*
30.04.2024
U19 | Rozhovor s trenérem Romanem Westem
29.04.2024
Z PLOCHY | Michal Kohút po zápase v Českých Budějovicích
28.04.2024
TISKOVKA | Ondřej Mihálik po zápase v Českých Budějovicích
28.04.2024
TISKOVKA | Jan Baránek po zápase v Českých Budějovicích
25.04.2024
Rozhovory | Budějovice - Slovácko
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 979 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
23.04.2024
Fanoušci v zápase proti Plzni
10.04.2024
Fanoušci v zápas proti Slavii
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024

Pozvánku beru jenom pozitivně, tvrdí Daníček o nominaci do záložního týmu

13.10.2020, úterý, 14:32
danicek_2019_velky.jpg

Hned na čtyři hráče ze Slovácka ukázal trenér David Holoubek při vytváření širší nominace záložního týmu reprezentace České republiky. Národní tým, který se vrátil z nedělního zápasu v Izraeli, by mohl být o tyto hráče doplněn v zápase Ligy národů proti Skotsku. Jedním z povolaných je také kapitán mužstva z Uherského Hradiště Vlastimil Daníček.

Na hotelovém pokoji v Praze očekával v pondělním odpoledni dění věcí budoucích.

„Užijeme si jeden trénink, možná dva. Uvidíme, co se z toho vyklube, možná někam poletíme. Beru to jenom pozitivně,“ hlásí defenzivní záložník Slovácka.

Jak se vlastně přihodilo, že jste se ocitli jako záloha reprezentace. Kdo vám volal? S kým jste komunikovali?
Nám volal náš trenér Svědík a sportovní ředitel Veliče Šumulikoski. Dostali informace, že máme přijet na hotel do Prahy a tam se dozvíme další věci a program srazu. Bylo nám tam vysvětleno, jaká je situace a že je možné, že někdo z nás poletí na Ligu národů do Skotska. Máme být připraveni – kdyby náhodou něco.

Jak tu situaci vidíte?
Čekáme na výsledky kovidových testů áčka, které hrálo v neděli v Izraeli. Podle výsledků testů buď zůstaneme, nebo pojedeme domů. Je možné, že za hodinu budu balit kufry, je také možné, že se rozhodne až později. To v tuto chvíli nikdo neví.

Kdy jste přijeli do Prahy a jaký máte režim?
Přijeli jsme včera ráno (neděle). Šli jsme na kovidové testy, výsledky jsme měli po obědě. Do té doby jsme čekali na pokojích, každý sólo na svém. Po testech, po kterých jsme byli všichni negativní, jsme měli takový mítink s trenérem Holoubkem. Bylo nám řečeno, co to je za sraz a jaké jsou naše úkoly a jaká je situace. Večer jsme měli společný trénink.

Kolik máte vy osobě za sebou testů na kovid 19?
Už jsem se přehoupl přes deset. Tady jsme byli testováni dvakrát. Jednou z naší asociace a podruhé před tréninkem testy, které byly nařízené Evropskou fotbalovou unií.

Jméno Heslo
text
  • Šovkovskij - 29.10.2020, čtvrtek, 14:25
    (0)

    zdrh...🙂

  • Šovkovskij - 29.10.2020, čtvrtek, 14:24
    (0)

    zdroj: To já samozřejmě vím, ale jak jsem psal níže: Nevidím důvod, proč by fotbalisté, kteří jsou protestovaní nejvíce z celé společnosti a splňují všechny podmínky, nemohli hrát. Samozřejmě bez diváků.

  • zdrh - 28.10.2020, středa, 22:18
    (0)

    šovki: Nikde ve zbytku Evropy ale nemají taková čísla ohledně nakažených jako tady. V Německu mají nejhorší regiony 200 nakažených za poslední týden na 100 000 obyvatel, běžný průměr je kolem 100. U nás nejlepší region má 300, ale běžné číslo je spíš 800 či i přes 1000. Ve Španělsku už při nižších číslech udělali totální lockdown, osobně si myslím, že se ho někdy příští týden dočkáme také.

  • Šovkovskij - 28.10.2020, středa, 19:36
    (0)

    ...dosud...

  • Šovkovskij - 28.10.2020, středa, 19:34
    (0)

    Smutné, nicméně očekávané. Od této nekompetentní, vládní, neschopné sebranky se nedalo čekat nic jiného. Je skutečně neuvěřitelné, že sportovní kluby vynaložily dosut miliony korun a to zcela zbytečně. Fotbalisté, kteří jsou nejvíce protestovanou skupinou na území této džungle, dobrovolně podstupují velká omezení a každotýdenní testy, kolikrát jsou izolováni od rodiny na hotelu, chtějí dělat svoji práci. Která firma posílá takto své zaměstance na testy? Je to o to více zarážející, že ve "zbytku" Evropy se hraje byť kolikrát v omezeném režimu a bez diváků. Ale hraje. Dokonce i na sousedním Slovensku, kde ještě donedávna byl totální sportovní lockdown. Bohužel, vláda neschopů nezvládá situaci epidemiologickou, ekonomickou, tak ani sportovní. https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/ligova-fotbalova-asociace-fortuna-liga-restart.A201028_123757_fotbal_vp2

  • fandajakhrom - 28.10.2020, středa, 14:09
    (0)

    TondaFCS: nenadávaj mu, volovi :) v Uh. Brodě a blízkém okolí to ještě nepochopili, že koronavirus opravdu existuje a zabíjí lidi

  • TondaFCS - 28.10.2020, středa, 12:19
    (0)

    Sovkovskij bez se zeptat do nemocnice UH, jaka je covid chripecka. Ze nepotkas nikoho ve vestibulu jeste neznamena, ze tam nepadaji na hubu. I diky takovym jako jsi ty trotle

  • Šovkovskij - 23.10.2020, pátek, 15:01
    (0)

    Skein. Souhlasím! Co se týče Dáši, sice skončila v komisi rozhodčích UEFA (navíc na vlastní žádost), ale v komisi FIFA setrvává. Takže si myslím, že tak moc ji to nebolí. A pro její konec ve Výkonném výboru a Řídící komisi pro Čechy taky myslím úplně nepláče. Pro nás je ovšem důležité, že tato madam už nebude škodit v českém fotbale.

  • Skein - 23.10.2020, pátek, 13:09
    (0)

    běžte s tím už někam, to se netahjte. Dášenka končila i v komisi rozhodčích UEFA :-)

  • Šovkovskij - 23.10.2020, pátek, 12:39
    (0)

    Co se týče Prymuly a jeho dodržování vlastních pravidel, chtěl jsem se některým vysmát, ale tak snad konečně prozřou, naivky😉

  • xxpaloxx - 23.10.2020, pátek, 11:33
    (0)

    No jo , ale když odstoupí všichni ministři , senátoři , poslanci a jiní vysocí potentáti , kteří porušili pravidla ochrany před koronavirem , tak už nám nikdo nezůstane. To nedáme ani dohromady těch pár lidí na kandidátky pro předčasné volby. Jo , kdo jsme bez viny , hoďte kamenem.

  • mag - 23.10.2020, pátek, 10:44
    (0)

    KECIPEP:Taky doufám. Vždyť Primula již otevřel hospody a chodí bez roušky. Asi se to již uvolňuje....

  • mag - 23.10.2020, pátek, 10:42
    (0)

    KECIPEP:Taky doufám. Vždyť Primula již otevřel hospody a chodí bez roušky.

  • kecipep - 22.10.2020, čtvrtek, 21:33
    (0)

    Tak možná se už příští víkend dočkáme ligového matche, doufejme!

  • zdrh - 22.10.2020, čtvrtek, 20:01
    (0)

    greif: Už to tak celkem dlouho není. Na začátku října už začaly brát Covid i ostatní nemocnice v kraji.

  • Greif - 22.10.2020, čtvrtek, 19:54
    (0)

    Proč je to v Uh nemocnici špatné protože se do ní sváží z celého kraje ... Bohužel ..

  • TondaFCS - 22.10.2020, čtvrtek, 19:36
    (0)

    I napodruhe je to blbost... snad priste

  • Šovkovskij - 22.10.2020, čtvrtek, 17:59
    (0)

    Včera 9:18: ...Vláda měla půl roku na to, aby se na další vlnu připravila. Měla vytvořit určitý plán, co se bude dít při určitých počtech nakažených. Nic. To, že Babiš ustoupil na nátlak opozice a podnikatelů, je jen jeho problém. Jak píše Lakouš, za všechno može ten Kalůsek. Babiš cítil, že se blíží volby, to je všechno. On je premiér a on je odpovědný, Fiala a spol. si mohou vykřikovat, co chtějí. Celkově vládní komunikace a řešení situace je velký chaos. V sobotu Prymula v Právu řekne, že dva týdny žádná opatření nebudou, v úterý řekne, že obchody zůstanou otevřené a ve středu je zavře. Co si o tom máme jako myslet? Tohle je nějaké koncepční řešení? Tahle vláda je schopná a kompetentní jak minulost jejich členů... Vláda odborníků:-)

  • Šovkovskij - 22.10.2020, čtvrtek, 17:51
    (0)

    Babu to shrunula velmi dobře, prakticky to samé, co píši pořád dokola já! Chápete to už? Stačí si ještě jednou, pomalu, přečíst mé předchozí příspěvky, pokud to pořád někomu nedochází...

  • Skein - 22.10.2020, čtvrtek, 17:17
    (0)

    to Babu: hezky napsáno..amen

  • Babu - 22.10.2020, čtvrtek, 15:59
    (0)

    lagic: ale ty planceš koše s baňama. Já jsem třeba pro nošení roušek, využívám home office a kvůli situaci v rodině to beru velmi vážně. Ale to neznamená, že souhlasím s postupem vlády. A ne, nemyslím si, že za posrané životy lidí může Babiš a Prymula, ale přece není normální, jakým diletantským způsobem vláda komunikuje. Něco řekne Prymula, něco Babiš, pak to popře Hamáček a pak Havlíček. Udělají opatření, řeknou "dáme 14 dní na projevení" a za tři dny dělají další opatření, které platí od následujícího dne od 6 hodin ráno. Já jakožto systematický a analytický člověk z toho chaosu vnitřně umírám, protože logika věci by mi velila vypracovat plán, který řekne: nakažených bude x - děláme plán y - zavíráme toto, toto a toto. Reproduční číslo bude x, zavíráme toto a toto. A ne, že pětkrát týdně přichází nahodilé nepropracované změny, vláda nechce sdělit přesná data opozici, neumí svá rozhodnutí podložit čísly. Ti lidi prostě vypadají, jako že dělají rozhodnutí nahodile. Já jsem zvyklá z práce dělat změny podle čísel, analytiky. Nějaký výzkum, tuším že to bylo na SeznamZpravy, ukázal přesně to, co cítím já - že lidi s opatřeními vesměs souhlasí, ALE nevyznají se v nich, nechápou, co od kdy do kdy platí. A to jde jednoznačně na vrub vlády a její komunikace. Jsou za to zodpovědní a na nachystaní se na měli 6 měsíců od března. Jsou to ZAMĚSTNANCI státu, tak sorry, že chci vidět jejich práci. A tím nemyslím blábolení na tiskovkách.

  • xxpaloxx - 22.10.2020, čtvrtek, 13:46
    (0)

    riedlssi - pochopí ro jak střední ,tak i nižší , tak i vyšší třída. Nepochopí to jen těch pár blbů , kteří mají pocit , že největší frajeřina je bojkotovat nařízení vlády a veškeré problémy , které s tím vzniknou házet na Primulu a Babiše.

  • TondaFCS - 22.10.2020, čtvrtek, 13:06
    (0)

    Covid sam o sobe ma projevy jako chripka a drtive vetsine nic horsiho neudela, ale s tim rozdilem, ze covid dostane do nemocnice daleko vic kritickych pripadu nez chripka, vycerpaci se kapacity a ty nemas pak kapacity na lecbu ostatnich nemoci a zdravotnich trablu jako slepe streva, lidi po bourackach, zlomeniny atd, o tohle jde. Takze projevy jako chripka ok, ale chripka ti nedevastuje zdravotnictvi, covid ano

  • lagic - 22.10.2020, čtvrtek, 12:07
    (0)

    Šovki: úplně jednoduše, kritizujete jakákoli opatření, nadáváte na roušky a žádné řešení nenabízíte. Podle vás se nemá dělat nic k omezení šíření viru nebo co vlastně chcete? Opatření se dělají všude v zahraničí, ne jenom u nás. To chcete, aby zkolabovalo zdravotnictví a umíralo mnohem víc lidí, protože se jim nedostane pomoci (nemyslím jen lidi s covidem). Roušky jsou podle vás špatně a když je v srpnu zrušili, tak Bartoš (šéf Pirátů), teď řekne, že za druhou vlnu může Babiš, protože zrušil v srpnu roušky. To by bylo keců a demonstrací, že přes léto musíme mít náhubky. Pokud máš řešení, řekni ho a můžeš jít pro Nobelovku. Zatím každý jen "pindá", jak je všechno špatně, ale žádné řešení jsem neslyšel.

  • zdrh - 22.10.2020, čtvrtek, 11:45
    (0)

    šocki: Ano 60 % lidí je bezpříznakových. Ale kde máš napsané, že ti bezpříznakoví nenakazí někoho, kdo na to v konečné fázi umře. Takže musíš izolovat i ty bezpříznakové. Já si covidem prošel, měl jsem pozitivní test, byl jsem doma. Dva dni (a to ne na začátku) mně bylo akt blbě, jednu dobu jsem měl dokonce trochu problémy s dýcháním, měl jsem mírně zvýšenou teplotu (asi o půl stupně proti normálu), hodně jsem kašlal a hlavně jsme byl pořád strašně unavený. Hodinu jsem ráno seděl u počítače a po té hodině jsem se cítil tak unavený, že jsme si musel jít normálně lehnout, třeba 2 hodiny jsem spal. Pak jsem se třeba díval na TV a za nějakou hodinu zas byl na spaní. A to jsem ještě normálně spal v noci.

  • riedlss - 22.10.2020, čtvrtek, 10:44
    (0)

    ,,Umírají jak na běžícím pásu,, to by měla střední třída lidi pracující na pásu pochopit že palo?! :)

  • Šovkovskij - 22.10.2020, čtvrtek, 10:30
    (0)

    ...podobné příznaky, jako já...

  • Šovkovskij - 22.10.2020, čtvrtek, 10:28
    (0)

    xxpaloxx: Podle mých informací jsou v Hradišťské nemocnici nejhorší případy. Je to smutné, ale je to tak. Druhá věc je ovšem ta, a ta je dost důležitá, že drtivá většina lidí se zkušeností s covidem popisuje podobné případem, jako já. Ať se Vám to líbí, nebo ne. Musíme se smířit s tím, že nějací lidé na tuto nemoc zemřou, tak, jako na ostatní, ale proč neustále buzerovat valnou většinu? Četl jsem rozhovor s ředitelem nemocnice v Motole, který prohlásil, že 60% lidí s Covidem je bezpříznakových. To je myslím, zcela vypovídající. A závěrem: Já jsem nikdy nenapsal, že nedodržuju nařízení. I když s nimi zásadně nesouhlasím, tak je dodržuji, jako prakticky každý.

  • Šovkovskij - 22.10.2020, čtvrtek, 10:21
    (0)

    lagic: Nevím, na koho tím míříš, ale mohu tě ujisit, že já jsem se svým životem maximálně spokojený a nevím, jak jsi kritiku Babiše a Prymuly ve spojením s nezvládnutou koronavirovou krizí spojil s tím, kam to člověk dotáhl. Skutečně zajímavá konstrukce:-D Takže podle toho, když člověk vyjádří svůj negativní názor na určitou věc, tak je zakomplexovaný, zhrzený a měl by pomalu skočit pod vlak:-) Asi bude lepší vidět vše sluníčkově a tleskat:-D

  • Šovkovskij - 22.10.2020, čtvrtek, 10:14
    (0)

    Vidím slunce na konci tunelu. Zatčení Berbra, Rogoze, odchod Damokové a obvinění dalších osob mne naplňuje optimismem. O české justici si myslím své, ale v tomto bodě mám pocit, že policie má velké množství nasbíraných důkazů a materiálů, že není kam uhnout. Rovněž kvituji odvolání Chovance (mimo jiné Rogozova přítele) a jeho spolupracovníků, z Komise rozhodčích. Ještě by bylo vhodné, aby skončil celý výkonný výbor s Malíkem včele, neboť tohle všechno se dělo pod jeho vedením. A začít pěkně z gruntu, všechno vyčistit. Kromě Teplic (jako obvykle a klobouk dolů) ovšem u ostatních klubů nevidím nějakou odezvu. Vyjádřila se jen pražskí S, Plzeň a Bohemka s tím, aby se Malíkovi dala další šance s tím, že pokud by nyní skončil, nastal by chaos. S tím já ovšem nesouhlasím. Příští dny budou očividně opět zajímavé.

  • xxpaloxx - 22.10.2020, čtvrtek, 10:09
    (0)

    pardon - Šovi

  • xxpaloxx - 22.10.2020, čtvrtek, 10:08
    (0)

    Šovy , Tvůj příspěvek mně navedl na dobrý nápad. Vezmi si týden ( nebo dva ) dovolené , zajeď do Hradišťské nemocnice na infekční , kde na kovid umírají jak na běžícím pásu a pozůstalým můžeš vysvětlovat , že kovit je vlastně jen taková chřípečka s průjmíčkem. Když jim k tomu vysvětlíš , že Ty , a Tví spolubojovníci v nedodržování opatření vlastně takto bojujete proti Primulovi a Babišovi , věřím , že Vás budou milovat a vynášet do nebes.

  • lagic - 22.10.2020, čtvrtek, 10:05
    (0)

    Hoši, za to, kam jste to v životě dotáhli nebo za to, že nejste se svým životem spokojeni, nemůže Babiš ani Prymula. Chápu, je jednodušší najít viníka jinde, než si přiznat, že jsem tomu buď nedal všechno nebo na víc nemám.

  • volič - 22.10.2020, čtvrtek, 08:24
    (0)

    Greife opět koment mimo ,Skein myslel demisi Damkové,ale funkci za švýcarské franky si nechala,no ono se to tam na té evropské"úrovni",mezi jinými darebáky ztratí.

  • Šovkovskij - 21.10.2020, středa, 19:18
    (0)

    Včera jsem slíbil, že se k tomuto tématu již nebudu vracet, ale po přečtení dnešní diskuse musím učinit opak. xxpaloxx píše, že pokud bychom si Covidem prošli, mluvíme jinak. Tak já se tedy přiznávám zcela dobrovolně, že jsem si jistý, že jsem si jím prošel. Jeden den mi bylo opravdu strašně, celý den jsem se potil, kašlal, asi měl teplotu, desetkrát na toaletě s průjmem, zrovna jsem byl v práci, nevěřil jsem, že vydržím do konce. Po návratu domů jsem si hned vzal paralen a ulehl. Na druhý den to bylo opravdu lepší, sice žádná hitparáda, trošku průjem, ale nic hrozného. A ve středu úplná pohoda jak před tím. Možná si říkáte, že to byla obyčejná chřipka, nebo nachlazení, já jsem ovšem přesvědčen, že to byla korona, protože u nás ve firmě se prohnala a momentálně je tam dvacet nakažených (dělám ve Zbrojovce), každý týden se zveřejňují aktuální informace. Na naší dílně si tímto prošel opravdu každý, s kým se bavím. Takže taková chřipečka. Celá kontrola byla v karanténě, měli pozitivní test. Kolega volal lékařce, ta mu řekla, ať je doma a test si zaplatí, pokud jej nevyzvce hyginea. Takže si doma poležel na neschopence bez návštěvy lékaře, což je super, když si platíme zdravotní pojištění. Toto se děje i u jiných lékařů, jak jsem zaznamenal. Druhý kolega na testu byl ve Zlíně a ukazoval mi jej. Bylo tam něco ve smyslu: "Test je negativní, ale nemůžeme vyloučit, že jste pozitivní." Krásně zaobaleno, za dva tisíce, jak se pěkně napakovat, že?:-D To je něco podobného, jak zmiňuje Artigas, se kterým ve všem souhlasím, s podnikáním soudruha Prymuly. Pěkný byznys jeho a jeho dcerušky na náhubky a další zdravotní materiál. A ještě jedna věc. Vláda měla půl roku na to, aby se na další vlnu připravila. Měla vytvořit určitý plán, co se bude dít při určitých počtech nakažených. Nic. To, že Babiš ustoupil na nátlak opozice a podnikatelů, je jen jeho problém. Jak píše Lakouš, za všechno može ten Kalůsek. Babiš cítil, že se blíží volby, to je všechno. On je premiér a on je odpovědný, Fiala a spol. si mohou vykřikovat, co chtějí. Celkově vládní komunikace a řešení situace je velký chaos. V sobotu Prymula v Právu řekne, že dva týdny žádná opatření nebudou, v úterý řekne, že obchody zůstanou otevřené a ve středu je zavře. Co si o tom máme jako myslet? Tohle je nějaké koncepční řešení? Tahle vláda je schopná a kompetentní jak minulost jejich členů... Vláda odborníků:-)

  • Greif - 21.10.2020, středa, 18:48
    (0)

    No a Hamáček taky hezký pěkně , jak se to jako mohlo stát :D

  • Skein - 21.10.2020, středa, 17:49
    (0)

    kua to jde ale postupně, dnes Damková, no hezky pěkně

  • Skein - 21.10.2020, středa, 17:37
    (0)

    mno hodně se tu řeší, fotbal je zde nějak v pozadí..bohužel, ano je to problém..je to všude, proč řešit i zde. Mě nejvíce zaujala zpráva kolem berbra, chovance apod. když to konečně nastává, co jsme si asi všichni přáli...snad padnou tresty a nepůjde to ztracena, jen je zvláštní, že na jednou k tomu je tolik článků, jak by to měli v šuplíku a dali to ven až příjde pravá doba. Ano je super, že se o tom píše, medialně podpořené....teplice se ozvaly, uvidíme kdo další....

  • fandajakhrom - 21.10.2020, středa, 16:40
    (0)

    Taky by mě zajímal postoj klubŮ... zatím se nějak vyjádřily jen Teplice

  • a jé - 21.10.2020, středa, 14:06
    (0)

    Řešíte tu blbosti mě by spíš zajímal postoj klubu k nynější aféře a také jestli jsou proto aby rezignoval celý výkonný výbor v čele č předsedou Malikem

  • xxpaloxx - 21.10.2020, středa, 13:25
    (0)

    Páni oponenti. Měli by jste plnou pravdu , pokud by koronavirové nebezpečí bylo jen problém Česka a opatření naší vlády jen výmysly pana Primuly. Bohužel , je to problém celého světa a proti nákaze musíme dle opatření patrně bojovat všichni. Ti , kteří se nehodlají přizpůsobit jasně naznačují , že jim nejde o výsledek a rychlé zklidnění situace , ( abychom mohli např, co nejrychleji opět do ochozů stadionů ) , ale pouze o vlastní zviditelnění se. Odpovídat není třeba. Svůj názor a postoj jste již jasně dali na vědomí v dřívějších příspěvcích.

  • Artigas - 21.10.2020, středa, 13:11
    (0)

    kecipep: to máš pravdu, ale když v '95 byla chřipková epidemie, tak co? Zemřelo cca 3000 lidí, ale žádný tupan ve vládě nevymýšlel ptékoviny, akorát se zavřely na dva týdny školy, to bylo všechno. Tady zemřelo pár stovek (to je samozřejmě smutné), ale drtivá většina i podle vyjádření lékařů, ne té gumy, jsou sice pozitivní, ale naprosto bezpříznakoví, jenže jsou z domovů pro seniory a nemají se kam vrátit, takže akorát plní zbytečně lůžkovou kapacitu. Mimochodem, ty "nárůsty" jsou i pro matematickou trubku nesmysl, to by museli dělat cca 250 testů/hod. A komu? Při nedávné návštěvě špitálu v "nejvíce" nakaženém Hradišti u OM ani noha, cca 8.00 hod...

  • Artigas - 21.10.2020, středa, 13:04
    (0)

    xpaloxx: na tom vůbec nic zajímavého není a pokud jde o obavy, tak žádné nebyly, ty vytvořila až vláda neustálým omíláním čínské chřipky. A určitě nejsem ten, kdo by talčil na uvolňování, mně to docela vyhovovalo, páč knajpy, kde mně dobytci vyřvávali do rána, zavřeli a byl klid. A od března, kdy tahle variace filmu "Vrtěti psem" (pokud jsi neviděl, vřele doporučuji) chodím normálně do práce, chodil jsem sportovat, plavat, ten nesmyslný náhubek jsem nosil max. v kapse a ten rovněž trapný test na curvid (který i dle samotného výrobce NENÍ primárně určen k diagnostice, POUZE pro použití v laboratoři) mám samozřejmě negativní. Můj názor na tuhle "pandemii" je jasný-je to jenom fantastický kšeft pro xindl jako Prymula a jemu podobní hochštapleři. Když si vezmeš jenom cenu testu, počty náhubků, to jsou cifry v řádech miliard, na kterých se takovíto šmejdi pakují (ne náhodou má gumák od června firmu na "zdravotnické pomůcky").

  • kecipep - 21.10.2020, středa, 12:58
    (0)

    Artigas: Opravdu nejsme Švédové a nikdy by to tu žádná vláda nemohla nechat na lidech, jako tomu bylo ve Švédsku. Mimochodem Švédsko mělo před naší druhou vlnou 15x vyšší smrtnost

  • eLucky - 21.10.2020, středa, 12:32
    (0)

    to xxpaloxx: Pěkně jedeš Babišovu hantýrku - za všecko može Kalousek a ostatní. Je to jenom svalování odpovědnosti a odvádění od tématu, to je totiž to jediné co Babiš a spol. možů dělat, aby nebyli za úplné debily, protože u vesla jsou oni a vůbec není podstatné co by dělala opozice nebo Soros, kdyby byly u vesla. U vesla je dnešní vláda a ta má zodpovědnost a hlavně možnosti k tomu, aby situaci řešila, to že ji nechávala plynout tak dlouhu, až vyplynula je jenom její zodpovědnost.

  • xxpaloxx - 21.10.2020, středa, 12:25
    (0)

    Artigasi . máš vcelku zajímavý názor. V březnu tato , jak říkáš, pakáž ,vydala určité opatření. Celý národ měl obavy a tak to dodržoval. (stejně jako Ty ) To nás vyneslo na čelo boje proti koronaviru. Bohužel na nátlak opozice a takových mudrců , jako jsi Ty nastalo uvolňování. Bohužel , zpřísňování začalo později než bylo třeba. A když se k tomu dostanou ještě takoví mudrci , jako jsi Ty, Jsme tam , kde jsme. Tedy ne vláda , ale tupci s prázdnou hlavou. Výsledky denních statistik mluví jasně.

  • Artigas - 21.10.2020, středa, 11:58
    (0)

    TondaFCS: to jsi trošku mimo mísu, střední třída v téhle zemi téměř neexistuje, díky "kvalitní" vládní politice, u pásu většinou hákují ukáčka nebo pakáž z Balkánu ...

  • Artigas - 21.10.2020, středa, 11:56
    (0)

    xxpaloxx: a jak vidno, jsme celkem správně. Vládnoucí pakáž vymýšlí a nařizuje nesmysly, na které normální občan kašle, protože to NENÍ zákon, jenom výplod tupého zeleného mozku, kterého jsem se dost naposlouchal kdysi v pakárně! A výsledek? jak to, že poručík Hamáčik má curvid, když tak "důsledně" doržuje "nařízení"? Kdyby kolem toho nevytvářeli bublinu, nechali to jak ve Švédsku, dávno byl konec. Spíš tohle mediální strašení má zakrýt nějaké svinstvo ...

  • fandajakhrom - 21.10.2020, středa, 07:25
    (0)

    Já to cele sledoval na 2 kanálech od začátku až do konce. Slušní lidé měli v klidu cas opustit Staromak.. paka, které se chtěli porvat nebo se jen “dívat” se pak vem nedostali, protože to proste zavřeli a přišel správný zákrok proti lůze... a úplně mě fascinuje, jak se dodatečně dělají hrdinové z úplných primitivu. Jako je napr. ten psychotik s vlajkou, který klecel u orloje. Par minut před tím provokoval policii na druhé straně staromaku (a dostal tam první sodu). Jak říkám: tuto verbež serezat, postrikat vodou a zavřít. A Ujčík není žádný Einstein.... co si budeme povídat

  • volič - 21.10.2020, středa, 04:57
    (0)

    Tondo,není tajemstvím,že o rozdělení tříd v ČR víš zřejmě hovno,ale pobavils mě a tak na to reaguji,teď ve 4:50 na záchodě,spěchajíc abych nepřišel pozdě k"pásu"....je ubohé se tu napadat a urážet pro rozdílné názory,každý to máme v životě jinak,kromě fandění a lásky k našemu milovanému 1.Fc Slovácko....

  • TondaFCS - 20.10.2020, úterý, 21:36
    (0)

    Tak neni tajemstvim, ze s tema opatrenima ma nejvetsi problem stredni trida od pasu, ktera nemuze po praci klasicky sednout na to pivo a marias, ale musi domu poslouchat starou, ze v zivote dokazali hovno

  • xxpaloxx - 20.10.2020, úterý, 20:59
    (0)

    Greife , Šovi a vy všichni ostatní ,. kteří jste proti všem opatřením. Připomínáte mně moudré hlavy opozice. Sice neví , jak problém řešit , ale aby ukázali , jací jsou mistři , budou pro jistotu negovat všechno. Pokud nejsme nakaženi my a nebo naši blízcí , jste všichni mistři světa. Až to skřípne Vás , budete volat zdravotníky , aby Vám pomohli. Zkuste trochu používat hlavu a přidejte k tomu trochu pokory.

  • Greif - 20.10.2020, úterý, 20:29
    (0)

    Jinak kvůli těm 2000 lidem všichni umřeme že před měsícem, dvouma ještě 2000-4000 lidí mohlo na fotbal to už si jaksi nikdo nepamatuje ;)

  • Greif - 20.10.2020, úterý, 20:27
    (0)

    Tondo no jeden hajloval tak sis z toho ukakl , že tam byli u punkaci tak co a že ta nakopnutí policistka první udeřila to ti na ČT24 neřeknou ;)

  • Šovkovskij - 20.10.2020, úterý, 19:43
    (0)

    Přečetl jsem si rozhovor s Víťou Ujčíkem a nezbývá než souhlasit. Pokud někdo zpochybňuje názory slavného hokejisty, trojnásobného mistra světa či šéfa hokejové disciplinárky, tak by si měl dát opravdu mokrý hadr na hlavu. Jen potvrzuje má slova a videa kolující po internetu. Více takových Ujčíků, než Burešů, Hamounků, lampasáků a další svoloče, která zde nastoluje diktaturu. Tímto z mé strany, dá se říci, končím toto téma.

  • Šovkovskij - 20.10.2020, úterý, 18:51
    (0)

    https://www.youtube.com/watch?feature=emb_title&v=w7_G2Ek2xuI&fbclid=IwAR0eFjMbW1tp6Q3Npz2mKcmvWwgzxLmkSTFYgJSjQgWRKoD52HQaPFcc148&app=desktop Omlouvám se za špatný link...

  • Šovkovskij - 20.10.2020, úterý, 18:47
    (0)

    Antikonflitního...

  • Šovkovskij - 20.10.2020, úterý, 18:47
    (0)

    Souhlasím s eLucky i s Artigasem. Jen pro doplnění přikládám video, kdy typická rowdies a chuligánka s malou holčičkou chtěl opustit náměstí, čemuž hrdinní poskoci Bureše a Hamáčka zabránili: https://www.facebook.com/jana.peterka.37/videos/125504459311778/ A jen tak přihodím další video, když člen Antikontlitního týmu vyprovokoval bitku a pak ujel autem:-D Hoši, vy jste neskutečně naivní. Kdo tam nebyl, opravdu může mudrovat a moralizovat jak chce, ale to je tak všechno. Videí na síti je hodně, stačí se trošku poohlédnout...https://www.youtube.com/watch?feature=emb_title&v=w7_G2Ek2xuI&fbclid=IwAR0eFjMbW1tp6Q3Npz2mKcmvWwgzxLmkSTFYgJSjQgWRKoD52HQaPFcc148&app=desktop

  • fandajakhrom - 20.10.2020, úterý, 17:54
    (0)

    :-))) jeden tajný vyprovokoval 400 tupců ?? Ach jo.... nejvíc mě baví, když někdo porovnává tuto stupidní akci se 17.listopadem... to je absurdní

  • Artigas - 20.10.2020, úterý, 12:02
    (0)

    S vyjádřením Šovkiho naprosto souhlasím; je jasné, že celý "zásah" byl vyprovokován zasraným tajným, aby ty tupé poklopácké gumy měly důvod "zasáhnout". V čem se tohle liší od komančských bílých přileb?!?! Lidi mají dost estébáka a vypatlaného zeleného mozku, kteří melou co chvílu neco jiného a zbytečně straší lidi, protože curvid je pouhá zástěrka pro jejich špinavé kšefty, viz Prymula. Velice pozitivní je zpráva o zavření té estébácké svině Berbra a dalších holomků, doufám, že to neskončí v autu jak prasopes...

  • eLucky - 20.10.2020, úterý, 09:05
    (0)

    To je tady zas odborníků na všecko... Nebyl sem na demonstraci a ani bych tam nejel, i když +- s Šovkim - který tam jel - vlastně souhlasím. Ale taky si myslím, že v dnešní situaci je prostě nezodpovědnost se združovat v takové grupě na tak stísněném prostoru. Co se týká policajtů, tak po těch letech na výjezdech mě nepřekvapí vůbec nic z jejich strany a stejně tak jak je vina na straně, tak minimálně stejně je na straně policajtů určitě. Všichni kdo jezdí na fotbal občas jako hosté si nejednou užili šikany od policajtů jakoby byli automaticky zločinci, protože si dovolili vyjet na zápas jako hosté a fandit! A všichni si také určitě všimli, že na "zajištění bezpečnosti" na fotbalové zápasy chodí největší výkvět od policajtů a tady to pravděpodobně nebylo výrazně jiné. Ale ono je to stejně jedno, protože to dopadlo tak jak to dopadnout muselo... i kdyby se chuligáni nenechali vyprovokovat, tak to využili Prymula a spol. k té svojí nechutné propagandě, kdy za to že se tu Covid šíří, možů lidi, protože chtěli rozvolňovat:D Jestli této garnituře u vesla eště někdo ty jejich kecy věří, tak si zaslouží nejenom ten covid, ale aj všecko to co se tu děje.

  • riedlss - 20.10.2020, úterý, 08:55
    (0)

    TondaFCS: to se ptáš docela na nešťastném místě :D

  • Michal fcs - 20.10.2020, úterý, 07:42
    (0)

    Sovky nezlob se, ale normální fanoušek se od takové akce musí distancovat

  • a jé - 19.10.2020, pondělí, 22:16
    (0)

    Já bych jim to také zatarasil a pak uličkou a o obuskama přes hlavu protože se tam dojeli porvat nic jiného a ještě bych vyčíslil náklady policie úklidu rozbitých věci a těm zadrzenym bych to nechal zaplatit no příště už by to neudělali

  • TondaFCS - 19.10.2020, pondělí, 21:33
    (0)

    Tak urcite nestastna nahoda, ze zataraseny odchod z demonstrace nemeli normalove ale radikalove :D ta zvednuta pravicka pri hymne byla taky kvuli uzavrene ulici?

  • riedlss - 19.10.2020, pondělí, 20:54
    (0)

    Tady je celkem dobrý objektivní názor. Ovsemno provokaci si osobne nezroufnu mluvit pač jsem tam nebyl. Ale uzavření náměstí je pro mě naprosto nepochopitelná věc..... https://isport.blesk.cz/clanek/hokej/385871/ujcikovo-svedectvi-z-demonstrace-policejni-provokace-ucpane-vychody.html

  • xxpaloxx - 19.10.2020, pondělí, 20:14
    (0)

    Možná by stálo za to , osvěžit si píseň Jiřího Suchého , kde se zpívá :,,,,,Nechovejte se tak jako Škrhola, nebudou Vás považovat.....zá císaře pána a jeho rodinu.

  • Šovkovskij - 19.10.2020, pondělí, 20:06
    (0)

    Ještě s mou tělesnou konstitucí se s někým prát:-D To je opravdu to poslední, co by mne lákalo:-D :-D

  • Šovkovskij - 19.10.2020, pondělí, 20:03
    (0)

    xxpaloxx: Plácáš blbosti, jako obvykle. Na rozdíl od tebe jsem na akci byl, takže vím, jak to tam vypadalo. Co se týče tupé hlavy, dej si na kebuli mokrý hadr a vzpamatuj se. V mém příspěvku jsem ironicky naznačil, že jsme s Rykym opravdu profesionální bitkaři, což jsi evidentně zcela nečekaně opět nepochopil. Já neublížím ani mouše, násilí jednoznačně odmítám, na fotbal chodím fandit a ty plácáš s prominutím taková hovna. Opravdu dokážeš velmi pobavit, Šovki chuligána a rowdies. Ti, kteří mne znají, se musí velmi bavit:-D

  • Šovkovskij - 19.10.2020, pondělí, 19:57
    (0)

    Michal fcs: Naší účastí jsme chtěli nejen vyjádřit nesouhlas s tím, jakým nelogickým a nespravedlivým způsobem jsou pozastaveny fotbalové a hokejové soutěže, ale zejména upozornit na to, že vláda je neschopná a v krizi absolutně selhává a nejrůznější nesmyslené restrikce a zákazy již přesahují únosnou mez, přičemž měla půl roku na přípravu na druhou vlnu. Těžko se na takovou otázku odpovídá, neboť politický kontext v této souvislosti tam bude pořád. Nemám opravdu zájem být ovce, která pořád bude sedět doma a milostivě naslouchat a podřizovat se dalšímu oblbování, výhrůžkám a strašení. Sedět doma a nadávat doma u piva dokáže každý. Myslím tímto, že akce splnila svůj účel a jsem rád, že jsem mohl v dosud demokratické společnosti vyjádřit svůj postoj.

  • xxpaloxx - 19.10.2020, pondělí, 19:57
    (0)

    Šovi , jsi úplně mimo. Pokud jsi sledoval průběh demonstrace , tak kdo chtěl projít kolem policie , v pohodě z náměstí odešel . Kdo se chtěl ale bít , dostal na budku a s tím souhlasím. Pokud jsi tam byl se snahou se zviditelnit bitkou , řadím Tě k těm tupým hlavám , které je potřeba usměrnit. No a co se týče zbytečné pokuty, taky to něco svědčí o nejsilnějších řvounech z kotle. Vždyť už máme horší reputaci jako fans Zlína , Baníku a Zbrojovky.

  • Maja - 19.10.2020, pondělí, 19:55
    (0)

    svalovat všechno na policejni provokatery je opravdu usmevne... pcr na stadionech je kapitola sama pro sebe, ale na to jak dopadne akce staromak bych vsadil barak. a organizatori jsou prekvapeni kam se to vyvinulo :DD lol

  • Michal fcs - 19.10.2020, pondělí, 19:39
    (0)

    šovky: a k čemu jste tam svou přítomností prospěli, jaký to mělo význam?Že je epidemiologická situace v čr v háji se asi shodnem. Odpověď prosím bez politického podtextu

  • Jerry1984 - 19.10.2020, pondělí, 19:35
    (0)

    A nejsu volič Ano a jím podobným.. jediné co to přinese je to, že to zvedne poćet nakažených..

  • Jerry1984 - 19.10.2020, pondělí, 19:27
    (0)

    jasně no.. jenže bohužel nebo bohudík, jsme všichni na jedné lodi.. ta demonstrace byla uplně mimo. V tomto jsi docela v menšině ;)

  • Šovkovskij - 19.10.2020, pondělí, 19:12
    (0)

    Co se týče Berba a jeho holoty v rozhodcovské komisi, je to takový závan naděje a jsem tomu opravdu velmi rád.

  • Šovkovskij - 19.10.2020, pondělí, 19:03
    (0)

    Ještě doplním, že vše vygradovalo tím, že po skončení akce fízláci suverénně zatarasili všechny ulice a demonstrantům tak zamezili pokojně odejít, ba naopak, tlačili je zpátky na Staromák. Ale tady se hold někdo podívá na televizi, přečte si blitky v médiích a rozumuje. Překvapuje mne, že po dlouholetých zkušenostech s fízláky v ČR a jejich estébáckými metodami někdo věří této zprofanované grupě a našim slavným médiím.

  • Skein - 19.10.2020, pondělí, 18:32
    (0)

    Fotbalový „černokněžník“ Berbr rezignoval. Padly i komise sudích. krásná zpráva

  • Šovkovskij - 19.10.2020, pondělí, 18:27
    (0)

    Pravda, Ryky i já jsme ti největší chuligáni na fotbalové scéně. Mlátíme se na potkání a neznáme hranic. Obzláště v tom kabátu a klobouku jsem vypadal jako opravdý chuloš:-D Jinak pro ty mudrlanty, kteří tam nebyli a rozumují, jednalo se o to, že celá demonstarce probíhala v pohodě do té doby, kdy nastrčený provokatér z řad fízlů začal provokovat a byla to taková ta rozbuška. Opravdu miluju, když někdo o ničem ví totální kulové a pak ze sebe tady dělá morální autoritu:-)

  • kecipep - 19.10.2020, pondělí, 16:17
    (0)

    Prvoligové kluby Slovácko, Pardubice a Bohemians 1905 musejí zaplatit pokuty za porušení opatření proti šíření nákazy covid-19. Dnes o trestech informovala v tiskové zprávě disciplinární komise Ligové fotbalové asociace. Slovácko dostalo za pyrotechniku na tribunách a porušení předpisů protikoronavirového protokolu při utkání s Pardubicemi pokutu 45 tisíc korun.

  • riedlss - 19.10.2020, pondělí, 11:28
    (0)

    vyjádřit nesouhlas okey, ale tohle bylo za hranou a upřímně jsem nic jiného nečekal. Ostuda pro všechny v uvozovkách ,,normální,, fans! No ale zvykli jsme si jaksi, že jsme v jednom pytli a teď jsme za hovadaa všeci :)

  • volič - 19.10.2020, pondělí, 10:40
    (0)

    Greife my o koze ty zřejmě o voze.

  • kecipep - 19.10.2020, pondělí, 10:22
    (0)

    Greif: Takže dle tebe vše včera v pořádku?

  • Greif - 19.10.2020, pondělí, 09:51
    (0)

    Sovki ty chuligane prý si výkvět národa ... A kluci si nám tu pobreceli , jinak by tu byla nuda :D

  • xxpaloxx - 18.10.2020, neděle, 23:58
    (0)

    Podle mně má někdo velký zájem si pod hlavičkou fanoušků hojit své politické ambice a zájmy. To bychom neměli připustit. V současné době asi není jiná cesta , než se smířit s opatřeními , které prosazuje vláda. Zdraví nás a našich blízkých má přednost před naší účasti v hledišti.

  • Jerry1984 - 18.10.2020, neděle, 22:05
    (0)

    Teď mâme jednoho protivníka, a policie nebo vláda to opravdu není.. a o tom kdo koho provokoval si myslím své..

  • Jerry1984 - 18.10.2020, neděle, 22:02
    (0)

    Nj, někteří, když vidí policejní uniformu, tak se jim vypne asi mozek..

  • volič - 18.10.2020, neděle, 21:03
    (0)

    A v médiích jsou označování jako fotbalový ULTRAS.

  • kecipep - 18.10.2020, neděle, 20:11
    (0)

    Lidská hloupost bohužel nezná hranic.

  • a jé - 18.10.2020, neděle, 19:51
    (0)

    Jen se stydím že ti co tam byli si říkají fans tohle nemá s fandění nic společného

  • fandajakhrom - 18.10.2020, neděle, 18:57
    (0)

    Hrozně se mi líbilo, jak dala Policie té pakáži na Staromaku na prdel. To byl opravdu vykvet národa

  • drzý vandrák - 16.10.2020, pátek, 20:27
    (0)

    A co se změní?Příjde tam někdo jiný a budeme kopat penalty na Spartě nebo Plzni?Je dobře že tento darebák snad půjde konečně od válce, ale co dál? Nevíte náhodou koho ve volbách podporoval náš klub?

  • TondaFCS - 16.10.2020, pátek, 20:16
    (0)

    Berbra, Votika a podobne parchanty pryc, v druhem kole to vemte z rad majitelu klubu Sadek, Karl, Zemek, Starka..

  • Šovkovskij - 16.10.2020, pátek, 16:04
    (0)

    Taky se mi nelíbí, když je konečně nějaká pozitivní zpráva, že ji hned musí někdo negovat. I já si myslím o české justici své, nicméně, nechme se příjemně překvapit.

  • celtic - 16.10.2020, pátek, 14:08
    (0)

    říká sa že pro každé prase sa vaří voda v hrnci,,,,no už bylo na čase pro Berbra,,,,ovšem nedělám si iluze o naší justici...viz babiš-hrabiš ,pelta atd...potáhne sa to roky a pak to zkončí v autu

  • hromik - 16.10.2020, pátek, 13:19
    (0)

    Hory: a to ted cekas ze bude všude čisto jo? Sorry ale tak naivní fakt nejsem. Ti to připomenu potom jak tady budeš brecet a nadávat ze piskl 3 penalty zase v Liberci

  • Skein - 16.10.2020, pátek, 13:13
    (0)

    konečně nějaká pozitivní zpráva, snad se dotahne do zdárného konce.

  • Hory - 16.10.2020, pátek, 13:06
    (0)

    Hromik - obecně mi vadí takové skeptické řeči ke všemu pozitivnímu co se děje v případě špatných věcí. Jak to můžeš vědět, že to tak bude.Jsi toho součástí, nebo tam pracuješ, že to víš jak to bude dále...?

  • hromik - 16.10.2020, pátek, 12:48
    (0)

    Zatknou a zavřou jednoho , stejně tam dosadí dalšího člověka který bude úplně stejný

  • Babu - 16.10.2020, pátek, 12:18
    (0)

    Manipulace zápasů druhé a třetí soutěže - Slavoj Vyšehrad https://www.seznamzpravy.cz/clanek/policie-zasahuje-ve-fotbale-mistopredseda-berbr-nejspis-zatcen-124659

  • Pan Puk - 16.10.2020, pátek, 12:12
    (0)

    No uvidime. Zda se ze tam jde o sazky. To by se mohlo dotahnout.
    Roman Berbr, místopředseda Fotbalové asociace ČR, byl spolu s dalšími 19 osobami obviněn z korupčních trestných činů. Policie zasahuje v pražské budově FAČR, provádí domovní prohlídky. Trestní stíhání se má týkat zejména manipulování zápasů nižších soutěží kvůli sázkám. Policie dnes měla také zasahovat v prostorách Plzeňského krajského fotbalového svazu, jehož předsedou je Roman Berbr.

  • Babu - 16.10.2020, pátek, 11:57
    (0)

    v tomto státě trvá velmi dlouho, než se něco rozhodne a ten člověk jde doopravdy do vězení, ale dobrá vlaštovka dneska... :-)

  • Pan Puk - 16.10.2020, pátek, 11:53
    (0)

    Babu>ze by? :-D
    "Tři lidé jsou obviněni pro podezření z trestných činů zpronevěry a podplacení spáchaných ve prospěch organizované zločinecké skupiny," řekla Deníku N k razii na FAČR pražská vrchní státní zástupkyně Lenka Bradáčová.

  • Babu - 16.10.2020, pátek, 11:35
    (0)

    Místopředseda Fotbalové asociace České republiky Roman Berbr byl zatčen, řekl Deníku N zdroj z policie. Bližší informace zveřejní do hodiny. Fotbalová asociace ČR potvrdila, že od rána probíhá policiejní razie v jejím sídle na Strahově. „FAČR poskytuje v tuto chvíli maximální součinnost všem složkám Policie ČR a čeká na další pokyny a informace,“ oznámil novinářům mluvčí asociace Michal Jurma.

  • Nike - FCS - 16.10.2020, pátek, 08:41
    (0)

    to RobertFCS: díky!

  • vajdik - 16.10.2020, pátek, 08:22
    (0)

    Fanda - s tím úplně nesouhlasím, než šel do SLovácka, měl velice úspěšný start své kariéry v Ústí, pak SLovácko a pak si to pokazil v tom Brně... Třinec vzal jak popsal - restartem - jenže si vybral tým, který nikdy nebyl a nebude tymem, ze kterého se lze někam odrazit, na fotbalové mapě je to jen tečka u polských hranic...

  • fandajakhrom - 16.10.2020, pátek, 05:44
    (0)

    Habanec není úspěšný trenér (pokud nebudeme brát jako úspěch záchranu FCS...)... a ty svoje řeči o tom, ze ho trenéřina nezivi, vedl už ve Slovácku...možná je to jeho problém.. kdyby se věnoval jen fotbalu, byl by úspěšnější

  • RobertFCS - 15.10.2020, čtvrtek, 18:50
    (0)

    Máte touhu dál trénovat? „Určitě ano. Nicméně není tajemstvím, že se můj život skládá i z podnikání. Jsem rád, že mám tuhle berličku. (autodopravu-logistiku) Momentálně jsem neúspěšným trenérem. Tahle práce je brutální. Chvíli vás plácají po zádech a potom kolikrát ani nepozdraví. Neštěkne po vás ani pes. Já jsem se s tím naučil žít. Beru to jako součást profese.“ Má na tom „zásluhu“ vyhazov ze Zbrojovky? „To bylo hodně bolestné. Mohl jsem zůstat ve Slovácku, byla mi nabídnuta nová smlouva. Pak mě oslovila Zbrojovka, šel jsem v uvozovkách domů. Mám tu tátu, sestru, bydlím v Brně. Ale ztratil jsem pětadvacet let reálného života. Neznal jsem lidi, nejen v klubu. Zpětně to můžu považovat za chybu, ale byl jsem odhodlaný posunout Zbrojovku dál. Aby se v lize usadila natrvalo.“ Proč se to nepodařilo? „Podpora lidí byla menší, než jsem čekal. Dá se říct, že na Slovácku jsem nastartoval i trenéry mládeže. Fotbal, který jsme hráli s áčkem, propagovalo devadesát procent koučů v mládeži. Ve Zbrojovce se s tím teprve muselo začít a ne každý chtěl jít stejným směrem jako já.“ Což znamená jednotný herní mustr pro všechny kategorie, že? „Koncepce.“ V to slovo pořád věříte? V Brně po vašem příchodu padalo neustále… (usmívá se) „Zpětně už ho považuju jako urážku. Česko absolutně není nastavené na koncepční práci. Jsou to jenom kecy. Majitelé si lžou navzájem, že mají koncepci. Nemají.“ Myslíte? „Chtějí okamžité výsledky, jsou pod tlakem. Z českých klubů, co znám, tak pracuje jen Dukla. Ta ten systém jede nějakých deset dvanáct let. Jenže kvůli tomu, že každou sezonu prodává své nejlepší hráče, je pro ni těžší se usadit v první lize. Na Slovensku tak funguje Žilina, kde to nastolil Adrian Guĺa. A pozor, dál to jede i ve Slovácku. Klub vysbírává ty nejlepší hráče v kraji. Což třeba Zbrojovka nebo Zlín nedělají. V tomto je machr Petr Pojezný. (výkonný ředitel Slovácka) Z hráčů jako je Hellebrand, Břečka, Heča, Trmal potom klub žije. Brno by v tomto mělo být daleko dominantnější. Nemůže se stát, obrazně řečeno, aby hráči z Kuřimi, z Líšně nebo z Hodonína chodili na Slovácko a ne do Zbrojovky.“ Zmínil jste Guľu, dnes kouče Plzně. K němu máte blízko, co? „Dá se říct, že je můj vzor. Moderní trenér ale nemůže hrát jen na přihrávky, držení míče. Je potřeba umět hru z bloku na brejky, do plných, postupný útok. Tyhle tři věci má Jürgen Klopp. Je úspěšnější i než Guardiola s tiki-taka.“ Právě váš slovenský vzor ale stále razí jednu herní tvář. Nezdá se vám? „Ano, Adrian většinou jede jedním stylem. Tak mě to i učil. Nedávno jsme se bavili, že je potřeba něco taky podřídit výsledku a nehrát fotbálek na držení balonu bez velkých šancí. Zrovna on si uvědomuje, že bude muset trošku uhnout ze své totální cesty.“ Měl by si pospíšit, ne? „Jednoznačně. Jinak nastane to, na co nebyl na Slovensku zvyklý.“ Je pro vás vůbec vhodným mužem pro Viktorii? „Určitě. Společně s Trpišovským ho považuju za top trenéry v naší lize. Jenom se s ní musí Adrian popasovat. Výsledek je potřeba okamžitě. V Plzni takový prostor jako v Žilině nedostane. Ať je to, jak chce, Pavel Vrba jako top trenér tam měl v danou chvíli kliku, kterou každý trenér potřebuje.“ Vy jste nyní opět bez angažmá. Očekával jste od působení v Třinci něco jiného? „Na rovinu říkám, že jsem čekal můj restart do první ligy. Dva roky jsem byl bez práce, pak mě oslovil Karel Kula. (sportovní manažer Třince). Myslel jsem si, že to bude přesně ta startovací štace. Nepovedlo se. Na restart nedošlo, byť loňský podzim byl celkem v pořádku.“ Jak to vypadalo? „Měl jsem tam hodně hráčů ze Slovácka, včetně nejlepšího střelce Kubaly. Chtěli jsme se nadechnout na jaro, ale to z mnoha důvodů nevyšlo. Odešel Kubala, nebyl k mání ani druhý útočník. Nakonec se našel Akulinin, který se nikdy neprezentoval jako velký střelec. Doba, která nastala po prvním jarním kole, neprospěla nikomu. To, co se dělo potom, bylo hodně specifické pro náš klub.“ Začali jste kvůli koronaviru hrát později než ostatní. „Prodloužili jsme si to ještě o čtrnáct dní. Potom jsme jako jediní v profi soutěži měli ten totální program, když jsme hráli furt v rytmu středa-sobota. Ostatní si aspoň jeden týden oddechli. Semlelo nás to v mnoha směrech. Po dvou trénincích jsme doklopýtali autobusem do Ústí, vykopli nás tam a jen díky entuziasmu jsme remizovali 3:3. Následně jsme měli dost špatných zápasů, do toho tři těžká zranění. Vleklo se to s námi, prakticky až do utkání se Sokolovem jsme hráli o záchranu. Bodů a výher bylo na jaře strašně málo.“ Přesto jste rozjel s týmem podzim, ovšem ke zlepšení nedošlo. Proč? „Proběhla ještě větší obměna kádru. Předtím tam byli hráči, kteří se dlouho platili a neměli kvalitu. Na konci přípravy jsme odehráli slušné zápasy s Opavou, s Karvinou. Na start sezony jsme potřebovali výsledek a ten nepřišel. S Líšní jsme dvakrát vedli, měli jsme vyhrát. Varnsdorf nás zmrazil jedním gólem. A prohráli jsme na Dukle, když jsme měli v poločase vést 4:2. Mužstvo si přestalo věřit, popadl nás strach. Poločas s Jihlavou byl z kategorie ostudných. Místo abychom ji dostali pod brutální tlak, přihrávali jsme si mezi stopery a dávali balony brankáři. Tím jsme řekli soupeři, že nás má presovat on. Po debaklu (0:5) jsme se rozešli:“ Může klub výhledově myslet na nejvyšší soutěž? „Účastníkem druhé ligy by měl být pravidelně. S významnými lidmi z Třineckých železáren jsem nikdy nemluvil. Ale nasál jsem tam informace, že se někdy před lety rozhodlo, že se půjde cestou hokeje. Zároveň chtěl ten kolos udržet i fotbal. Kdyby byla někdy šance postoupit sportovní cestou, nemám pocit, že by to bylo realizovatelné. Nemyslím finančně. Spíš jde o tu starost o dva kluby. Myslím, že to není chtíčem města, ani železáren.“ Brno určitě o nejvyšší soutěž stojí, ale zatím to vypadá, že se s ní za rok zase rozloučí. Co je špatně? „Budu trošku kritický. I když o mně budou tvrdit, že já jsem byl ten neúspěšný trenér. (úsměv) Vezměte si, že Líšeň hrála před rokem a půl třetí ligu. A Zbrojovka si odtud vezme čtyři až šest hráčů. Podle mě není možné během roku přeskákat dvě soutěže. Výběr hráčů měl být jiný. Já říkám, že každý mančaft, který není ve spojení s Plzní, Spartou nebo se Slavií, má problém. Baník sice jede po své vlně, ale i jeho cesta ještě bude dlouhá a těžká.“ Vy jste byl ve Zbrojovce vítán majitelem Václavem Bartoňkem jako spasitel a za pouhý rok jste byl z mateřského klubu téměř vyobcován. Jak jste to nesl? „O Vaškovi Bartoňkovi jde jedno pořekadlo. On buď miluje anebo nenávidí. A to plní do posledního písmene.“

  • Artigas - 15.10.2020, čtvrtek, 16:57
    (0)

    Kdyby nechali hrát záložní tým, tak ty piškoty sfoukli. Tragédii ve vyblutých hadroch nehrali nic...

  • drzý vandrák - 15.10.2020, čtvrtek, 14:59
    (0)

    Každý může mít na věc vlastní názor, nebo ne?

  • peetrs - 15.10.2020, čtvrtek, 14:33
    (0)

    riedlss: za pár dnů (týdnů) to možná pochopíš... Taky mě to se*e kvůli fotbalu, ale je to nezbytné. Proč je vlastností tohoto národa švejkovat?

  • riedlss - 15.10.2020, čtvrtek, 13:12
    (0)

    Jakože mluvit v obou případech o hrdinství je uplně mimo, ale kazdeho názor. Prý nula jako hrdina dost pobavilo.

  • riedlss - 15.10.2020, čtvrtek, 13:09
    (0)

    xxpaloxx: já se nezastavám řvounů, ale v žádném případě uz vbc ne Prymuly.

  • Nike - FCS - 15.10.2020, čtvrtek, 11:18
    (0)

    Nemá někdo přistup do toho placeného isportu? Je tam článek s Habancem a řeč je i o Slovácku... díky https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2020-21/385619/habanec-jen-dukla-se-drzi-koncepce-gula-je-vzor-a-brno-ma-tento-problem.html

  • xxpaloxx - 15.10.2020, čtvrtek, 10:39
    (0)

    Riedlss : No , rozhodně je větší hrdina než Ti řvouni , kteří křičí , že je vše špatně a bojkotují opatření , které se všude v kulturních zemích osvědčily.

  • riedlss - 15.10.2020, čtvrtek, 08:09
    (0)

    TondaFCS: ten určitě :D hrdina :D ty jsi jinde nejspíš

  • Jerry1984 - 14.10.2020, středa, 22:01
    (0)

    Já jen, jak se tady bralo, jaký je to úspěch.. tak určitě

  • drzý vandrák - 14.10.2020, středa, 21:43
    (0)

    Snad si někdo nemyslel,že je někdo z nich ve Skotsku 😂😂

  • Michal fcs - 14.10.2020, středa, 21:35
    (0)

    To bude tím, že tam ani neleteli. Chce to trochu sledovat

  • Jerry1984 - 14.10.2020, středa, 21:22
    (0)

    za to je tam kopyto Poznar.. možná je mně je to i jedno, jak to dopadne..

  • Jerry1984 - 14.10.2020, středa, 21:17
    (0)

    jinak vidím, že slovácké stars ani na lavičce :-)

  • Jerry1984 - 14.10.2020, středa, 21:14
    (0)

    :-D neee

  • TondaFCS - 14.10.2020, středa, 19:47
    (0)

    Opatreni prisna, pan profesor Prymula je vsude hejtovany, no malokdo si uvedomuje, ze zachranil treba zrovna vasi babku ci dedu. To vyznamenani na Hrade dostane zaslouzene, je to hrdina

  • derflik - 14.10.2020, středa, 18:38
    (0)

    tak už je zase změna , profesionální kluby 1. a 2. ligy můžou trénovat v neomezeném počtu.

  • zdrh - 14.10.2020, středa, 16:49
    (0)

    šovki: Můžou trénovat po 6. Na jednom hřišti se dají plůtky a každá šestice bude mít svůj sektor a nesmí přecházet z jednoho do druhého sektoru.

  • Papin - 14.10.2020, středa, 13:05
    (0)

    Greife-sestup v sezoně 2006-2007

  • Šovkovskij - 14.10.2020, středa, 12:47
    (0)

    Já jsem zvědavý, jak tohle všechno dopadne. Pokud jim ti diletanti zakázali i trénovat, tak to je velký problém a je to absurdní. Snad aspoň tohle po naléhání LFA zruší.

  • kecipep - 14.10.2020, středa, 12:31
    (0)

    Greif: Vědělo se to už od čtvrtka/pátku, kdy se zákazal profi sport ;-)

  • Greif - 14.10.2020, středa, 11:05
    (0)

    Přijela včera Příbram do Uh či se to vedelo už den předem ?

  • Greif - 14.10.2020, středa, 11:03
    (0)

    Slovácko mělo někdy problém se neudržet ?

  • fana - 13.10.2020, úterý, 22:58
    (0)

    Majo ty si blbá....zas by ta zkurvená příbram by sa udržala

  • Maja - 13.10.2020, úterý, 17:23
    (0)

    přerušená sezona. pokud by se změnila na zrušenou, tak máme aspoň jistotu, že nespadneme :D

  • fandajakhrom - 13.10.2020, úterý, 14:39
    (0)

    Možná vás to kluci trochu nakopne a začnete na sobě trochu víc makat :-)

pristi
 Další články:
30.10.2020, pátek, 11:02 - 1. FC Slovácko získalo významného partnera aneb Skvělá zpráva v těžkých časech!
23.10.2020, pátek, 13:15 - Věřím, že šance přijde v poháru, hlásí brankář Trmal z Portugalska
12.10.2020, pondělí, 15:30 - Soldán zažil čtyři postupy do ligy. „Ten se Synotem byl ale nejkrásnější,“ říká
12.10.2020, pondělí, 14:30 - Mareček vystřelil další výhru Slovácka, které bez porážky vládne MSFL
10.10.2020, sobota, 10:22 - Na postup se Synotem se nedá zapomenout. Byl to unikát, tvrdí Komňacký
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace