*
DNES
Rozhovory | Slovácko - Slavia
17.03.2024
Milan Heča a jeho hodnocení utkání v Teplicích
17.03.2024
Z PLOCHY | Jan Kalabiška po zápase v Teplicích
16.03.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Teplicích
14.03.2024
Rozhovory | Teplice - Slovácko
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 978 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku
06.11.2023
Fanoušci v zápase proti Hradcu

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

13.04.2024 od 15:00

Městský stadion MB

Přihlášeno
18
fanoušků

Slovácko míří do Teplic. I se svým historicky prvním reprezentantem

12.09.2020, sobota, 14:00
clanek_znak_slovacko_velky.gif

I s čerstvým českým reprezentantem Markem Havlíkem se v sobotu fotbalisté Slovácka představí v ligovém utkání v Teplicích. Havlíkovo angažmá v narychlo poskládaném národním týmu pro pondělní utkání se Skotskem (1:2) bylo tak rychlé, že z tréninků ve Slovácku vypadl na jediný den.

Z utkání Ligy národů v Olomouci odehrál 80 minut a málem se postaral o vyrovnání, z přímého kopu ale trefil tyč. Coby historicky první hráč Slovácka v reprezentaci udělal klubu dobrou reklamu.

„Všichni víme, v jaké bylo situaci, tak je potřeba tak brát,“ nechce Havlíkovo angažmá v českém výběru složeném z ligových hráčů přeceňovat trenér Slovácka Martin Svědík.

„Ale rozhodně je třeba ocenit, jak utkání zvládl. Mezinárodní reprezentační fotbal pro něj sice není neznámý, za jedenadvacítku hrál i na mistrovství Evropy, ale už je to přece jen pár let. Věděl jsem, že kondičně a takticky na to připravený je. V některých momentech v první půli to od něj byl výkon na jistotu, to mohl být odvážnější, což ale souvisí i se situací, za které se utkání hrálo. Ale třeba přihrávkou do gólové pozice na Peška nebo přímým kopem ukázal svou kvalitu.“

Hráči Slovácka reprezentační pauzu, která přišla už po dvou kolech, využili k intenzivnějším tréninkům, modelovému utkání mezi sebou a snažili se i doléčit šrámy po domácí remíze 1:1 s Jabloncem. Utkání nedohrál kapitán Vlastimil Daníček, který je podle kouče Svědíka v pořádku, naopak krajní bek Josef Divíšek ještě ne.

Jméno Heslo
text
  • Greif - 21.09.2020, pondělí, 16:04
    (0)

    Babu to by byl masakr tři domácí zápasy po sobě ideál 7-9 b a ...

  • riedlss - 21.09.2020, pondělí, 13:35
    (0)

    Ondra: chápu a dle mě jde o obecný problém lidí. To nejsou jenom fanoušci. No a pak, neviděl jsem nějaký průser skrze fotbaly, že by se po nějakých zápasech hlásilo x nakažených fans...a s Prymoulou v čele nečekejme pohádku.

  • Babu - 21.09.2020, pondělí, 13:22
    (0)

    hešpy: snaha bude odehrát to v repre pauze 10. října si myslím. Což by bylo týden po našem domácím zápase s Pardubicemi, to by nemusel být špatný timing. Akorát možná už bez diváků, kdo ví.

  • Ondra - 21.09.2020, pondělí, 13:17
    (0)

    Nemusím řešit, proč to je a proč to není nebo kdo z to může. Jen si myslím, že pokud se fanoušci budou na stadionech chovat tak, jako doposud, tak se tam brzy nedostanou.

  • riedlss - 21.09.2020, pondělí, 12:48
    (0)

    Ondra: a to za to jako můžou fanoušci nebo co? :D nebyli ti nakažení hráči Příbrami?!

  • Skein - 21.09.2020, pondělí, 12:38
    (0)

    to hešpy: https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/ligova-fotbalova-asociace-divaci-covid-koronavirus-stadiony.A200921_094535_fotbal_jic tak uvidíme..co na to nový.....

  • Skein - 21.09.2020, pondělí, 12:35
    (0)

    z jednoho článku: Hůř už víkend, před kterým se v Králově Poli nevědělo jistě ani to, zda se kvůli pozitivním testům na covid-19 ve Zbrojovce vůbec bude hrát, ani skončit nemohl. Se čtrnácti absencemi (zranění, onemocnění a jeden karetní trest) se domácí rvali víc než se soupeřem, který Zbrojovku zkušeně přehrál v poslední půlhodině, kdy už brněnským hráčům docházely síly a z lavičky bylo možné poslat do hry jen nezkušené bažanty. A Příbram nemohla hrát? kde to jsme...

  • hešpy - 21.09.2020, pondělí, 11:34
    (0)

    Nemůžeme to chvíli vydržet? Ach jo a co takhle si uvědomit, že korona už nezmizí, to už nikdy nepůjdeme normálně na fotbal nebo do kina?

  • Ondra - 21.09.2020, pondělí, 11:27
    (0)

    Nejhorší je to, že reálně hrozí dohrávka s Příbramí bez diváků. Nerozumím nezodpovědnosti fotbalových fanoušků. Když vidím zápasy, kde se na tribunách mačká na sobě hromada lidí, slaví, pijí pivo apod. Nemůžeme to chvíli vydržet a udržovat rozestupy? Díky tomuto chování se za chvíli na fotbal nepodíváme vůbec.

  • hešpy - 21.09.2020, pondělí, 11:23
    (0)

    Mě by spíš zajímalo, kdy se odehraje ten zápas s žebrákama z Příbrami. Každopádně tahle pauza může akorát tak uškodit, forma dobrá, po zápase s Příbramí se mohli zase vyšvihnout a místo toho teď pojedou na Slavku, kde se asi s body počítat nedá.

  • riedlss - 21.09.2020, pondělí, 10:40
    (0)

    Vzpomenete si jak a v jaké situaci vždycky potřeboval lid nebo nás fanoušky Slovácka. A kdy se něco dotáhlo do zdárného konce?? Jsem vděčný za peníze Valentů, ale Ivo je čistý byznysmen a do táty má hodně daleko. To byl aspoň člověk! Hejtovat jej nebudu, ale podporovat už tuplem ne. Na to kak jsem se jej a hazardu spojeným s ním zastával tak jsem po letech taky rychle obrátil. Jinak si vsimam, ze po teplicích se tu resili akorát sračky...

  • lagic - 21.09.2020, pondělí, 10:34
    (0)

    Nekřivdíte, napsal jste to ještě mírně. Dobrovolně do ničeho peníze nedá, pokud nemusí (viz. nařízení státu)nebo na tom nevydělá. Ta jeho PR lidumila včetně FB a jiných sítí, kde za něj většinu příspěvků píší jeho poskoci je na zvracení. Stačí si vzpomenout, jak byl Synot v utajeném šéfovi. On sám tam poslal svého podřízeného, protože by se sám znemožnil a první , na co se potom ptal bylo kolik je rozdaných výpovědí. Kdo pod ním někdy dělal, tak mi dá za pravdu, že bere své zaměstnance pouze jako kus hadru.

  • kecipep - 21.09.2020, pondělí, 10:31
    (0)

    Babu: Amen. Podporou Sparty a Jablek u mě skončil. A šlo tam úplně o jiné sumy než co teď "přispívá" Slovácku. Ještě je to takový hňup, že tyhle akce dělá vždy jen před volbami, snad mu na to nikdo neskočí.

  • Valheru - 21.09.2020, pondělí, 10:23
    (0)

    Souhlasím s Babu. Ivo Valenta je obchodník, politik a kalkuluje. Vždy to dělal a dělat bude, stejně jako většina takových. Věci dělá ne pro radost, ale pro prospěch. Dělá vždy to, co mu něco přinese nebo to, co dělat musí. Je fajn, že alespoň myslí regionálně a většinu rozdává na Slovácku, ale i tak je to zase spíše kvůli udržení svého jména a vlivu, než proto, že by Slovácko tak strašně miloval. Třeba mu křivdím, ale ...

  • Pan Puk - 21.09.2020, pondělí, 10:08
    (0)

    Babu> Širůch, jako skoro všechno co v UH měl, už Synot prodal. Teď se platí za Širůch Starému Městu. Jinak Souhlas. Poslední habaďůra byla s tím memorandem o pomoci které Ivoš podepsal se Zemkem. Nedodržel ani ten dohodnutý tříletý termín

  • Babu - 21.09.2020, pondělí, 09:51
    (0)

    Samozřejmě že není Ivošovou povinností do Slovácka investovat, ale pokud dává každý rok čím dál míň, nechává si platit za pronájem Širůchu, vybere si 90 % podpory na marketingových aktivitách na oplátku, tak je to jen byznys, tak ať ze sebe nedělá mecenáše a netváří se, že to tu on drží nad vodou a uchovává otcův odkaz. Pro mě je to pokrytecké :-)

  • Babu - 21.09.2020, pondělí, 09:50
    (0)

    a v čem je greif mimo? Přece podmínkou peněz z loterie bylo, že se část zisků věnuje na kulturní nebo sportovní účely, což přesně Ivoš dělal před nadaci Děti-kultura-sport, když musel a tím si tady udělal image v celém regionu. Když už to dělat nemusel, tak křičel o zlých pražácích, přičemž zároveň investoval do Sparty nebo Jablonce. On nedělá věci pro radost, dělá je jenom pro peníze nebo popularitu a ne nadarmo se taková akce udála měsíc před volbami.

  • Hory - 21.09.2020, pondělí, 07:47
    (0)

    xxpaloxx - já bych řekl, že zase tak mimo není. Mrkni na fungování nadace Děti - kultura - sport, dříve a nyní a pak se možná tomu Greifovi i omluvíš...

  • xxpaloxx - 20.09.2020, neděle, 20:24
    (0)

    Greifíčku , Ty kdyby jsi nebyl úplně mimo , řekl bych , že jsi úplný Neználek, ( tak jsme za mlada říkali úplným .......) Seznam se , jak je to se sponzorování čehokoli , odpisům daní a jiných důležitých ekonomických toků peněz. Pokud to nastuduješ a pochopíš ,můžeš o tom diskutovat.

  • a jé - 20.09.2020, neděle, 16:07
    (0)

    Jenže ti sponzoři musí být magoři na Moravě se musí zaplatit víc než v Čechách a to ještě neznamená že něco budou hrát viz. Zlín

  • a jé - 20.09.2020, neděle, 16:05
    (0)

    Z historie se žít nedá ovšem kdyby byl Zemek, Valenta, Hame a další dalo by se myslet i na poháry

  • a jé - 20.09.2020, neděle, 16:02
    (0)

    https://eprehledne.cz/sport/fotbal/nenapadni-ale-presto-na-vrcholu-nejdrazsi-fotbaliste-prvoligoveho-slovacka/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_req_id=ffibVNkXZfl-202009201352&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box

  • drzý vandrák - 20.09.2020, neděle, 14:28
    (0)

    Historické zásluhy Valentů pro fotbal v UH jsou zcela nepopiratelné,ale dělat z nich polobohy je zcela směšné.Už dávno to tu na nich nevisí..

  • a jé - 20.09.2020, neděle, 12:14
    (0)

    Mág asi sis spletl sporty

  • mag - 20.09.2020, neděle, 11:35
    (0)

    paloxx, dobře jsi to napsal. Kdyby nebylo Valentů, tak by jsme chodili max. na divizi a ti co píšou a nadávají, tak by neměli ani tento blog a rýpali by nanejvýš v Blesku nebo Dikobrazu. děkuji za to, že jsem se na stará kolena dočkal extraligy, což se mi za komančů ani nesnilo.

  • Greif - 20.09.2020, neděle, 10:46
    (0)

    Jo a ještě jedna věc on když už dával peníze tak je vlastně nedával ,jen propral díky předešlým zákonům peníze z hazardu , proto teď že svého nedá nic ..

  • Greif - 20.09.2020, neděle, 10:43
    (0)

    Palox pokud nejsi debil tak asi pochopíš že buď dá peníze a bude si hrát na mecenáše nebo dá pár supek a drží hubu, historie je jedna věc avelke díky seniorovi ale slizké chovani Ivosovo je úplně něco jiného...

  • xxpaloxx - 20.09.2020, neděle, 09:13
    (0)

    Stále nechápu lidi , kteří tady kydají hnúj na pana Valentu. Copak je jeho povinnost cpát peníze do Slovácka jenom proto , že je má ? Udělal pro Slovácko snad málo ? Nebýt rodiny Valentů , hrálo by možná Slovácko 1B třídu jako Kyjov . pokud by tady fotbal vůbec u nás nezaniknul. Od doby T.I.C. se jen každý rok bojíme, že stávající sponzor odejde a další velká ryba nepřiplave. Páni kritici . Zatřepte si s hlavami a buďme rádi za to , co pan Valenta do Slovácka investuje.

  • Hory - 19.09.2020, sobota, 23:13
    (0)

    Tak jsem se díval na reportáž ze včerejška, resp. chtěl podívat, ale ve chvíli, kdy jsem tam uviděl Valentu se šálou, jsem to vypnul.Ten člověk je opravdu bezpáteřní. Kdyby věnoval Slovácku jen 1% ze svého loňského zisku (když ho má tak rád). Jen pro ty co snad nevědí,vydělal 2mld.

  • hattrick - 19.09.2020, sobota, 20:18
    (0)

    Za mě je totálně jedno, kdo v senátu sedí, klidně bych ho v momentě zrušil

  • Greif - 19.09.2020, sobota, 19:21
    (0)

    Blbost jen hňup skočí na toto Valentovi ... Peníze do Sparty Slavie a Jablonce bylo taky pro okres že ?

  • mag - 19.09.2020, sobota, 10:53
    (0)

    Buďme rádi za rodinu Valentů. Podporují finančně nejen fotbal, ale i různé aktivity v okrese UH. Kdyby podniky, herny a pod. vlastnili třeba Pražáci, tak by v UH nebylo nic, ani fotbal. To je třeba si uvědomit a zamyslit se nad tím, který z navrhovaných senátorů by byl okresu prospěšnější.

  • jjirin - 19.09.2020, sobota, 08:30
    (0)

    Už se v tom nebudu pitvat,někdo přišel, někdo ne, každý se svým důvodem. Za mě souhlas s Leorym, příjemná akce, bylo zajímavé vidět hráče, na které jsem chodil do SM i UH. Rád jsem všem zatleskal a zavzpomínal. Toť vše.

  • volič - 19.09.2020, sobota, 08:08
    (0)

    @jjirin: popsal jsi přesně to co dělá pan senátor Valenta ,tahá politiku do sportu,aby byl in ,,dyť on vše ví správně,dá na to nálepku s vyretušovaným ksichtem,tu poslechne,tu poradí,s úsměvem na rtu,tu klobásu a pivko jsme Ti vlastně zaplatili my všichni ostatní daňový poplatníci a doufám,že byla dobrá...a bude-li opět zvolen,klidně spláchne slovácko do hajzlu.

  • raidmek - 19.09.2020, sobota, 06:32
    (0)

    Spousta fanoušků hraje taky fotbal v nižších třídách a v tento čas jsou tréninky....

  • Hory - 19.09.2020, sobota, 00:12
    (0)

    Já jsem se podobné akce zůčastnil před šesti lety, když p. Valenta kandidoval do senátu a mělo ten jen jiný obsah a název. Ale taky si velmi dobře pamatuji, co za tu dobu pro Slovácko (ne)udělal. Jestli je někdo tak naivní a zůčastní se akce, ke které zneužije kde co a kde kdo, tak tomu už není pomoci.Z minulosti se žít nedá, jestli někdo bude pořád argumentovat, co by bylo, kdyby nebylo před x lety, tak ten je jen zahleděný do minulosti.A v dnešní době taková argumentace nemá opodstatnění.

  • Leroy Brown - 18.09.2020, pátek, 23:15
    (0)

    Jaká zas politika a kupování voličů? Fakt je ten, že nebýt pana Valenty a jeho otce, tak se tady ligový fotbal pravděpodobně vůbec nehraje a my všichni bysme mohli chodit maximálně tak na zvučné soupeře typu Vlašim nebo Varnsdorf. Za mě to byla skvělá a velice příjemná akce, pivo a klobáska potěšily, a jestli se za jedno pivo a klobásku nechá někdo koupit a rozhodne se podle toho, koho bude volit, tak je to jeho problém. :)

  • jjirin - 18.09.2020, pátek, 22:44
    (0)

    OK, upřednostnili jste politický náhled, já ten sportovní.

  • Pan Puk - 18.09.2020, pátek, 22:35
    (0)

    Mr. Buben> vidím to stejně.

  • jjirin - 18.09.2020, pátek, 22:29
    (0)

    Jó, do všeho tahat politiku, to je dneska in. Stejně tak cinty o kupování nevím čím. Hlavně všechno vědět správně, tomu dát jednu nálepku, tomu zase jinou a smysl spláchnout do hajzlu. To potom jo.

  • huhu - 18.09.2020, pátek, 22:03
    (0)

    jjirin: byl jsem doma, promin

  • Mr. Buben - 18.09.2020, pátek, 21:59
    (0)

    Politika na fotbal nepatří a toto byla předvolební akce pana Valenty, pokud jsem to pochopil správně. Někdo si voliče kupuje koblihou, někdo klobáskou a pivem.

  • jjirin - 18.09.2020, pátek, 21:35
    (0)

    Dovolte zdvořilý dotaz k fanouškům klubu. Kde jste byli dnes, když probíhalo setkání? Proč jste nepřišli poděkovat nebo aspoň vyjádřit podporu tomu zázraku, že dnes můžeme chodit na ligový fotbal?Ano, já to považuju téměř za zázrak. Říkají vám něco jména jako Komňacký, Habanec, Malár, Drobisz, Vajda, Blaha, Meduna, Kaspřák, Kovalík, Vojtěšek, Soldán, Ondrůšek, Němčický, nevím, jestli jsem dobře poznal Bůžka, určitě jsem ještě někoho vynechal. Řada z nich přijela nevím odkud. Poděkovat Šumimu, pánům Valentovi, Pojeznému....Zemkovi, i když nebyl přítomný osobně. Zato kydat hnůj a rozdávat rozumy, na to je tady fakt řada expertů. Bylo zajímavé také vidět po iks letech vedle sebe pány fotbalisty Kramla, Flašara, Kubu, Lahodného a další... Když si vzpomenu, jak to na hřišti tenkrát při derby jiskřilo na hřišti i v hledišti....No nic, opravdu nechápu ten nezájem fanoušků.....

  • Pumpař - 18.09.2020, pátek, 18:09
    (0)

    a Jé: pro Slovácko je nereálné natáčet zápas živě na YouTube natož tak nějaké setkání.

  • a jé - 18.09.2020, pátek, 13:11
    (0)

    Dotaz nemohlo by se to dnešní setkání přenášet třeba youtube rád bych t byl ale karantena je svine

  • a jé - 18.09.2020, pátek, 13:09
    (0)

    Máš v pravdu, ale nevíš kudy se to tam dostalo nechci se jich zastávat ale zas na druhou stranu kontumace nebo B-mužstvo je moc i když v naší berblize bych se tomu nedivil a Bohužel i s tím stopnutim máš pravdu

  • huhu - 18.09.2020, pátek, 12:59
    (0)

    a jé: no oni to zakázat nemohou ani kdyby je platili zlatem, vycházet z domu může lidem pouze vláda, nikoli fotbalový klub. Tady nejde o ekonomickou sílu, ale o profesionální chování. V každém klubu podle mě dostali hráči doporučení jak se mají chovat a jak se mají chovat jejich rodiny. Někdo se chová maximálně odpovědně a výsledky jdou vidět, příbram měla stejný problém i na jaro při dohrávce, to jen značí to že tam na to v určitém směru prostě serou. Ale už to neřešme, já se obávám že dřív nebo později se to stopne všecko...

  • a jé - 18.09.2020, pátek, 12:52
    (0)

    Ano až bude dávat Příbram a spol takové prachy hráčům jako Slavie ano může to zakázat ale jinak přece nemůžeš dát celý rok zákaz sám jsem zvědavý jak to bude ve Slavii dal

  • huhu - 18.09.2020, pátek, 12:37
    (0)

    Vosolys: a to nějak mění situaci ve fotbale? Ja neříkám že je to schválně, to vůbec, v žádném případě. Já říkám, že pokud se nějaký klub chová tak, že nepouští ani rodiny hráčů mimo domov a druhý klub se chová tak, že hráči mohou asi kamkoliv, tak se ta liga nikdy nedohraje...

  • Vosolys - 18.09.2020, pátek, 12:28
    (0)

    huhu: hokejsti Budějovic měli 28 pozitivních...

  • huhu - 18.09.2020, pátek, 12:26
    (0)

    jeden z vtipů co kolují na netu: Starkovi nedošlo, že je teprve začátek ligy - špatně načasoval formu kádru :))

  • a jé - 18.09.2020, pátek, 12:18
    (0)

    Huhu promiň ale víš jak vypadá testování i první test nemusí být pozitiv a prokáže se to u dalšího proto možná tolik nakazenych

  • a jé - 18.09.2020, pátek, 12:14
    (0)

    Hihi

  • lagic - 18.09.2020, pátek, 12:08
    (0)

    Vajdik: poslat hrát áčko místo béčka je totální blbost. Hráči béčka potřebují rovněž hrát, aby rostla jejich výkonnost, nehledě na to, že 3.liga nepotřebuje testy, tak by se klidně mohlo stát, že bude celé áčko po zápase taky v karanténě nebo pozitivní.

  • huhu - 18.09.2020, pátek, 12:06
    (0)

    ani Slovácko ještě nemělo nakaženého, a to je na tom hradiště v ČR skoro nejhůř, tak asi tu něco dělají jinak. Já vím že stačí jeden který to roznese, ale pak mi vysvětli , že v ostatních klubech zjistí jednoho nebo dva nakažené, izolují je a ostatní jsou ok. I v repre, ten masér, byl nakažený, chodili k němu hráči, ale všichni negativní. Ale ne , příbram pro jistotu 17 kousků...museli určitě něco posrat

  • huhu - 18.09.2020, pátek, 12:03
    (0)

    a je: Slavie byl příklad! Ale v ostatních klubech tyto problémy nejsou a když ano, jedná se o pár kusů. Pokud máš v týmu 17 nakažených tak si něco posral a měl by si být potrestán, protože ostatní kluby ta izolace a testy stojí nemalé peníze.

  • vajdik - 18.09.2020, pátek, 11:57
    (0)

    vlkodlak - tak béčko snad hraje - může klidně nastoupit celé áčko a mít to jako modelové utkání...

  • vlkodlak - 18.09.2020, pátek, 11:52
    (0)

    nejhorší je že táto situace nám může ublížit protože se propadneme tabulkou níž a další soupeř je dosti silný my nebudeme mít zápasové vytížení a bude záležet na trenérovy jak kluky udrží v pohodě

  • a jé - 18.09.2020, pátek, 11:50
    (0)

    Navíc spoustě nemocných je bez příznaků takže ani neví že to roznasi

  • a jé - 18.09.2020, pátek, 11:49
    (0)

    Vy vůbec nechápete že nemuseli nic zanedbat manželky děti přítelkyně se setkají že spoustou lidi a přenos je tu jo ve Slavii si to můžou dovolit ti hra i mají mnohem větší platy a tak to že ženská nejde do práce by nebyl problém

  • Šovkovskij - 18.09.2020, pátek, 11:27
    (0)

    Souhlasím s huhu, zrovna u Příbrami je to opravdu krajně podezřelé. Já jsem pro kontumace. Protože tohle se může stávat každé kolo a jednotlivé kluby mohou postupovat podle toho, jak se jim to hodí. Takže kontumace by byly velmi efektivní. Stačí se podívat, jak dopadl závěr minulého ročníku. Kvůli Covidu se v lize zachránili Karvina, Opava a nečekaně i Příbram, což odnesla Dukla, což mi přišlo krajně neférové. Takže pokud máš koronavir, zřejmě jsi něco zanedbal, protože 17 hráčů je opravdu alarmující, rovná se kontumace. Nazdar.

  • Vosolys - 18.09.2020, pátek, 10:49
    (0)

    Tak srovnávat Příbram se Slávií, které jde o miliony v LM...U Příbrami je asi každý vždy a ve všem na pochybách, ale nevím teda proč by nechtěli hrát v této fázi soutěže? Snad ne, protože se bojí rozjetého Slovácka :D FCSB měla včera taky 8 pozitivních hráčů... Až budem hrát na konci sezony rozhodující zápas o titul a budem mít nakažené, tak bych teda raději byl zklamaný, že je to odloženo, než aby se to hrálo s juniorama.

  • riedlss - 18.09.2020, pátek, 10:39
    (0)

    Je pravda, že 17 lidí je celkem nepochopitelné, ale asi se může stát. Kdyby to byl někdo jiný tak se na to mozna dívám trochu jinak, ale tak to cítím já, tudíž je to jedno. Pokud se tak může stát tak souhlasím s tím, ze je to nezodpovědnost s porovnáním přístupu ostatních týmů. Co je ale jasné je to, že ti nakažení za to nemůžou. Jak tu zaznělo, příště muze být jinak.

  • huhu - 18.09.2020, pátek, 08:50
    (0)

    Vosolys: Když se nakazí 17 členů týmu, je to jak píše dole kolega už podezřelé, při nejmenším se jedná o selhání. Nerozumím tomu, proč řada týmů dokáže být velmi zodpovědná a nemá nikoho nakaženého (Slavia například přikázala hráčům pouze trénink a domů, manželkám zakázali nákupní centra, jídlo si musí objednávat), a pak je Jarda Starka, kterému beztak hráči chodí v příbrami po párty-vůbec bych se tomu nedivil. Tento problém měli už při dohrávce ligy. Pokud se objeví jeden nebo dva případy, hráče vyřadit a hrát se zbytkem. Pokud je organizace klubu neschopna zajistit izolaci hráčů, jsem pro, aby tým odehrál zápas s béčkem a je jedno, jestli je to Slovácko nebo kdokoliv jiný, ostatně viděli jsme to i na repre úrovni. Žádný odklad...a naše vedení by si mělo otevřít hubu.

  • tomisek - 18.09.2020, pátek, 08:46
    (0)

    Asi tak! Trochu pokory.Příští týden to můzě být naopak

  • Vosolys - 18.09.2020, pátek, 07:29
    (0)

    huhu: A kdyby mělo Slovácko nakažené, tak to budeš chtít taky odehrát s juniorama nebo odložit?

  • riedlss - 17.09.2020, čtvrtek, 20:53
    (0)

    Bude to nekdy v týdnu, tipuju kolem 7 stupňůcelsia :D me jebne kua

  • huhu - 17.09.2020, čtvrtek, 20:25
    (0)

    Doprdele vole zrovna kdyz se nam dari .. to odehrajemw nekdy na jaro , pribram uz mela na mále v minulem kole, meli by to kontumovat. Kdyz dokaze byt nekdo zodpovedny proc ne ostatni, at to odehrajou s juniorama curaci

  • tucekbucekmucek - 17.09.2020, čtvrtek, 19:44
    (0)

    Ty vole děláš si srandu?? Tak to kontumace sorry jako, 17 nakažených je hodně podezřelé, neřeknu 2-3

  • Dany-Hull City - 17.09.2020, čtvrtek, 19:37
    (0)

    V sobotu se nehraje. Příbram má 17 nakažených.

  • riedlss - 17.09.2020, čtvrtek, 15:43
    (0)

    Nike: já v klubu nepracuju, ale když Veliče řekl, že na tom pracují tam momentálnímu vedení věřím, že tak i dělají....

  • Nike - FCS - 17.09.2020, čtvrtek, 15:02
    (0)

    to riedlss: já to myslel tak, jeslti se na tom fakt pracuje nebo už se nic měnit nebude... vím, že vedení ví o tom ale otázka je jestli aktivně někoho hledají...

  • Bayern Munchen - 17.09.2020, čtvrtek, 12:40
    (0)

    Přesně tak nějaký Haša nám tu nikomu nechybí... Více by mě zajímalo, zda se stále pracuje na tom krajním bekovi a jestli mi tu někdo chybí z našich hráčů, kteří se teď prosazují jinde, tak ani Zajíc mi nechybí, u koho si myslím, že je možná škoda, že tu není je pouze Tischler, myslím si, že talent to je a škoda, že ho třeba vykoupí Pardubice...

  • karagavrylydys - 17.09.2020, čtvrtek, 12:08
    (0)

    Kdo je to ten Haša?

  • lagic - 17.09.2020, čtvrtek, 12:06
    (0)

    Přesně tak, máme tu mnohem kvalitnější útočníky, než je Haša. Vzpomene si zde na něj maximálně jeho kamarád, protože je z Bálešova, jinak tu nikomu nechybí.

  • Hory - 17.09.2020, čtvrtek, 09:33
    (0)

    Když se dívám kdy hraje Slavia kvalifikaci na LM a kdy my hrajeme na Slavii, no není ten ligový los špatný...

  • riedlss - 17.09.2020, čtvrtek, 09:32
    (0)

    Nike - FCS: už se to řeší několik týdnů. Jenom to chce trochu sledovat dění v klubu...

  • Nike - FCS - 17.09.2020, čtvrtek, 09:21
    (0)

    Na co se vlastně čeká s příchodem nového beka? Nebo už se to neřeší?

  • zdrh - 17.09.2020, čtvrtek, 09:10
    (0)

    Haša - 178 cm a 82 kg podle údajů Karviné. To by se Svědíkovi líbilo? On je tak nabušený svalově (Lukaku2)?

  • hešpy - 17.09.2020, čtvrtek, 08:02
    (0)

    Mě zkrátka a dobře unavuje jak pokaždé někdo vystřelí Haša a že by se hodil, to teda určitě nehodil. Nechcete zpátky třeba ještě Honzu Lukáše nebo Biolka? To byla taky extratřída.

  • hešpy - 17.09.2020, čtvrtek, 07:42
    (0)

    A proč bych toho měl litovat, stojím si za tím, že Haša na ligu neměl a nemít nebude, protože je to zkurfený flákač, který si propil talent na Tomáči.

  • riedlss - 17.09.2020, čtvrtek, 07:11
    (0)

    Přejme jim to :)

  • Bobby - 17.09.2020, čtvrtek, 00:32
    (0)

    Gottwaldow vypadl v poháru s Ústí n. Orlicí. Strašně rád bych se jim vysmál, ale furt mám v paměti cestu do Slavičína a odjezd s pocitem prohry 0:2. I tak se to ale dobře čte.

  • riedlss - 16.09.2020, středa, 21:51
    (0)

    že tu pracovali*

  • riedlss - 16.09.2020, středa, 21:49
    (0)

    Možná dostali takovou herní důvěru jakou si zasloužili. Těžko teď soudit. Neznám pozadí toho co bylo mezi konkrétními fotbalisty a trenéry nebo vedení, ale nemyslím si, že tu nepracovali takoví amatéři, aby neprokoukli kdejakou habaďuru, která do profi fotbalu nepatří. Možná by se dalo říct, ze je pravda nekde uprostřed, nevím, ale ve sportu je dle me běžné, ze dostaneš šanci, kterou prodrbeš a druhá už nemusí prostě přijít...

  • Buriss - 16.09.2020, středa, 21:39
    (0)

    To hešpy: opatrně frajere, opatrně!!! Abys nelitoval těch hoven, které tady kydas!

  • hešpy - 16.09.2020, středa, 19:39
    (0)

    Běžte už s tím vašim slavným Cyrou do prdele. To sem píše jeho rodina nebo co? Ten kluk má obrovské problémy s životosprávou a to, že dal góly nějaké Hlubině nebo čemu nic neznamená. Pokud se chce Slovácko posunout, tak nesmí angažovat kopyta typu Haša nebo Ondřejka, kteří akorát rozjebou kabinu. Však uvidíte jak bude "zářit"v Karviné.

  • pema - 16.09.2020, středa, 19:36
    (0)

    Otázka zní - proč až Marek Havlík je první reprezentant ze Slovácka. Za povšimnutí stojí skutečnost - kolik hráčů, kteří jako neznámí hostovali ve Slovácku a dostali se až do reprezentace -např. Kolář, Pavelka atd.. No a naši odchovanci jako např. Cyra Haša .. střílí jinde../možná to chtělo s ním větší trpělivost a větší herní důvěru/..

pristi
 Další články:
12.09.2020, sobota, 21:12 - Slovácko po sedmi a půl letech vyhrálo v Teplicích, poprvé se trefil Kohút
12.09.2020, sobota, 19:50 - Slovácko slaví, dostalo na lopatky neoblíbeného soka
12.09.2020, sobota, 19:41 - Teplice - Slovácko 0:2, hostům se daří, trefil se i střídající Kliment
12.09.2020, sobota, 14:30 - Slovácko jede do Teplic. Na Stínadlech ho čeká nový trávník i nepříjemný soupeř
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace