*
včera
JSTE PŘIPRAVENI NA DERBY? ????
24.07.2025
Zlín - Slovácko | Předzápasové rozhovory
22.07.2025
První minuty v české lize pro Jonathana Muldera! First match in Czech League for Jonathan Mulder!
21.07.2025
MATCHDAY | Slovácko - Sigma 0:1
20.07.2025
Tisková konference | Filip Vaško | Slovácko - Sigma
*
12.07.2025
1.FCS"B"-Kozlovice 5:4/1:2/-příprava na Bělince-12.7.25
15.06.2025
U17: 1.FCS-Jihlava 3:0/2:0/-30.kolo-Širůch 11.6.25
15.06.2025
U19: 1.FCS-Jihlava 3:3/2:1/-30.kolo-Širůch 11.6.25
08.06.2025
1.FCS"B"-Strání 2:2/1:1/-31.kolo msfl-Bělinka 7.6.25
07.06.2025
Finále poháru OFS UH - 6.6.2025
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 985 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.07.2025
Fanoušci v zápase proti Sigmě
19.05.2025
Děkovačka po zápase proti Dukle
19.05.2025
Fanoušci v zápase proti Dukle
04.05.2025
Fanoušci v zápase proti Budějicím
29.04.2025
Fanoušci v zápase proti Pardubicám

Liga startuje. Slovácko chce obrat rivala. Sigma má posily i nového majitele

20.07.2025, neděle, 12:38
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Minulá nepovedená sezona je minulostí, na Slovácku věří, že v nadcházejícím soutěžním ročníku Chance Ligy budou hrát o záchranu jiné týmy. Celek z Uherského Hradiště chce být letos výš. K tomu ale potřebuje chytnout začátek, dobře odstartovat. Jenže v neděli dorazí posílená Sigma Olomouc, takže nového kouče Jana Kameníka čeká při soutěžní premiéře těžká šichta.

„Soupeře si nevybíráme, los nám ho přidělil, ale Sigma není na rozjezd zrovna ideální protivník,“ ví dobře také asistent trenéra Slovácka Richard Dostálek.

„Olomouc má za sebou skvělou sezónu, vyhrála pohár, veze se na vlně. Má nového majitele, do klubu přitekl velký kapitál, výrazně se posílila. My však máme motivaci. Chceme ukázat, že i my umíme hrát fotbal a že se nebojíme velkých týmů,“ říká Dostálek.

Fotbalisté Slovácka touží po klidnější sezoně než na jaře, kdy až v posledním kole nadstavby definitivně získali jistotu udržení v první lize. Tým z Uherského Hradiště po výsledkově nepovedené letní přípravě patří mezi outsidery nejvyšší soutěže. Podle bookmakerů je Slovácko třetím největším outsiderem ligy spolu s Duklou Praha.

To však v kabině nikdo neřeší. Hráči se na start ligy těší, s mírným chvěním vyhlížejí nedělní první duel.

 

Jméno Heslo
text
  • drzý vandrák - včera, 23:32
    (0)

    Prvok?🤔

  • Hynda - včera, 23:25
    (0)

    🤔🤔🤔🤔

  • bouchni_me_a_ja_te_z - včera, 23:07
    (0)

    Jak slaby fanousek Hynda je, o to vetsi kunda je🤣🤣🤣

  • Hynda - včera, 21:30
    (0)

    Drzý vandrák ti je nějaký primitiv 😅😅😅😅

  • Marwik - včera, 20:52
    (0)

    tomisek: Proč máš tento názor?

  • tomisek - včera, 20:31
    (0)

    Chudak urban

  • kecipep - včera, 19:50
    (0)

    Alexandr Urban - Player profile 25/26 | Transfermarkt https://www.transfermarkt.com/alexandr-urban/profil/spieler/935842 Urban na hostovani do 2. slovenske ligy

  • drzý vandrák - včera, 17:10
    (1)

    bouchni: Ty jsi zase co za děcko?

  • riedlss - včera, 16:34
    (0)

    fana: ty jsi rupl už dávno😀 takového tragéda, aby člověk pohledal. Zůstaň radši doma at se ti něco nestane a ponech si těch 280 kč třeba na kolotoče ;)

  • karagavrylydys - včera, 16:32
    (0)

    adolf: Zůstávám optimistou, pravděpodobně byl myšlen první srpnový pátek.

  • bouchni_me_a_ja_te_z - včera, 16:11
    (-1)

    Petros: to je dobře, že nejdeš do sektoru hostí, ale na běžnou tribunu, Ševci mají na tebe hochu spadeno, za to urážení na YouTube rozhovoru, asi se vrátíš bez zubů a nebude ti smrdět z huby :D :D :D

  • Juninho - včera, 14:37
    (0)

    Dneska zase podepise nejakeho naseho mladeho hrace, minuly parek Barat a dnes bude druhy… takze bude mit 2-4 splneno. No dost srandy, jak vidite sestavu? Asi bych dal na hrot rychleho Jurosku, ti jejich 90kg chasnici na stoperu nejsou nejrychlejsi a hlavne hlavou umi (Cernin ma snad 2 metry), tak nevim, jestli ma cenu davat 2K.

  • adolf - včera, 13:55
    (0)

    Kara: nevíš kde to vázne? Psal si 13:00, uz maji hodinu zpoždění :(

  • lupen - včera, 13:28
    (0)

    Ondra - blbě počítáš, Šumi řekl 2-4, Kudela nedojde takže je už čekáme jen 2-3 nové posily 🤣🤣

  • Šovkovskij - včera, 13:21
    (-5)

    Jinak jsem na hradě Buchlov s holkou, dáme si oběd a pěkný pěší výlet do Hradiště a zoufalci se mohou udávit vztekem, tak čau 😀👍

  • Šovkovskij - včera, 13:13
    (-1)

    Mám to úplně stejně, na choré "mozky" zásadně nereagují.

  • kecipep - včera, 12:52
    (0)

    Já takto už delší dobu nereaguje na 3 uživatele (byť by rozhodně bylo co říci!) a pomáhá to mému celkovému zenu :-)

  • Kozlic93 - včera, 12:45
    (2)

    Kecipep- máš pravdu ale přece jen toto individuum stejně vytočí :D

  • kecipep - včera, 12:43
    (1)

    Na Fanu vůbec nereagujte, to je nějaké malé děcko, které se tu s každým příspěvkem ztrapňuje jako ten kontrolor sklonu schodů.

  • Kozlic93 - včera, 12:36
    (0)

    Nemusel bys šetřit kdybys mel permici :)

  • petrFCS - včera, 12:35
    (0)

    Tyto poraženecké kecy ještě se nekoplo do balonu ❤

  • fana - včera, 12:33
    (0)

    A dávat 280 v té rujně? 🤣 lidi pošetří a dají radši pětikilo za výprask příští týden 🤣

  • Kozlic93 - včera, 12:32
    (0)

    Ano pro některé je to nejdůležitější zápas :) jestli to nechápeš a mas s tim problem tak se k tomu nevyjadřuj

  • Kozlic93 - včera, 12:29
    (0)

    Ještě jsme tam ani nedojeli a už tam prohrajem ? Je to normální ? Toto už je normálně na Chocholouška ? Fandíte vůbec ? S takovou běžte někam

  • fana - včera, 12:29
    (1)

    Kozlic93-prej nejdůležitější 🤣🙈🤣 spíš jde o to kdo bude na půl roku vládnout kraji a bude ušetřen posměšků

  • fana - včera, 12:26
    (-1)

    nbk-ty se divíš? 🤣 nechápu ja se může někdo divit, stejně rupnem, maximálně usmolijá bod

  • drzý vandrák - včera, 11:18
    (0)

    30 km je to z UH, z Chorvatska atd. jsou to tisíce.Co je na tom nepochopitelného?

  • Kozlic93 - včera, 11:16
    (0)

    Nejdůležitější zápas, ať je na vedení jakkoliv kdo nasraný a znechucený tak neexistuje aby na derby bylo tak málo lidí.. JE TO 30 KM ! a jak psal NBK co víc chcete

  • drzý vandrák - včera, 11:15
    (-1)

    Kde asi?Na dovolených, na prázdninách, zbytek možná nasraný.

  • Kozlic93 - včera, 11:14
    (0)

    nbk- Nevím co se děje ale jestli to tak bude aj zítra tak to bude ostuda, nejsi jediný koho to sere

  • nbk - včera, 10:55
    (0)

    Dlouho jsem nezažil, aby den před derby, bylo prodaných 120 lístků do sektoru hostí :/.. Čím to? koupí většina na místě? Nebo nevyprodáme sektor? Fanoušci nejedou protože vlakem to "není pohodlné" a budou muset jít kus pěšky? Doprdele je tu po roku derby, jedeme konečně v létě, nemusíme na sebe házet 10 vrstev oblečení a třepat se v sektoru zimou.. Tak kde všichni jste?

  • Bayern Munchen - včera, 10:39
    (0)

    Už nikdo nepřijde, jak říkal Skopal, kádr je kvalitní, tak jak je... a Šumi si pak může vykládat co chce, však když nepřijdou hráči teď, tak příjdou v zimě, jak často říká :-)

  • Ondra - včera, 09:57
    (0)

    Jeden byl Kúdela, tak už to bude jen 1-3.

  • adolf - včera, 09:46
    (0)

    Ja čekám že když má týden zpoždění s posilami, tak jich bude dvakrát tolik a budou dvakrat tak kvalitní :) Kotelgulase: to aby mu někdo zabavil koloběžku..

  • karagavrylydys - včera, 09:46
    (0)

    Já jsem realista, takže dnes to vidím na 3 opravdové posily. Ve 13:00 první, ve 14:00 druhá a v 15:00 třetí. Stoper, křídlo, hroťák.

  • KotelGuláše - včera, 09:40
    (2)

    A nechtěl tím říct, že se plánuje v pátek posilnit? 🍺 Že dá 2-4? Víte, že jeho češtin není dokonalé...

  • huhu - včera, 09:28
    (0)

    bambulak: tak Šumi říkal 2-4 , nemám důvod mu nevěřit a od rána sleduju sociální sítě :)

  • bambulak - včera, 08:56
    (1)

    Tak další pátek tady, kolik posil dnes čekáte?

  • fana - 24.07.2025, čtvrtek, 21:27
    (0)

    Vosolys-noa 🤣 je jedno jestli bude náťer v sobotu nebo v nedělu 🤣

  • Vosolys - 24.07.2025, čtvrtek, 17:35
    (0)

    Dopředu fanoušky upozorňujeme, že termín utkání FC Viktoria Plzeň – 1. FC Slovácko, plánovaný na 9. srpna 2025, se může v závislosti na výsledku dvojutkání druhého předkola Ligy mistrů přesunout, a to na 10. srpna 2025.

  • drzý vandrák - 24.07.2025, čtvrtek, 17:05
    (0)

    ...jak někteří píšou.

  • drzý vandrák - 24.07.2025, čtvrtek, 17:04
    (0)

    V každém případě jsi velmi odolný kus, pokud jsi poslední tři kola padal ze schodů.Ke kaskadérům s tebou chlape!👍

  • drzý vandrák - 24.07.2025, čtvrtek, 16:56
    (0)

    ....a v kterém sektoru se tohle odehrává pro nás neznalé?😁Kolem mě se nikdy, nikdo nekutálel.Kam chodíte?

  • eLucky - 24.07.2025, čtvrtek, 16:50
    (0)

    to Šovki: Znovu ti říkám přestaň tu z toho dělat chlév! Díky

  • Kozlic93 - 24.07.2025, čtvrtek, 16:01
    (2)

    Vůbec sem nepíšu ale to co tu dělají někteří jedinci v čele s šovkim a výhružky trestním oznámením jsou snad vtip ne? za co trestní oznámení ? páni policajti on mi nadává tak ho chci udat ? přeber si to jak chceš ale každý si ne jednou pamatuje jak chodíš v jakém stavu na sraz výjezdu, jednou nedávno si ho ani nestihl + ty schody to má snad v živé paměti vícero lidí tak se přidávám ať to dáš i na mě za pomluvu Děkuji..

  • lagic - 24.07.2025, čtvrtek, 15:13
    (0)

    To je zase krásná debata,jak kdybych sledoval nedělní partii 🙂. Vždyť je úplně jedno, kdo kde sedí nebo stojí. Řešíte nesmysly. Hádání se mezi sebou je snad horší, než ten alibismus ze strany majitelů a vedení klubu.

  • Petros - 24.07.2025, čtvrtek, 14:53
    (0)

    Drzý vandrák, to se povedlo :) já tu cítím to jisté opovrhování aktivních Btrojkařů ostatníma...proto jsem se tak i osobně rozepsal, aby si uvědomili, že není vše jen černé a bílé ale jede to dál

  • drzý vandrák - 24.07.2025, čtvrtek, 14:50
    (0)

    ...až nebudou dětmi, tak proč ne.

  • petrFCS - 24.07.2025, čtvrtek, 14:49
    (0)

    A pokud se dětem bude zakazovat chodit do kotle tak o to víc je to bude lákat a tu cestu si tam nějak najdou stejně sami

  • petrFCS - 24.07.2025, čtvrtek, 14:48
    (0)

    Ať chcete nebo ne tak nadávky k fotbalu a ke všemu ostatnímu patří a je pak na rodičích jak s tím naloží,viděl jsem spoustu příkladů kdy děti v kotli si zkusili zanadávat ale byli pokárání že na to nemají věk na takové slova

  • drzý vandrák - 24.07.2025, čtvrtek, 14:41
    (0)

    Petros: A kdo ten směr určuje?Déčko?

  • eLucky - 24.07.2025, čtvrtek, 14:41
    (0)

    to Šovki: Já sem reagoval na tvoje výpady vůči různým nickům na fóru jenom, je mi jedno jestli šels na zápas pěšky nebo na kole... Nemožu za to, že reaguješ na něco jiného než o čem mluvím.

  • Juninho - 24.07.2025, čtvrtek, 14:40
    (-2)

    petrFCS: myslis, ze ty deti nebudou nadsene a nebudou bubnovat, kdyz se bude fandit slusne? verim, ze je jim to uplne jedno, z domova asi znaji spoustu nadavek, ale urcite se obejdou i bez toho. A pak tam mas rodice, kteri se chovaji slusne s uctou ( i k souperi) a vedou k tomu i deti… a ver tomu, ze ti by ocenili trochu jine fandeni. Je podle me skoda, kdyz kvuli hulvatstvi prichazime o fanousky a hlavne o jejich deti, protoze dost rodicu je tam nebere prave z tohoto duvodu. Zkus se ted na derby zaposlouchat do “fandeni” bude to prehlidka urazek. PS: Jsem rad, ze moji rodice to jako precitlivelost nebrali :) A nastesti to tak bere i spousta dalsich lidi. Co tak vzdycky vidim, 90% lidi fandi slusne a kazi to 10% zakomplexovanych hulvatu.

  • Petros - 24.07.2025, čtvrtek, 14:39
    (0)

    Mě teda přijde nešťastné celé to kastování na ty co chodí do kotle a kdo ne. Každý kdo pravidelně chodí na stadion je fanoušek a neměli bychom tu na sebe útočit, nebo se hádat, ne? Vzalo to divný směr

  • eLucky - 24.07.2025, čtvrtek, 14:39
    (0)

    to Juninho: Já ale nikoho nezatracuju, že ide na céčko nebo áčko, ať si každý dělá co chce přeca. Pokud budeš fandit Slovácku třeba na déčku, je to v pohodě, ideální by bylo, kdyby "kotel" byl celý stadion a rozdíl by byl jenom v tom, že na B3 by byli ti největší blázni, kterým nevadí pyro nebo nadávky. Na céčku pak budou fandit ti kteří třeba nechcou stát a vidět líp fotbal, to je zcela v pořádku. Jenom si myslím, že je trochu blbost se v dnešní době ohrazovat proti kotli z důvodů nadávek - jednak je nejen u nás dlouhodobě jasně vidět, že sprosťárny proti Spartě, rozhodčímu, gottwaldovu... řve výrazně víc lidí, než to pravé fandění Slovácku - já třeba dlouhodobě ignoruju support proti soupeři nebo rozhodčímu (pokud mě jeden nebo druhý opravdu nenasere!), já chcu dávat všecko do fandění Slovácku, ne do řvaní kravin... Nicméně tím chcu řít, že jít mimo kotel s děckama, aby neslyšely sprosťárny je mimo, protože tyto sprosťárny řve prakticky půlka stadionu často = na stadioně je tak neslyší možná ten kdo je hluchý. A prosím nevypichujte tu pořád dokola svoje příběhy proč do kotel nechodíte, nemusíte to tu rozhodně obhajovat. Já bych jen byl rád, aby každý komu to umožňuje jeho situace, nezvažoval jestli půjde do kotle nebo na céčko kvůli pohodlnosti, ale aby šel za každou cenu do kotle! To neznamená, že kdo nejde do kotla je méněcený...

  • petrFCS - 24.07.2025, čtvrtek, 14:30
    (0)

    *kotel

  • petrFCS - 24.07.2025, čtvrtek, 14:26
    (0)

    V kotli je nespočet dětí a nadšených dětí které bouří a i dokonce bubnuje,stačí nebýt jen tak moc přecitlivělý….

  • petrFCS - 24.07.2025, čtvrtek, 14:25
    (1)

    Juninho- právě naopak si myslím ze se na C,A nadává víc ale neni to tak slyšet jak kdyz to jede cely kotel, a prave naopak kdy po většinu zápasu céčko pískalo nadávalo tak kozel neustále fandil a povzbuzoval

  • drzý vandrák - 24.07.2025, čtvrtek, 13:54
    (0)

    Ano, stejně jako už u zmiňovaného Kudyho.Pomohl by, to určitě, ale jen krátkodobě.Zkusme opravdu jít jinou cestou.

  • Juninho - 24.07.2025, čtvrtek, 13:53
    (1)

    Kotel nekotel, kazdy ma dobre duvody, proc jit tam nebo tam. Spousta lidi na C je s malymi detmi… muzou jit do kotle??? ty sproste nadavky jsou slyset i tak, ale rozhodne mene nez sproste skandovani kotle. Vim, ze me uminusujete, ale chci jen pridat nazor ostatnich lidi, kteri se snazi fandit slusne, vezmou sebou deti a pak slysi neco takoveho. A pak se tady eLucky ( i kdyz vim, ze je to spravny fanousek) divi, ze nekdo nechce do kotle. Zkuste nekdy myslet i na ostatni.

  • Ondra - 24.07.2025, čtvrtek, 13:46
    (0)

    Měli bychom jít dopředu a né se furt vracet. Kalabišku mám rád, ale focus by měl být na perspektivní hráče. S ohledem na naši nulovou přestupovou aktivitu by i Kali byl velkou posilou.

  • adolf - 24.07.2025, čtvrtek, 13:38
    (0)

    “Snad lidi chápou, že jsem se chtěl vrátit blíž domovu a nabídku jsem dostal ze Zlína, ze Slovácka nepřišla.” Tohle prostě mrzí..

  • Witeek - 24.07.2025, čtvrtek, 13:26
    (0)

    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-ve-zbrojovce-me-chtel-jen-svedik-nejlepsi-podminky-by-mi-asi-dal-artis-rika-matador-zlina-pred-derby-s-osudovym-klubem-5264691#dop_ab_variant=1516511&dop_source_zone_name=sport.sznhp.box&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=abtest288_local_box_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz Kalabiška o derby :/

  • Šovkovskij - 24.07.2025, čtvrtek, 13:24
    (0)

    Jdeme pěšky z Drslavic, v pohodě, 17 km, přijdeme na druhý poločas a děláme bordel. Vážil jsem si tě, lakouši, ale tohle je totální dno jako Peťa..

  • drzý vandrák - 24.07.2025, čtvrtek, 13:22
    (0)

    Myslel na webu.

  • Šovkovskij - 24.07.2025, čtvrtek, 13:18
    (0)

    Když jsme s Bakalářem přišli na druhý poločas a dali si jedno pivo. Měl by ses vyšetřit..

  • Šovkovskij - 24.07.2025, čtvrtek, 13:16
    (0)

    Můžeš ten chlév nějak definovat? V kotli? Jsi normální?

  • eLucky - 24.07.2025, čtvrtek, 12:55
    (3)

    Šovki: Uklidil sem tu po tobě - přestaň se tu chovat jako ve chlévě!

  • bambulak - 24.07.2025, čtvrtek, 12:54
    (1)

    Jestli nebude adolf se svym jmenem taky patrit k tem co fandi dole:)

  • adolf - 24.07.2025, čtvrtek, 12:42
    (3)

    Tvl Šovki tobě zas víkend začal už ve čtvrtek… ještě nezapomeň začít brečet ať ti smažou účet..

  • Petros - 24.07.2025, čtvrtek, 12:39
    (0)

    Zač. 90 let.

  • Petros - 24.07.2025, čtvrtek, 12:37
    (0)

    Já už su 50+ :)) ale jinak já to kvituju, ale šmahem bych neosuzoval ty starší z nás co už sedí vedle kotla. Hlavní je, že všichni máme Slovácko v srdci. Ale tys z Brodu co? Tak tam já na zač let po derby trošku divočil a dostal tonfou od policajtů. Já su ta generace, která si musela na to sloučení klubů a revionalitu kurva zvykat...ale zpětně to bylo to nej co pan Valenta mohl udělat.

  • petrFCS - 24.07.2025, čtvrtek, 12:36
    (1)

    Šovki delas ze sebe akorát tak ještě větší trosku, je mi přes 30 a opravdu nacek nejsem, jen mě zaráží ze nekdo jako ty osočuje někoho kdo nosí pouze černé tričko ze je nacek

  • eLucky - 24.07.2025, čtvrtek, 12:21
    (1)

    to Petros: Třeba takový Juancarlos je o špetku starší jak já a možná bude nějak jak ty a tam si myslím, že je to pořád u něho rizí fanatismus a bláznovství!:D Kolik třešní, tolik višní!:D

  • Petros - 24.07.2025, čtvrtek, 12:18
    (0)

    Šak správně, mám ťa na očích a Tvůj fanatismus je lříkladný. Uvidíme jak to budeš mít cca v roce 2040 :)

  • eLucky - 24.07.2025, čtvrtek, 12:14
    (2)

    to Šovki: Nedělej ze sebe debila... díky

  • petrFCS - 24.07.2025, čtvrtek, 12:14
    (0)

    Kdybys ty trotle uměl číst tak víš ze jsem psal ti kluci ne my :) chodim do kotle nahoru ty trosko takze te moc dobre vidim a znam

  • eLucky - 24.07.2025, čtvrtek, 12:05
    (1)

    to Petros & vandrák: Každý to má samozřejmě jinak a já nikoho z odchozích neodsuzuju, je to plně na nich jak přistoupí k podpoře klubu, k výjezdom apod. Neříkám, že můj přístup je jediný možný. Ale co upřímně nepochopím, když lidi mladší než já, prakticky bez závazků najednou přestanou chodit do kotle a idů si sednůt někde na céčko a hledět na fotbal. Šak to je úplné otočení jejich stávajícího postoje k podpoře Slovácka za mě. To že každý k tomu može mnět a taky má svoje důvody je věc druhá. Já už po těch letech tu nikoho nebudu přesvědčovat, že se má chovat jinak, toto už sem po těch letech vzdal. Každý ať si dělá co chce, já ale chcu jít v tomto směru příkladem v naprostém fanatismu minimálně těch 90 minut na stadioně, pro mě osobně je toto nepodkročitelné minimum, kterému se snažím všechno ostatní přizpůsovat za každou cenu. Ano oproti tobě su mladíček, ale v kotli už su přes 20 let, takže už zas takový mladíček nejsu:D

  • drzý vandrák - 24.07.2025, čtvrtek, 12:03
    (0)

    Nejlepší pozvánka na výjezd do Zlína.

  • petrFCS - 24.07.2025, čtvrtek, 12:01
    (0)

    Šovki jak si vubec dovoluješ o někom rikat ze je nacek skrz nejakou barvu tricka ? Ti kluci a cela spodní rada fandi tak 10x vic a je důležitější než takova troska jako si ty ? Co vim tak si udal všechny na policajtech kdyz byl nejaky pruser ty trosko

  • Petros - 24.07.2025, čtvrtek, 11:57
    (-1)

    To bylo Luckymu protože s ním se znám....ostatní jsou mě ukradení

  • Bayern Munchen - 24.07.2025, čtvrtek, 11:56
    (1)

    Já se velice rád podívám na Petrosova videa, kolikrát se z nich dozvím víc informací jak z klubu... kde je nekomunikace vůči fanouškům strašná a co ještě víc tak lživá...

  • drzý vandrák - 24.07.2025, čtvrtek, 11:54
    (0)

    Petros: Nemá to cenu, hloupost nikdy nepochopí ten, koho se bezpostředně týká.

  • Petros - 24.07.2025, čtvrtek, 11:53
    (1)

    Luckouši, my se známe osobně. Na to ti odpovím takhle. Ty seš ještě mladíček :) já začal aktivně fandit v sezóně 89/90 kdy se slavně postoupilo do fin. Českého poháru. Kolik vidíš v kotli 50+ lidí? A ono s věkem přichází i starosti a strasti. Na mě to nepoznáš, ale jako astmatik bych já třeba pravidelně 90 min skákání a békání v kotli neustál. Ale su díky tomu méněcenný fanoušek? Já mám fuet twn oheň v sobě, proto mám své místo hned vedle kotle abych ty vybrace cítil a přidával se jak možu. A ad Zlín. Zas útočte tu na lidi kolem, vždyť nic o cizích nevíte. Já se starám o těžce nemocnou matku.vzdal jsem se profesního života bo je to 24 hod job. Nemožu jezdit na daleké výjezdy. I ten Zlín je hrana. Snažím sa co to de aby sa z mamky nestal kežák a nenechám ju umírat v nějakém sanatoriu. Chodí soát v sedm večer. Tata ju nedojáže uložit. I z toho důvodu ve Zlině nepudu do kotle, kde vás můžou po zápase dlouho držet, já mosím spěchat dom....za každým z nás je nějaký příběh o kterém nemá druhý ponětí a je smutné že se tady vzájemně urážíme a útočíme na sebe. Takže i tak to može Lucky být jednoduché, proč někdo do kotle nechodí. Užívej dokud Tě v tom nic nelimituje, nemusí to tak být pořád...

  • drzý vandrák - 24.07.2025, čtvrtek, 11:52
    (0)

    eLucky: Klidně choď, na to máš plné právo.Nevím kolik bereš sebou dětí či vnoučat, ale jak říkám každého věc.

  • drzý vandrák - 24.07.2025, čtvrtek, 11:51
    (0)

    Driske: Jsi si jistý?

  • Petros - 24.07.2025, čtvrtek, 11:18
    (2)

    Driske, tak buď konkrétní, čím přesně. Rozhovorama s legendama klubu které často mají větší sledovanost než podobné na ofiko kanálu klubu? Vzpomínkou na finále za kterou mě děkovali i někteří hráči? To mě zajímá čím přesně dělám ostudu....a nikoho nenutím ty moje kanály sledovat 😉

  • eLucky - 24.07.2025, čtvrtek, 11:16
    (1)

    to drzý vandrák: Každý možě mnět samozřejmě jiný pohled, ale já nechápu lidi, kteří roky chodili do kotle a dnes už si radši sednou na tribunu, já fandím aktivně přes 20 let a posazení se na tribunu a hledění se na hřiště by pro mě bylo začátkem konce.

  • Driske - 24.07.2025, čtvrtek, 11:04
    (0)

    Nám fanouškům

  • drzý vandrák - 24.07.2025, čtvrtek, 11:01
    (0)

    Driske : Komu nám?

  • drzý vandrák - 24.07.2025, čtvrtek, 11:00
    (-1)

    Petros: Naprosto zbytečné mlácení prázdné slámy.Lidem , kterým jsi své vzkazy adresoval to nikdy nepochopí.Já tě naprosto chápu, taky jsem zažil, taky jsem objezdil.Když to stojí za to a mám čas rád vyrazím i nyní, ale už si to užívám jinak než s pivem v ruce.

  • Driske - 24.07.2025, čtvrtek, 10:59
    (3)

    Petros 22 aka slovácký influencer a mluvčí všech fanoušků. Děláš nám akorát tak ostudu.

  • Šovkovskij - 24.07.2025, čtvrtek, 10:58
    (1)

    Tím chci jednoduše říct, že počet diskutujících se nerovná počtu přečtení, poměrně prosté...

  • Šovkovskij - 24.07.2025, čtvrtek, 10:56
    (0)

    V tomto bodě Petrosi nesouhlasím, diskutérů je více jak deset, ale relevantní je počet shlédnutých článků a to je vypovídající. Nebudeš snad rozporovat, že jsou to tisíce...

  • Petros - 24.07.2025, čtvrtek, 10:53
    (0)

    Hoši klid, nechápu teď ty vaše narážky. Já jen reagoval na Petra s názorem za kterým si stojím, že tqdy, kde chodí 10 max lidí vyzývat k nákupu lístků je k ničemu. A není to nic útočného. Jen si to myslím. V sobotu budu fandit na místě a doufám, že nás bude co nejvíc. "Slováckonafurt" !

  • Šovkovskij - 24.07.2025, čtvrtek, 10:48
    (0)

    Skeinovo hlasování mi taky uniklo, což mně velmi mrzí, je však taky faktem, že jeho příspěvky jsou na dlouhé přemýšlení, aby člověk pochopil, co tím chtěl básník říci, píše v hádankách a bystří tím šedé buňky mozkové, jak by pravil Hercule Poirot😀

  • riedlss - 24.07.2025, čtvrtek, 10:39
    (2)

    Petros: nvm kdo jsi, ale tvůj souhlas k tomu určitě nepotřebujeme 🤷♂ pokud si tam hecuješ svou skupinku 800lidí tak nemám o dobrou účast strach :) fakt nechápu. Nikdo tě o to navíc neprosí 🤷♂ postarají se o to jiní. Díky!

  • Petros - 24.07.2025, čtvrtek, 10:38
    (0)

    Skein, jakého hlasování? To sem asi něco minul

  • Šovkovskij - 24.07.2025, čtvrtek, 10:31
    (0)

    Fakt je tedy bohužel patrný a to si musíme, že těch lístků do kotle hostů moc prodaných není, ale já vidím i ten zárodek toho staronového, že fanoušci Slovácka jsou rozeseti po celé té rozvalině, zejména tedy blíže k našemu kotli, což jde krásně vidět, když jsme kdysi byli schopní dát dokonce i gól 🙂

  • Skein - 24.07.2025, čtvrtek, 10:31
    (1)

    to Petros: tak se zdrž hlasovaní, jednoduché...

  • Petros - 24.07.2025, čtvrtek, 10:22
    (0)

    Ale chápeš, že tu mluvíš k pár lidem? Já su normál, starý normál :) ale u sebe na IG kde mě sleduje 800+ lidí derby hecuju od úterý. Tady to fakt dělat nebudu. Peace

  • petrFCS - 24.07.2025, čtvrtek, 10:18
    (0)

    Na to jsou sice experti na FB ale i tak

  • petrFCS - 24.07.2025, čtvrtek, 10:17
    (2)

    Kdo jiný má pomoct kotli když ne normální fanoušci? derby po 2 letech alespoň vyjímku udělat :) a připomenout si to....a ne pak tu z domova brečet kolik málo lidí vyjelo atd nebo kecy jak jste to fandili ?

  • Petros - 24.07.2025, čtvrtek, 10:16
    (0)

    Šak klidně si mě umínusujte. Ta poznámka nebyla útočná, jen řečení faktu. Kolik sem přispívá pravidelně lidí? Deset? Těžko víc....tu vyzívat k nákupu lístků na derby je fakt k ničemu :)

  • Petros - 24.07.2025, čtvrtek, 09:57
    (-4)

    Petře, bezapomeň že většina zde diskutujících je staršího data narození a má své aktivní léta fandění za sebou. Vyzívejte se vy aktivní kotelníci mezi sebou, zatím se moc lístků do kotle neprodalo....tady plačeš na špatném hrobě 😉 P. S. Já svůj lístek už mám ale ne do kotle

  • petrFCS - 24.07.2025, čtvrtek, 09:10
    (0)

    Místo těchto komentářů, které nikomu nepomůžou tak radši kupujte lístky do Zlína to hráčům a klubu pomůže nejvíc :)

  • Hynda - 23.07.2025, středa, 22:28
    (5)

    Naše vedení je naprosto ulhané v čele s šumulikovskym ten je ulhaný nejvíc nechápu jak toto muže říct na tiskovce když ví že to nikdy nesplní to je jen vysměch fanouškům,měl by se sebrat a jít do prdele hnus

  • drzý vandrák - 23.07.2025, středa, 20:44
    (0)

    Moje řeč, máš samozřejmě pravdu.Ale tady to některým nevysvětlíš že je to řešení na rok a pak to budeme řešit znovu.Pro Kudyho je Žižkov ideál, je s rodinou a výkonostně je podrží.

  • Nike - FCS - 23.07.2025, středa, 20:02
    (1)

    To že nepřišel Kúdela mi opravdu nevadí... zkušený sice je, ale proboha 38 let, už tak se zase řítíme od obrovského průseru, když věkový průměr proti Olomouci byl 31 let... a všichni ti mlaďoši na lavce prostě bohužel asi na to nemají a ti starší jsou holt lepší...tohle nás ale doběhne a to velmi brzy, se podivte na Olomouc kolik mladých měla ve svém týmu, v základu asi 4 mladí odchovanci a 5 dostřídával... Chápu, že je priorita klub záchránit ale nedovedu si představit Slovácko v I. lize třeba za 2-3 roky, pokud nepřijde nový majitel :-D To budeme hrát s věkovým průměrem asi 34-35 let, protože žádnému trenérovi se tady ještě nepodařilo úspěšně zapracovat mladé hráče do kádru, vždy nakonec ten starší a zkušenější vyhraje... radši at hraje Barát nebo Juroška na úkor Petržely... o tolik lepší ani náhodu není... a potenciál 0.... Dozadu posilovat nějak dle mého nepotřebujeme, potřebujeme křídlo a hroťáka....bez gólů se těžko bude vyhrávat, tam nás bude zase celou sezónu tlačit bota...

  • Taano17 - 23.07.2025, středa, 18:48
    (1)

    Richie - souhlas, já tak nějak naivně doufal, že by se jeden hráč z těch slibovaných 2-4 mohl v ten pátek oznámit. Ale asi su prostě nepoučitelný. Nicméně si myslím, že by fakt někdo mohl dojít, jen to zas bude trvat. Kameník taky říkal, že Mulder měl být už na začátku soustředění ve Slovinsku a nakonec stihl až generálku. Tak třeba to bude i v tomto případě něco podobného.

  • Pajos - 23.07.2025, středa, 18:27
    (0)

    Kúdela neodešel, nedojde nikdo.

  • Richie - 23.07.2025, středa, 18:00
    (3)

    Osobně si nemyslím že by fanoušci byli extra nějak "nároční". Ano, každý si tu asi přeje aby se bojovalo o špičku tabulky, ale o tom jaksi fotbal je ne? To je ale spíš jen takové přání. Většině fanoušků by bohatě stačilo kdyby klub mluvil upřímně a narovinu. Mnohem radši osobně uslyším že se na posilách pracuje, ale nedaří se je sem nakonec dotáhnout a nebo že je někdo na poslední chvíli přebere, než abych poslouchal to že do pátku dorazí 2-4 hráči úrovní do základu a po dvou týdnech je naprosté ticho.

  • lagic - 23.07.2025, středa, 17:22
    (2)

    cicmaaa: možná kdyby nemluvili nesmysly, tak by fanoušci nebyli naštvaní. Nebo ať neprodáváají permice a vstupenky a hrají si to sami za zavřenými dveřmi, to by podle tebe bylo asi nejlepší, když je ti fanoušci tak obtěžují, když místo keců čekají nějaké činy.

  • drzý vandrák - 23.07.2025, středa, 16:31
    (3)

    Vlastně je chyba u fanoušků.Neumí číst, nerozumí mluvenému slovu.Prostě hlupáci.Ještě že je pár vyvolených, kteří nám ostatním vysvětlí, že 2 až 4 = 0.

  • cicmaaa - 23.07.2025, středa, 16:23
    (0)

    Ondra: Teď je otázka, jestli je těch výroku víc nebo je to tím, že se chytá každý jednoho slova z věty a pak si jí upraví podle sebe. Teď je totiž moderní jen na všechno nadávat. Lidi si myslí, že když si koupí vstupenku, tak mají nějaké právo do všeho remcat a vše hned vědět. Tady to někteří povýšili ještě o level výš. Remcaji, aj když na ten fotbal nechodí...

  • Lemmy - 23.07.2025, středa, 15:48
    (1)

    Dlouhodobě se mi nelíbí komunikace klubu s fanoušky. Ale kdyby klub nedělal předsezonní tiskovku vůbec, bylo by to mnohem lepší 😀😀😀

  • Ondra - 23.07.2025, středa, 14:41
    (0)

    Štve mně, že nešťastných výroků a aktivit je v poslední době strašně moc. Vedle toho změna moderátora utkání působí jako “tonoucí se stébla chytá”.

  • Skein - 23.07.2025, středa, 14:29
    (-1)

    Kudela uzavřen, posily dojdou konec přestupáku je v začátkem zaří myslím..jen ten výrok "pátek" byl nešštastný.

  • spiky - 23.07.2025, středa, 14:23
    (1)

    Tak ale to že Kúdela sem nechtěl, že chtěl zůstat u Prahy muselo být všem jasné hned během přípravy. Dávno by tu byl, proto nevěřím že na něj někdo z vedení ještě čekal. Tak naivní snad nikdo není/nebyl.

  • drzý vandrák - 23.07.2025, středa, 14:14
    (1)

    Mě nevadí že Kudy nepříjde.Zcela jistě by si ještě sezonu ukopal, ale byť by se nám stoper šiknul, už bych šel jinou cestou než hráčem 38 let.

  • kecipep - 23.07.2025, středa, 14:12
    (0)

    I když to tak vypadá, nereagoval jsem na Kudelu. Byl jsem s jeho situací obeznámen a rozhodl se správně, přeci nebude k rodině dojíždět 4 hodiny. Mně vadí hovory se Skopalem a výrok Šumiho k posilám. A vadí mi to kvůli němu, protože Šumiho uznávám a reprezentuje náš klub. Já posily neočekával, rozhodně ne 2-4 do základu. Více takových prohlášení a bude z něj tlučhuba, což si nepřeje žádný fanoušek.

  • Pan Puk - 23.07.2025, středa, 14:10
    (0)

    Valheru> přesně tak jsem to i já pochopil. Že to není o Slovácku kde má dveře otevřené, ale o Kudim jak se vzhledem ke své rodinné situaci rozhodne. A teda mrzí mne hodně že tu nebude. V modrobílém dresu jsem si ho hodně přál. Tak třeba za půl roku jak Milánek.

  • Bayern Munchen - 23.07.2025, středa, 14:08
    (-1)

    Hoši v klidu pátek je za dveřmi :-)))

  • Valheru - 23.07.2025, středa, 13:54
    (2)

    Petros a jaký je v tom rozdíl? Kudy chtěl být v Praze, ale pořád je to Hradišťák (Bojkovják a odchovanec). Tak to bylo myšleno. Jen si to zase někteří musí přeložit jako diskreditaci vedení... :-( omg.

  • Petros - 23.07.2025, středa, 13:41
    (0)

    Pan Puk, omluva

  • Petros - 23.07.2025, středa, 13:40
    (-1)

    Oan Luk, tak ale raděj mlčím protože kdo jiný než on by měl vědět jaká byla kolem něj situace a neříkám jak Kúdy je náš a tak dál. Mlčeti zlato

  • Pan Puk - 23.07.2025, středa, 13:35
    (0)

    kecipep> tady to ale bylo o Kudelovi. Řeší nějakou životní situaci ve které je péče o potomka a vzdálenost od Prahy v tom hraje zásadní roli. Takže to bylo na něm jak si to vyhodnotí.

  • kecipep - 23.07.2025, středa, 13:29
    (0)

    Šumi úplně zbytečně lepil pusu fans a novinářům na tiskovce a zdiskreditoval se stejně jako majitelé.

  • Mouses - 23.07.2025, středa, 13:10
    (0)

    Tak Kúdela ofiko na Žižkově.

  • Michal fcs - 23.07.2025, středa, 11:42
    (1)

    FrankieLamprt: mas zpravu na mesengeru

  • FrankieLamprt - 23.07.2025, středa, 09:55
    (0)

    Čau chlapi, zkusím sílu našeho fóra. Kolega fanoušek, jezdec z Prahy na každý zápas, co sedává roky na C3, řada 10, sedadlo 34 ať se mi ozve na mail: frankielamprt@gmail.com Mám zprávy od paní Nemravové ohledně permice, tak to chci dořešit, ať má svoje místo zpět. Díky.

  • drzý vandrák - 23.07.2025, středa, 09:04
    (0)

    MarekCerny: Nemají, to se stává.V sobotu dali pětku.Kdy mi dva?

  • Marwik - 23.07.2025, středa, 08:55
    (0)

    lagic: https://slovacky.denik.cz/fotbal-cfl-msfl/juniorka-slovacka-podruhe-za-sebou-obdrzela-ctyri-branky-na-slovensku-prohrala-2.html

  • annubis - 23.07.2025, středa, 08:53
    (1)

    Ad Kudela: vypadá to že opravdu zůstane v Praze, ale myslím, že my potřebujeme posílit úplně na jiných pozicích.

  • rrr23 - 23.07.2025, středa, 08:35
    (0)

    Kúdela asi do Viktorky Žižkov. Nic ověřeného, jen jeden týpek na X.

  • MarekCerny - 23.07.2025, středa, 08:31
    (0)

    Kdo viděl včera Plzeň tak vidíte, že jdou spálit i vetší šance a mají snad nekvalitní tým? O víkendu to rozbalíme do sítě Zlínecku :)

  • lagic - 23.07.2025, středa, 08:29
    (0)

    Nemáte prosím někdo info, jak si vede béčko? Nebo od Kozlovic nic nehrálo? Na oficiálních stránkách jsem nic nedohledal, děkuji.

  • fana - 22.07.2025, úterý, 20:07
    (0)

    ajé-myslíš tak jak na zimáku? Kde je to v plánu snad 10 15 roků 🤣

  • a jé - 22.07.2025, úterý, 18:44
    (0)

    No, ale mají dělat přestavbu

  • Leroy Brown - 22.07.2025, úterý, 18:17
    (0)

    *pak

  • Leroy Brown - 22.07.2025, úterý, 18:17
    (1)

    A nejvtipnější je, když pan "fans" Gottwaldova někomu nadávají do buranů, vesanů a podobně. :D S takovým stadionem, co mají, bych radši držel pec a šoupal nohama...

  • a jé - 22.07.2025, úterý, 17:10
    (0)

    Jenze to je druha posila pro Pardubice do útoku během tří dni

  • Šovkovskij - 22.07.2025, úterý, 14:09
    (1)

    Co se týče toho chléva v Gottwaldově, je nepochopitelné, že se na takové ruině může hrát první liga. Tam by měl být vstup zdarma a pivo s klobáskou pro otrlé...

  • Šovkovskij - 22.07.2025, úterý, 14:08
    (0)

    Pardubice posílil čtyřiadvacetiletý estonský reprezentační útočník Robi Saarma. Těžko říct, co od něj čekat, ale aspoň jde vidět nějaká aktivita...

  • eLucky - 22.07.2025, úterý, 14:06
    (0)

    S ohledem na kvalitu sektoru - pokud se nic nezměnilo - snad bude tentokrát na hajzlu aj tekoucí voda a svítící světlo!

  • petrFCS - 22.07.2025, úterý, 11:05
    (0)

    Sice lístky trošku dražší než minule ale pojďme to vyprodat !

  • Hynda - 22.07.2025, úterý, 10:55
    (0)

    Už jsou na ofiko stránkách tam si ji můžeš koupit do sektoru hostů

  • nbk - 22.07.2025, úterý, 10:48
    (0)

    lístky do zlína budou ve vlaku, na místě nebo online?

  • Valheru - 21.07.2025, pondělí, 18:44
    (0)

    ToMAL: známkování je na livesportu víc než 2 roky a je čím dál horší... :-)

  • drzý vandrák - 21.07.2025, pondělí, 16:26
    (0)

    ..a Stojčevski rovněž velmi slušný.

  • drzý vandrák - 21.07.2025, pondělí, 16:24
    (0)

    Asi tak.Po půlce střídaný.Nejlepší hráč na hřišti byl bohužel Koutný.Od nás asi ten Blahút za mě.

  • Juninho - 21.07.2025, pondělí, 15:36
    (0)

    Livesport hodnoceni se neda brat vazne, napr. Janosek tam ma 7 a byl jeden z nejlepe hodnocenych hracu. Pritom mi prislo, ze jen rozhazoval rukama a do zapasu se diky Vlastovi vubec nedostal.

  • Šovkovskij - 21.07.2025, pondělí, 15:31
    (0)

    ToMAL: Souhlasím, Livesport je super na live zpravodajství, aktuální změny skóre, ale hodnocení hráčů poměrně pokulhává..

  • Šovkovskij - 21.07.2025, pondělí, 15:29
    (0)

    A propos, šestka je solidní, lepší průměr, ten má pětku. Je to individuální pohled, shoduji se, pokud Juroška netrefí prázdnou bránu, a další čtyři tutovky, těžko budeme bodovat, musí se to tam návrat a pak to snad konečně prolomí, nezbývá než doufat a chodit každou neděli do kostela, pokud nebudeme hrát v jednu, což je ale tuším zrušené...

  • ToMAL - 21.07.2025, pondělí, 15:24
    (0)

    K Livesportu snad jen tolik, že podle jejich statistik jsme měli v zápase přesně nula velkých šancí :) A jejich známkování hráčů je často hodně mimo – mají tam tu funkci pořád relativně chvíli, takže to asi potřebují vyladit. V tomhle mi přijde o dost lepší Sofascore.

  • Šovkovskij - 21.07.2025, pondělí, 15:11
    (0)

    To bych bral s rezervou, třeba díra Vindahl ze Sparty má 7,2 a ten gól byl typicky jeho...

  • karagavrylydys - 21.07.2025, pondělí, 15:08
    (0)

    Včerejší hodnocení hráčů na Livesportu. Nejlepší Trávník 7,0, Vaško 6,9, Stojčevski 6,9. Nejhorší Ndefe, Heča, Blahút, všichni 6,3. No zrovna Blahút mi včera rozhodně nejhorší nepřipadal.

  • drzý vandrák - 21.07.2025, pondělí, 14:57
    (1)

    Nikdo.

  • Šovkovskij - 21.07.2025, pondělí, 14:52
    (0)

    Ano, již jsem si všiml, ale jak zvolal Paroubek, upravím to, deset gólů za sezonu, byť ve druhé holandské lize, která má kvalitu, kdo to u nás má?🤪

  • Valheru - 21.07.2025, pondělí, 14:49
    (0)

    Ano, vypadá to, že u tebe. Já píšu o posledních asi 6 měsících, oni o sezoně :-)

  • Šovkovskij - 21.07.2025, pondělí, 14:20
    (0)

    Tak nevím, na iSportu píší 34 zápasů a 10 gólů, že bych si neporadil s psaným textem?

  • Valheru - 21.07.2025, pondělí, 12:53
    (0)

    a jé: myslíš toho, co v jarní části poslední sezony v druhé belgické dal dva góly v jednom zápase a jinak neměl ani asistenci? Jo, je vysoký, ale jestli je to posila, to statistiky moc neukazují... než takovéhle předražené, tak to raději odchovance...

  • drzý vandrák - 21.07.2025, pondělí, 12:49
    (1)

    a jé: Bylo jasně řečeno, že posily které příjdou (2-4), tak musí být okamžitě použitelní do kádru.Nemůžeme se přece rozhlížet ve druhých ligách.To není nic pro nás přece.

  • a jé - 21.07.2025, pondělí, 12:42
    (1)

    Ja si do teď myslel, ze útočníci nejsou a ejhle Pardubice posilil belgický utocnik 191 cm vysoký hrál 2 ligu, tam to jde

  • Šovkovskij - 21.07.2025, pondělí, 12:24
    (0)

    Bomber ho celkem jasně zhodnotil v Kurýrovi, byl tam i nějaký jeho kámoš z Itálie, který hrál za Inter Milán. Myslím, že Skuhravý by i v osmdesáti z těch pěti šancí, které jsme včera měli, by s prstem v nose dal čtyři góly...

  • petrFCS - 21.07.2025, pondělí, 12:23
    (0)

    Neví někdo kdy nám ti žebráci z gottwaldova spustí lístky?

  • Juninho - 21.07.2025, pondělí, 12:16
    (0)

    BM: myslim, ze spis to pivo :D

  • Bayern Munchen - 21.07.2025, pondělí, 11:47
    (-6)

    Skein: neberu, jen se tomu směju :-)

  • Skein - 21.07.2025, pondělí, 11:44
    (0)

    BM: neber vše vážně :-)

  • Bayern Munchen - 21.07.2025, pondělí, 11:37
    (0)

    hrdla: to mi chceš říct, že Mazúrek diskutuje o posilách, ten tak tomu rozumí, třeba jen nosil Bomberovi kafé či pivo...

  • hrdla - 21.07.2025, pondělí, 11:06
    (1)

    Včerejšek ukázal i zákulisní pohyby v managmentu, kdy pan Mazúrek vystoupal od mikrofonu u hřiště až do Skyboxu pod střechou hlavní tribuny, kde po boku Bombera, tato nová šedá eminence, diskutovala o posilách pro tým.

  • a jé - 21.07.2025, pondělí, 10:39
    (0)

    Jak už tu někdo uvedl další patek se blíží, tak třeba se někdo ofenzivní přijde na hostování

  • Skein - 21.07.2025, pondělí, 10:37
    (0)

    a to je důležíté, však já to říkal :-DD

  • kecipep - 21.07.2025, pondělí, 10:36
    (0)

    Valheru: Chce to místním čtenářům ještě 200 krát zopakovat, aby to zaokrouhlil na rovnou tisícovku.

  • Skein - 21.07.2025, pondělí, 10:36
    (0)

    to Valheru: pindám :-D

  • Valheru - 21.07.2025, pondělí, 10:06
    (4)

    Bayern: když nevěříš týmu, nevěříš vedení, nevěříš majitelům, nevěříš hráčům... tak co tu ještě děláš???

  • Skein - 21.07.2025, pondělí, 09:37
    (0)

    to Petros: jasné..důležité, aby to mělo efekt...

  • drzý vandrák - 21.07.2025, pondělí, 09:24
    (0)

    A co na to včera říkal Bomber?

  • Bayern Munchen - 21.07.2025, pondělí, 09:21
    (-2)

    Osobně mě by zajímalo, myšlení těch majitelů co máme, jaký mají dlouhodobý plán ze Slováckem... vím, že se to nikdy nedozvím, ale opravdu bych chtěl vědět, jak to třeba má pan Ing. Skopal spočítané, utáhne to, vždyť sám musí vědět, zda na to má či nikoliv a případně jak dlouho je schopen ten klub nějak vést...

  • Bayern Munchen - 21.07.2025, pondělí, 09:17
    (-1)

    huhu: tak to čekej dál, opravdu od těchto hráčů už 4 nebo 5 gólů za sezónu nečekám, možná Havlas něco trefí a ty čtyři až pět gólů za sezónu dá, to je reálné, ale tím to končí, jsem zvědavý kolik branek dá třeba Trávník...

  • drzý vandrák - 21.07.2025, pondělí, 09:16
    (0)

    Kdokoliv kdo umí kopnout do balonu.

  • Petros - 21.07.2025, pondělí, 09:15
    (0)

    No mě se to líbilo teď jak to je a na co jsem si zvyknul posl leta. Co bylo 10 let zpět už mám z hlavy pryč :) ale šak říjám, je třeba to respektovat. Napsat tu ale názor, že mě to mrzí můžu, ne?

  • Bayern Munchen - 21.07.2025, pondělí, 09:15
    (-1)

    drzý vandrák: a kdo měl jít za toho stavu na plac, když si vezmeš Hamzu nebo Mulder, koho střídali Daníčka a Ramba, borce náchylné na zranění, už v nějakých letech a za strašného vedra... úplně jsem tohle chápal proč lavička provedla... směrem dopředu tam už vlastně ani nikdo na lavce nebyl a směrem dozadu na stopera šel Hamza, jako osobně si myslím, že v tom klukovi něco bude, ale raději bych ho viděl, jako defenzivního záložníka a ne stopera, ale to jsme zase u toho, když není další kvalitní stoper, tak co cheš jiného dělat...

  • huhu - 21.07.2025, pondělí, 09:14
    (0)

    Bayern: čekám že hráči jako Petržela nebo Havlík budou schopni dát za sezonu 4 nebo 5 gólů u Petržely už jen z principu, že má zkušenosti a měl by se umět kolem vápna orientovat. Jako jestli máš v první lize ofenzivní hráče (mimo hrotové útočníky), kteří nejsou schopni dát 4-5 gólu za sezonu, tak je to na pováženou...

  • Skein - 21.07.2025, pondělí, 09:13
    (0)

    to Petros, že jsi to neřešil před Svědíkem...to Martin změnil, byl pověrčivý

  • Skein - 21.07.2025, pondělí, 09:11
    (0)

    to Mouses a huhu, vrátilo se to tam, kde to bývalo...viz článek..

  • Petros - 21.07.2025, pondělí, 09:10
    (1)

    Mouses, změna laviček na popud realizáku. Chtěli změnu a stojí si za tím. Za mě chyba a škoda. Rád jsem někdy sledoval co se na naší lavce děje z Béčka a to už moc neuvidíš tam dozadu. A taky teda nechálu, že jsou v klidu s tím, že se naši borci během zápasu budou rozcvičovat pod kotlem hostí. Při zápasech s Baníkem, Spartou, Zlínem si vyslechnou své a to je to nejmenší. Naopak u B často některý hráč jdoucí se rozcvičit slyšel potlesk. No musíme to respektovat, ale za mě blbé rozhodnutí.

  • huhu - 21.07.2025, pondělí, 09:06
    (0)

    Mouses: možná chtěli něco změnit, ale praktický důvod je ten, že můžou lépe ,,vyvíjet tlak" na asistenta rozhodčího na lajně - aspon to bylo včera řečeno v televizi :)

  • drzý vandrák - 21.07.2025, pondělí, 08:59
    (0)

    posily.

  • drzý vandrák - 21.07.2025, pondělí, 08:49
    (0)

    No ten Hamza je zatím jeden velký omyl a vlastně ani nechápu proč za takového stavu jde na plac zrovna on.Mulder by nemusel být špatný, přišlo mi že fotbalový je.Co ale dlouhodobě nechápu je fakt, že nikdo není schopen nebezpečně vystřelit z poza šestnáctky.Jinak na posili do ofenzivy musíme počkat do pátku, nedá se nic dělat.

  • Mouses - 21.07.2025, pondělí, 08:47
    (0)

    Jinak by mě zajímal důvod proč máme vyměněnou střídačku a naší sedí blíž k sektoru hostů?

  • Juninho - 21.07.2025, pondělí, 08:43
    (1)

    Za vcerejsek nejde klukum nic vytknout, samozrejme krome koncovky :) Vykon se mi libil, mylsim, ze do toho dali maximum a bohuzel nevyhral lepsi tym. Hlavne bych vyzvedl stoperskou dvojici, ktera hrala velmi dobre. Prekvapil me Milan Petrzela, kter prni polocas patril k lepsim hracum... bohuzel od zacatku druheho uz bylo videt, ze je fyzicky KO a zacal kazit. Celkove mi prislo, ze klukum dosla sila a bohuzel se projevila slabsi sire kadru. Napr. Hamza zatim na A tym opravdu neni, podle me by se mel vyhrat v becku. Naopak Mulder vypadal celkem nadejne. Kazdopadne jestli kluci zustanou zdravi (napr. stoperi by se tezko nahrazovali), vypada to celkem nadejne, urcite to byl lepsi vykon nez predvedla napr. Dukla, Teplice nebo Pardubice. PS: mozna jednu vytku bych mel :D A to rychlost Marka Havlika. Technika tam je, ale prijde mi, ze dynamikou je na tom jak hraci v 45 letech. Nikdy to nebyl rychlik, ale je divne, ze kazdy rok tak zpomaluje, pritom to neni jeste stary hrac.

  • Bayern Munchen - 21.07.2025, pondělí, 08:42
    (0)

    Chce to opravdu posílit směrem dopředu, stále nechápu, že tu není třeba nějaký rychlostní hráč černé pleti... pokud tohle majitelé neposílí, tak opravdu nás čekají velice pěkné zápasy, kdy to bude vždy o jednom gólu a to je dost ošemetné...

  • Bayern Munchen - 21.07.2025, pondělí, 08:39
    (0)

    huhu: pokud to ti hráči v sobě nemají, tak nikdy dávat góly nebudou... jestli čekáš góly po Petrželovi ve 42 letech, tak tě obdivuji... vždyť ten borec je už rád, že odehraje aspoň 60 minut v nějaké slušné formě... Havlík kromě jedné sezóny, nikdy nebyl snajpr, i když vlastně i loni byl náš nejlepší střelec... A co se týče Jurošky v tom to opravdu není, kdo v něm vidí střelce, tak ten tomu moc nerozumí, nebudu se ho zastávat, ale včera do toho břevna to byl i docela těžké zakončení...

  • huhu - 21.07.2025, pondělí, 08:33
    (1)

    Petros: van Buren byl sice slušný, ale v polsku dal za rok 4 goly, předtím ve slavii 5. Ve slovácku kdyby Juroška dal 10 golu za sezonu, tak už je někde v Plzni. Prostě je potřeba, aby začali dávat goly další hráči - Havlík, Blahůt , Petržela. Za výkon včera palec nahoru, organizované, bojovné i slušné dopředu. Mohlo to dopadnout na obě strany, o to víc to bolí. Nechápu jednu věc a tou je Krmečník, kde ten chlapec ztratil svůj čich na goly? Kolikrát kroutím hlavou nad jeho zakončením, přitom v minulosti to byl střelec. O dalších se bavit nemusíme, Kvasina je možná dobrý na mezihru, Juroška by potřeboval asi doktora na hlavu, to není možné co on nedá.

  • celtic - 21.07.2025, pondělí, 08:26
    (0)

    ,,je to smutné v 75 minutě dostaneš gola a prohráváš a potřebuješ posílit útok,,,a nemáš ani utočníka ani ofenzivního záložníka,,,a místo útočníků střídáš obrance a přijde tam mulder a hamza...ach jo

  • Petros - 21.07.2025, pondělí, 07:29
    (0)

    Včera výkon nad očekávání, je to příslib. Ake taky ukázka toho kde nás tlačí bota. Snad to našich XXX majitelů vidělo a začnou jednat. Útočníků i dobrých a naší ligou prověřených je hafo. viz včera skvělý van Buren za Hradec

  • fandajakhrom - 20.07.2025, neděle, 21:39
    (0)

    Navrc chtel domu, protoze jsme mu nic poradne nenabidli... nekteri nasi pseudomanazeri maji zvlastni zpusob jednani... meli by skoncit...

  • fandajakhrom - 20.07.2025, neděle, 21:37
    (0)

    A libily se mi i reakce a zápal naseho trenera... Smetana tam stal jak osel, bez emoci... Kamenik bojoval s mancaftem 💪 dale tem zk....ny Gottwaldov 🥳

  • Mouses - 20.07.2025, neděle, 21:36
    (0)

    Tak zrovna Navrc chtěl domů do Olomouce co vím. Ale dneska od nás opravdu překvapivě dobrý výkon. I na stadionu to pěkně vřelo.

  • fandajakhrom - 20.07.2025, neděle, 21:34
    (0)

    Jinak co rikate na vykon Navrce??? Nemohl klidne kopat u nas dalsi roky???? Kdo za to opet muze??

  • fandajakhrom - 20.07.2025, neděle, 21:29
    (0)

    Ale sere me to.... mohl to byt dobry bod, ktery snad nebude chybet... pokud ale budeme hrat s timto pristupem, tak to neni na sestup...!! Tomu verim.. ale: kde jsou ty posily??? 2-3 potrebujeme.... a chci kurva videt nejakeho cernocha v ofenzive .. 😉😵💫

  • fandajakhrom - 20.07.2025, neděle, 21:27
    (0)

    Skoda, no. Ale nemusime jet do GT nejak predposrani... tam bude zasadni uhlidat duchodce (pokud vubec nastoupi) a pak toho cernocha... ten vypada dobre..... k dnešnim vykonum: nezklamal me asi nikdo (cekal jsem to horsi).. naopak mne prekvapili nekteri, vcetne Danicka.. pokud jde o Jurosku, nemel by hrat spis v zaloze nebo na kraji obrany jako jeho bratr? Je tu dobry fotbalista, fyzicky super, ale zadny Lafata z nej asi mebude... podle me ho stavime na spatny post

  • celtic - 20.07.2025, neděle, 20:52
    (0)

    dnes sme si to vyžrali,,krutá prohra,,,olomouc celý druhý poločas brání a z jedné střely dá gol,,,my razítkujeme břevna a zahazujeme šance....hra o moc lepší jak poslední zápasy v minulé sezoně,,,ale co je to platné,když nejsme schopni dát gol...když nedáme gol tak nemůžeme vyhrát,,,,

  • Bayern Munchen - 20.07.2025, neděle, 20:30
    (0)

    zdrh: aby to nebyla zase nějaká lež… nějak jim v poslední době moc nevěřím jak majitelům tak vedení…

  • zdrh - 20.07.2025, neděle, 19:59
    (-1)

    BM: Na tiskovce se Kameníka na Kima ptali a říkal, že má problém s kolenem. https://youtu.be/raE4RQTvy4I?si=d64bEEYOkZ7pcIlR&t=147

  • Bayern Munchen - 20.07.2025, neděle, 19:48
    (0)

    Jak to je s Kimem neví někdo, zda si má hledat nový tým jak říkali na oneplay…

  • drzý vandrák - 20.07.2025, neděle, 19:39
    (0)

    Až se bude tabulka počítat podle uměleckého dojmu a bojovností, tak budu taky optimista.Dokud se budou počítat body a góly, tak klidný nebudu.

  • vajdik - 20.07.2025, neděle, 19:38
    (1)

    Lupen, první kolo, takže sebedůvěra tam byla...ale postupem času kdyz body nebudou naskakovat půjde to směrem jako minule jaro... Jinak výsledek není o smůle ale o kvalitě. Takže tady za mě ty prognózy že by to mělo jít nahoru, se současným stavem kádru hlavně v ofenzivní části...spíše jsem skeptický. Babu trefila si to dobře, někdy by to chtělo ze strany klubu více upřímnosti a zpravodaj je snad základ i na okresním přeboru!!! Jinak nechápu když se viděl zájem hostů o zápas - online prodej vstupenek, tak se jim tam otevřelo jedno ono na pití...to fakt zazijes jen na Slovácku. Jinak jsem se opět lepšího posezení za tribunou D zase nedočkal a přijde mi to stále to stejné dokola... Venku počasí jako krava..teplo, lidé nateseni a stadion se otevřel dvě minuty po druhé hodině. To nejde o hodinu popř půl dříve? Opět by se více prodalo pití jídla fans zboží. Nevím...asi málo personálu a hlav co nad tím vším přemýšlí. A plus nový člověk za Mazurka, huraaaa...to bylo roků že to nešlo...a tak třeba se to zase za deset let posune v něčem dalším co jsem třeba napsal.

  • a jé - 20.07.2025, neděle, 19:35
    (1)

    Bohužel, je to další zapas bez golu a to je důležité

  • karagavrylydys - 20.07.2025, neděle, 19:33
    (1)

    Babu: Dokážu ještě pochopit, že klub je ve srabu a nemá 10 mega na útočníka. Ale že nemá pár tisícovek na Zpravodaj, tak to je teda ostuda.

  • Bayern Munchen - 20.07.2025, neděle, 19:29
    (-1)

    Tak to já mám strach furt stejný… bez posil hlavně směrem dopředu to bude špatné, bez gólu se vyhrávat neda a pak i sebedůvěra půjde dolu, jinak dnes se mi hrozne líbil Stojchevskij…

  • jjmc - 20.07.2025, neděle, 19:26
    (-1)

    Výkon super a nemám strach z prognóz "expertů" že jsme na padáka

  • lupen - 20.07.2025, neděle, 19:04
    (0)

    Co k tomu dnešku napsat, ty neproměněné šance to je pořád, jinak jsem byl dost překvapený, v hráčích je zase vidět sebedůvěra, občas byl i povedený centr, strašně moc by to chtělo útočníka, ale kdyby taková hra vydržela tak už strach letos mít nebudu 🙂

  • Babu - 20.07.2025, neděle, 17:39
    (0)

    V minulém sezone spousta věcí končila pred vápnem, dnes jsme si to pokazili nepromenenymi Mega tutovkami,ale bojovnost a přístup hráčů super. Olomouc byla slabá ale uhaluzili to. Jinak perfektní návštěva a nálada, dnes tomu chyběly jen ty body. A teda minus klubu za to, ze nejsou zpravodaje a ze se to nikde nekomunikuje. To je stejně jako s posilami, myslím, ze většina by ocenila upřímnost a klidně i zkouskla to, ze na neco nejsou lidi nebo cash, než pořád poslouchat plané řeči.

  • drzý vandrák - 20.07.2025, neděle, 17:36
    (0)

    No šancí až nečekaně dost, ale ta koncovka je fakt brutální.Jeden gól by z toho padl i u klubu z okresní soutěže.

  • barnabas.666 - 20.07.2025, neděle, 17:32
    (1)

    Podle mě jsme měli šancí dost. Jen v první půli hlavička Ndefeho (plus si matně vybavuji další hlavu?), Průnik Blahúta po pravé straně zakončený bohužel přihrávkou. Jedna střela ve vápně mířila na zadní tyč - vedle. Další střela kousek u malého vápna zblokovaná. Druhá půle gólovka Vaška hlavou, pak další gólovka po střele Blahúta kdy dorážel Juroška do poloprádzné brány. Tygři skok Krmenčíka do brány (byl to opravdu ofsajd?). Pak ještě zakončení Baráta ze dvou kroků před bránou nad. A to jsem určitě ještě na něco zapomněl.

  • derflik - 20.07.2025, neděle, 17:30
    (0)

    Byt to nějaký rok zpátky tak řeknu sere , pere , neštastně jsme prohráli , takto je to problém , ty body budou chybět.

  • drzý vandrák - 20.07.2025, neděle, 17:26
    (0)

    Nic se bohužel nezměnilo ani s novým realizačním týmem.Kluci bojovali, ale body jsou jen za góly a to je tady dlouhodobý problém.

  • barnabas.666 - 20.07.2025, neděle, 17:22
    (0)

    Nepamatuji si, kdy jsme předvedli tak kvalitní výkon především ve vypracování si šancí, jen tak koncovka. Podle mě docela smolná prohra, horší jsme nebyli.

  • Bayern Munchen - 20.07.2025, neděle, 17:18
    (0)

    Oceňuji a chvalim dnes snahu a bojovnost, oproti podzimu je to lepší pan Kameník i vcelku zlepšil defenzivu… ale směrem dopředu šance nějaké byly ale je to málo… 6 zápasu i s přípravou 3 góly… kdo ty branky bude dávat… Sigme v podstatě stačila jedna střela na branku, tady se pozná kvalita útočníka a Vašulin to trefil…

  • adolf - 20.07.2025, neděle, 17:13
    (0)

    Hráči makají ale prohráli, tak co teď?? Oh noooo

  • tvojemama - 20.07.2025, neděle, 17:01
    (0)

    Mělo to být 1:1 😥

  • petrFCS - 20.07.2025, neděle, 15:49
    (0)

    Je to dobré, hráči makají, žeo negativní letko

  • volič - 20.07.2025, neděle, 15:01
    (1)

    Slovácko,do toho!!! Dnes 3 body Sigmu uděláme!

pristi
 Další články:
21.07.2025, pondělí, 10:00 - Statistiky a šance nestačily. Musíme to napravit ve Zlíně, přeje si Trávník
21.07.2025, pondělí, 09:00 - Slovácko vyměnilo střídačky, při premiéře vsadilo na mazáky. Kim prý na odchodu
21.07.2025, pondělí, 08:30 - Trenéru Kameníkovi premiéra zhořkla. Slovácko podlehlo Sigmě, rozhodl Vašulín
21.07.2025, pondělí, 08:00 - Juniorka Slovácka podruhé za sebou obdržela čtyři branky, na Slovensku prohrála
18.07.2025, pátek, 09:30 - Líbilo by se mi být fotbalovým Jágrem. Petržela chce posunout svůj rekord na 555 zápasů
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace