Daníček končí kariéru. Legenda Slovácka v neděli odehraje poslední zápas |
| 28.05.2026, čtvrtek, 19:45 |
Další legenda Slovácka se loučí. Fotbalista Vlastimil Daníček v nedělním odvetném domácím barážovém zápase proti Artisu Brno ukončí profesionální hráčskou kariéru. Klub z Uherského Hradiště zprávu ve čtvrtek v podvečer zveřejnil na webu i sociálních sítích prostřednictvím emotivního videa.
Daníček patří mezi nejvíc oddané hráče, největší srdcaře, klubisty v Chance Lize.
Velký bojovník většinu kariéry prožil v Uherském Hradišti, jen na rok si odskčil do Karviné, kde v sezoně 2014/2015 hostoval ve druhé lize.
V české nejvyšší soutěži nosil pouze sněhový dres Slovácka, se kterým slavil triumf v MOL Cupu a v jehož dresu si zahrál i Konferenční ligu.
Během šestnácti prvoligových sezon zaznamenal 39 branek a přidal 13 asistencí.
V neděli nastoupí ke svému poslednímu 353. ligovému utkání.
„Když jsem do klubu přišel jako kluk, tak by mě nikdy nenapadlo, že tady strávím celou kariéru. Že tady prožiju tolik zápasů, tolik radosti, ale i těžkých momentů. Že tady najdu kamarády na celý život a že jednou přijde den, kdy se budu loučit. A ten den je dnes,“ říká Daníček ve videu, který klub symbolicky zveřejnil ve čtvrtek 28. května.
Stejné číslo má poctivý záložník či obránce na dresu.
„Jsem hrdý, že jsem ho mohl nosit. Hrdý na to, že jsem součástí Slovácka,“ dodal Daníček.
Pro zobrazení celého článku navštivte web zdroje článku
| |
| |
|
|
-
adolf - před 51 minutami
(0)
Šumi určitě maká tak, že mu pracovní týden ani nekončí. Jen každý pátek představí posilu :)
-
celtic - před 2 hodinami
(0)
tak asi bude dočasně trenovat v přípravě "skuhravého asisitent" Vlasta Daníček ,,,než se jim někoho podaří sehnat :)
-
lagic - před 3 hodinami
(2)
Hory: tak pracovní týden za námi a nemáme ani trenéra ani nového hráče. Hlavně, že je klid na práci, že ano?😂
-
fandajakhrom - 11.06.2026, čtvrtek, 22:02
(0)
Svata me kdysi nasral recma, ze ho fotbal nezivi, ze ma autodopravu bleble..... urcite se posunul a v teto otresne situaci by mne nevadil, zna prostredi a pokud bude narocny, mohli bychom spolu zabojovat
-
Mikulas - 11.06.2026, čtvrtek, 19:35
(0)
Kdo hrajete Isport Tipovacku k MS, založil jsem miniligu pro fanoušky Slovácka, kód SLOV
-
Petros - 11.06.2026, čtvrtek, 18:44
(0)
Habanec je i můj tip. Za mě je to neutrální pocit. Pamatuji jeho éru jako na naše poměry dobrou, i ten fotbal nebyl marný a vím, že ho pak Brno bralo s velkou slávou....tam to nevyšlo a padl kurevsky na hubu. Možná až nezaslouženě, když vidím jak se v dnešní době neustále reciklují v lize Smetanové a spol. Uvidíme. Stejně je balón na straně vedení a klíčové bude kolik chtějí investovat do posil...
-
Dany-Hull City - 11.06.2026, čtvrtek, 18:39
(0)
Mouses: jo bude otevřená jedna ale je to ofiko zavřeno 🤣
-
Mouses - 11.06.2026, čtvrtek, 18:29
(0)
OT: Neví někdo, jestli bude ráno nějaká hospoda v UH otevřená na náš zápas na mundialu?
-
Vosolys - 11.06.2026, čtvrtek, 17:35
(0)
Dvorník měl nerealistické představy o posilách pro Baník a půjde sem? Neblázni.
-
celtic - 11.06.2026, čtvrtek, 16:50
(1)
..habanec (no potěš)....asi nejlevnější varianta...lepší byl byl Dvorník
-
Mouses - 11.06.2026, čtvrtek, 16:05
(0)
🤣 komedie
-
karagavrylydys - 11.06.2026, čtvrtek, 16:02
(0)
Tak prý (bez záruky) bude oznámen Habanec.
-
fandajakhrom - 11.06.2026, čtvrtek, 15:50
(0)
Ano, mohl byt plan B. Ale pokud ti hajzl neco tvrdi (plus i hracum a fanouskum), tak to proste necekas. Tim neobhajuji majitele/managery.. naopak protest podporuji.. pokud majitele horkotezko naliji nejake miliony do cash-flow na provoz (a nepustinaspon letos 15-20 micu na transfery), tak to bude na hovno i nadale.... a co treba mesta? Jak se k tomu stavi brzo byvaly starosta mesta???? Zajima ho vubec neco? Muze nesto nejak pomoct? Vsak co je v UH prvoligove? LFŠ, Slavnosti vina a FCS. Jinak nic
-
tvojemama - 11.06.2026, čtvrtek, 15:27
(0)
A když tu někteří obhajují vedení. Tak co teda když se to se Skuhravým táhlo tak co mít ty záložní varianty připravené mnohem dřív?
-
tvojemama - 11.06.2026, čtvrtek, 15:23
(0)
Mě to asi o to víc sere když tu někdo zmiňuje Liberec. Ten Mehmič půjde taky za 100M plus. Stejně tím jak šly ceny hráčů nahoru tak kdyby tehdy za Svedíka byla pořádná přestavba tak jsme teď v plusu a problémy se záchranou by nikdy nebyly. Ale to už je jen pohádka samozřejmě 🤣
-
celtic - 11.06.2026, čtvrtek, 14:39
(0)
Karagavrylydys : 14 ???.,šak máme ještě hráče v béčku :) doplníme z béčka ,,,
-
vajdik - 11.06.2026, čtvrtek, 14:25
(0)
RNA odhad solidarita od UEFA, LFA,svaz je +50.mil, což dostává stejným dílem každý prvoligový klub a pak dochází poslední roky k roztaženým nůžkám mezi nejhorsím v lize a nejlepším ve druhé lize...a ty kluby si tam daly (stejně jako v hokeji) baráž, kdy dobře ví, že se defakto hraje místo dvou kterí jdou dolů (dříve), o jedno místo.
-
RNA - 11.06.2026, čtvrtek, 14:11
(0)
Tak to vypadá, že "akcionáři" udělali jenom ctvr c + ctvrl v z předchozích prohlášení a článků! Naprostá sračka. A já si dám tu prácu a dopočítám, kolik peněz dostane klub jenom jako solidaritu od EUFA, sponzorů, LFA, svazu, vstupného apod. a ono se dostaneme někde ke 100 milionům a to nepočítám prodeje hráčů, které se nám čas od času dříve dařily
-
chalupář - 11.06.2026, čtvrtek, 13:41
(1)
rrr23 - fajn, že si to uvědomují. Ono to jakš takš fungovalo, než začali úřadovat :D
-
rrr23 - 11.06.2026, čtvrtek, 13:39
(0)
"Současně si uvědomujeme, že k tomu vede ještě hodně práce. Ať už jde o fungování mládeže, rozvoj akademie, výchovu vlastních hráčů nebo celkové nastavení klubu do dalších let." To je jak kdyby si založili někde na dědině klub a sepsali si co chtějí dělat.
-
Petros - 11.06.2026, čtvrtek, 13:26
(0)
Takhle se pracuje v dnešní době a pak vás chod klubu nestojí nic. Ale chce to počáteční investici kterou jste mohli v době po Evropě dělat ještě za rozumné peníze. Liberec prodá borca z povaltí po roce za 100 mega a my? My si vybrali Muldera...:))
'○ dva roky mladší Diakité přišel pod Ieštěd ve steiné době z lotyšského Daugavpilsu a v 21 ligových utkáních vstřelil dvě branky."
-
adolf - 11.06.2026, čtvrtek, 13:25
(0)
Takovouto sračku nevyplodím ani po litrech Starobrna
-
Petros - 11.06.2026, čtvrtek, 13:23
(0)
Ty vole to je fakt snůška obecných nicneříkajících blábolů. Hanba jim...
-
Rom.Zales - 11.06.2026, čtvrtek, 13:16
(0)
ad prohlaseni na sitich: mlceti zlato, aneb jak na 50 radcich nerict nic. a to se umela inteligence snazila co to slo :)
-
Rom.Zales - 11.06.2026, čtvrtek, 13:11
(0)
vosolys: ne, zaplat a drz hubu. mas na karticce natiskleho travnika, tak si nevymyslej
-
adolf - 11.06.2026, čtvrtek, 13:02
(0)
Vosolys: tady se zásadně nepřemýšlí
-
Vosolys - 11.06.2026, čtvrtek, 13:00
(0)
Ad permice: Nepřemýšlelo se, že by se to posunulo trošku dál a udělal se nějaký balíček? Více výhod pro pernametkáře? Vstup zdarma na béčko/ženy do Kunovic, když je vlastní stejný majitel?
-
karagavrylydys - 11.06.2026, čtvrtek, 12:52
(0)
Ondra: Problém je, že máme aktuálně jenom cca. 14 hráčů, takže někdo bude muset přijít i dřív.
-
karagavrylydys - 11.06.2026, čtvrtek, 12:49
(0)
Vosolys: Tak jestli opravdu bylo rozjednáno 5-7 posil pro Skuhravého, tak nepřijde ani jedna.
-
Ondra - 11.06.2026, čtvrtek, 12:45
(0)
Čekám v září příchody na hostovačku nebo někdo jako Mulder.
-
Vosolys - 11.06.2026, čtvrtek, 12:29
(0)
Ivanšek o kterého jsme měli údajně zájem podepsal v Celje.
-
kecipep - 11.06.2026, čtvrtek, 12:09
(0)
https://infotbal.cz/sparta-jedna-o-prodeji-horaka-do-jablonce-kluby-finalizuji-dohodu/
-
ToJaF - 11.06.2026, čtvrtek, 11:22
(0)
Výňatek ze včerejšího rozhovor se Skuhravým pro Baník na Youtube: Moderator:„Asi můžeme nebo měli bychom prozradit, že ten Váš příchod do Baníku není rozhodnutí NÁHLÉ oboustranně, ale že to je vlastně proces, který už nějakou dobu trvá a byl započat dřív.“ Roman Skuhravý: „Vůbec nezastírám, že nějaké kontakty probíhaly, ale až teď z mého pohledu nastala podle mě ta správná konstelace k tomu, abychom se sešli. A já prostě jsem praktik a život beru tak, jak přichází. A teď přišla ta nabídka v čase, kdy mi končí smlouva.“
-
a jé - 11.06.2026, čtvrtek, 11:17
(0)
A ještě jedna věc dozvedel jsem se, že Skuhravý něco podobného uz udělal i na Slovensku
-
a jé - 11.06.2026, čtvrtek, 11:11
(0)
Ja bych bral Janotku možná Dvorníka ten bude mít totiž obrovskou chuť se ukázat, když ho takhle sejmuli
-
MJSS - 11.06.2026, čtvrtek, 10:55
(1)
Kdo by je zaplatil?! Dostane to Straník který bude rád za prvním angažmá a bude ho dělat i za minimální mzdu což se tim třem kokotum bude hodit.
-
Ondra - 11.06.2026, čtvrtek, 10:50
(1)
Nemyslím si, že k nám přijde progresivní trenér typu Janotka nebo Dvorník. Já bych to viděl na trenéra, který bude rád za první ligu … Habanec nebo Kronďák. Oproti Skuhravému to bude určitě pád dolů
-
karagavrylydys - 11.06.2026, čtvrtek, 10:49
(1)
Osobně si myslím, že budeme rádi za kohokoliv, koho se sem vůbec podaří nalákat za aktuální situace.
-
Hory - 11.06.2026, čtvrtek, 10:37
(0)
Za mě Janotka, několikrát i seděl na našich domácích zápasech.
-
Vosolys - 11.06.2026, čtvrtek, 10:35
(0)
Habanec, protože je levný.
-
a jé - 11.06.2026, čtvrtek, 10:32
(0)
Me by spis zajímala nazor na nového trenéra, KDO A PROC?
-
a jé - 11.06.2026, čtvrtek, 10:31
(0)
Jo vedení a majitelé jsou jedna velká chyba,nikdy se o fotbal nestarali
a pak to tak ma vypadat.
-
Ondra - 11.06.2026, čtvrtek, 10:27
(3)
Z žádného jiného týmu v první lize není cítit takový chaos, jako ze Slovácka. Poslední dva roky je každá nová informace z klubu vnímána negativně a není se čeho chytit. Jen namátkou 3 majitelé (o jejich serióznosti nemluvím), nepochopitelné angažování Skuhravého (nemyslím trenéra), neschopnost výběru vhodného trenéra, rošády ve vedení klubu, neperspektivní příchody hráčů, jedno z nejhorších hřišť v lize (polovina týmů s tím něco dělá), slíbená rekonstrukce osvětlení (vím, že nejde za klubem), odejítí Skuhravého ... zkrátka je třeba si přiznat, že z klubu nevyjde jediná pozitivní informace směrem do budoucnosti. Nevím, zda si to naše svatá trojice uvědomuje, ale jsme všem pro srandu (neříkám, že bylo někdy jiné, ale dáváme celé republice náboje k tomu, aby si do nás mohl kdokoliv vystřelit).
-
adolf - 11.06.2026, čtvrtek, 10:19
(1)
A vůbec není na místě se jich jakkoli zastávat!
-
adolf - 11.06.2026, čtvrtek, 10:17
(1)
Ja si taky myslím že tohle jde hlavně za Skuhravým, ale jiste na tom ma svuj podíl i vedeni. Nejvic mi do toho zapadá že nevidel žádné ambice, jak rikal.. ted na to podle mě narážel i při uvítacím rozhovoru v Baníku. A i kdyby za to opravdu mohl jen on, tak vedeni nás dostalo do takových sraček za posledních pár let že to nemá obdoby
-
Rado - 11.06.2026, čtvrtek, 10:15
(0)
Teď mám chvilku čas tak se vyjádřím k hlavnímu tématu (ze včerejška sport zákulisí a samo JPP). Ad RS- zdá se že tentokrát vedení FCS skutečně konalo. Údajně smlouvu ještě vylepšili a ústně se na všem podstatném s RS dohodli. Paralelně dle jeho soupisu opravdu rozjeli jednání o posilách. Tohle by teoreticky mělo stačit aby se 2. strana cítila zavázána k podpisu- Gentlemann Agree. Takto to dlouhá léta fungovalo v standartním zahraničním business a i já jsem rukou dání bral jako závažný akt k podpisu kontraktu. Tím nekritizuji RS, bral svou pozici jako silnější, podepsáno nebylo a skočil po jistě výjimečné příležitosti. Ad nový trenér- management Slovácka nemá jinou možnost, než neváhat a uzavřít smlouvu s okamžitou účinností- do konce tohoto týdne. Bude to důležité pro uklidnění a všechny potřebné kroky ohledně kádru. Není čas na experimenty, takže možná Svaťa Habanec ? Navrhoval jsem Dvorníka, ale na něj to teď padá ze všech stran (ať je to o něm pravda nebo ne). Každopádně FCSlovácko je nadále můj oblíbený klub a přeji si (a samo i Vám všem zde diskutujícím) aby rozjezd další sezóny dopadl co nejlíp !
-
Hory - 11.06.2026, čtvrtek, 10:14
(0)
Petros - ale vždyť jsi to napsal vlastně sám.
Píšeš, že nevíš, co se ten týden dělo. Píšeš, že nevíš, jestli dostal podmínky hned. Píšeš, že nevíš, jestli se řešila délka smlouvy. Píšeš, že nevíš, kdo vstoupil do hry a kdy.
A hned v další větě máš jasno, že za to může vedení.
Já naopak tvrdím, že právě proto, že to nevíme, je předčasné vynášet rozsudky.
Klidně můžeš mít nakonec pravdu. Klidně se může ukázat, že vedení situaci nezvládlo. Ale stejně tak se může ukázat, že Baník přišel s nabídkou, kterou se Skuhravý rozhodl přijmout bez ohledu na to, co bylo rozjednané u nás.
Jediné, co zatím víme jistě, je to, že ještě po baráži mluvil o pokračování a o pár dní později podepsal jinde.
A upřímně? Kdyby se stejná věc stala opačně a trenér by odešel ze Slovácka do Baníku kvůli vyšší nabídce, většina lidí by napsala, že je to profesionální fotbal a normální věc. Jenže protože se to stalo nám, tak automaticky hledáme viníka doma.
Já si radši počkám na fakta než na dojmy
-
chalupář - 11.06.2026, čtvrtek, 10:08
(1)
Vedení může za to, že nás dostalo do pozice, kdy s nama každý má tendenci vyjebat, protože vidí, jak slaboučcí a neschopní jsme. Tečka, konec diskuse.
-
Petros - 11.06.2026, čtvrtek, 10:06
(2)
Pravdu vědí jen oni....ale může si za vše vedení a jeho nekompetentnost tak jako tak ať si Hory říká co chce. Trenér veřejně řekl po posl utkání já mohu podepsat hned, že není podepsáno je jejich chyba/věc. Já chci rok, oni delší čas. Po tomto samozřejmě z klubu nešlo žádné vyjádření směr ven (jako vždy) a bylo víc jak týden ticho. Šumi vylezl ven až když se provalilo, že bude otočka. Teprve v tomto okamžiku klub tvrdí, že přistoupil na vše co Skuhravý chtěl....proč ale bylo ten týden ticho?? Co se dělo, dostal okamžitě to co chtěl nebo opravdu klub si myslel že ho zlomí na delší smlouvu a tím se to táhlo a mohl vstoupit třetí do hry? Kde je pravda, kdo ví, ale když si srovnám jak "rychle" naše vedení jednalo v minulosti, jak nechali odejít Kalabišku a pak to svalovali na to, že co on hysterčil po posl zápase, že kdyby počkal na start přípravy určitě by se domluvili a další střípky, tak ti vám nevím. Já spíš věřím tomu, že mu ty podmínky hned nesplnili....tím Skuhravého neobhajuju a sere mě taky jak odešel....ale házet to jen na něj a dělat z našeho vedení jeho oběť, to je podle mě srandovní. Tak jako tak, vrací se klubu jako bumerang to že absolutně směr ven nekomunikuje.
-
Hory - 11.06.2026, čtvrtek, 10:02
(0)
a jé - Přesně tak to myslím. Já netvrdím, že vedení nemohlo udělat chybu. Jen tvrdím, že nikdo z nás neví, jak ta jednání probíhala. Proto mi přijde zvláštní, jak někteří mají po dvou dnech naprosto jasno, kdo za všechno může.
Možná je vina na straně klubu. Možná na straně trenéra. Možná je pravda někde uprostřed. Jen bych byl opatrný s jednoznačnými soudy, když neznáme fakta.
-
Michal fcs - 11.06.2026, čtvrtek, 10:01
(1)
Hory: já jsem poukazoval však na to ,že se mělo s ním začít jednat hned po baráži, možná ještě ten den a pokud by to prodlužoval ten podpis ,když to byla pro něho hodinová záležitost tak bych tušil ,že se něco děje ,takže možná k tomu i došlo ,to my nevíme ,ale pokud k tomu došlo tak prostě vedení mělo být ostražité
-
kecipep - 11.06.2026, čtvrtek, 09:57
(5)
Tohle jde za Skuhravým, vedení na jiná másla na hlavě
-
Nejakbylonejakbude - 11.06.2026, čtvrtek, 09:56
(0)
Ještě by to chtělo návrat AM😒
-
Hory - 11.06.2026, čtvrtek, 09:55
(1)
Michal - Tak v tom případě si možná rozumíme víc, než si myslíš.
Právě proto mi celá ta situace připadá zvláštní. Pokud trenér veřejně říká fanouškům, hráčům i médiím, že chce pokračovat a že dohoda je otázkou hodiny, a současně se připravuje soustředění a řeší posily podle jeho představ, tak logicky všichni předpokládají, že bude pokračovat.
O to víc mě překvapuje, že o pár dní později skončí v Baníku.
Jenže právě proto se zdráhám házet automaticky vinu na vedení. Z toho, co píšeš, totiž stejně dobře vychází i možnost, že se během těch několika dnů změnila situace na straně trenéra.
Já osobně nevidím do jednání ani klubu, ani Skuhravého. Ale pokud někdo ještě nedávno veřejně deklaroval, že chce pokračovat, a za týden je pryč, tak bych si nebyl úplně jistý, že celá odpovědnost leží pouze na jedné straně stolu.
-
a jé - 11.06.2026, čtvrtek, 09:45
(1)
Pozor spíš se to chce zamyslet, možná maHory v něčem pravdu. 1/Nikdo z nás u jednání není. 2/ jestli mel k podpisu smlouvu kterou před ním ještě nikdo neměl, jestli se jednalo s hráči které si vybral pak není chyba ve vedení, ale v tom ,že dostal lepší nabídku. A to, že nepodepsal hned? Vedel, že Slovácko jiného trenéra hledat nebude a to je výhoda kterou měl na svojí straně a využil jí😤
-
adolf - 11.06.2026, čtvrtek, 09:43
(2)
Tvl míň vymytý mozek měl i Bayern s bambulakem, avšak ti tíhli spíše na druhou stranu. No teď by svým negativismem nevstupovali z řady :D zato ty, hory, ty snad bydlis u skopala v tom vašem slavném hotelu :D
-
Michal fcs - 11.06.2026, čtvrtek, 09:40
(0)
Hory: přečti si ještě jednou co jsem napsal, že mohlo dojít k tomu ,že trenér začne prodlužovat podpis smlouvy a bylo to nějaké znamení ,já nepopírám ,že někdo jde za lepší nabídkou , jestli veřejně deklaruje v kotli po posledním zápase a chce pokračovat a řekne to i hráčům a v podstatě celé veřejnosti a že je otázkou hodiny se dohodnout a za týden prchne ,když už je připraveno soustředění, rozjednaný případné posily ,tak je to trošku zvláštní….Chudák Danicek….
-
chalupář - 11.06.2026, čtvrtek, 09:35
(1)
Hory já doufám, že si fake profil založený někým z představenstva, aby je tu objahoval, protože toto fanoušek nemůže myslet vážně.
-
Hory - 11.06.2026, čtvrtek, 09:34
(0)
Michal - A víš určitě, že vedení ke stolu nesedlo? Nebo víš určitě, že smlouva nebyla připravená? Nebo víš určitě, že právě trenér nebyl ten, kdo chtěl čas?
To je právě to, co mě na těchto debatách baví. Nikdo z nás u těch jednání nebyl, nikdo nezná jejich průběh, ale naprosto jistě víme, že za všechno může vedení.
Pokud trenér po zápase říkal, že dohoda je otázkou hodiny, tak to také může znamenat, že podmínky byly prakticky domluvené. A jestli pak během několika dnů přišla nabídka z Baníku, tak se možná změnila situace úplně někde jinde než na Slovácku.
Mně jen přijde zvláštní, že když někdo odejde za lepší nabídkou, tak se automaticky předpokládá chyba vedení. Přitom úplně stejně může být pravda, že Baník prostě přišel s nabídkou, kterou Skuhravý nechtěl odmítnout.
Ale to už je méně atraktivní vysvětlení než tradiční „za všechno může vedení.
-
Michal fcs - 11.06.2026, čtvrtek, 09:27
(0)
Hory: a proč tedy když po posledním zápase řekl, že chce pokračovat a že není problém se dohodnout během hodiny ,vedení nesedlo ke stolu a okamžitě nepodepsalo s trenérem smlouvu ,možná to udělal a neustále prodlužoval podpis ,tak už to samozřejmě bylo znamení ,že se něco děje ,ale tak to jsme projebali více než týden a nakonec nemáme nic
-
Rom.Zales - 11.06.2026, čtvrtek, 09:25
(0)
pacient
-
spiky - 11.06.2026, čtvrtek, 09:18
(0)
To že se muselo něco zachraňovat, to že od nás trenéři utíkají, to že od nás utíkají hráči, to že několik přestupáků posloucháme lži jak posily přijdou do pátku, to že klub vedou lidi které nikdo a nikde neviděl. to že klub vesměs nekomunikuje a nevím co ještě to je jednoznačné selhání vedení a majitelů.
-
Hory - 11.06.2026, čtvrtek, 09:03
(-6)
Majitelé a vedení klubu po celé jaro poslouchali, že se musí zachránit liga. Zachránila se. Pak poslouchali, že je potřeba dát trenérovi podmínky a prostor. Podle všeho s ním jednali, připravovali kádr a byli ochotni pokračovat dál. A když mělo dojít na podpis, trenér odešel jinam.
Já nikomu neberu právo přijmout lepší nabídku. Fotbal je byznys. Ale stejně tak si myslím, že když někdo několik dní vystupuje dojmem, že pokračuje, vybírá posily a klub podle toho plánuje budoucnost, a pak na poslední chvíli změní směr, tak to o něčem vypovídá.
Mně osobně to nepřijde jako selhání vedení. Spíš jako situace, kdy někdo odvedl dobrou práci, za kterou mu patří poděkování, ale způsob odchodu už tak profesionálně nepůsobí.
Ať si každý udělá obrázek sám. Já jen vím, že bez majitelů a vedení by tady dnes nebylo co zachraňovat. Peníze, kritiku i odpovědnost nesou oni. Když se něco povede, zásluhy si často rozdělí jiní. Když se něco nepovede, schytají to zase oni
-
a jé - 10.06.2026, středa, 23:17
(0)
https://infotbal.cz/kdo-nahradi-skuhraveho-ve-slovacku-ve-hre-je-navrat-habance-na-seznamu-i-dvornik-kdo-dal/
-
fandajakhrom - 10.06.2026, středa, 21:26
(3)
2 charakterni kluci - Skuhravy a Kordula. Preji jen to nejhorsi
-
hromik - 10.06.2026, středa, 20:37
(1)
Když jsem si pustil dnešní rozhovor co dával Skuhravý a hned ve druhé minutě řekne , že mu končila smlouva a že se chtěl vracet do Čech , tak teď už opravdu nerozumím jeho slovům po konci druhého zápasu baráže . A zajímala by mě teda i skladba realizaku co bude mít , pochybuji , že si Vlastu vezme sebou jak o něm básnil .
-
ToJaF - 10.06.2026, středa, 19:56
(0)
Roman Skuhravý v dnešním rozhovoru pro Baník na Youtube: "Fotbal se hraje pro lidi. A lidi vám odpusti možná nedobrý výsledek, ale neodpustí vám strach. Schválně mluvím o strachu, protože když ma člověk strach, tak potom vypadá vlastně, jako že nebojuje. Jak vlastně všichni odborníci říkají: „Aspoň musí bojovat!“ Já se vždy směju a říkám si: „Ty jsi nikdy nehrál o záchranu.“"
-
Plaster - 10.06.2026, středa, 19:35
(0)
„Když jsem viděl, v jakém stavu jsme, jaký mají hráči strach z toho, co bude, řekl jsem jim, že zůstanu trenérem Slovácka. A moje slovo platí. Jen to došlo do situace, že je výhoda na mé straně, a ne na straně Slovácka,“ prohodil Skuhravý.
Zdroj: https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/roman-skuhravy-slovacko-trener-nova-smlouva.A260602_938836_fotbal_ten
-
petrFCS - 10.06.2026, středa, 19:30
(0)
tolik náznaků/narážek na naše neschopné vedení atd :D
-
bouchni_me - 10.06.2026, středa, 19:02
(0)
Tady je rozhovor s “charakterem”Skuhravym https://youtu.be/I3lj9EhfQ1E?is=TC7u4SQ4y8OrKKYT
-
adolf - 10.06.2026, středa, 18:46
(0)
Můžeme si tipnout, kolikrát místo oznámení posil a nového trenéra na fb uvidíme příspěvek at si koupíme permanentky
-
huhu - 10.06.2026, středa, 17:32
(0)
A blahut za skuhravym do baniku:-)
-
Hynda - 10.06.2026, středa, 16:38
(2)
Majitelé jsou u mě úplní čuraci nechat si utéct druhého dobrého trenéra...bohužel skuhravemu nic nebicitan šel příště za lepším a že máme tři majitele kteteny za to si může Slovácko sami taky bych šel za lepším platem a lepsima podminkama.... bohužel jsme na tom špatně bez trenéra bez hráčů ať jdou do hajzlu kreténi
-
Michal fcs - 10.06.2026, středa, 16:25
(1)
……..Čekalo se a tak to dopadlo
-
Michal fcs - 10.06.2026, středa, 16:24
(0)
Je pravdou že po druhém zápase říkal že smlouvu ještě nemá ,ale že do hodiny se může dohodnout ,tak se prostě ještě ten den měli dohodnout a mělo se to okamžitě podepsat čekalo to dopadlo
-
Palo - 10.06.2026, středa, 16:19
(1)
Pánové, klidnil bych emoce. V Baníku mu nejspíš ukázali, že nějaké ambice mají, narozdíl od nás. Prostě to u nás vede banda amatérů bez peněz, potom to tu vypadá tak, jak vypadá. Takže ať měl před barazi a po ní řeči jaké chtěl, začal bych u majitelů a vedení. Ti jsou zodpovědní za ty hovna tady
A jinak Ondro, to nemyslíš vážně, že ne? Předpokládám, že z tebe mluví emoce. Jinak je tvůj příspěvek naprosto mimo
-
celtic - 10.06.2026, středa, 16:15
(0)
Tak on to tu bral jako prestupni stanici...a tam kde daju vic penez..je to žoldák
-
chmelda - 10.06.2026, středa, 16:10
(1)
Tak hlavně že v Baníku podepsal víceletou smlouvu 🤣
-
Ondra - 10.06.2026, středa, 16:04
(0)
Že jste Skuhravému nedali po čuni, když lezl do kotle
-
spiky - 10.06.2026, středa, 15:58
(1)
Včera už jsem se jen zmohl na to, že jsem smál a kroutil hlavou. Dnes už jsem výrazně nasraný. Týden před startem přípravy nemáme trenéra, nemáme dostatek hráčů, jak tohle kurva může dopadnout? Jak znám rychlost toho, jak se u nás věci dotahují, tak tu trenér nebude ještě půl přípravy. Jak pak může vypadat ta stavba kádru a všechno kolem toho? Tohle je absolutní amatérismus a je mi z toho blivno. Člověk měl chvíli radost po Artisu a bum. Opět přímo tlamou do hovna.
-
Michal fcs - 10.06.2026, středa, 15:56
(0)
Že ten baník radši nesestoupil
-
celtic - 10.06.2026, středa, 15:03
(0)
Nemam nic proti Stranikovi...ale tito patrioti (viz Kamenik)...sou sice mistni..otazka je jak rozumi fotbalu...na tajove zkouseni treneru systemem pokus omyl sme uz doplatili tuto sezonu (viz Kamenik a Smetana)..mam strach aby nam zas neujel vlak...konecne prvni trener po Svedikovi z ktereho jsem mel radoat a ktery fotbalu rozumel..bohuzel ten jeho podraz vuci hracum a fanouskum hodne boli...asi z tech moznosti ktere se nabizi by se me libil nejvic Dvornik...ten totiz bude mit motivaci a bude chtit Baniku ukazat ze udelal chybu kdyz se ho zbavil
-
Mouses - 10.06.2026, středa, 14:39
(4)
Je to krysa skuhravá za mě. Vše co tady dokázal je zapomenuto.
-
mafie - 10.06.2026, středa, 14:29
(3)
Neznam pozadí jednání se Skuhravým , ale za mě je to obyčejný podrazák.Myslim , že se mu Slovácko snažilo vyjít ve všem vstříc, tak se to i píše.
-
Ondra - 10.06.2026, středa, 13:34
(0)
Přál bych Skuhravému, aby Ostrava s ohledem na nevoli fanoušků podržela Dvorníka. Jen doufám, že bychom ho následně už nevzali zpět.
-
adolf - 10.06.2026, středa, 13:07
(1)
Očekávám taky nějaké prohlášení od B3, snad to nechcete nechat tak?
-
Pajos - 10.06.2026, středa, 12:55
(1)
Stráník - klub nic stát nebude. Management nepřemýšlí vůbec fotbalově, když jsou tam uměle dosazení lidé těmi 3 kašpary... kdo by sem šel (kdo normální)? Max Habanec, protože tu má vazby a kredit u vedení, protože tehdy myslím doporučil Svědíka. Zbytek je historie, krásná historie..
-
chalupář - 10.06.2026, středa, 12:49
(1)
Zkrátka už stačilo, pohár přetekl, trpělivost došla... nazvěte si to jak chcete. Hotovo. Idioty jsme ze sebe dělali dlouho, je načase tomu dat tipec.
-
Joža - 10.06.2026, středa, 12:47
(0)
Vidím to tak, že záchrana byla zbytečná. Teď si projdeme znovu peklem a budeme muset sledovat tu zkázu se slzami v očích. Tady už je na čase ten klub prodat. A Skuhravý si jen dokázal že jméno Skuhravý ještě něco znamená. Hold jeho ego je větší než naše slovácké modrobílé srdce.
-
chalupář - 10.06.2026, středa, 12:47
(0)
Pod současnými majiteli je úplně jedno, kdo bude trenér. Změna už v tuto chvíli musí nastat jinde.
-
karagavrylydys - 10.06.2026, středa, 12:41
(0)
Tipovačka, kdo to nakonec vezme: Stráník, Dvorník, Habanec, Kronďák, Látal, Janotka, Palinek, Smetana, někdo jiný?
-
lagic - 10.06.2026, středa, 12:19
(0)
Aspoň bude mít vedení se Šumim výmluvu, proč nejsou posily. Hodí to na to, jak už ostatně řekl, že posily byly pro Skuhravého, ale teď nepřijdou a počkají až co nový treo. Do té doby bude půl přípravy pryč a posily taky. Nakonec vemou na hostování odpad, aby vůbec poskládali jedenáctku a bude hotovo. Je to sranda, tento amatérismus v dnešní době. Je zázrak, že ještě FCS existuje. Ale i to se může rychle změnit.
-
karagavrylydys - 10.06.2026, středa, 12:02
(0)
Naprosto amatérské a neschopné vedení!
-
Petros - 10.06.2026, středa, 10:57
(0)
Naháněl bych ho za to co řekl hráčům. Šlo o všechno a bylo potřeba je max povzbudit. Za mě je to jednoduché. On chtěl rok, vedení víc a místo aby mu okamžitě dalo smlouvu jakou chtěl mysleli si, že ho přemluví a jednali a jednali až holt do toho vstoupil silnější pes a víte jak to chodí. Zakopaný pes je v neschopném managmentu. Klub bez peněz měl okamžitě skočit po tom že sám trenér chce smlouvu jen na rok a nehrozí tak po vyhazovu případném nějaké vyrovnávání se. Správně tu byl zmíněn Kalabiska, dost podobný pripad
-
hromik - 10.06.2026, středa, 10:49
(0)
Samozřejmě to , že řekl hráčům , že zůstává , je nefer a hloupé , zase na druhou stranu nikdo z nás nevidí pod pokličku toho jednání mezi trenérem a vedením , a nechce se mi věřit , že by to bylo jen tak , že zavolal Banik Skuhravemu a ten by okamžitě hodil Slovácku na vedlejší kolej . A sám Skuhravý asi vidí jak to vevnitř v klubu je, a to že Slovácko napíše a vyhodí ven , že by byl nejlépe placený trenér co kdy ve Slovácku byl , za mě neni všechno . Sere me to , ale asi to melo nejaky duvod a i tak Skuhravemu dekuji za záchranu v lize a odvedeni 100% prace .
-
egi - 10.06.2026, středa, 10:16
(0)
https://www.fcslovacko.cz/cs/novinky-a-tym/2888-roman-skuhravy-nebude-pokracovat-na-lavicce-1-fc-slovacko
-
a jé - 10.06.2026, středa, 09:56
(0)
Tak prý měl Skuhravý nejvyšší plat v historii klubu, ja si myslím, že to bylo ohledne ambic. Jako žádný trenér přece nejde do sezony s tim, že chce hrát o 15 místo
-
karagavrylydys - 10.06.2026, středa, 09:42
(0)
Vedení již jistě chystá oficiální prohlášení!
-
jjirin - 10.06.2026, středa, 09:38
(0)
Jako taky mě to štve, ale kdo z nás ví, jak to všechno bylo? Jak byli nebo nebyli domluveni. Co když byla ústní dohoda, kterou Skuhravý porušil.. A nebo třeba nebyla. Snad se brzy dozvíme.
-
Vosolys - 10.06.2026, středa, 09:17
(0)
Neprodloužit Skuhravého mi přijde jako kapitulace na jakékoliv ambice klubu. Po Svědíkovi tady jak dlouho hledáme ideálního trenéra a když ho konečně najdem, tak si ho necháme utéct..Skuhravý tu očividně prodloužit chtěl, možná pak ale viděl nečinnost vedení a rozhodl se jinak a já se mu ani nedivím...Vzpomeňte za jakých okolností tady skončil třeba Kalabiška.
-
Rom.Zales - 10.06.2026, středa, 09:07
(1)
Hory musi od vcerejsiho vecera hlavne prekopat PR strategii jak tohle zazehlit :) A propos, zajimal by me pocet prodanych permic, to musi byt zalostne cislo
-
karagavrylydys - 10.06.2026, středa, 09:03
(1)
Blahút může už za 3 týdny podepsat jinde. A moc bych se divil, kdyby to neudělal.
-
adolf - 10.06.2026, středa, 09:03
(1)
Nakonec vedení nezbyde nikdo, kdo by tu trénoval a tak povolají svého nejvěrnějšího - Horyho :)
-
Ondra - 10.06.2026, středa, 08:55
(1)
Hráčům se tady musí hrát bezvadně. Blahúta tady povede už 7. trenér. Bomba koncepce
-
Rom.Zales - 10.06.2026, středa, 08:50
(1)
Tak po teto sezone tady skonci kazdy kdo ma rozum, tak to bohuzel je
-
petrFCS - 10.06.2026, středa, 08:48
(0)
Dnes v práci jsem slyšel že by měl končit i blahut
-
Ondra - 10.06.2026, středa, 08:10
(2)
Taky mně to štve, jak všechno děláme na poslední chvíli a utíkají nám díky tomu hráči i trenéři. Na druhou stranu nevíme, jak to celé probíhalo. Jestli Skuhravý všem řekl, že zůstává trenérem a začali se řešit posily. Nebo se domluvili, že to podepíší po dovolené. Pak je to o osobní povaze každého člověka. On to v Baníku rozhodně nebude mít lehké a všichni mu predikují, že se nedožije Vánoc.
-
chalupář - 10.06.2026, středa, 08:03
(4)
Ale toto je důsledek našeho (ne)jednání. Trenér velmi rychle pochopil, jak se věci mají a že tady prostě není možné chtít nějaké podmínky a raději utekl, nedivím se mu ani trochu. Říkejte mu třeba křivák, krysa a podobně. To je výsledek dlouhodobé nečinnosti a lhostejnosti vedení/majitelů.
-
adolf - 10.06.2026, středa, 07:51
(0)
Ještě nedávno jste ho tady všichni milovali, tak co teď brečíte :D už z jeho předešlých angažmá bylo jasné že je to křivák..
-
fandajakhrom - 10.06.2026, středa, 07:03
(2)
Tvl ten Skuhravy - pokud je to tedy pravda - to je ale kašpar... mumla tady cosi o Danickovi v realizacnim tymu, hracum pry potvrdi setrvani a pak tradaaa pryc.. o tom, ze to u nas nebylo jednoduche a vize zadna se nebavim
-
fandajakhrom - 10.06.2026, středa, 07:01
(0)
A permici si strcte do prdele
-
fandajakhrom - 10.06.2026, středa, 06:55
(1)
Kordula je xxxxy uz od pohledu
-
bouchni_me - 10.06.2026, středa, 06:06
(1)
Ne ten Brabec, ale Kordula, ten, co nevymyslel prihravku smerem dopredu a hral Tiki-Taka smerem dozadu na 1000 prihravek, ten co v roli agenta zacal vyplenovat akademii a ted udelal dalsi prasarnu.
-
KotelGuláše - 10.06.2026, středa, 05:53
(0)
A teda Brabec se se Slováckem poslední roky teda nemaže.
-
KotelGuláše - 10.06.2026, středa, 05:51
(0)
Nedávno (cca 10 dni zpět)tady na La roscu seděl bomber s Habancem. Tak to asi napovídá že by to mohl být on.
-
KotelGuláše - 10.06.2026, středa, 05:49
(0)
Nedávno tady na La roscu seděl
-
pema - 10.06.2026, středa, 02:28
(0)
Kronďák nebo Habanec a v realizáku Petržela...či úplně jiné jméno...?
Je to vše otázka finančních možností ze strany majitelů a otázka umění vyjednávání při sjednávání angažmá a přestupů...
-
Ykarus - 10.06.2026, středa, 01:22
(0)
A sme doma 😂😂
-
kecipep - 09.06.2026, úterý, 23:05
(0)
Svěďa byl stejně lepší a ještě zůstal rovný.
-
cicmaaa - 09.06.2026, úterý, 22:09
(0)
Asi je zbytečné se k tomu vyjadřovat, jen me prijde celkem úsměvné, že na stránkách Baniku se nadává jeste vic nez tady...
-
Marwik - 09.06.2026, úterý, 21:52
(2)
Nás neřeším, ale takto vyjebat s hráčema, zůstane tu po něm pachuť a ne úspěch.
-
DorianFCS - 09.06.2026, úterý, 21:46
(3)
Ja nevim co si o tom celem myslet. On sam potvrdil na konci dubna, ze dostal nabidku pokracovat ale sam to nechtel dal resit. Jeste prohlasil, ze stoji o dlouhodobou spolupraci. Posleze nechtel smlouvu na dva roky ale jen na rok. Clovek do toho nevidi, kdy mu byly odsouhlaseny vsechny jeho podminky a jestli to neslo udelat driv. Ve finale se mu ani nedivim, ze jde jinam za lepsim. Pusobit tady v techto podminkach, to je taky jista forma sebemrskacstvi. Jen je z toho takova pachut, ze nas budto tahal na varenou nudli a cekal jestli nedostane laso odjinud, nebo proste oportunisticky vyuzil prilezitost. Je to smutne kazdopadne, takovy konec.
-
karagavrylydys - 09.06.2026, úterý, 21:32
(3)
Hory, myslíš, že tenhle klid na práci je dostačující nebo bys ještě krapet přidal? 🙈
-
Rado - 09.06.2026, úterý, 21:25
(0)
Známý z Ostravy mně ještě teď telefonoval, jeho info už jsou stejné. Je nasraný kvůli Dvorníkovi, pokládá ho za progresivního trenéra. Zřejmě se to v managementu Baníku semlelo a tohle výsledek. Nicméně údajně Dvorník chtěl sestavit nový kádr v rozumných intencích, oni chtěli drahé posily a "lítali v povětří". Takže JD by s témto přístupem fakt zřejmě do Slovácka pasoval...
-
adolf - 09.06.2026, úterý, 21:22
(1)
Petr: na infotbalu psali tohle “ který se s vedením klubu nedohodl na podmínkách další spolupráce například ohledně realizačního týmu a rovněž se lišily představy o skládání kádru jeho (údajně v některých případech až moc nerealistické)” ale to je jedno, naše nesmrtelné vedení si zcela jistě poradí pokud jim necháme klid na práci
-
tvojemama - 09.06.2026, úterý, 21:21
(1)
Tak Skuhravý může hrát s Baníkem o top6. Určitě má lepší plat. Pro něj velká příležitost. To je těžké mu něco vyčítat. U nás hrozí zase boj o záchranu.
-
karagavrylydys - 09.06.2026, úterý, 21:21
(2)
Trenérské duo Stráník-Daníček, výkonný ředitel Heneš a nesmrtelný sportovní ředitel Šumulikoski budou očekávat pět, spíš kolem sedmi posil.
-
Mouses - 09.06.2026, úterý, 21:19
(0)
Tenhle výjeb jde ale z větší části za Romanem. Mlčeti zlato ..
-
petrFCS - 09.06.2026, úterý, 21:18
(0)
Realizačního týmu
-
adolf - 09.06.2026, úterý, 21:18
(0)
Píšou, že se Dvorník nedohodl s vedením na skladbě týmu, tak co by tady dělal :D
-
petrFCS - 09.06.2026, úterý, 21:16
(0)
Doufám ze reakce přijdou klidně na nějakém přípravném zápase cokoliv stačí blby banner na vedení
-
lupen - 09.06.2026, úterý, 21:11
(1)
Velice bych se divil kdyby klub vůbec nějak reagoval .. za mě je to konec, my jsme opravdu jen pro smích, tak hlavně nerýpat do majitelů a sportovního ředitele, ti co tento cirkus brání na soc. Sitich tak Slovácku škodí víc než si myslí, teď to bude chtít reakce od fans
-
adolf - 09.06.2026, úterý, 21:09
(0)
Mě by zajímalo, jak se na to teď dívá Zemek, dokud to vlastnil sám, tak to docela šlapalo, teď jsou do toho tři a klub je v naprostých sračkách..
-
celtic - 09.06.2026, úterý, 21:09
(0)
Skuhravý jako trenér špičkový,ale jako člověk neférový,,,není na něj spoleh,,,hráčům slíbí,že tady zůstane a za týden mizí do Ostravy,,,já vím že vedení stojí za hov....no,ale bez ohledu je to Skuhravého podpásovka vuči samotným hráčům i fanouškům....za mě velké zklamání jak se zachoval jako člověk....
-
lagic - 09.06.2026, úterý, 21:05
(0)
Vždyť s těmito majiteli a vedením je úplně jedno, kdo to trénuje. Kam to vede je snad jasné všem. Jen se bojím, abysme se zastavili aspoň ve druhé lize, aby to nedopadlo úplným koncem. Klub je bez peněz, bez pořádného zázemí, stadion města. Vždyť ten klub vlastně nic nemá. A postupně to přestane bavit i těch pár fanoušků, kteří zbydou. To je bohužel realita. Ať si to ti tři hochštapleři užijí.
-
spiky - 09.06.2026, úterý, 21:05
(0)
Sehnat trenéra sem bude to nejmenší, když už teď se ví že přijde 5 nebo spíš 7 posil! :D
-
Rado - 09.06.2026, úterý, 21:02
(0)
Na infotbal to taky potvrzují, takže předpokládám že vedení FCS bude reagovat. I tohle prostě může nastat a já už jsem ve své praxi musel řešit rychle i takové situace. Management Slovácka by měl okamřitě pana Dvorníka kontaktovat s konkrétní nabídkou. Lepšího těžko seženou !
-
Petros - 09.06.2026, úterý, 21:00
(0)
Kdyby vedení a majitelé nebyli volové okamžitě po baráži podepsali Skuhraveho na rok jak chtěl a nebylo co řešit...dali čas ostatním klubům a holt na Baníku zareagovali rychle.
-
petrFCS - 09.06.2026, úterý, 20:59
(0)
Klid na práci ? Doufám ze teď právě dostanou neklid na práci
-
adolf - 09.06.2026, úterý, 20:57
(0)
Tak co hory? Zase zalezeš na pár týdnům do jeskyně jako na podzim? :)))
-
Bonito33 - 09.06.2026, úterý, 20:57
(0)
Posledni at zhasne.
-
adolf - 09.06.2026, úterý, 20:56
(0)
Inu to, že je Skuhravý darebák jsem tady avizoval už dávno, ale trenér je to proste dobrý.. na jednu stranu s náma vyjebal, na druhou stranu on tady k tomu žádný vztah nemá a jasně řekl požadavky k majitelům, které očividně nebyly vyslyšeny.. takže se mi asi ani nedivím
-
Mouses - 09.06.2026, úterý, 20:50
(0)
Jojo, taky bych zkusil toho Dvorníka nakonec.
-
petrFCS - 09.06.2026, úterý, 20:49
(0)
Pokud je to pravda očekávám tvrdé protesty
-
Rado - 09.06.2026, úterý, 20:47
(0)
Teď jsem se díval na idnes a tam to potvrzují s tím, že Dvorník v Baníku končí. Tak myslím, že není na co čekat a rychle podepsat Dvorníka. Progresivní pracovitý borec s přehledem !
-
Palo - 09.06.2026, úterý, 20:43
(0)
Borci, ale on ještě nikde oficiálně nepodepsal, tak co blázníte?
-
spiky - 09.06.2026, úterý, 20:43
(1)
Tak bych řekl že dno právě našlo i sklep. Upřímně ale jestli někdo čekal pod třeba klaunama v nové sezóně něco jiného než jsme viděli doposud, byl hodně naivní. Skuhravý pouze uteče když může. Možná podpásovka, ale nemusíme si nalhávat že na tom vedení a směřování klubu nemá extrémní podíl :)
-
Marwik - 09.06.2026, úterý, 20:43
(0)
Svaťa na plac? No radši ne. To by v této fázi asi neklapalo. Risknout Vlastu?
-
Vosolys - 09.06.2026, úterý, 20:42
(-1)
Skuhravy s nama nevyjebal, ale kdyz ma nase vedeni na vse cas…Byl by blazen, kdyby to tu podepsal.
-
Rado - 09.06.2026, úterý, 20:41
(0)
Já jsem ještě služebně v Německu, nicméně se samo zajímám co je nového ohledně FC Slovácka. Protože mám bývalého kolegu z Ostravy a často probíráme fotbal, tak jsem mu hned volal. On ten veletoč ohledně RS ještě nevěděl, ale pokud je to pravda bere to jako podpásovku vedení Baníku vůči Dvorníkovi. S ním už zametli několikrát a tohle by už údajně nezkousl. Jsem zvědavý na další info. A na rozdíl od bloku pesimistů věřím, že i tohle Slovácko dá.
-
josmen - 09.06.2026, úterý, 20:41
(1)
Tak toto je nove dno. Na co ti klauni cekali, liga skoncila pred 10 dny, uz mel byt davno podepsany. Prodejte to, kurvite nam klub.
-
vedryl - 09.06.2026, úterý, 20:35
(1)
Skuhravý nakonec s námi hezky vyjebal...
-
derflik - 09.06.2026, úterý, 20:30
(0)
Dvorník je volný a bude mít motivaci.😀
-
huhu - 09.06.2026, úterý, 20:30
(3)
Pokud hracum Skuhravy rekl ze bude pokracovat, tak je to velka podpasovka bez ohledu na to, jak dlouho trvalo vyjednavani o smlouve, ocividne klub pristoupil na jeho pozadavek jednolete smlouvy a on s tim tak vyjebe
-
Ondra - 09.06.2026, úterý, 20:28
(0)
Honem všichni pro permanentky
-
Ondra - 09.06.2026, úterý, 20:26
(0)
Šumi má na všechno čas a pak to tak dopadá
-
Vosolys - 09.06.2026, úterý, 20:26
(0)
Toz vitaj druha ligo!
-
Mouses - 09.06.2026, úterý, 20:22
(0)
Už měl být dávno podepsaný, no nic, komedie pokračuje 🤣
-
Joža - 09.06.2026, úterý, 20:20
(0)
To chce jen klid na práci.
-
celtic - 09.06.2026, úterý, 20:19
(2)
smekám za to že především díky Skuhravému se Slovácko zachranilo,,,ale tím že pár dní před přípravou podepsal Baníku,mě uplně nasral.těžká podpísovka..je to velká škoda,tento trenér měl vizi a dokázal hráče namotivovat,,,.tak to budou mít ted napilno sehnat ted kvalitního trenéra,,,
-
silon - 09.06.2026, úterý, 20:14
(0)
A jé: tak omluva, žil jsem s tím, že podepsal tady.
-
silon - 09.06.2026, úterý, 20:13
(1)
A jé: To z toho opravdu neplyne. Ne že bych se zastával vedení, ani nevím kdo to je, ale Skuhravý už při příchodu říkal, že je zvyklý podepisovat smlouvu jen na rok. Takže se nestalo nic jiného, než že udělal, co v poslední době zřejmé dělá všude.
-
a jé - 09.06.2026, úterý, 20:10
(-1)
Z toho plyne , že požadavky, které měl nebyli vyslyšeny
-
Petros - 09.06.2026, úterý, 20:07
(0)
Hory nam vysvětlí, že za to nemůže otálení klubu a těch expertů ve vedení, ale že je to zrada Skuhravého a že mu nabízeli luxusní plat a dalších milion výmluv...
-
a jé - 09.06.2026, úterý, 20:00
(0)
Tak poteš, teď aspoň víme co se v klubu děje
-
a jé - 09.06.2026, úterý, 19:58
(0)
https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-chance-liga/476465/velky-obrat-skuhravy-mel-smlouvu-na-stole-ale-slovacko-odmitl-a-miri-do-baniku.html
-
Petros - 09.06.2026, úterý, 19:58
(0)
Skuhravý pujde do Baníku. Gane over
-
Ondra - 09.06.2026, úterý, 19:46
(0)
Talent Dukly do Zbrojovky, hráč z lavičky Dukly do Slovácka
-
lagic - 09.06.2026, úterý, 19:38
(0)
A ještě jsem zapomněl...daleko od Prahy, chceme hráče se vztahem ke klubu, nebudeme se pouštět do žádných závodů s jinými týmy atd atd
-
lagic - 09.06.2026, úterý, 19:36
(0)
Hory: jaké výsledky? Podepsaný ještě není a posila taky ne. Tak kde vidíš ty výsledky? Zatím jsou to jen kecy jako vždy. Výsledek bude, měli jsme trenéra i posily domluvené, ale zradili nás a nakonec podepsali jinde. Kolikrát jsme již takové směšné výmluvy slyšeli od Šumiho a dalších nazdárků.
-
Buriss - 09.06.2026, úterý, 19:30
(0)
to Hory: pleteš se kolego, tohle je konec. Game over
-
Hory - 09.06.2026, úterý, 19:20
(-1)
Dopoledne jsem to tu psal. Dejme vedení a majitelům klid na práci a výsledky se začínají dostavovat. A to je jen začátek.
-
Ondra - 09.06.2026, úterý, 18:48
(0)
To by si měl Košťuřík patentovat … “pět, spíš kolem sedmi” … to je na novinářskou cenu :)
-
karagavrylydys - 09.06.2026, úterý, 18:28
(0)
Mouses: Já jsem zvědav na těch "pět, spíš kolem sedmi posil".
-
Mouses - 09.06.2026, úterý, 17:52
(0)
Kara: tak snad se ledy hnou co nejdřív 👍
-
karagavrylydys - 09.06.2026, úterý, 17:06
(1)
https://infotbal.cz/skuhravy-bude-pokracovat-na-lavicce-slovacka-uz-se-mu-rysuje-prvni-posila/
-
Vosolys - 09.06.2026, úterý, 15:14
(0)
Taky se Hory těším na novou sezonu. Zatím to vypadá, že to dostat pravděpodobně bude naše poslední v první lize.
-
petrFCS - 09.06.2026, úterý, 13:34
(0)
Jaký furt doprdele klid? když dostanou v téhle fázi klid tak co si řeknou ? aaaa děláme vše dobře však na co jim budeme říkat co s klubem bude když očividně to děláme dobře a máme na to klid tohle už není normální
-
chalupář - 09.06.2026, úterý, 09:47
(7)
Hory klid na práci měli rok a dopadlo to baráží. Sorry ale já už čekat dál nebudu.
-
Hory - 09.06.2026, úterý, 09:40
(-7)
Rom.Zales - vedení a majitelé v tuto chvíli především potřebují klid na práci a určitě by nebylo vhodné je nějak v tom rozptylovat.
-
Rom.Zales - 09.06.2026, úterý, 09:14
(2)
Hory by vstup do kanclu nebo do vipky branil vlastnim telem, to nema cenu hosi
-
adolf - 09.06.2026, úterý, 08:28
(0)
PetrFCS: naprosto souhlasím, ale myslíš, že by se nás dokázalo sejít tolik, aby to vedení bralo nějak vážně?
-
petrFCS - 08.06.2026, pondělí, 22:32
(2)
Proč se nesejít u stadionu a nečekat na vedení na majitele na cokoliv až nám něco řeknou co se děje s klubem prostě vyvíjet nátlak
-
Joža - 08.06.2026, pondělí, 20:20
(7)
Že nikoho nepřivedeme jsem očekával.Maximalně nějaká hostovačka odpadlíků na rozehrání bude.Ale že stále není jistý trenér je ostuda.A proto že se tady sere na základní věci,tak séru i já na permici. Je už na čase dát majitelům jasný vzkaz ať stim začnou něco dělat.
-
Hory - 08.06.2026, pondělí, 20:03
(-4)
A to já jsem nečekal na nic a hned po záhájení předprodeje na novou sezonu, jsem si vyměnil moji stávající permanentku a už jsem natěšený na nový ročník.
-
eLucky - 08.06.2026, pondělí, 19:49
(1)
to a jé: Tak potom chápu, že nový majitel čeká až se hodnota klubu dostane eště níž - s aktuálním vedením to za chvilku dostane nový majitel za cenu ojeté felicie;)
-
a jé - 08.06.2026, pondělí, 19:42
(0)
Tak třeba se se vším čeká na nového majitele 😅😅😅😅
-
fandajakhrom - 08.06.2026, pondělí, 18:52
(1)
Je to tezko. Kdyz nevis a nemas absolutne zadne zkusenosti s rizenim FC, tak to nemuze vypadat jinak... amaterismus v profi lize
-
petrFCS - 08.06.2026, pondělí, 18:13
(0)
Připraví se Jirka Valenta, Kerbr , Diviš,Došek, Tomáš Rada, košut a je to
-
bouchni_me - 08.06.2026, pondělí, 17:58
(1)
Ať už konečne vylezou se zprávou, že místo Skuhravého bude trénovat Habanec.
-
petrFCS - 08.06.2026, pondělí, 17:56
(2)
Já jen doufám že od nové sezony proste B3 už nebude tak hodná k vedení atd
-
eLucky - 08.06.2026, pondělí, 17:42
(1)
to Ondra: Jak chceš zveřejňovat plán přípravy, když nemáš podepsaného hlavního trenéra?:D Toto vysoce profesionální vedení stále níže podlézá svou velmi nízkou úroveň, která absolutně neodpovídá profesionálnímu ligovému klubu. Tak hlavně, že mají klid na práci:)
-
Ondra - 08.06.2026, pondělí, 17:38
(0)
Ono by stačilo zveřejnit plán přípravy
-
Petros - 08.06.2026, pondělí, 17:25
(0)
Zoufale lákat lidi k nákupu permic to na ofiko kanálech klubu jde, ale informovat o odchodu hráče to ne, to je tajemství které si musíme najít jinde....
-
kecipep - 08.06.2026, pondělí, 15:12
(0)
https://infotbal.cz/zizkov-hlasi-prvni-letni-posilu-do-viktorie-prichazi-obrance-holasek-ze-slovacka/
-
adolf - 08.06.2026, pondělí, 14:04
(0)
Jak to vlastně bylo tuhle půlsezonu s Medvedem? Platili jsme ho my, nebo se vrátil do Maďarska už v zimě?
-
karagavrylydys - 08.06.2026, pondělí, 13:31
(0)
Kdo použitelný zůstal: Heča, Urban - Vaško, Stojčevski, Koscelník, Mulder - Havlík, Trávník, Juroška, Blahút, Tetour, Šviderský, Ndubuisi - Marinelli, Ceesay.
-
eLucky - 08.06.2026, pondělí, 13:01
(0)
to xxpaloxx: Jasně že máme, protože bereme prakticky cokoli co je volné někde a má to nějakou historii - Šviderský, Tetour - zároveň jsou to kusy po zranění, nebo dlouho nehráli... takže překvapivě jejich užitnost je stále stejně slabá. Za mě než tahat další podobné rádoby hvězdy, tak si vytáhněme rozehrané kluky z béčka, o kterých toho rozhodně víme daleko víc. Olayiwola jednoznačně táhne béčko a převyšuje výrazně úroveň MSFL, Hruška je velmi nadějný odchovanec. Oba by za mě měli dostat šanci se ukázat v přípravě v áčku.
-
xxpaloxx - 08.06.2026, pondělí, 12:09
(0)
Záložníku máme každý rok jak když nasere a stejně všichni stojí v konečné fázi za psí štěk.
-
Ondra - 08.06.2026, pondělí, 09:27
(0)
Slovenský a slovinský záložník.
-
a jé - 08.06.2026, pondělí, 09:26
(0)
Ondro jake a kde si četl nějaké jména?
-
a jé - 08.06.2026, pondělí, 09:25
(0)
Nechapu, stale řešíte trenéra, Skuhravý jasne řekl, že tu zůstane, ale musi videt směřování klubu, doplnění a omlazení. A pokud tohle nebude nepodepíše. Ja se nedivím, že to ted neni o trenérovi
-
Ondra - 08.06.2026, pondělí, 09:23
(0)
Už jsme těch bláznivých vyjádření od Skuhravého slyšeli mraky. Podle mně je trenér dávno domluvený a jsou to jen jeho výroky k mobilizaci vedení
-
lupen - 08.06.2026, pondělí, 09:18
(2)
Všechno záleží na tom jestli podepíšou trenéra, on by si měl vybírat hráče, ne že mu sem Šumi zas naháže hráče které trenér ani nepotřebuje. To že nejme schopni hráče přivést na to už jsem si nějak zvykl ale že nepodepíšeme trenéra který tu zachránil ligu to mě hlava nebere, jak už jste tu psali, měl být podepsaný do týdne po konci ligy.
-
Ondra - 08.06.2026, pondělí, 09:12
(0)
Jména, která zatím zazněla, jsou celkem zajímavá. Jen doufám, že se konečně podaří přivézt gólového hráče, kterého Slovácko od odchodu Jurečky nemělo. A hrát 4 roky bez útočníka je průšvih.
-
adolf - 08.06.2026, pondělí, 09:02
(0)
Jasně, v pátek Šumi oznámí, že dotáhl nějakého odpadlíka z Balkánu, který za rok zase zmizí.. ohraná písnička.. ale jo, říkejme tomu posílení kádru :))
-
Rom.Zales - 08.06.2026, pondělí, 08:51
(1)
Hory: a ví o tom ti hráči?
-
Petros - 08.06.2026, pondělí, 07:45
(1)
Ja k tomu doplním, že za mě měl být hned před nástupem na dovolenou prodloužený Ndefe a Blahy za chvíli taky bude moct jednat o přestupu jinam pokud nepodepíše prodloužení. Pak by mohlo vedení a 3 králové jednat o nových tvářích a přestupech.
-
celtic - 08.06.2026, pondělí, 07:26
(1)
hory : prvořadý základ úspěchu je mít podepsaného trenéra Skuhravého,který má vizi směřování mužstva a který si řekne,které hráče chce aby pokračovali ve Slovácku a které již nechce a pak o které hráče má zájem na trhu,,,bohužel ani tato základní podmínka nebyla bohužel splněna a je to již osmý den po odehrání posledního barážového zápasu a to je špatné,ten měl být podepsaný hned v pondělí aby se ledy hnuly,,,,
-
kecipep - 08.06.2026, pondělí, 07:24
(1)
Hory: To mi zní jako 4 posily do pátku :-)
-
huhu - 07.06.2026, neděle, 21:26
(0)
Hory: jakoze rozjednanemu prestupu rikas nejaka nabidka na hrace ktery je volny po konci smlouvy a ted ho premlouvame aby podepsal ve slovacku nez dostane nabidku ze zbrojovky nebo pardubic, protoze ani s temito tymy uz nemuzeme na trhu souperit
-
Hory - 07.06.2026, neděle, 19:48
(-2)
Aktuálné má klub rozjednaných 8 přestupů, tak uvidíme, jak to dopadne.
-
Pajos - 07.06.2026, neděle, 18:01
(0)
Měl trhlinu ve svalu, a tak kvůli tomu nehrál. Na přípravu tu bude.
-
karagavrylydys - 07.06.2026, neděle, 16:27
(0)
No nevím, jestli hráč, který se v zimě nechtěl do Slovácka vrátit z hostování v Artisu, bude to pravé ořechové.
-
Taano17 - 07.06.2026, neděle, 13:11
(0)
Ondra: psal jsem, že loni mi přišel jako super nákup 🤦♂
Tehdy hrál za Chrudim stabilně, že letos na jaře moc nehrál ještě neznamená, že je to špatný fotbalista, třeba neseděl trenérovi do herního stylu, co my víme. Jen si myslím, že by byla škoda nedat šanci klukovi v ideálním věku, kterého máme pod smlouvou a který v minulosti ukázal, že nějakou kvalitu má.
-
Ondra - 07.06.2026, neděle, 11:45
(1)
Jelikož si téměř nezahrál v Lišni, neřekl bych, že je super.
-
Taano17 - 07.06.2026, neděle, 11:39
(0)
Petros: to je zvláštní, nešířila se na konci zimního přestupáku informace, že je hotový jeho letní přestup do Sigmy? Mimochodem doufám, že dostane v nové sezoně konečně šanci Dan Kosek, neříkám že je to někdo kdo by nás měl úplně spasit, ale ten mi přišel loni jako super nákup pro klub jako je ten náš (vynikal ve druhé lize, ideální fotbalový věk). Fakt nerozumím tomu že mu bývalý kouč nedal vůbec šanci, myslím že pod Skuhravým (pokud teda zůstane) by mu náš herní styl mohl sedět.
-
Petros - 07.06.2026, neděle, 06:57
(0)
Sobíšek s Podaným spekulovali ve svém podkastu, že už je hotovo o přestupu Baráta do Jablonce.
-
adolf - 05.06.2026, pátek, 23:22
(1)
Hory, prosím, vytáhni hlavu z prdele.
-
Hory - 05.06.2026, pátek, 19:23
(-3)
Klub současně pokračuje v přípravách na novou sezonu, pracuje na doplnění hráčského kádru i na jednáních o prodloužení smluv se stávajícími členy týmu...já si myslím, že tato oficialní informace ze strany klubu musí zatím stačit a většinu fanoušků uspokojit.
-
fandajakhrom - 05.06.2026, pátek, 19:19
(0)
Poskytne pan Skopal, jakozto hlavni majitel, nejake vyjadreni? Zhodnoceni sezony, vize,.. mame uz podepsaneho trenera? Snazili jsme se vsichni klub v tezkych chvilich podporit, nyni si zaslouzime informace
-
huhu - 05.06.2026, pátek, 18:34
(0)
To je změna typu potřebujeme ušetřit na platu jednoho zbytečného manažera,kterého stejně nikdo neviděl,tak sloučíme funkce
-
fandajakhrom - 05.06.2026, pátek, 18:09
(0)
Zmena ve vedeni FCS, kterou asi nema smysl komentovat. Ty lidi bohuzel nikdo z nas nezna 😋
-
Ondra - 05.06.2026, pátek, 13:14
(2)
Nerozumím, na co pořád čekáte! Po náročné sezóně je třeba si pořádně odpočinout. Takový Šumi začne pracovat nejdřív v září.
-
Petros - 05.06.2026, pátek, 11:20
(0)
Jinak mladý Palinek má nově trenérskou licenci pro a skončil jako videoanalytik ve Zbrojovce s tím, že se chce dát na trenéřinu... :)
-
Petros - 05.06.2026, pátek, 11:18
(0)
On nás už ale klub zlehounka na to připravuje. Teď ofiko hledaj trenéry pro U12 až U19, příští týden oznámí že hledaj i trenéra k Áčku :)))
-
eLucky - 05.06.2026, pátek, 11:11
(0)
to tvojemama: Jak sem psal... pokud k tomu dojde, začíná se to velmi nápadně podobat scénáři ze sestupové sezóny...
-
tvojemama - 05.06.2026, pátek, 11:05
(0)
Elucky- To je jasné no. Jen pokud Skuhravý nepodepíše tak je to jasná zpráva
-
eLucky - 05.06.2026, pátek, 11:01
(0)
xxpaloxx: tak já bych to hlavně nechal na tom, ať si to trenér případně vyjasní s majiteli, managementem - co jako čekáš, že budou majitele vytrubovat něco do novin? To si jako na Slovácku týden? Tady klub nepředává informace o dobrých, špatných... prostě vůbec žádných zprávách... což je sice úplně špatně, ale tak to prostě je... komunikace klubu jak z učebnice jak to nedělat;)
-
tvojemama - 05.06.2026, pátek, 10:56
(3)
Hory- Zajdi si pro jistotu na vyšetření. Minulou sezónu jsme se sotva vyhnuli baráži. Teď jsme to zvládli. A co se děje? Skuhravý podepsaný není. To je ostuda. A palo to píše dobře. Co tu chceš jako obhajovat?
-
xxpaloxx - 05.06.2026, pátek, 10:50
(0)
rozloučit
-
xxpaloxx - 05.06.2026, pátek, 10:49
(4)
Ale trenér jasně řekl, že pokud majitelé jasně neřeknou , jaké mají plány, nepodepíše. Klub jasně inzeruje, že ho to nezajímá a tak si myslím, že se s trenérem můžeme rozloušit. S tím co ukázal nebude mít o nabídky nouzi. Teď se jen neukvapit s koupi permanentek.
-
Vosolys - 05.06.2026, pátek, 10:39
(2)
Hory: Já se vedení taky dlouho zastával..ale tím jak klesáme rok od roku níž a níž, tak už jsem z těch prohlášení, jak máme v hledáčku stovky hráčů a že budou posily do pátku, unavený. Proto už raději ani nevolám po nějakých rozhovorech a prohlášení, ale rád bych viděl činy. a tím prvním by mělo být oznámení podepsání trenéra.
-
Rom.Zales - 05.06.2026, pátek, 10:10
(0)
Kdyz nechapes pointu tak je to asi jedno covece :)
-
Hory - 05.06.2026, pátek, 09:50
(-1)
Kluci, tak se domluvte. Když klub nikoho nepřivede, je neschopný. Když se objeví informace, že o někoho jedná, tak jsem zase placený vedením. Já už se v tom začínám ztrácet.
Já se vedení nezastávám. Jen mě fascinuje, že někteří mají hotový rozsudek dřív, než vůbec začne sezóna. Kdyby klub přivedl Messiho, tak se tu za hodinu řeší, proč nepřišel o dva roky dřív. 😀
-
Rom.Zales - 05.06.2026, pátek, 09:33
(2)
Hory koho z nich fajáš :)
-
adolf - 05.06.2026, pátek, 09:23
(3)
Hory: sorry ale to tvoje podlézání a zastávání se vedení, i když všichni víme, že ten klub prostě zdravý není, je už fakt k smíchu..
-
Vosolys - 05.06.2026, pátek, 08:32
(4)
Tezko rict Hory, kdyz se nic od klubu nedozvime. Ale fakta jsou, ze jsme zatim nikoho oficialne nepredstavily a nepodepsali trenera.
-
Hory - 05.06.2026, pátek, 07:35
(-6)
kecipep - to jsi neměl. Vždyť klub a vedení nic nedělá, na vše kašlou, vše je jim jedno a teď toto, Ty do toho svým odkazem hodíš vidle.
-
kecipep - 04.06.2026, čtvrtek, 23:01
(1)
https://infotbal.cz/slovacko-lovi-na-trhu-s-volnymi-hraci-nabidku-kontraktu-obdrzel-kridelnik-ivansek-ve-hre-jsou-i-dalsi-kluby/
-
a jé - 04.06.2026, čtvrtek, 22:32
(0)
Tak Zlín už tří posily, co na to říct
-
xxpaloxx - 04.06.2026, čtvrtek, 09:50
(7)
Klub začíná 8.6. prodej permanentek.Zatím nespěchejte a počkejte , co chtějí majitelé fanouškům v příštím roce nabídnout. Nebojte, permanentky nebudou vyprodány a vy budete mít jistotu, že si nekoupíte permice týmu, který nemá ani na udržení v lize.
-
Ondra - 04.06.2026, čtvrtek, 09:16
(0)
Ve zlatých dobách prodejů hráčů nemá Slovácko co nabídnout. Baník koupí za pár šestek Prekopa z Bohemky a následně jeho prodejem do Slávie vydělá v celkové sumě třeba 200 mega. Když bereme hráče tipu Marineli, Mulder, Šviderský, nikdy takový obchod neuděláme. Pak nám odchází většinou hráči po konci smlouvy. Kdo si nenechá zahrát, nemůže si zatančit.
-
petrFCS - 03.06.2026, středa, 21:22
(0)
Majitelé hrobaři Slovácka
-
Marwik - 03.06.2026, středa, 20:12
(0)
Vosolys: Tak trojku musíme hledat jinde.
-
Vosolys - 03.06.2026, středa, 19:13
(0)
Tak Šípoš podepsal v Žilině.
-
lupen - 03.06.2026, středa, 15:34
(4)
Kéž by to lidi bojkotovali do doby než se začne něco dít
-
lupen - 03.06.2026, středa, 15:33
(0)
Já si hlavně prostě myslím že není dobré místo první posily nebo podpisu trenéra kterému to tu není u prdele dát jako první příspěvek po záchraně prodej permanentek na příští sezonu 🤣
-
Ondra - 03.06.2026, středa, 15:25
(3)
Samozřejmě, že někomu může přijít permice drahá, je to vždy úhel pohledu. Já se na to dívám z marketingového pohledu, který je (jak všichni víme) na Slovácku hluboko pod bodem mrazu. Způsob komunikace klubu jde proti fanouškům. Zachráníme se a klub hned za dva dny vydá zprávu, že jsou v prodeji permice na novou sezónu. Je pro kompetentní osoby takový problém vydat nejprve zprávu, která zhodnotí sezónu, ukáže plány na přípravu, případně nechá nahlédnout pod pokličku ... co se chystá, kdo skončí apod. Hned tam mrsknout zprávu, která nutí fanoušky platit? Stejně tak i ctrl+c/ctrl+v textu ohledně prodeje je tristní záležitost. Tady má někdo permici 30 let a každý rok se dozvídá stejné benefity. Přemýšlí někdo nad strategií? A pokud na to nestačí kompetentní osoba, je problém se zeptat AI modelu? Opět jasný signál k fanouškům. Váží si mně klub, který podporuji již několik desetiletí? Nebo jsem mu u zadní části těla? Nechci po vedení, aby objevilo Ameriku, stačilo by přemýšlet ...
-
hrdla - 03.06.2026, středa, 15:19
(0)
A budeme tomu my jako fanoušci přihlížet? Pro koho budou "majitelé" profesionální fotbal dělat, když ne pro diváky? Pro to aby shrábli podporu od LFA a to málo za marketingové plnění od jiných partnerů, než těch ve kterých mají vlastnické podíly?
Nevěřím tomu, že toto je udržitelný způsob podnikání i pro tyto "devadesátkové" pohroby podnikatelů.
-
Nike - FCS - 03.06.2026, středa, 15:14
(0)
Majitelé až se seberou a už tohoto trapasu nechají.... ať nabídnou klub k prodeji, prosím... věřím, že by si někdo našel, kdo chce do prvoligového klubu pustit peníze a chce něco budovat, má nějaké cíle.... vždyť být v první lize už není hned být jenom v mínusu, ale když dobře hospodaříš, občas dobře někoho prodáš, nelze být ztrátový, ale potřebuješ to umět... naši majitelé to ale očividně neumí, protože ani nekoupí nikoho pomalu.... Toto už zavání velkým problémem... zachránili jsme se super, ale teď se musí konat, aby se to neopakovalo... kdy jindy?
-
Hory - 03.06.2026, středa, 15:02
(0)
Adolf - a v čem, nebo jak jsou předražené? Pokud se dívám konkrétně na tu moji stejná cena letos jako vloni a tu už mi ani vloni nepřišla drahá.
-
adolf - 03.06.2026, středa, 13:57
(1)
Tak klub zřejmě chce vydělat na posily prodejem předražených permanentek s absolutně NULOVOU přidanou hodnotou…
-
eLucky - 03.06.2026, středa, 12:45
(2)
Pokud odejde Shuhravý, tak to bude další hřebíček do rakve... není to žádný zázračný trenér sice, ale tlačí klub dopředu a velmi správně spojuje prodloužení smlouvy s tím, aby klub začal celkově fungovat - pokud teda přesto bude odejít, je to celkem jasné znamení, že to ide do prdele... né že by jich z klubu už teď nešlo dost... jenom připomínám, že je to velmi blízké poslední sezóně pod Řezníkem, kdy v přestávce byl odejít podobně Levý právě taky z toho důvodu, že nehodlal asistovat u rozebírání klubu.
-
karagavrylydys - 03.06.2026, středa, 12:41
(0)
a jé: trenér by byl a 17 hráčů taky máme.
-
a jé - 03.06.2026, středa, 11:55
(1)
Ted dostal licenci Stráník, tak trenér by byl
-
a jé - 03.06.2026, středa, 11:53
(0)
Ano, ale počítal jsem odečet bodu Karviné 😀
-
Taano17 - 03.06.2026, středa, 11:26
(1)
a jé: baráže? To by v naší situaci byl ještě úspěch, pokud neudržíme trenéra Skuhravého a nedoplníme kádr, tak se můžeme reálně bát přímého sestupu..
-
a jé - 03.06.2026, středa, 11:15
(1)
Posily jsou závislé na penězích, trenér na směru kam by se měl klub vydat. Bohužel ani jedno neni. Jediná věc, která může klub zachránit od baráže je prodej. Takže doufám 🙏
-
lupen - 03.06.2026, středa, 10:54
(0)
Ondra - v posledních letech nebyla ta situace tak kritická jako teď, takže ano posily by měly začít přicházet okamžitě, tak jako nová smlouva trenérovi
-
lupen - 03.06.2026, středa, 10:53
(1)
chalupář - mám strach, že po začátku ligy už bude pozdě, pokud Skuhravý fakt odejde tak je konec, bohužel mám takového tucha, že majitele to řešit opět nebudou
-
chalupář - 03.06.2026, středa, 10:07
(3)
Přátelé, vyzývám jádro a vůdčí osobnosti fanouškovské základny FCS k činnosti, situace je skutečně kritická. Klub je bez peněz, momentálně s tímto přístupem není naděje na udržení trenéra, hráči udrželi ligu a klub nepošle ani výplatu, amaterismus nejvyššího kalibru. Je potřeba jednat, otevřít diskuzi s majiteli/vedením a pokud do začátku sezony neuvidíme aktivitu, řádně neposílíme a nedejbože necháme utéct trenéra, je čas otevřít válku. Onen vyžadovaný prostor a klid na práci už měli a dopadlo to baráží. Prosím, nenechme si vzít Slovácko.
-
adolf - 03.06.2026, středa, 09:52
(0)
Impuls ke změně? Vždyť je všechno v naprostém pořádku :)
-
Vosolys - 03.06.2026, středa, 09:47
(1)
Ondra: Tak zachraňujeme se čím dál později, tak už by nějaký impuls ke změně byl fajn...
-
Vosolys - 03.06.2026, středa, 09:45
(0)
egi: O tom psali, že má jít do Opavy.
-
egi - 03.06.2026, středa, 09:43
(0)
Vosolys: Tak jenom aby nedošel Habanec, nejak to drhne mezi vedením a Skuhravím.
-
Ondra - 03.06.2026, středa, 09:39
(0)
Je to velké překvapení. V minulých letech jsme představovali minimálně 3 posily hned po posledním zápase :))))))
-
Vosolys - 03.06.2026, středa, 09:24
(0)
Tak zatimco ostatní tymy uz predstavuji posily, my jeste nemame ani trenera…
-
Mouses - 01.06.2026, pondělí, 21:42
(1)
tomrs: Druhá polská určitě není adresa, kde by se Ouanda nějak rozvíjel.
-
tomrs - 01.06.2026, pondělí, 21:18
(0)
Noo, že by Ouanda do Polska? https://www.efotbal.cz/article/fotbal-chance-liga-senzacni-novinka-slavia-chce-spolupracovat-s-klubem-ktery-dostal-padaka-trenovat-ma-jarolim-82ec984b-6aa1-42ee-a9dc-7bdf20ec5cf1?fbclid=IwY2xjawSKubxleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFsT0FtQmhUVWQzUEVaS0hMc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHvuDq4TS7jvQXkfQ--4FKNz70Kfa0okILE0E4Q-zhb81fTU4dhAz3sSmS6a8_aem_-6hTZuTX5xiM5C7ig8LEQw
-
tvojemama - 01.06.2026, pondělí, 21:13
(0)
Baráž a loučení s Vlastou top. Jen teď má človek zase strach co bude. I proto bych se té spolupráce ze Slavii nebránil. Co nám zbývá. Náš skauting je nic moc. Z Kanii si každý dělá prdel ale oni reálně toho Mahmiče s Nguassanem můžou prodat za 300M celkově.
-
Rom.Zales - 01.06.2026, pondělí, 14:46
(0)
zkus to ještě jednou a česky prosím
-
a jé - 01.06.2026, pondělí, 14:12
(0)
Prachy udělají hodně, ale něco tam stejně může vrzat.
-
huhu - 01.06.2026, pondělí, 13:00
(3)
adolf: velmi pravděpodobně se stresovat uplně stejně budeme, ve výsledku vždycky musí být někdo v té spodní skupině o záchranu (a koho bysme tam měli podle tebe dostat pod sebe? ) práci můžou dělat jakou chtějí ,ale bez peněz to bude velice těžké. V konkurenci zbrojovky, pardubic, olmíku a jejich možností bude znovu velmi těžké vyhnout se skupině o záchranu bez ohledu na to, kolik vedení udělá práce. Bez změny majitelů se nedá nic jiného dělat.
-
celtic - 01.06.2026, pondělí, 12:42
(0)
mužstvo se doplní o hráče z béčka Okoromiho,Ceesaye,Olaiywolu etc. a pojede se dál,,,,říkám to v nadsázce ale tak trochu se obávám aby se to nenaplnilo,,,přál bych si aby tu někdo znalý uvnitř klubu napsal něco pozitivního (podpis Skuhravého,podepsání klíčových hráčů kterým končí smlouva respektive hostováni (Ouanda),,,a příchod vytipovaných posil)...zatím tu jen slyším jen negativa a katastrofické scenáře,,,ale ono se není ani čemu divit,,,předloni 13 místo,letos 14 a baráž ,,,finanční situace nerůžová,,,,nezbývá než doufat,že se nebude opakovat letošní sezona
-
adolf - 01.06.2026, pondělí, 12:38
(1)
Rom.zales: tady někdo ještě slaví záchranu :D ale s tím přehlížením přešlapů toho darebáka souhlasím, jak psal Hory, stačí se podívat s kým se bratříčkuje… smutná reklama klubu
-
Rom.Zales - 01.06.2026, pondělí, 12:32
(0)
Tak snad Buroň Burákovič Burini nasype do klubu vic nez do svych podvodu. Je roztomile, jak se tady prehlizi, ikdyz to muze primo dopadnout na klub. Ale je to jak se zachranou, nic se nedeje, karavana jede dal, tady jsme na ty okolnosti bokem slepí, ale to cloveka vzdycky dozene.
-
adolf - 01.06.2026, pondělí, 12:27
(0)
Záchrana je super, ale bylo by potřeba aby vedení začlo dělat svou práci, ať se nemusíme příští sezonu stresovat úplně stejně.. sám Skuhravý řekl, že chce vidět z klubu ambice, bojím se aby nebyl jediný.. ještě k organizačním věcem.. Neměla nám po téhle sezoně končit smlouva s pumou a přijít nějaká modernizace? Mam dojem že to tehdy říkal Pojezný. A bude ta slibovaná aplikace?
-
vajdik - 01.06.2026, pondělí, 11:36
(0)
Hory, já budu rád, když v našich těžkých finančních podmínkách se naváže spolupráce se Slavii, a dojdou třeba od ní, tři hráči - což bude představovat minimálně kvalitu a budu doufat ze Ouanda bude tady pokračovat, bez něj bychom třeba do té baráže ani nešli... Aktuálně si musíme pomáhat různýma hostovačkama, a ze Slavie rozhodně lepší, než brát jiné...
-
Hory - 01.06.2026, pondělí, 11:11
(0)
Můj subjektivní názor je ten, že by klub na to neměl přistupovat. Určitě bude mít ve smlouvě kolik zápasů musí odchytat,tzn. z Heče se udělá dvojka a co za rok? Domčak bude pryč a Heču v jeho 36 budeme rozehrávat?
-
kecipep - 01.06.2026, pondělí, 09:59
(1)
Chudák Heča
-
Mouses - 01.06.2026, pondělí, 09:52
(1)
Já bych spíš uvítal ještě rok Ouandy
-
Hory - 01.06.2026, pondělí, 09:35
(0)
Podle zákulisních informací nabídla Slavia na roční hostování Slovácku její novou posilu ukrajinského brankáře Nazara Domčaka . Je to model ktrý si už vyzkoušela s Ouandou.
-
kecipep - 01.06.2026, pondělí, 09:20
(0)
Chalupář: s tím asi každý souhlasí, ale když je jeden z tria trestně stíhán, je situace o to horší
-
Vosolys - 01.06.2026, pondělí, 09:20
(0)
Vedeni cekame!
-
chalupář - 01.06.2026, pondělí, 09:18
(0)
Já zopakuju, co jsem tady psal minulý týden. Teď je potřeba nasadit režim "Vedení, budíček!!!" a neusnout s pocitem úspěchu ze zachráněné ligy.
Ovšem jak toto dát najevo v průběhu letní přestávky, nevím.
-
hrdla - 31.05.2026, neděle, 21:20
(0)
Rozhodně nesmí zapadnout slova trenéra Skuhravého z pozápasového rozhovoru pro Oneplay a z TK. Prodloužení smlouvy není skrze jeho podmínky na pořadu dne a mezi řádky poukazuje na situaci v klubu, na kterou má velice zdravý názor. A to zejména na fungování sportovního úseku profesionálního fotbalového klubu. Po Svědíkově odchodu je Skuhravý takový dar z nebes, kdy nám zachránil sezónu a setrvání v lize pro další rok, mimojiné i opět zvýšený finanční příspěvek od LFA do již tak děravého rozpočtu. Byl bych moc rád pokud by Skuhravý pokračoval, protože pokud ne, kurz na náš sestup bude na začátku příští sezony nejnižší. Udělejme vše pro to, aby zůstal.
-
Marwik - 31.05.2026, neděle, 21:02
(0)
Proč to sem zase dáváš?
-
Witeek - 31.05.2026, neděle, 20:58
(0)
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-kauzy-zavodnici-rally-priznali-obri-podvody-usvedcuji-tim-sefa-hazardni-firmy-307213?fbclid=IwVERDUASJY_NleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwcF9pZAwzNTA2ODU1MzE3MjgAAR6aqU2VZUy_Sa9BJoMS9G5mgtpl43k2OHvG0jm89PrUnS8BdSEsLRtOvpffzA_aem_ZIEFRJ_Z22MQwWh-0vBTmg a toto je zase co sakra?! 😐
-
Witeek - 31.05.2026, neděle, 20:25
(0)
Valheru: a víme proč? Protože mě tohle docela dost sere, borec nám kryl celou kariéru záda a my mu nepodekujem?!
-
Valheru - 31.05.2026, neděle, 19:45
(0)
Jediná kaňka dneška byla, že se na plac nemohl dostat Fryšty.
-
Petros - 31.05.2026, neděle, 19:21
(0)
Dnes nádhera. Kdo snad nemohl být na stadionu, tu rozlučka s naší legendou:
https://youtu.be/dCWVwvP1dfU?is=_k3ssaljUFRmL7mi
-
Marwik - 31.05.2026, neděle, 18:28
(0)
Kdo hrál fotbal, stane se, že bolest té dal nepustí. Miluješ to, ale nejde dál. U Vlasty to nebylo okamzite rozhodnutí, bojoval s tím jako lev dlouho, za to mu patří obrovský dík!
-
fandajakhrom - 31.05.2026, neděle, 16:41
(0)
A kez by chodilo vzdy tolik divaku. Bylo to ohromne a brnaci jen koukali 🥳
-
fandajakhrom - 31.05.2026, neděle, 16:39
(0)
Bylo to krasne, dekuji. A rozlouceni s Vlastou bylo velmi dustojne!! Diky za vse legendo
-
champyon - 31.05.2026, neděle, 16:36
(0)
Díky borci za záchranu v lize, když bylo potřeba, tak jste zahráli perfektně. Celý zápas kotel fanatismus a pěkně se přidal celý stadion. Ještě jednou, díky všem 👍
-
Hory - 31.05.2026, neděle, 16:12
(0)
Chci poděkovat kotli za to co předvedl po zápase. Paráda, to mělo úroveň a bylo to víc než důstojné.
-
a jé - 31.05.2026, neděle, 16:10
(0)
Super , chvili jsem jen ziral vůbec sem začátku nechtel věřit do 30 min to mohlo byt 5-0
-
kecipep - 31.05.2026, neděle, 15:25
(0)
Skuhravý zůstává, Daníček v jeho realizáku, základní kameny pro příští sezóny bychom měli!
-
tvojemama - 31.05.2026, neděle, 14:25
(0)
A poločas 3:0 super. Teď jen udržet trenéra, solidně posílit a příští sezóna v klidu 10-11místo.
-
tvojemama - 31.05.2026, neděle, 14:24
(0)
Já nikdy nezapomenu na ten rozhovor co dělal 1-2roky zpátky. Jak měl problém s achilovkou a hrál i přes šílenou bolest. Chci aby liga byla víc technická a zábavná ale Vlasta je určitě jeden z mých oblíbených hráčů.
-
barnabas.666 - 31.05.2026, neděle, 12:39
(0)
Letos mu bude teprve 35 let. Dík za všechno, Vlasto.
-
Skein - 31.05.2026, neděle, 11:57
(0)
dnes rozlučka s dvěma hráči a potvrdit účast v lize!!!
-
eLucky - 30.05.2026, sobota, 02:30
(2)
Tady je fakt veeelmi archivní článek z úplných začátků Vlasty v áčku: https://www.fcslovacko.com/clanek/dorostenci-v-prvnim-tymu-trio-dorostencu-slovacka-bojuje-o-sanci-hrat-prvni-ligu/3840.html
-
Moby-Dick - 29.05.2026, pátek, 13:51
(3)
Vlasto, díky za všechno. Pamatuju si jak jsme na Tebe a ostatní chodili do Kunovic. Už tehdy bylo jasné, že dýcháš pro náš klub a neodflákneš žádný zápas. Přeju hodně úspěchů v dalším životě.
Jsi legenda.
| Další články: |
| 01.06.2026, pondělí, 19:15 - Skuhravý přišel do kotle. Zůstane? S klubem jedná o smlouvě, chce vidět ambice |
| 01.06.2026, pondělí, 19:00 - Záchranu přinesla exhibice! Slovácko zničilo Artis 3:0, aplaus nejen pro Daníčka |
| 31.05.2026, neděle, 10:32 - Poslední zápas ligy. Artis se na Slovácku pokusí o zázrak |
| 31.05.2026, neděle, 10:26 - Baráž o ligu: Slovácko má luxusní náskok, loučení Daníčka, Artis věří v zázrak |
| 28.05.2026, čtvrtek, 19:40 - Nestíhali jsme, přiznal kouč Artisu. Odveta baráže se zdá být formalitou |
|