hraje se to v ideální den i čas, tak proč ne?

  • Bonito33 - 22.09.2024, neděle, 18:49
    (0)

    A je: Záleží na úhlu pohledu, já tam prozměnu vidím 4 body od čtvrtého místa.

  • a jé - 22.09.2024, neděle, 17:08
    (0)

    Ted nás od 14 místa dělí tri body a s tim co hrajeme máme štěsti, že tam je Dukla, Teplice a Budějky.

  • Nike - FCS - 22.09.2024, neděle, 16:27
    (0)

    Je smutné, že Kliment má za 8 utkání dvakrát více branek na svém kontě, než celý tým Slovácka... už to o něčem svědčí, že do předu jsme absolutně nulový a bezradní a pokud se dobře nevyspí obrana, tak schytáme debakl...

  • derflik - 22.09.2024, neděle, 15:45
    (2)

    Pochybuju , na Westa je to moc ofenzivní.

  • karagavrylydys - 22.09.2024, neděle, 15:41
    (1)

    derflik: Třeba se bude West inspirovat.

  • derflik - 22.09.2024, neděle, 15:31
    (0)

    kara:přesně tak bych to postavil.

  • karagavrylydys - 22.09.2024, neděle, 15:26
    (0)

    Heča- Ndefe, Vaško, Hofmann, Doski - Blahút, Kim, Havlík, Sinyavskiy - Kozák - Krmenčík

  • JoseVale - 22.09.2024, neděle, 15:25
    (2)

    Přesně, podívej se na Hyskeho, ten tým má najednou jasny rukopis. Normalne bych si myslel, ze to jsou v sobotu jasne tři body, ale ted mam strach. Jestli se neporazí Karviná, tak je mi lito.

  • Bayern Munchen - 22.09.2024, neděle, 15:14
    (0)

    JoseVale: má pravdu všechna utkání byl totální beton a dívat se na to vůbec nedá… s Karvinou to bude zase podobné… a hrát fotbal stále na nula nula a doufat v jeden gól, není zrovna dobra taktika, protože když inkasujeme první tak je po nás… a jako West není jediný nováček v lize mezi trenéry, třeba na Karvinou a Olomouc se dá dívat a taky to nejsou trenéři s mnoha zkušenostmi z první ligy…

  • JoseVale - 22.09.2024, neděle, 15:00
    (0)

    Tak upřímně ani na jedno z těch utkání se nedalo dívat. Byl to totální beton. Loni jsme Banik doma totálně přejeli, nebyli schopni ničeho. Letos nás zamkli na vlastní půlce.

  • Šovkovskij - 22.09.2024, neděle, 14:56
    (0)

    Jak jsem psal níže. To je najednou mudrlantů. Škoda, že jsme byli ochuzeni o jejich názory po Slavii, Baníku a Spartě. Klasika😉

  • fandajakhrom - 22.09.2024, neděle, 14:39
    (0)

    West tu neni proto, aby sbiral ligove zkusenosti. I to je u nas krok zpet.. pred lety jsme vykoupili nekoho, u koho bylo vysoce pravdepodobne, ze uspeje. Svedika jsem ale nahradili hokus-pokusem bez zkusenosti... Westik byl asi levny... jinak souhlas - musime to zkusit i na 2 utocniky... 4-4-2 ... v pripade potreby 4-3-3 ... kdyby chtel ttener potadit viteznou sestavu proti Karvine, at mi zavola 😉🫢

  • JoseVale - 22.09.2024, neděle, 14:17
    (1)

    Celá taktika je postavená na snaze obejít záložní řadu a rychle posílat míče nahoru na útočníka, který by je měl sklepávat na křídla. Takový styl hry je ale snadno čitelný, a každý soupeř, který má trochu zkušeností, to rychle rozpozná. Trenér s ligovými zkušenostmi navíc snadno přetrénuje Westa, který tuto taktiku používá. Co mě také nebaví, je to, jak každý tým hraje kombinačně, po zemi, a snaží se vytvářet zajímavé akce. Příkladem je včerejší Hradec, který měl několik pěkných momentů. My se však často zbytečně zaháníme do rohů hřiště, odkud ani nepřijde kvalitní centr, místo toho se míč opět dostane k obráncům. Nemáme hráče na kolem vápna na odražené míče a celá ta taktika, kterou hrajeme, v ligovém fotbale nemá co dělat. Hrajeme jen na náhodu a mě to nebaví.

  • Petros - 22.09.2024, neděle, 13:45
    (0)

    BM, s tím že měl trenér vynadat hráčům nesouhlasím, za mě měl chlapsky přiznat že posral rozestavení vzadu a taktiku a jde to za ním a ne zas ty kecy co měl nešlo to nebyl tam pohyb. Tenhle výbuch jde za ním, vož dokázal i nástup do druhé půlky a Kim s Kozákem. Ale musíme brát v potaz že ligu nikdy netrénoval, takže s tím rizikem do toho vedení šlo. Bodů se udělalo dost a tak není důvod panikařit, hlavně musíme sbírat body doma a hlavně doma začít od první minuty diktovat tempo a tvořit. Co zápas to lekce a zkušenost pro Westa ale mrzí mě že nikdy nedá najevo že něco posral on.

  • Hory - 22.09.2024, neděle, 13:01
    (0)

    BM - horší už jsou jen Budějovice v počtu střelených branek než my.

  • Bayern Munchen - 22.09.2024, neděle, 12:41
    (-2)

    Osobně čím dříve se vymění trenér tím líp… i to hodnocení včerejšího zápasu z jeho strany o ničem, být tam Svědík tak jim vynadá a na přímo do novin… máme deset bodu ale hra směrem dopředu je od nas za 8 kol hruzostrasna, snad nejhorší v lize, nevím kdo dal min branek než my… a to si nemyslím že máme útočníky zrovna špatné… opravdu strašná je hra zálohy… od Trávníka je to pomalé, Havlas není ve formě a Kohút nevím proč hraje za rok tu nebude a včera jsem nevěděl ani ze je na hřišti, proč nezkusí někdy hru na dva útočníky třeba doma na dvě věže Krmenčik a Cicilia třeba by si vyhověli, takhle jsou tam vždy sami a bezpodpory…

  • Ondra - 22.09.2024, neděle, 12:21
    (0)

    Včera byla příšerná zejména hra křídel. Syňa jde furt do kličky a pak to stejně hodí zpátky. Těch centrů je hrozně málo, z čeho máme dát gól?

  • a jé - 22.09.2024, neděle, 11:52
    (0)

    Horvat v Plisni taky neběhal, jen mel kolem sebe hráče kteří běhali a tim dokonce hráli i LM a i docela atraktivní fotbal. Pokud se bude pokračovat v nakopavani na Krmenčíka tak on ani ty góly dávat nebude. Malo který tym ma v obraně prďolu. Každý má aspoň jednoho vysokého chlapa, aby ty hlavičky vyhrával. I za Svědíka, když jsme hráli po zemi tak to vypadalo úplně jinak. Ke konci se taky začalo nakopávat a slo to do háje. V dnešní době nas mají přečtené. Takove kluby jako jsou Sparta, Slavie, Plíseň a Banik tak ty musi hrát a tvořit a tam se s dlouhým nakopavanim da uspět, ale u ostatních ne tam sluší tvořit a v tam se nákopy pouzit nedají.

  • tvojemama - 22.09.2024, neděle, 10:09
    (0)

    A jé- no právě když ta obrana fungovala tak nechápu ty změny a už jsem čekal, že dopředu budem postupně lepší. Jako nevím když si vezmu jak hraje třeba Karviná pod Hyským. Jinak 10bodů pořád ok, ale nesmíme zapomínat, že Heča měl formu. Westa budu pořádně hodnotit až po podzimu

  • TK27 - 22.09.2024, neděle, 10:07
    (0)

    To bys musel hrát uplně s jinou a běhavou zálohou. Máš tam Trávníka, který je věčně pozičně mimo, je hrozně pomalý a pak dělá zbytečné fauly v okolí šestnáctky. Havlíka, který je bohužel taky hrozně pomalý, ale aspoň dokáže vymyslet něco netradičního a Kohúta, který mně přijde, že je všude a vlastně nikde, navíc si všechno musí štelovat na levou nohu. Včera s příchodem Kima ta hra vypadala úplně jinak, snažil se hrát přímočaře nahoru. No nelíbí se mi to, opravdu ne.

  • a jé - 22.09.2024, neděle, 09:47
    (0)

    Me vadi a dle mého to nedělá fotbal atraktivní ty nakopávané balony na Krmenčika, dříve Ciciliu atd. To není fotbal to je osvobození před tlakem který se rychle vrátí zpět. Ano muze se tim pomoct, ale ne tak často jak to děláme my. Od soupeřova vápně se vrátíme dvěma přihrávkami k Hečovi a ten to odkopne ve většině případů soupeřovi. Hra po zemi dává fotbalu tu krásu jen hraci musi vic běhat. A to mám pocit, že se neděje.

  • Vosolys - 22.09.2024, neděle, 08:47
    (0)

    Netrefit sestavu se podarilo i Svedikovi…ale ze nehraje Blahut, ktery patri vzdy k tem nejlepsim na hristi,je mi taky zahadou…Kukuckovi to nevyslo, ostatne jako ostatnim, ale jelikoz Danicek bude dyl mimo, tak se treba bude jeste hodit.

  • Šovkovskij - 22.09.2024, neděle, 08:24
    (0)

    Musíme si sportovně přiznat, že včera to bylo nedívatelné a některé kroky trenéra jsem taky nepochopil. Nicméně ještě tento týden se tu jeho práce chválila a bodový zisk, který máme, navíc vzhledem k losu, byl hodnocený pozitivně a já na tom trvám. Opravdu nevidím jediný důvod k odvolávání Westa, jak by někteří chtěli, a kteří po Spartě, Baníku, či Slavii raději mlčí...

  • Michal fcs - 22.09.2024, neděle, 08:01
    (0)

    Hory vitej v realitě, vidim,ze se od dřívější doby nic nezmenilo tvoje poslední věta je bohužel pravdivá

  • Hory - 22.09.2024, neděle, 07:14
    (2)

    Dvolím si poznámku ke včerejšímu výjezdu. Přece není možné aby to tak fungovalo jak včera. Co myslím. Ty nekonečně dlouhé zastávky. Já tam jedu proto, abych byl co nejdříve na stadionu a ne abych snad hodinu strávil na zastávkách. Když se v 9. hod vyjíždí, tak není možné na stadion dorazit ve 13,10. Chce to někoho, kdo tomu bude velet, tím myslím zastávka 5. minut a jedeme dál. Ti lidé tam stejně jen postavají keceají, to můžou přece i v autobusu. Vrcholem byla zastávka v Hradci na benzince, kdy jsme skoro už u stadionu. Dotyčný který o ni požádal řidiče, se jde vymočit, ale pak si sedne ke stolu, kouří, kecá pohodička, tak se k němu přidají další a autobuS čeká. Sám mám rád pivo,ale celou cestu jsem si nic nedal, až na stadionu, aby kvůli mě nemusel autobus zastavovat. Nevadí mi zastávky, když lidi potřebují, ale jak jsem psal, max.pět minut a jede se dále, ale ne toto co včera.To mi opravdu přišlo až hulvátství od těch,co se na ně čekalo zvláště v tom Hradci.Cesta domů je mi ukradená, ať se jede i půl dne a zastavaje každou půlhodinu. Možná i to je potom důvod, proč se autobus nezaplní.

  • Petros - 21.09.2024, sobota, 22:19
    (0)

    Já myslím, že průser je jak to nevyšlo, jak hrozná ta první půlka byla a já z toho obviňuju primšrně trenéra, hráli sme připosraně, dlouhé centry, bez snahy něco vytvořit. Druhou půlku do 2 branky s kimem a Kozákem tam najednou byl drajv, snaha o myšlenku, náběhy a aj se míč sem tam dostsl ke Krmelcovi...Hrát tak od začátku tak ten Hradec by si tak nedovoloval. První půlku sme je dostsli na koně my tou připosranou hrou "na jistotu"

  • Michal fcs - 21.09.2024, sobota, 22:11
    (0)

    Petros: a já bych Jilka bral,lepší než to co je tu

  • Michal fcs - 21.09.2024, sobota, 22:06
    (0)

    TK 27. - 3 týdny se připravuji na Hradec a ono to nevyšlo?...

  • Petros - 21.09.2024, sobota, 22:05
    (0)

    Doufejme, že tímto se to vzadu vrátí tak jak to fungovalo a na tento experiment zapomeneme

  • TK27 - 21.09.2024, sobota, 22:00
    (0)

    Sestavu poskládali tak, protože si mysleli, že bude na Hradec platit, nevyšlo to. Vase konspirační teorie jsou fakt k smíchu. Každopádně hra se mi nelíbí ani za mák, je to humus.

  • Petros - 21.09.2024, sobota, 21:51
    (0)

    Hory, nebyli jsme tu nikdo nadšení aby došel Jílek....i proto, že všichni víme, že si nechal kecat do sestavy. I ty musíš vědět, že tak je to špatně a cesta do pekel...čas ukáže, nechcuvtu nad tím spekulovat donekonečna protože tomu nechcu věřit, že jen proto, že by mu vedení řeklo, ten mladej Sparťan musí hrát děj se co děj takbon byvkvůli tomu rozjebal rozestavení obrany co nám fungovalo

  • TK27 - 21.09.2024, sobota, 21:40
    (0)

    V kuloárech se nese, že Juroška tehdy odešel z Baníku kvůli Buzkovi.

  • Hory - 21.09.2024, sobota, 21:35
    (0)

    Petros - trenér je pořád jen zaměstnanec ...

  • Petros - 21.09.2024, sobota, 21:32
    (0)

    Hory, trenér který si od vedení nechá diktovat kdo bude a nebude hrát, bez ohledu na to, co funguhe/fungovalo je špatný trenér a dopadne špatně ať je to kdokoliv....ale toto tu jen spekulujeme, nikdo nevíme jak to je opravdu. Já doufám, že to tak není, jinak by to bylo v prdeli...

  • Hory - 21.09.2024, sobota, 21:29
    (0)

    Petros - tady budu pokračovat v obhajobě Westa. Trenér nemá na znění smlouvy žádný vliv. Prostě mu přivedou hráče a řeknou za jakých podmínek přišel. A ten trenér se může jmenovat jakkoliv.

  • drzý vandrák - 21.09.2024, sobota, 21:26
    (0)

    Petros: Bohužel to zase bude točka v sestavě, kterou jsem sám kritizoval,ale nic jiného nezbývá.To co dnes vyběhlo, nemůže fiungovat ani za týden.Nicméně, pokud není nějaké zásadní zranění či jiná nečekaná událost, jde střídání o poločase vždy za trenérem.....

  • drzý vandrák - 21.09.2024, sobota, 21:21
    (0)

    .....a máme to zapotřebí?Ani nevím že hrál.

  • Petros - 21.09.2024, sobota, 21:20
    (0)

    Hory, taky mě to s tím sparťanem napadlo....ale jestli je to fakt tak, o to větší obžaloba Westa to je, že si nechá dyktovat kdo a jak nastoupí. To by se za Svědíka určitě nestalo. A tady se taky musím zastat BM, má pravdu s tím, že posilu do obrsny v rozehrané soutěži jsne nepotřebovali, kor když pak kvůli němu bude sedět třeba Blahůt. Ale nic, stslo sa, jede sa dál. Ale doma čekám úplně jinou sestavu a hlavně taktiku. To co fungovalo na Ska přece nemůžem praktikovat na Hradce atd. a být i proti takovým týmům připosraní. Kluci sice furt říjaj, že jedou pro vítězství, jak je naočkoval Svědík, ale pokud pak hrají jen dozadu jak je příkaz....tak je to špatně

  • Hory - 21.09.2024, sobota, 21:11
    (0)

    Já jsem určitě byl zastáncem Westa. Ale po této tří týdenní pauze už by neměl mít hájení a do další repre pauzy by měl ukázat výsledky. Pokud by se příští týden prohrálo s Karvinou, pak už by to byl průšvih. Co se týká Kukučky. Sparta má jistě ve smlouvě o hostovaní povinný počet zápasů, které musí odehrát. A trenér ho proto musí stavět i kdyby nechtěl. Tolik na jeho obhajobu v tomto směru.

  • Michal fcs - 21.09.2024, sobota, 20:45
    (0)

    Někteří a nebudu jmenovat tu byli pred sezonou z Westa poprdeni,že zachránil dorost a poskytl "skvělý " rozhovor.....jeho profesní životopis,který prezentoval na predsezoni tiskovce byl taky "zajímavý "

  • cicmaaa - 21.09.2024, sobota, 20:39
    (-1)

    Petros: Promiň, nevím proč, ale popletl jsem si Kohůta s Juroškou

  • Bayern Munchen - 21.09.2024, sobota, 20:30
    (0)

    Volný trenér je Skuhravý, opravdu West není trenér pro první ligu… asi chtěl posílit obranu o velkého stopera Kukučku, Hradec má velké hráče a při standartkach dost hrozí, ale pak když člověk vidí jak Slovacko naivně bráni standartku nejmenšími hráči na hřišti proti jejich největších hracích… Není vidět posun na hře, obrana fungovala doteď ale směrem dopředu je to od začátku ligy obrovská bída a tam není posun žádný…

  • cicmaaa - 21.09.2024, sobota, 20:29
    (0)

    Není to tak dávno a nadávali jste, že když nechtěl jeden hráč podepsat, tak proč hraje a neběhá po lese. Teď odborník petros napíše, že proč nehraje Juroska, že by jsme ho mohli zpeněžit. Jak penezis borca, který ti nepodepíše a půjde zadarmo? Jinak souhlasím, že West ty sestavy těžce nezvládá

  • fandajakhrom - 21.09.2024, sobota, 20:24
    (0)

    Nike: lezeni do prdele sparte. O nic jineho tu nejde.... nic proti Kukačkovi, asi ma kluk potencial, ale toto je komedie.. jak rikate - Blahut + Juroska na lavce = nekdo se tady uplne pomatl. Jestli primo ten chachar na lavicce nebo mu to nekdo prikazal netusim.. ps: na ten jeho chacharsky dialekt jsem opravdu alergicky.. to se priznavam

  • Michal fcs - 21.09.2024, sobota, 20:21
    (0)

    Psal jsem to už dávno, West není trenér pro ligu...už to začíná vidět více fans

  • Nike - FCS - 21.09.2024, sobota, 20:13
    (0)

    Kukučka dojde na hostování bez opce a hned bude hrávat a my (West + vedení) se z něho asi posereme, z mladého borca a kvůli němu se mění rozestavění a všechno se přizpůsobuje jenom pro něj, aby hrál...že to co funguje se rozmrdá kvůli borcovi, co nemá u nás žádnou budoucnost... smutné a Blahút s Juroškou, borci co mají velký potenciál leští lavku...

  • fandajakhrom - 21.09.2024, sobota, 20:09
    (0)

    Pokud to projebeme s Karvinou, vedeni by melo zacit velice rychle zacit premyslet o vymene. Te skladbe zakladni sestavy nerozumi nikdo.. krome Westa

  • Petros - 21.09.2024, sobota, 20:05
    (0)

    Já jsem trošku zklamaný, že to na tiskovce bevzal trenér na sebe a měl jen obecné kecy, nešlo nám to atd. Rozjebat fungujícíbrozestavení vzadu, hrát od začátku připosraně dozadu, to jde za ním...a měl to jako chlap přiznat. Juroška, to taky nechápu, borca chtěla Plzeň, bepustíme ho a pak leští lavku? To není ani v zájmu klubu jako takového, jeden z mála kdo se dá zpeněžit...

  • fandajakhrom - 21.09.2024, sobota, 19:36
    (0)

    A vidim dobre, ze Juroska ani nestridal?? Azevedo je lepsi nez Juroska???? West zacina byt dost tragicky...... nema na ligu

  • karagavrylydys - 21.09.2024, sobota, 19:25
    (1)

    Moc nechápu, proč hrajeme na 3 stopery, když nám 4-členná obrana fungovala velmi dobře? A taky, proč nehrál Blahút.

  • drzý vandrák - 21.09.2024, sobota, 19:16
    (2)

    Jinak si myslím, že BM nenapsal nic co by nebyla pravda.Kdo chce vidět vidí.Kluka do obrany jsme momentálně určitě nepotřebovali a neustálé míchání sestavou Westem mě už docela sere.Tam kde by měl zamíchat, tak tam bohužel na to kule nemá....

  • fandajakhrom - 21.09.2024, sobota, 19:12
    (2)

    Jinak ten Kulučka musi byt velky borec, kdyz dostal sanci hned v 1.zapasu 🫢😂🤷♂

  • fandajakhrom - 21.09.2024, sobota, 19:09
    (0)

    Nechci byt negativni, ale porazit Karvinou nebude nic jednoducheho... navic se bude jiste chtit predvest Vecheta.. no, uvidime...

  • drzý vandrák - 21.09.2024, sobota, 19:05
    (0)

    A kolik jsme teda dostali?

  • cicmaaa - 21.09.2024, sobota, 18:33
    (-2)

    Mb: ty blbečku, na tebe su alergický. Co tady furt píšeš o tom, jak si říkal něco o záložníkovi? Podle tebe jsme už několikrát sestoupili, ale to nenapíšeš, že jsi to říkal. To samé s tím, že dostaneme od kraje víc peněz. Velice si psal, že tomu nevěříš. Minulý týden článek, kde se to potvrdilo, ale že by ses mě omluvil, tak nic

  • josmen - 21.09.2024, sobota, 17:51
    (0)

    S tim souhlasim. West zrovna nema cit na poskladani sestavy a na stridani.

  • fandajakhrom - 21.09.2024, sobota, 17:45
    (0)

    Von ten West nebude uplny Einstein... nektere hrace v sestave jsem uplne nepochopil

  • bilas - 21.09.2024, sobota, 16:32
    (0)

    Ten kádr není špatný, vždyť dnes seděli Juroška a Blahút, jen mi to přijde bez nějakeho nasazení a systemu. Naopak 1. půle proti Jablonci byla naprosto super. Jak už bylo zmíněno, ted se ukáže jak umíme tvořit a na 0:0 to asi hrát nemůžeme.

  • Bayern Munchen - 21.09.2024, sobota, 16:29
    (0)

    Vecheta další gól za Karvinou, už jich má víc jak za celou dobu na Slovácku mi tak připadá…

  • a jé - 21.09.2024, sobota, 16:25
    (0)

    Rekl bych konec hájení Westa, proste jakmile dostaneme gol a prohraváme tak vůbec dopředu nic nedokážeme udělat. Je hezké, že hrajeme v zadu na nulu, ale utok je špatný. Přesněji řečeno záloha ta vůbec útok nepodporuje. Uz jsem to tu říkal jednou, ale nebylo by špatné Havlika posadit a třeba i Travu , dát tam Kima a uvidíme

  • Bayern Munchen - 21.09.2024, sobota, 16:11
    (0)

    Jako dat 4 góly za 8 zápasu to je super počin, West by je měl učit hrát směrem dopředu a ne jen dávat volno… Svědík by jim dal ještě dva tréninky navíc…

  • bambulak - 21.09.2024, sobota, 16:06
    (0)

    za 10. misto budeme jeste radi

  • bilas - 21.09.2024, sobota, 15:28
    (0)

    Je to hodně těžké si přiznat, že asi fakt budeme patřit někde na 10. flek. Doma nepřehrajem nikoho, venku je to klasicky výkon jako když se před 10. lety dohrávala liga někde na Bohemce a z 2 šancí jsme dostali 2 goly.

  • TK27 - 21.09.2024, sobota, 15:05
    (1)

    Sorry, ale Trávník hraje fotbal starých pánů a Hofmann taky.

  • Petros - 21.09.2024, sobota, 14:53
    (0)

    Najednou to jde i dopředu. Za tu první půlku by si měl trenér pořádně nafackovat....

  • Bayern Munchen - 21.09.2024, sobota, 14:37
    (0)

    kara: v Havlikovi si myslím ze to je, ale sám tam nenadela nic… a jinak gól zase ze standartky, tomu nerozumím, kdo to má v klubu na starost, to se opakuje stále dokola…

  • karagavrylydys - 21.09.2024, sobota, 14:35
    (0)

    BM: Zapomněl jsi na Havlíka, ten je tak zralý na béčko.

  • Bayern Munchen - 21.09.2024, sobota, 14:31
    (0)

    To je otřesné… jediný kdo trochu hraje je Doski, jak jsem tady psal místo Kukučky měli privest záložníka, Trávník nic jen fauluje a Kohút ani nevím ze hraje… s takovou se gólu nedočkáme zase pěkně dlouho a říkám můžeš mít v útoku třeba Ronalda, ale bez kvalitního servisu nenadelas nic…

  • lupen - 21.09.2024, sobota, 14:21
    (0)

    Naše záloha radši každý balón vrátí na gólmana nebo zkusí dlouhý nákop, než aby se pokusili něco vymyslet..

  • lupen - 21.09.2024, sobota, 14:19
    (0)

    A válcují nás dál ...

  • a jé - 21.09.2024, sobota, 14:18
    (0)

    Presne nikdo nenabiha do útoku pomoct Krmencikovi, hrát na nulu v zadu i ve předu je blbe

  • DorianFCS - 21.09.2024, sobota, 14:15
    (0)

    Ty statistiky za první poločas jsou strašidelné. Nerad to říkám ale zatím nás totálně převálcovali.

  • karagavrylydys - 21.09.2024, sobota, 14:15
    (1)

    Největší slabinou je dlouhodobě střed zálohy. Trávník, Havlík a Kohút hrají kulové, ale Kim stále leští.

  • lupen - 21.09.2024, sobota, 14:11
    (0)

    Svědík*

  • Petros - 21.09.2024, sobota, 14:10
    (0)

    Taky nerozumím tomu Kukučkovi....a třeba Blahůt na lavce 🤷‍♂️

  • lupen - 21.09.2024, sobota, 14:10
    (-1)

    Co by ten West jako chtěl víc, došla spousta nových hráčů, toto kdyby dostal svěřil před třema rokama tak ten fotbal vypadá úplně jinak, jenomže když ani trenér neví koho vlastně dát do základu a koho kdy střídat tak je to složité

  • lupen - 21.09.2024, sobota, 14:08
    (0)

    Opět se na to nedá dívat, hrajeme na jednoho útočníka a celá taktika je založena na tom hlavně nedostat gól a jeden třeba na náhodu dáme, hovno ... Teď jsem zvědavý jestli konečně začneme útočit, postavíme tam Kima a začneme hrát s hracema kterým za chvilku nekončí hostování

  • a jé - 21.09.2024, sobota, 14:08
    (0)

    Tak ted už to bude těžké😒

  • nbk - 21.09.2024, sobota, 13:21
    (0)

    Kim zas leští lavku…

  • kecipep - 21.09.2024, sobota, 13:18
    (0)

    Tvl Kukucka v zakladu? Nerozumim nicemu 🙂

  • kecipep - 18.09.2024, středa, 19:32
    (0)

    Zalezi, jestli mel podepsano ve Slovacku.. jaka je definice schopneho vedeni podle vas? Ze bude odmitat nabidky Slavie a drzet hrace tady?

  • tomisek - 18.09.2024, středa, 19:13
    (0)

    Opet neschopnost nasejo vedeni.

  • a jé - 18.09.2024, středa, 19:03
    (0)

    To je špatně👎

  • kecipep - 18.09.2024, středa, 18:17
    (0)

    https://infotbal.cz/slavia-privedla-mladou-posilu-ze-slovacka-uduebo-podepsal-profesionalni-smlouvu/

  • a jé - 18.09.2024, středa, 18:07
    (0)

    Tak ještě nas nečeká nic lehkého, teď Hradec, pak Liberec,Olomouc, Plíseň.

  • vajdik - 18.09.2024, středa, 12:58
    (0)

    Hory - ano je to super - otázka je ze se body sebraly v zapasech kde jsme nemuseli "tvořit", otázka na zápasy oproti papírově stejným či horším týmům jak to bude s tím sbíráním bodů...

  • Šovkovskij - 18.09.2024, středa, 11:28
    (0)

    A na to, jaký jsme měli los... Super.

  • Hory - 17.09.2024, úterý, 22:13
    (1)

    Je paráda po dohrávkách sledovat,jak na tom v tabulce jsme a nejsme na tom vůbec špatně. Bod od čtvrtého místa a jen jedna prohra, což nás řadí hned za velkou trojku a všichni ostatní jsou za námi. Kdo by to na začátku sezóny čekal. Jsem hodně spokojený.

  • Šovkovskij - 17.09.2024, úterý, 08:55
    (0)

    Tak to s ním bohužel již asi moc nepočítají, protože by mu ji už prodloužili. Je to opravdu škoda, ale ještě uvidíme.

  • fana - 16.09.2024, pondělí, 19:18
    (0)

    Smlouvu má do 30.06 2025

  • Šovkovskij - 16.09.2024, pondělí, 12:22
    (0)

    Mne by hlavně zajímalo, jak to má se smlouvou Borek a zda se s ním tu vůbec počítá.

  • kecipep - 14.09.2024, sobota, 18:29
    (0)

    https://slovacky.denik.cz/fotbal-prvni-liga/slovacko-si-pojistilo-sluzby-mladeho-golmana-ktery-podepsal-novy-kontrakt-202409.html

  • Petros - 13.09.2024, pátek, 13:46
    (0)

    Rozhovor s Kalim https://www.seznamzpravy.cz/clanek/sport-fotbal-ma-zlomenou-nohu-ale-trest-by-souperi-zrusil-kalabiska-miri-za-legendami-259310

  • Skein - 13.09.2024, pátek, 12:15
    (0)

    to Hory: díky za rozhovor, věcný.

  • Skein - 13.09.2024, pátek, 12:14
    (0)

    https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/chance-liga-8-kolo-pocasi-odlozeni.A240913_104050_fotbal_duff odloženo kolo

  • Hory - 12.09.2024, čtvrtek, 19:03
    (2)

    Vzít mančaft po dlouhodobě úspěšném Martinu Svědíkovi, to chce kuráž. Roman West ji v létě měl a zatím mu jde práce od ruky. Slovácko na podzim překvapuje, bere favoritům body, nedostává góly a nehraje na spodku Chance ligy, jak kdekdo čekal. „Bylo by to těžké pro každého. A čím větší by měl ten trenér renomé a jméno, tím by to měl horší,“ tvrdí kouč aktuálně sedmého celku tabulky v rozhovoru pro deník Sport a iSport.cz. Na rozhovor v hokejové hale v Kravařích, která patří hokejovému bossovi Aloisi Hadamczikovi, dorazil v tričku s nápisem BJP, což je odkaz na motto české hvězdy MMA Jiřího Procházky. Byť ho osobně nezná, je jeho velkým fanouškem. Ovšem ne primárně kvůli disciplíně, v níž vyniká. „Z důvodu jeho přístupu k tréninku, k práci s hlavou, nastavením mysli, k meditaci, ke stravě, prostě absolutně k jinému stylu života a celkovém přemýšlení o sportu komplexně, než mají řadoví bojovníci,“ vysvětluje trenér Slovácka Roman West. Na úvod malé odlehčení. Víte, že jste si strašně podobní s vaším svěřencem, obráncem Petrem Reinberkem? (směje se) „Manželka přišla s tím, že vypadáme stejně. Pak jsem se o tom bavil s Rambem a on na to, že už mu to řekla spousta lidí. Asi jsme fakt podobní. Stejně mladí, pak ty vlasy, vousy…“ (úsměv) Upřímně, nemyslel jsem si, že bude mít Slovácko po sedmi kolech a těžkém losu deset bodů. Vy jste podobnou bilanci očekával? „Máte pravdu, že los byl mimořádně těžký. Sparta, Slavia, Boleslav, Baník a myslím i Jablonec bude atakovat top 5… Bodů jsme z tohoto pohledu nasbírali dost. Mnohdy jsme je vydřeli. Je to slušné, mrzí nás ale čtyři remízy. Kdybychom místo těch remíz doma vyhráli o jeden zápas více, byl by počet bodů asi i nad očekávání. Nicméně musíme být pořád obezřetní a stále sbírat body. Stačí dva tři blbé zápasy a je všechno jinak.“ Obrali jste Spartu i Slavii. Měly remízy s tuzemskými giganty nějaký společný jmenovatel? „Slavii jsme zastihli v prvním kole, kdy nebyla v ideálním rozpoložení. Ani se nevědělo, v jaké sestavě po EURO nastoupí. Sparta zase byla uprostřed dvojzápasu s Malmö o Ligu mistrů. V tomto to pro nás bylo dobré načasování. Vsadili jsme na vhodné typy hráčů, kteří ta dvě utkání hlavně velmi dobře a poctivě odpracovali.“ Na Spartě jste mohli vyhrát, mistr vyrovnal až v závěru z penalty za ruku. Nebyl jste zklamaný, že jste neodvezli z Letné tři body? „Ne. Spíš jsem byl překvapený, že jsme téměř celé utkání vedli. Byl to nečekaný a ideální scénář. Ve druhém poločase tam dal soupeř své nejlepší hráče a trošku nás zmáčkl. Sparta vyrovnala z penalty, ale pak už si nic nevytvořila. Největší šanci jsme měli v posledních osmnácti minutách i s nastavením my. Mohli jsme vyhrát, ale bod musíme brát s pokorou.“ Trenéři protivníků se vesměs shodují, že vidí plus minus stejné Slovácko jako za éry Martina Svědíka. Je to pro vás ocenění anebo razíte svou cestu? „Styl hry by měl být vždy takový, na jaký máte vhodnou typologii hráčů. Aby byl účelný, mohl přinést výsledky. Ten tým byl dlouhodobě úspěšný, dokázal toho strašně moc. Pokud na to chcete navázat, je nejlepší odrazit se od toho, co tam fungovalo. To znamená dobrá defenziva, organizace hry. Hráči na to v minulosti slyšeli a osahali si, že jim to přinášelo výsledky. Tak proč v tom nepokračovat? Z části zůstal i velice silný realizační tým, čehož se také snažíme využít. Doplnilo se to i novými členy, které jsem si vzal z dorostu. Celkově je to týmová práce a snažím se, aby to nebyla jen fráze. Dávám těm lidem možnost se realizovat, protože něco umí, jsou pracovití a odborně zdatní. Navíc i oni nesou spoluzodpovědnost. Zatím to funguje.“ Jste se Svědíkem v kontaktu? „Pravidelně jsme si volali během přípravy a potom i v sezoně. Vážím si toho. Jsou lidé, kteří byli v klubu dlouho a měli úspěch. Nerad bych dělal zbytečné chyby v tom, že budu za každou cenu prosazovat něco, co už přede mnou někdo dělal a nepřineslo to efekt. Co vím, Martin byl extrémní perfekcionista. Každý trénink, každé cvičení chtěl mít od A do Z perfektní. Soustředil se na každý detail. I v zápase. V tomto je laťka nastavená šíleně vysoko. Snažíme se tomu naší prací přiblížit.“ Slyšel jsem, že jste atmosféru v kabině víc odlehčil, netlačíte tolik na hráče. Máte takový výstup? „Tohle byla jedna z myšlenek. Když je u týmu trenér dlouhodobě velice důrazný, přísný na hráče, krátkodobě může fungovat, že se atmosféra trošku uvolní. O to se na podzim snažíme. Ale potom se to musí stejně postupem času narovnat a vrátit do podobných kolejí, protože to není dlouhou dobu udržitelné. Nebo jinak, fungovat to může, ale musíte mít výsledky. Čili, je to de facto v rukách hráčů.“ Dosud jste se prezentovali výbornou obranou, dostáváte minimum branek. Přijde se slabšími protivníky i ofenzivní nadstavba a vstřelené góly? „V předchozích utkáních jsme se do mnoha šancí nedostávali, to je pravda. Pokud jsme nějaké měli, stěží jsme je proměňovali. Teď je otázka na nás trenéry, abychom namixovali sestavu tak, aby v ní byli nejen ti dobří do defenzivy, kteří vydrží poctivě pracovat celý zápas, ale také kreativní typy. Dopředu jsme zatím úplně nebezpeční nebyli. V Boleslavi (0:3) jsme to sice trošku otevřeli, chtěli být odvážnější dopředu, ale okamžitě z toho byl vzadu problém.“ Útok jste po rozjezdu ročníku posílili o exreprezentanta Michaela Krmenčíka. Vzešla ta myšlenka od vás? „Když jsme doma nedali gól Bohemce, ve třetím zápase v řadě, hledali jsme řešení. Ozvala se agentura Michaela Krmenčíka, že by se dala jeho smlouva na Kypru ihned vypovědět. Ověřoval jsem i přes Milana Petrželu, v jakém je stavu, jestli by měl zájem a chuť. Osobně jsem Michaela neznal. Naskočil do toho rychle. Proti Baníku to měl těžké, protože v té době měl soupeř největší tlak. Sparta mu pak vyšla excelentně, pomohl gólem a asistencí. S Jabloncem neproměnil jednu velkou šanci a mohl nahrát Michalu Trávníkovi do prázdné branky. V prvním poločase zakryl hodně míčů.“ Jak funguje v rámci týmu? „Velmi dobře. Je pracovitý, poctivý, sebevědomý, přidává si na víc. V každém týdenním mikrocyklu by se měl kondičně posouvat, aby v zápase vydržel hrát v intenzitě, kterou teď zvládne poločas. Chce dokázat, že na to stále má a že umí pořád dávat góly. Takovou pomoc potřebujeme. Doma jsme třikrát remizovali 0:0 a jednou vyhráli 1:0. Především kvůli skvělým fanouškům nás mrzí, že před nimi nedáváme branky. Očekáváme, že je Michael dávat bude a týmu pomůže. Pak by se mohli střelecky chytnout i další hráči.“ Už se stal jedním z lídrů? „Pevně věřím, že postupem času jím určitě bude.“ Po delším zranění se vrací Vlastimil Daníček, dlouholetý lídr. Na stoperu je ale nyní plno, Filip Vaško se Stanislavem Hofmannem hrají slušně. Kam s ním? Zpátky na „šestku“? „I když se teprve dotrénovával, hodně jsme se spolu bavili. Vlasta měl a má své slovo k taktice, k soupeřům. Zažil velké zápasy, ví, co na ně přímo ze hřiště platilo. I tohle byla jeho role. Trenérský pohled může být někdy jiný než hráčský. Postupně se do toho dostával, chtěli jsme ho co nejdříve začleňovat do sestavy. Naposledy už šel do hry na poločas. Kromě toho, že je důrazný a soubojový, patří mezi málo hráčů, kteří přímo na hřišti mluví a umí organizovat hru. Situace vidí a umí je přečíst. V prvních sedmi kolech nám obrana fungovala relativně velmi dobře, udrželi jsme pět nul. Všichni se snažili zodpovědně bránit, a když něco prošlo, často pomohl Hečis (brankář Milan Heča). Do stoperů se v daný moment sahá velmi těžko. Ale Vlasta může hrát i na defenzivní šestce.“ Ani vy jste zatím nedokázal probudit Korejce Seung-Bin Kima. Podle toho, jak se projevuje v tréninku, jde přitom asi o nejtechničtějšího a nejkreativnějšího člena vašeho kádru. Proč své schopnosti nedokáže naplno prodat v mistráku? „Znám ho z druhé ligy, když působil v Dukle Praha. Byl jsem v Opavě a on vždycky patřil k nejlepším hráčům na hřišti. Směrem dopředu je nadstandardní. Právě on by mohl přinést kreativitu, zakončení, přejít jeden na jednoho nebo dát finální přihrávku. Herní vidění prostě má. Druhá stránka je defenziva. V týmu jsou jiní hráči, kteří jsou zodpovědnější, pracovitější dozadu. A vydrží se celý zápas koncentrovat. Ono to není jednoduché, když hrajete proti velkým týmům a jste osmdesát procent času bez balonu. Potřebujete tam mít i hráče, kteří to skousnou. Na druhou stranu nyní by mohlo přijít i období, kdy budeme ve větší míře potřebovat typy, jako je Kim. Měli by dostat víc příležitostí. Ať už v základu, anebo jako střídající hráči. Mohli by nakopnout mužstvo k většímu podílu držení míče, vyššímu počtu brankových šancí, střel nebo gólů.“ Takže je jeho problém v hlavě? „Na jeho obranu je třeba říct, že pořádnou šanci ještě nedostal. V přípravě byl nemocný, neodtrénoval toho tolik. V generálce s Viktorkou Žižkov odehrál druhý poločas, který se nám úplně nepovedl. On u toho byl a pak se na to člověk dívá trošičku jinak. Do těžkých zápasů jsme šli vyloženě pragmaticky s hráči, o kterých jsme si mysleli, že to prostě zvládnou, aby mohl být náš tým především výsledkově úspěšný.“ Nedávno se řešil přestup záložníka Michala Kohúta do Baníku. Byl jste seznámen s tím, jak se jednání vyvíjí? „Mluvil jsem několikrát i s Ozzim (Kohútem). Nechal jsem na hráči a na klubu, jestli se dohodnou. Samozřejmě jsem chtěl, aby zůstal. V přípravě se v trojici s Trávníkem a Havlíkem prezentoval dobře a přeneslo se to i do soutěže. Nepřijde mi, že je nějaký zapšklý kvůli tomu, že mu Baník nevyšel. Snaží se v zápasech i v tréninku. Spíš je otázka do budoucna, pokud dojde k prodloužení jeho smlouvy ve Slovácku.“ Veterán Milan Petržela už nemá po čtyřicítce velkou minutáž. Jaká je jeho role? „S Milanem jsme se o tom celé léto bavili. Nedostává tolik minut, kolik by chtěl. Pořád má energii, chce hrát. Nejlépe by chtěl nastupovat pokaždé od začátku, sbírat starty a pomáhat týmu. V šatně je velmi důležitý. Jeho nálada ovlivňuje celou kabinu. Třeba proti Bohemce nezklamal. Nahoře ale máme velký přetlak. Když dáte doleva na křídlo místo Sinjavského třeba Jurošku, už se vám tam nevleze Azevedo. Pokud je vpravo Blahút, nevejde se Petržela. Máte Havlíka, takže není místo pro Kima. Jsou tam Kozák, Cicilia, Kvasina, přišel Krmenčík. Momentálně máme na lavičce deset náhradníků. Můžete tam dát pět, kteří jsou napůl naštvaní, že nešli od začátku. A pět tam v zápase nejde vůbec. Někdy se do střídání trefíte, jindy ne. Není to jednoduché ani pro náš realizák. Pořád hledáte, kdo tam půjde příště, kdo je na řadě dle typologie soupeře, kdo posledně hrál nebo nehrál dobře, jak vypadá v tréninku, jestli je hladový a má chuť.“ Trhákem loňského podzimu byl Marek Havlík, jenž dal 10 gólů. Od té doby šel ovšem s produktivitou skoro na nulu. Máte vysvětlení? „Nevím. Bohemce dal tehdy snad čtyři góly a chytil lauf. Do čeho kopl, z toho byl gól. Lepilo mu to, měl střelecké štěstí. Teď je ve fázi, kdy to tak bohužel není. Třeba s Baníkem fantasticky zakončil ze dvaceti metrů, balon letěl do šibenice, ale gólman Holec to neskutečně chytil. Je ale pravda, že Havlas už se v poslední době do tolika šancí z pozice desítky nedostává. I to je například jedna z příčin, proč nedáváme více branek. My mu ale věříme, že mu to tam dříve nebo později zase začne padat. Střelecký potenciál na to bezesporu má

  • Pajos - 12.09.2024, čtvrtek, 18:26
    (0)

    Někdo celý článek? Děkuji!😃

  • Pajos - 12.09.2024, čtvrtek, 18:26
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2024-25/451985/vypada-jako-rambo-a-cti-samuraje-prochazku-latka-je-vysoko-rika-west.html

  • Petros - 12.09.2024, čtvrtek, 17:59
    (0)

    Celkem zajímavý rozbor klubů ligy co se týká financí. https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2024-25/451966/unikatni-sonda-jak-se-toci-miliony-v-prvni-lize-kdo-je-top-a-kdo-trop.html?kapitola=8#

  • a jé - 12.09.2024, čtvrtek, 15:48
    (0)

    Zdrhu docela si me pobavil, uz si viděl aby někdo z těch pupkačů myslel na fanoušky. Fans bývají až na posledním místě

  • Skein - 12.09.2024, čtvrtek, 15:31
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2024-25/451996/dest-vs-fotbal-hrozi-odlozeni-celeho-ligoveho-kola-existuje-deadline.html

  • zdrh - 12.09.2024, čtvrtek, 15:02
    (0)

    Ondra: ale může to být dopravně komplikované, silný vítr, hrozí popadané stromy, povodně. Pokud LFA bude myslet i na fanoušky, měla by to zrušit. A navíc IZS, který na fotbalu být musí, bude potřeba trochu někde jinde.

  • Ondra - 12.09.2024, čtvrtek, 14:29
    (0)

    V Praze pršet nebude

  • vajdik - 12.09.2024, čtvrtek, 14:05
    (0)

    Víkend se snad fotbal zruší, nemá smysl podle predpovedi.... Ničemu by to nebylo, trava se snici, divaci neprijdou....

  • pajazaslovacko - 12.09.2024, čtvrtek, 09:57
    (0)

    Jurečka nakonec přestupuje do Turecka

  • a jé - 12.09.2024, čtvrtek, 09:35
    (0)

    Dik

  • CeZeRo - 12.09.2024, čtvrtek, 09:27
    (0)

    zamčené články na deníku přečte po vložení odkazu na tenhle web https://txtify.it/

  • Hory - 12.09.2024, čtvrtek, 09:22
    (0)

    Pryč je naopak Alexandr Barša. Jedna z letních posil ve Slovácku skončila na vlastní žádost, kvůli studiu se vrací zpátky do Anglie.

  • a jé - 12.09.2024, čtvrtek, 08:57
    (0)

    To je zamčený článek, jen mě zaráží nadpis. Který hráč tady skončil?

  • a jé - 12.09.2024, čtvrtek, 08:56
    (0)

    https://slovacky.denik.cz/fotbal-cfl-msfl/stoper-soucek-byl-vyloucen-v-zapase-msfl-jeden-z-hracu-ve-slovacku-skoncil-20240.html

  • Šovkovskij - 10.09.2024, úterý, 21:17
    (-2)

    Víte, na rozdíl od některých jiných uznám omyl a jsem free😀O tom to je😉

  • Šovkovskij - 10.09.2024, úterý, 19:47
    (0)

    Přiznávám a rád. Opravdu nemám problém a na nic si nehraju. Kořalka platí :-)

  • Hory - 10.09.2024, úterý, 11:21
    (0)

    Šovki, tak víš, že jsem nelhal o té inviduální spolupráce Milana a Dušana.

pristi
 Další články:
20.09.2024, pátek, 08:30 - Pozor na Mihálika! Slovácko jede do Hradce, votroci doma body neztrácejí
20.09.2024, pátek, 08:20 - Záložník Havlík odložené kolo jako komplikaci nevidí. Z Hradce chce tři body
12.09.2024, čtvrtek, 08:31 - Výjezd do Hradca
11.09.2024, středa, 10:54 - Posila Slovácka vzhlížela k basketbalistovi Bryantovi, na ledě byla poprvé
02.09.2024, pondělí, 08:45 - Čistá konta přibývají, Slovácko ale ztrácí body po bezgólových remízách
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace